Ach, als ze maar lekker zitten straks. En daarna mag je ze ritueel verbrandenquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:51 schreef Kyara het volgende:
[..]
zwarte. Met een kanten randje ook nog, om het nog een beetje te redden of zo (didn't help at all)
ik kan nu al niet wachten om ze straks ritueel te verbranden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ach, als ze maar lekker zitten straks. En daarna mag je ze ritueel verbranden
Hoe genant vond je het precies om ze te betalen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:53 schreef Kyara het volgende:
[..]
ik kan nu al niet wachten om ze straks ritueel te verbranden.
Ik heb nog nooit een netonderbroek gezien eigenlijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:59 schreef Suikertante het volgende:
Haha ik heb ook de allergrootste onderbroeken gekocht vandaag! Maar nog wel een normaal model, donkerblauw met een turqoise kanten randje
Ik vind die net-onderbroeken nog steeds een beetje shocking.. zit daar rubber in trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond ze zelf best comfortabelquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:13 schreef As1981 het volgende:
Ik kreeg hem in het zh kyara. Thuis heb ik ze niet meer aangehad ondingen vind ik het.
Nee, geen rubber. Dan moet je denk ik een ander pakket bestellen!quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:48 schreef Suikertante het volgende:
Maar zit er rubber in denken jullie, in die broekjes?
Tijd zat!quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:51 schreef L-E het volgende:
Geboortekaartjes.. moet ik daar ook al iets mee doen nu? Ik heb nog een week of 20, toch?
Haha lekker hoor, dan heb ik binnen een dag brandwonden in een ruitjespatroon, kan er ook nog wel bijquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:52 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Nee, geen rubber. Dan moet je denk ik een ander pakket bestellen!
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:26 schreef Suikertante het volgende:
Was Nathan eigenlijk vroeg? Of heb je het hier al tien keer over gehad en ben ik vergeten dat jij dat was
Lekker dat je vanmiddag hebt kunnen slapen!quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:38 schreef _wolk82_ het volgende:
Na een paar hele slechte nachten vanmiddag heerlijk vast geslapen en weer een beetje energie om bij te lezen.
Zag een goede echo voorbij komen, meerdere dames met voorwerk, ik hoop dat het doorzet en we binnenkort weer versie babies hebben.
En bij een aantal van jullie heeft de kleine de hik, bij mij was het de eerste keer bij de verloskundige tijdens het hartje luisteren dat ons meisje de hij kreeg, dus nu is het makkelijk herkennen. Is bij idd ook ongeveer elke 2 seconden en ik voel het met name onderin waar haar beentjes zitten.
Slaap lekker voor iedereen, ik ga ook eens kijken of ik weer wet uurtjes kan maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |