het scheelt dat zich vooral op elkaar uitleven.....quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:48 schreef -mandy- het volgende:
Ik heb echt veel respect voor jou Kyara, zwanger van een tweeling ...
Mini laat zich nu met 25w1d al flink van zich voelen van tijd tot tijd. Als ik er 2 van zulke exemplaren in mijn buik had gehad, was mijn baarmoeder bont en blauw en kwam van slapen 's nachts niet veel meer in huis denk ik.
Hier net zo Spirit, dat stampen gaat hier ook op verschillende plekken, vlak na elkaar. Ik heb af en toe het idee dat mini het heerlijk vindt om zich af te zetten in mijn buik en dan alle kanten opzoekt en zich goed laat voelen met armen en benen. Zo lang het niet is op een moment dat ik wil gaan slapen, zoals gisteravond, hoor je mij niet klagen. Vooralsnog geniet ik er enorm van!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:00 schreef Spirit82 het volgende:
Ik weet eigenlijk ook niet wat die van mij doet. Ik voel haar echt OVERAL (in mn buik dan he). Dan ligt ze weer links onderin te stampen, dan weer rechts bovenin, dan weer links, dan weer rechtsonder... Soms zie je haar ook echt door mn buik heen walsen van links naar rechts. Hoort dat?!
Echografiste dacht niet voor niks dat het een jongen wasquote:
Da's minder...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Echografiste dacht niet voor niks dat het een jongen was
Ik vind het alleen vervelend dat ik niet eens meer normaal op de wc kan zitten zonder dat ik gestompt wordt
Hier wordt het er tot de laatste druppel uitgestampt. Als je het op hun heupen hebben dan moet ik rennen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Echografiste dacht niet voor niks dat het een jongen was
Ik vind het alleen vervelend dat ik niet eens meer normaal op de wc kan zitten zonder dat ik gestompt wordt
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:23 schreef Kleurdoos het volgende:
ze zei alleen dat ze niet kon uitsluiten dat het er maar 1 was :x ik heb zitten turen en turen, maar ik eh zet in op 1 hoor
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:23 schreef Kleurdoos het volgende:
ze zei alleen dat ze niet kon uitsluiten dat het er maar 1 was :x ik heb zitten turen en turen, maar ik eh zet in op 1 hoor
Kd war leuk zo n filmpje! Misschien ziet ze h s t dooierzakje aan voor een tweede?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:23 schreef Kleurdoos het volgende:
ik neem aan dat een echoscopiste een dooierzakje niet voor een tweede aanzietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:27 schreef pessie het volgende:
[..]
Kd war leuk zo n filmpje! Misschien ziet ze h s t dooierzakje aan voor een tweede?
Goed punt, ik kon me het alleen wel voorstellen, dat dooierzakje zat echt aan de andere kant en ik vond em niet zo duidelijk. Maar idd, eerst maar uitgaan van 1. En het knippert!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik neem aan dat een echoscopiste een dooierzakje niet voor een tweede aanziet
Jaaaaa knipperquote:
dat is al een opluchtingquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:41 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Jaaaaa knipperwat fijn
En ik kan uit t filmpje nergens een nummer 2 opmaken, maar zeg t zelf ook standaard bij een echo <8 wkn dat een meerling nog niet volledig uit te sluiten is
Ik vind het echt tamelijk onbeschoft dat ze dan vervolgens geen tijd had om dat even goed na te kijkenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:45 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dat is al een opluchting![]()
Ik zei namelijk, nou, er zit wat in, het knippert en het is er 1, ik ben zo opgelucht
en toen zei ze, dat van de eerste 2 is waar, maarvan dat laatste ben ik niet zo heel zeker.
En dan te bedenken dat je laatst nog schreef dat je zou gaan flippen als het een tweeling zou zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:45 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dat is al een opluchting![]()
Ik zei namelijk, nou, er zit wat in, het knippert en het is er 1, ik ben zo opgelucht
en toen zei ze, dat van de eerste 2 is waar, maar van dat laatste ben ik niet zo heel zeker.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:47 schreef Kleurdoos het volgende:
En als ik heel eerlijk ben, moet ik er niet aan denken, doe mij deze maar, 1om ons helemaal af te maken, romantisch dan, niet met messen enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je moest eens weten hoe bruut hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:57 schreef Poppedein het volgende:
Hmm dat vind ik dan wel een vreemde manier van mededelen..en ronduit onbeschoft dat je met die mededeling en zonder verdere uitleg weer de kamer uit gestuurd wordt!
Belachelijkquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:00 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
je moest eens weten hoe bruut hoor
eigenlijk was ik niet welkom, dat hele filmpje, dat was mijn echo
Dat is echt ronduit onbeschoft. En je dan ook met zo'n mededeling weer buiten zetten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:00 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Echt, daar snap ik niks van...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:00 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Als je maar goed aanstampt vindt KD dat vast niet ergquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:03 schreef Suikertante het volgende:
Sorry KD ik wals een beetje over jouw echotrut heen, maar als je baby hikt, hoe snel gaat dat dan?
Is één per twee seconde te vaak?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:55 schreef Kyara het volgende:
Misschien dan nog even leuk ter vergelijking:cool. hier geen twijfel iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
Was je dan bij een verloskundigepraktijk of bij een echocentrum? Al gelezenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:05 schreef Kleurdoos het volgende:
Ze liep ten eerste al uit, en ten tweede wilde ze eigenlijk niet eens dat ik naar binnen kwam, en toen was het 'nouja dan kijken we of er iets in zit'
dus ikvoelde me keilullig. en ik ga er gewoon vanuit dat ze bedoelde wat poppedein zei. dat ze het niet mag uitsluiten op zo'n korte termijn
oh, gelukkig.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:07 schreef Kleurdoos het volgende:
O nee dit was een echobureau, dus niet bij mijn vaste praktijk. Anders kon niet mee, maar de volgende keer regel ik t wel met n eigen VK's, die zijn lief
Het is echt wel een raar gevoel, ik denk dat ik dit wel als ploppen zou omschrijven. Maar heel regelmatig en nu al een minuut of wat eens per twee seconde (heb het getimedquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als je maar goed aanstampt vindt KD dat vast niet erg
Maar goeie vraag, heb me ook al eens afgevraagd of ik mn meisje al eens heb voelen hikken!
Lekker ritmisch. Overigens had M. ook na zijn geboorte nog vaak de hik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:12 schreef Suikertante het volgende:
Ik vind t niet zo'n lekker gevoel eigenlijk, maar nu ik weet dat dat het kan zijn vind ik het al leuker
KD, weet je al wanneer je volgende echo is?
Maar, alscje toch een afspraak hebt heb je een afspraak. Haar fout dat ze uitloopt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:05 schreef Kleurdoos het volgende:
Ze liep ten eerste al uit, en ten tweede wilde ze eigenlijk niet eens dat ik naar binnen kwam, en toen was het 'nouja dan kijken we of er iets in zit'
dus ikvoelde me keilullig. en ik ga er gewoon vanuit dat ze bedoelde wat poppedein zei. dat ze het niet mag uitsluiten op zo'n korte termijn
Mijlpaal der mijlpalen!!quote:Op woensdag 23 januari 2013 08:11 schreef Omentielvo het volgende:
Weer wakker met baby in buik. Volgens mij had ik vannacht wel wat voorwerk. Maar nu is mijn buik weer rustig
XM,hopelijk helpt spoelen bij jou.
L-E, wat irritant die krampen.
MeNicole, wat spannend.
Ik heb hetzelfde ook een aantal keer gevoeld. Eerst dacht ik dat het veel te snel was voor de hik, maar gisteravond was het zo ritmisch en toen heb ik het ook getimed, ook 1 keer in 2 secondequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:03 schreef Suikertante het volgende:
Sorry KD ik wals een beetje over jouw echotrut heen, maar als je baby hikt, hoe snel gaat dat dan?
Is één per twee seconde te vaak?
Ja, als we het allebei precies zo voelen, dan geef ik het wel een goede kans dat het de hik is!quote:Op woensdag 23 januari 2013 08:41 schreef Suikertante het volgende:
Belle! Mijlpaal!![]()
En ik voel het ook helemaal onderin, nu ga ik toch twijfelen of het een spiertrekking is maar het is meer een soort klopje. En laatst was hier iemand die vroeg ook naar zo'n soort gevoel, wie was dat ook alweer? Was dat ook zoiets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Belle alweer 29 weken
envoor mezelf, vandaag alweer 35 weken
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
Ohhh, maar jij bent er ook echt al wel heel erg bijna, stiekem!quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:43 schreef As1981 het volgende:
Stttt Belle ik zet in op een feb baby dus dat mag helemaal niet zo snel.
Je kan niet meer terugquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:47 schreef Logician het volgende:
hier begint het echt pijn te doen..
maar nog geen ritme, oh man ik was even vergeten hoe het voelde, ik wil niet meer
Dat klinkt wel serieusquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:47 schreef Logician het volgende:
hier begint het echt pijn te doen..
maar nog geen ritme, oh man ik was even vergeten hoe het voelde, ik wil niet meer
Dat deed ik ook wel later, maar vooral in het begin vond ik het handig een grote tas voor Nathan te hebben. Ik nam ook best veel mee, wilde niet ergens zijn en dat dan bleek dat ie een lekluier had en zn voeding er uitspuugde.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:58 schreef L-E het volgende:
Luiertas heb ik nooit begrepen. Ik deed gewoon wat luiers en luierdoekjes in de tas die ik altijd al bij me droeg. Toen was het ook een luiertas.
Ik was/ben wel een hele makkelijke moeder daarin. Ik nam een rompertje mee, twee luiers en wat doekjes. Meer had ik niet nodig. Maar goed, mijn kind was geen spuger, dat scheelt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:04 schreef pessie het volgende:
[..]
Dat deed ik ook wel later, maar vooral in het begin vond ik het handig een grote tas voor Nathan te hebben. Ik nam ook best veel mee, wilde niet ergens zijn en dat dan bleek dat ie een lekluier had en zn voeding er uitspuugde.
Ik heb 1 luiertas klaarstaan idd met voor alle kinderen een extra setje, luiers en doeken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:04 schreef pessie het volgende:
[..]
Dat deed ik ook wel later, maar vooral in het begin vond ik het handig een grote tas voor Nathan te hebben. Ik nam ook best veel mee, wilde niet ergens zijn en dat dan bleek dat ie een lekluier had en zn voeding er uitspuugde.
Bram ligt in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:12 schreef LadyBlack het volgende:
Ticohoe is het ermee? Happy family?
Oooh, maar ík wel!quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:13 schreef LadyBlack het volgende:
Maarja, iets zegt mij dat mn vriendje dit niet zo stoer vindt om mee te lopen![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je mag me inhalen hoor! Ben er zelf namelijk echt nog niet klaar voor! Al ben ik er eoms wel klaar mee...quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:11 schreef klumsy het volgende:
ow het kan mij echt niet snel genoeg februari zijn! vind 27 februari echt nog zo ver weg klinken,
ik ben er echt al helemaal klaar voor, weet dat het voor haar beter is om nog even lekker te blijven zitten, maar zodra het kan mag ze van mij komen
Griepvirus. Krijgt zuurstof enzo.quote:
Ah jakkie neee! Rot zeg, ben je bij hem? Zo sneu zon kleintje, en ij is nog maar 2 weken!quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Griepvirus. Krijgt zuurstof enzo.
Ahhhquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou, dat is echt niet tofquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dat staat in de gebruiksaanwijzing!quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:19 schreef Suikertante het volgende:
Die is wat te chique voor mij, maar ik ben wel blij dat niet iedereen met rood wit gestipte tassen rondlooptHoop dat je er niet verplicht van die naaldhakken bij hoeft te dragen?
Als je zag hoe leyla met d'r grote snottebellen Bram kusjes stond te geven is het niet zo raar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ahhh![]()
![]()
![]()
Arm ding, dat heeft ie snel te pakkenBeterschap!!
Sja....quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als je zag hoe leyla met d'r grote snottebellen Bram kusjes stond te geven is het niet zo raar.
Ok, ik was al blij dat nathan nu het virus te pakken heeft maar dat ben ik nu echt helemaal!quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als je zag hoe leyla met d'r grote snottebellen Bram kusjes stond te geven is het niet zo raar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dit verschoningsmatje krijg ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
Het is ook heel lief en tegenhouden doe je het toch niet. Gewoon pech dus.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Sja....het was dus wel bedóeld als lief welkom. Idee top, uitwerking wat minder...!
Sterkte ermee!
Leuk cadeau! En ook toffe boxkleden maakt zequote:Op woensdag 23 januari 2013 10:36 schreef klumsy het volgende:
die komt bij www.popjesenzo.nl vandaag, heeft Skoap voor me laten maken, passend bij het boxkleed dat ik daar heb laten maken
Ze heeft trouwens ook een facebook site, kan je zien wat ze allemaal op bestelling gemaakt heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na de baby kan ik hem ook mooi als fototas gebruiken, lekker ruim en veel vakjes!
Bedankt!quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:06 schreef bellelena het volgende:
Wat een naar nieuws Hilzillah... Veel sterkte voor jou en je vriendin
quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:36 schreef klumsy het volgende:
die komt bij www.popjesenzo.nl vandaag, heeft Skoap voor me laten maken, passend bij het boxkleed dat ik daar heb laten maken
Ze heeft trouwens ook een facebook site, kan je zien wat ze allemaal op bestelling gemaakt heeft
Oef, ja da's heel naar om te horen!quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:04 schreef Hilzillah het volgende:
Blegh... Zojuist te horen gekregen dat vriendinnetje die tegelijk zwanger was met mij het vruchtje niet meer leeft
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:04 schreef bellelena het volgende:
Agos, beterschap voor kleine Bram
En luiertas, ik heb deze:
Jeetje wat een leukert! die wil ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na de baby kan ik hem ook mooi als fototas gebruiken, lekker ruim en veel vakjes!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
als je het niet vertrouwd zou ik de apotheek opbellen en het aangevequote:Op woensdag 23 januari 2013 12:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ok, dilemma: ik ging hoestdrank kopen, had vantevoren op internet een beetje zitten kijken wat veilig was. Bisolvon kon volgens apotheek.nl gewoon gebruikt worden.
Staat in de bijsluiter van het spul zelf dat je het uit voorzorg niet moet nemen omdat het wel overgaat in het lichaam van het ongeboren kind!!
Wat nu
Ik heb inmiddels besloten dat de bijsluiter van bisolvon waarschijnlijk extra voorzichtig is, en heb dus toch de eerste portie maar genomen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:17 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
als je het niet vertrouwd zou ik de apotheek opbellen en het aangeve
Lekker binnen blijven en in bad gaan inderdaad, klinkt naar!!quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:11 schreef Suikertante het volgende:
Ja dat heb ik expres niet gezien![]()
Ik heb voor mezelf sokken en wéér een grotere beha gekocht, en een rompertje voor de mini
En ik heb bijna staan huilen van de kramp onderin mijn buik. Dit is voor het eerst dat ik écht pijn heb gehad. Dus ik heb nu een joggingbroek aan en blijf de rest van de dag lekker binnen. Moet nog wel een paar uur aan mijn bureau doorbrengen, maar dat wissel ik lekker af met in bad gaan en met de laptop op de bank.
waarschijnlijk wel een teken dat je iets teveel hooi op je vork hebt genomen. Nu extra rust nemen en als het dan over is dan weet je dat je het toch iets rustiger aan moet doen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:35 schreef Suikertante het volgende:
Ik hoop trouwens dat die kramp komt doordat ik gisteren een poosje in de kou achterop de fiets heb gezeten bij mijn vriend. Dat is best een eind en ik voel dat wel in mijn buikspieren, misschien was lopen nu teveel..
Farmacie-muts ontlurkt: Klopt, de bijsluiter vermeldt eigenlijk altijd ALLES wat zou kunnen, ook wanneer de kans miniminiminiscuul is. Op die manier dikt de fabrikant zich in tegen eventuele schadeclaims. Ik zou me geen zorgen maken om hoestdrankquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels besloten dat de bijsluiter van bisolvon waarschijnlijk extra voorzichtig is, en heb dus toch de eerste portie maar genomen.
Wel vervelend, zulke tegenstrijdigheden.
Klinkt goed! Voor mij zou dat nu prima gaan, maar ik ben dan ook zeer gezegend met geen kwaaltjes, pijntjes of andere ongemakken (opgezwollen voetjes oid)! Lopen gaat ook prima, af en toe even zitten tussendoor op een terrasje, klinkt voor mij allemaal als zeer goed te doen op deze termijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:23 schreef Suikertante het volgende:
bellelena, jij bent nu 29 weken toch?
Stel dat je nu in het vliegtuig moest stappen om in Egypte met 23 graden een beetje uit je neus te vreten en door een dorpje te lopen naar een terrasje, dat soort dingen?
Zou je dat trekken of voel je je iets te zwanger?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn verloskundige zei dat ze de oproep net hadden weggehaald, omdat een vrouw er overstuur vandaan kwam omdat die cursisten natuurlijk van alles roepen en ze was er heel onzeker van geworden. Ik neem mijn moeder (en mijn vriend) mee, ben vooral benieuwd of ze zich ook op mij richten of echt alleen vragen beantwoorden en dingen aan hun examinator laten zien bijvoorbeeld!
Enne van welke verzekeraar is dat kraampakket?![]()
LB bij de FBTO krijg je hem in de zevende maand als je ooit hebt aangegeven dat je zwanger was.
Vliegen met een baby lijkt me geen lievelingshobby, maar Palermo daar ben je toch zo? En al die uren in een auto of ander vervoersmiddel.. ik zou lekker meevliegen!![]()
Peuter hangt op de bank en kijkt tv. Heb dus daadwerkelijk kans gezien het wiegje op te makenquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:22 schreef As1981 het volgende:
Ha ha nog niets uitgezocht, zal voor nu ook niets spectaculair worden, maar heb nog hoera zoon geboren versiering nodig :-)
Balen dat je toch zo last heb nu van harde buiken en voorwerk. Dat laatste ken ik dus helemaal niet.
Pessie lastig he zieke peuter en daar dus iets mee moeten. Ik merk dat ik nu best lekker gewoon op de bank zou willen hangen, niets doen. Maar dat gaat niet omdat er nog een peuter rond loopt.
Dat mis ik wel een beetje van de vorige keer. Neemt niet weg dat hij naar de psz gaat en nu bv bij mijn vader is, maar het liefst wil ik heel de dag gewoon even niets. Aan de andere kant vraag ik me af hoe lang ik dat vol zou houden :-)
Hm, ik ben in december geswitcht naar DeltaLloyd, denk dat ik dan nog even moet bellen want dat Ditzo het dan niet meer verstuurt he.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:52 schreef pessie het volgende:
Lb, je hebt je neem ik aan ook zwanger gemeld bij je zorgverzekering? Dan zou je in je 7de maand je k raampakket moeten ontvangen. Niet iedere zorgverzekeraar heeft deze in de basisverzekering zitten, dus alscje het niet zeker weet wel even bel len.
Curanol, http://www.curanol.nl/. Je kan online de zalf en de tabletten bestellen. Ik zou het beide nemen, helpt super!quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:56 schreef Piekie81 het volgende:
*Binnenwalst*
Heeft iemand tips om aambeien #au!# te laten verdwijnen? Is er iets wat je mag smeren en wat helpt?
voor de mijlpalen en eentje extra voor omen
![]()
En ook nog een voor de knipper van kd![]()
En nu wil ik ook op vakantie...
Nou, dat zou ik nu ook nog wel trekken hoor. Zou het te eng vinden ivm vroeggeboorte en geen maatschappij die me mee wil nemen maar qua dagbesteding: heerlijk!quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:23 schreef Suikertante het volgende:
bellelena, jij bent nu 29 weken toch?
Stel dat je nu in het vliegtuig moest stappen om in Egypte met 23 graden een beetje uit je neus te vreten en door een dorpje te lopen naar een terrasje, dat soort dingen?
Zou je dat trekken of voel je je iets te zwanger?
en hoe lang ga je dan weg? ga je nou echt mijn bevalling mislopenquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:34 schreef Suikertante het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of we wi-fi hebben, maar zoja dan probeer ik zo nu en dan even te kijken hoe het hier gaat!
Maar goed, nog drie weken dus.
*Kruipt nog een keer uit lurkstand: Jeeeeeeej Cwen!quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:14 schreef Cwen het volgende:
Curanol voor de aambeien! Er is zalf en volgens mij ook tabletten, zonder recept bij de apotheek te halen!
Oh, en hier net een heel leuk bewegende alien gezien!!! Alles is goed, UD blijft nog even staan tot definitieve besluit volgende week. Bloedprikken was idd voor de combinatietest, volgende week ook de nekplooi en dan meteen de uitslag! Ben helemaal happy!!
Ohja, nog bedankt voor je toevoeging net!quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:43 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
*Kruipt nog een keer uit lurkstand: Jeeeeeeej Cwen!Jompel!
Meestal gaat het vanzelf weer over (althans bij mij). Sowieso goed wassen maar zonder zeep ofzo, katoenen ondergoed dragen, geen inlegkruisjes of wat dan ook. Ik heb nu Canesten Gyno gehaald voor als ik weer last krijg (zonder recept), omdat ik het idee heb dat vriend en ik elkaar steeds aansteken. Ben niet bij de dokter geweest nog, omdat de klachten steeds weer vanzelf verdwijnen met een aantal dagen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:42 schreef Sull het volgende:
Cwen wat fijn!
Pessie, beterschap met kleuter!
Ik ben vandaag 10 weken!! En ik heb een nieuwe baan of eigenlijk een nieuwe functie binnen het bedrijf, ook erg relaxed! Nu nog vertellen van de zwangerschap :-s
Nog een vraagje, er waren veel schimmel bekentenissen, maar ik vroeg me af wat jullie er tegen doen? Ik heb het nooit gehad en denk het nu te hebben aangezien het geen blaasontsteking is en wil er graag van af!
Jij met je ouderwetse yoghurtquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:30 schreef Suikertante het volgende:
Oh, ik loop schimmeltechnisch achter zie ik!
Wel huidskleurige toch?!quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:47 schreef Kyara het volgende:
Omen, hopelijk doet het voorwerk in elk geval iets!
Ik heb trouwens vandaag ook afschrikkers gekocht die hoog vallen (of die je hoog kan optrekken). En nog een nachthemd.Tas is dus bijna klaar.
Ach, als ze maar lekker zitten straks. En daarna mag je ze ritueel verbrandenquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:51 schreef Kyara het volgende:
[..]
zwarte. Met een kanten randje ook nog, om het nog een beetje te redden of zo (didn't help at all)
ik kan nu al niet wachten om ze straks ritueel te verbranden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ach, als ze maar lekker zitten straks. En daarna mag je ze ritueel verbranden
Hoe genant vond je het precies om ze te betalen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:53 schreef Kyara het volgende:
[..]
ik kan nu al niet wachten om ze straks ritueel te verbranden.
Ik heb nog nooit een netonderbroek gezien eigenlijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:59 schreef Suikertante het volgende:
Haha ik heb ook de allergrootste onderbroeken gekocht vandaag! Maar nog wel een normaal model, donkerblauw met een turqoise kanten randje
Ik vind die net-onderbroeken nog steeds een beetje shocking.. zit daar rubber in trouwens?
Ik vond ze zelf best comfortabelquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:13 schreef As1981 het volgende:
Ik kreeg hem in het zh kyara. Thuis heb ik ze niet meer aangehad ondingen vind ik het.
Nee, geen rubber. Dan moet je denk ik een ander pakket bestellen!quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:48 schreef Suikertante het volgende:
Maar zit er rubber in denken jullie, in die broekjes?
Tijd zat!quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:51 schreef L-E het volgende:
Geboortekaartjes.. moet ik daar ook al iets mee doen nu? Ik heb nog een week of 20, toch?
Haha lekker hoor, dan heb ik binnen een dag brandwonden in een ruitjespatroon, kan er ook nog wel bijquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:52 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Nee, geen rubber. Dan moet je denk ik een ander pakket bestellen!
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:26 schreef Suikertante het volgende:
Was Nathan eigenlijk vroeg? Of heb je het hier al tien keer over gehad en ben ik vergeten dat jij dat was
Lekker dat je vanmiddag hebt kunnen slapen!quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:38 schreef _wolk82_ het volgende:
Na een paar hele slechte nachten vanmiddag heerlijk vast geslapen en weer een beetje energie om bij te lezen.
Zag een goede echo voorbij komen, meerdere dames met voorwerk, ik hoop dat het doorzet en we binnenkort weer versie babies hebben.
En bij een aantal van jullie heeft de kleine de hik, bij mij was het de eerste keer bij de verloskundige tijdens het hartje luisteren dat ons meisje de hij kreeg, dus nu is het makkelijk herkennen. Is bij idd ook ongeveer elke 2 seconden en ik voel het met name onderin waar haar beentjes zitten.
Slaap lekker voor iedereen, ik ga ook eens kijken of ik weer wet uurtjes kan maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |