Ach, als ze maar lekker zitten straks. En daarna mag je ze ritueel verbrandenquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:51 schreef Kyara het volgende:
[..]
zwarte. Met een kanten randje ook nog, om het nog een beetje te redden of zo (didn't help at all)
ik kan nu al niet wachten om ze straks ritueel te verbranden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ach, als ze maar lekker zitten straks. En daarna mag je ze ritueel verbranden
Hoe genant vond je het precies om ze te betalen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:53 schreef Kyara het volgende:
[..]
ik kan nu al niet wachten om ze straks ritueel te verbranden.
Ik heb nog nooit een netonderbroek gezien eigenlijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:59 schreef Suikertante het volgende:
Haha ik heb ook de allergrootste onderbroeken gekocht vandaag! Maar nog wel een normaal model, donkerblauw met een turqoise kanten randje
Ik vind die net-onderbroeken nog steeds een beetje shocking.. zit daar rubber in trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond ze zelf best comfortabelquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:13 schreef As1981 het volgende:
Ik kreeg hem in het zh kyara. Thuis heb ik ze niet meer aangehad ondingen vind ik het.
Nee, geen rubber. Dan moet je denk ik een ander pakket bestellen!quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:48 schreef Suikertante het volgende:
Maar zit er rubber in denken jullie, in die broekjes?
Tijd zat!quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:51 schreef L-E het volgende:
Geboortekaartjes.. moet ik daar ook al iets mee doen nu? Ik heb nog een week of 20, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |