Klinkt goed! Voor mij zou dat nu prima gaan, maar ik ben dan ook zeer gezegend met geen kwaaltjes, pijntjes of andere ongemakken (opgezwollen voetjes oid)! Lopen gaat ook prima, af en toe even zitten tussendoor op een terrasje, klinkt voor mij allemaal als zeer goed te doen op deze termijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:23 schreef Suikertante het volgende:
bellelena, jij bent nu 29 weken toch?
Stel dat je nu in het vliegtuig moest stappen om in Egypte met 23 graden een beetje uit je neus te vreten en door een dorpje te lopen naar een terrasje, dat soort dingen?
Zou je dat trekken of voel je je iets te zwanger?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn verloskundige zei dat ze de oproep net hadden weggehaald, omdat een vrouw er overstuur vandaan kwam omdat die cursisten natuurlijk van alles roepen en ze was er heel onzeker van geworden. Ik neem mijn moeder (en mijn vriend) mee, ben vooral benieuwd of ze zich ook op mij richten of echt alleen vragen beantwoorden en dingen aan hun examinator laten zien bijvoorbeeld!
Enne van welke verzekeraar is dat kraampakket?![]()
LB bij de FBTO krijg je hem in de zevende maand als je ooit hebt aangegeven dat je zwanger was.
Vliegen met een baby lijkt me geen lievelingshobby, maar Palermo daar ben je toch zo? En al die uren in een auto of ander vervoersmiddel.. ik zou lekker meevliegen!![]()
Peuter hangt op de bank en kijkt tv. Heb dus daadwerkelijk kans gezien het wiegje op te makenquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:22 schreef As1981 het volgende:
Ha ha nog niets uitgezocht, zal voor nu ook niets spectaculair worden, maar heb nog hoera zoon geboren versiering nodig :-)
Balen dat je toch zo last heb nu van harde buiken en voorwerk. Dat laatste ken ik dus helemaal niet.
Pessie lastig he zieke peuter en daar dus iets mee moeten. Ik merk dat ik nu best lekker gewoon op de bank zou willen hangen, niets doen. Maar dat gaat niet omdat er nog een peuter rond loopt.
Dat mis ik wel een beetje van de vorige keer. Neemt niet weg dat hij naar de psz gaat en nu bv bij mijn vader is, maar het liefst wil ik heel de dag gewoon even niets. Aan de andere kant vraag ik me af hoe lang ik dat vol zou houden :-)
Hm, ik ben in december geswitcht naar DeltaLloyd, denk dat ik dan nog even moet bellen want dat Ditzo het dan niet meer verstuurt he.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:52 schreef pessie het volgende:
Lb, je hebt je neem ik aan ook zwanger gemeld bij je zorgverzekering? Dan zou je in je 7de maand je k raampakket moeten ontvangen. Niet iedere zorgverzekeraar heeft deze in de basisverzekering zitten, dus alscje het niet zeker weet wel even bel len.
Curanol, http://www.curanol.nl/. Je kan online de zalf en de tabletten bestellen. Ik zou het beide nemen, helpt super!quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:56 schreef Piekie81 het volgende:
*Binnenwalst*
Heeft iemand tips om aambeien #au!# te laten verdwijnen? Is er iets wat je mag smeren en wat helpt?
voor de mijlpalen en eentje extra voor omen
![]()
En ook nog een voor de knipper van kd![]()
En nu wil ik ook op vakantie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |