abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121938209
Volgens mij hier weer de hik O+
pi_121938246
Ha hier ook net! Vriend kon het voelen :)
Is de hik eigenlijk vervelend als het eenmaal is geboren? Aangezien het schijnt dat ze dan na de geboorte ook regelmatig gaan hikken ;)
pi_121938331
Suiker je kan ze halen bij sde blokker, aanrader :*

Nog steeds last van voorwerk, maar lang niet zo heftig als vanmorgen. Was echt schrikken en heb ineens niet meer zo'n behoefte aan bevallen :@
Zolang ik in bed blijf is het redelijk rustig.
pi_121938364
Toen ik in de buik van m'n moeder zat had ik super vaak de hik! Maar daarbuiten viel het volgens mij alles mee :) Ik heb nog steeds wel als ik 1 keer op een dag de hik heb gehad, dan is er een grote kans dat het diezelfde dag nog een keertje opduikt. Maar ik weet inmiddels hoe ik moet ademen om de hik weer weg te krijgen, dus dat scheelt ;) En doorgaans heb ik vrij weinig de hik, soms als ik te hard moet lachen :D
pi_121938577
Doe je rustig aan suiker

Toch overstag gegaan Kyara :-)

Logi, het duurt nu dus wel al de hele dag. Moet je niet even voor de zekerheid bellen?

Mijn prenatal bon/kaart is binnen. Das mooi kan ik vrijdag nog even slingers e.d halen. Alleen jammer dat ze precies kwamen toen ik net 20 lag. Nou ja. Nu even rustig op de bank, dan boodschappen doen en peuter ophalen en koken.
  woensdag 23 januari 2013 @ 15:08:15 #206
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_121938733
Fieder dat je het nog steeds volhoudt zeg. Nog maar 2 daagjes!

Haha logi, ze zal er toch echt uit gaan komen en ws ben je het binnen 2 weken vergeten ;) .

Druk aan het wassen hier, kind heeft al veel gespuugd, ik probeer hem nu te leren hie hij in een emmer moet spugen, is wel makkelijker voor mij. En harde buiken, maar goed dat is niet zo verwonderlijk.
pi_121938871
Toch gek dat ik het helemaal niet voelde en nu echt een paar keer per dag dat hikken!
Ik heb eigenlijk al heeeeeel lang niet meer de hik gehad. Ik krijg het inderdaad ook wel eens als ik me verslik ofzo. Meestal in bier. Wat verklaart dat ik het nu al een hele poos niet meer heb gehad ;)

Toch best wat harde buiken en voorwerk hier!
En voorpret voor As met haar Prenatalbon O+ Wat heb je al uitgezocht?? Plaatjes!
pi_121939428
Ha ha nog niets uitgezocht, zal voor nu ook niets spectaculair worden, maar heb nog hoera zoon geboren versiering nodig :-)

Balen dat je toch zo last heb nu van harde buiken en voorwerk. Dat laatste ken ik dus helemaal niet.

Pessie lastig he zieke peuter en daar dus iets mee moeten. Ik merk dat ik nu best lekker gewoon op de bank zou willen hangen, niets doen. Maar dat gaat niet omdat er nog een peuter rond loopt.
Dat mis ik wel een beetje van de vorige keer. Neemt niet weg dat hij naar de psz gaat en nu bv bij mijn vader is, maar het liefst wil ik heel de dag gewoon even niets. Aan de andere kant vraag ik me af hoe lang ik dat vol zou houden :-)
pi_121939474
bellelena, jij bent nu 29 weken toch?
Stel dat je nu in het vliegtuig moest stappen om in Egypte met 23 graden een beetje uit je neus te vreten en door een dorpje te lopen naar een terrasje, dat soort dingen?
Zou je dat trekken of voel je je iets te zwanger?
pi_121939711
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:23 schreef Suikertante het volgende:
bellelena, jij bent nu 29 weken toch?
Stel dat je nu in het vliegtuig moest stappen om in Egypte met 23 graden een beetje uit je neus te vreten en door een dorpje te lopen naar een terrasje, dat soort dingen?
Zou je dat trekken of voel je je iets te zwanger?
Klinkt goed! Voor mij zou dat nu prima gaan, maar ik ben dan ook zeer gezegend met geen kwaaltjes, pijntjes of andere ongemakken (opgezwollen voetjes oid)! Lopen gaat ook prima, af en toe even zitten tussendoor op een terrasje, klinkt voor mij allemaal als zeer goed te doen op deze termijn :) En die temperatuur klinkt ook lekker!
pi_121939823
YES, nog maar drie weken! *O*
Ik heb onlangs gemerkt dat ik in een week ongeveer twee keer zo zwanger werd dus ik weet dat ik nog niet helemaal kan juichen, maar zoals het er nu naar uit ziet gaat het heerlijk worden :Y
Sorry, je kunt niet mee trouwens :@
pi_121939867
Damn, zit ik me net te verheugen ;)
pi_121940057
Ik weet eigenlijk niet of we wi-fi hebben, maar zoja dan probeer ik zo nu en dan even te kijken hoe het hier gaat!
Maar goed, nog drie weken dus.
pi_121940178
*O* voor alle mijlpalen. En nog een *O* voor omentielvo in het bijzonder!

Suiker, ik heb in het erasmus in rotterdam meegedaan met het predictonderzoek. Van week 7 t/m 12 iedere week een 3d echo. Wat wil je precies weten?

En iemand bood zijn nesteldrang aan, maar ik pas even. Net het hele bad uitgeschuurd, vraag me of me dat duur komt te staan. Aan de stijfheid te voelen wordt ik er vannacht flink voor gestraft, maar het moest echt gebeuren. Eva ligt nu te slapen en die ligt naast de badkamer. Dus straks nog even opruimen enzo.
Vriend heeft net de winterbanden onder de auto gezet voor ons weekje duitsland. Ben benieuwd hoe het gaat zijn, er ligt daar nu ruim 60 cm sneeuw O+

Net ook het kraampakket ontvangen. Er zat een heel lief dekentje bij. Wit met limegroene stipjes. Beetje wiegformaat volgens mij. Heerlijk voor in de kinderwagen, of als wikkeldoek O+
De rest van de doos maar snel in een hoek verstopt :X
pi_121940183
Ja ja, kom je ons nog even extra jaloers maken door vanaf daar af en toe even te posten zeker ;)
3 weken die zijn zo om!
  woensdag 23 januari 2013 @ 15:40:07 #216
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121940302
Oeh mij lijkt het ook wel heerlijk hoor suiker O+

Maar ik ben dan ook al best lang niet meer in een lekker zonnig oord geweest. Daarom broed ik ook nog op mogelijkheden om deze zomer mee naar Palermo te gaan als mijn vriend daar een congres heeft :9
Zou alleen liever niet vliegen met zo'n kleintje :{ Maarja, zonder vliegen is het een dagenlange reis
  woensdag 23 januari 2013 @ 15:42:03 #217
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121940388
Ohja kraampakket. Nog steeds niet gehad!

Hoe zat het ook alweer? Moet je die automatisch krijgen als je je hebt aangemeld bij kraamzorg? Of opvragen bij je verzekering?
pi_121940445
Danic, dit is echt een cursus voor verloskundigen ed om ze "vertrouwd maken met de achtergronden, mogelijkheden en beperkingen van echoscopie".
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn verloskundige zei dat ze de oproep net hadden weggehaald, omdat een vrouw er overstuur vandaan kwam omdat die cursisten natuurlijk van alles roepen en ze was er heel onzeker van geworden. Ik neem mijn moeder (en mijn vriend) mee, ben vooral benieuwd of ze zich ook op mij richten of echt alleen vragen beantwoorden en dingen aan hun examinator laten zien bijvoorbeeld!

Enne van welke verzekeraar is dat kraampakket? O-)
LB bij de FBTO krijg je hem in de zevende maand als je ooit hebt aangegeven dat je zwanger was.

Vliegen met een baby lijkt me geen lievelingshobby, maar Palermo daar ben je toch zo? En al die uren in een auto of ander vervoersmiddel.. ik zou lekker meevliegen! ^O^
pi_121940670
LB ik zit bij Agis en moest hem aanvragen via hun website. Er stond een nijlpaard op de doos :') thanx...
  woensdag 23 januari 2013 @ 15:52:08 #220
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_121940831
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:22 schreef As1981 het volgende:
Ha ha nog niets uitgezocht, zal voor nu ook niets spectaculair worden, maar heb nog hoera zoon geboren versiering nodig :-)

Balen dat je toch zo last heb nu van harde buiken en voorwerk. Dat laatste ken ik dus helemaal niet.

Pessie lastig he zieke peuter en daar dus iets mee moeten. Ik merk dat ik nu best lekker gewoon op de bank zou willen hangen, niets doen. Maar dat gaat niet omdat er nog een peuter rond loopt.
Dat mis ik wel een beetje van de vorige keer. Neemt niet weg dat hij naar de psz gaat en nu bv bij mijn vader is, maar het liefst wil ik heel de dag gewoon even niets. Aan de andere kant vraag ik me af hoe lang ik dat vol zou houden :-)
Peuter hangt op de bank en kijkt tv. Heb dus daadwerkelijk kans gezien het wiegje op te maken *O* . Maar hij wil wel graag dat ik naast hem hang dus daar ga ik ook wat in mee.

Suiker, ik wil ook! Met 27 weken bij nathan naar gran canaria geweest, weldadige warmte.

Lb, je hebt je neem ik aan ook zwanger gemeld bij je zorgverzekering? Dan zou je in je 7de maand je k raampakket moeten ontvangen. Niet iedere zorgverzekeraar heeft deze in de basisverzekering zitten, dus alscje het niet zeker weet wel even bel len.

Danic, leuk een dekentje! Ik kreeg een knuffel voor de beeb. En verder inderdaad dicht gedaan en niet meer in gekeken.
  woensdag 23 januari 2013 @ 15:54:43 #221
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121940937
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:52 schreef pessie het volgende:
Lb, je hebt je neem ik aan ook zwanger gemeld bij je zorgverzekering? Dan zou je in je 7de maand je k raampakket moeten ontvangen. Niet iedere zorgverzekeraar heeft deze in de basisverzekering zitten, dus alscje het niet zeker weet wel even bel len.
Hm, ik ben in december geswitcht naar DeltaLloyd, denk dat ik dan nog even moet bellen want dat Ditzo het dan niet meer verstuurt he.
pi_121940994
*Binnenwalst*
Heeft iemand tips om aambeien #au!# te laten verdwijnen? Is er iets wat je mag smeren en wat helpt?

*O* voor de mijlpalen en eentje extra voor omen *O*
En ook nog een voor de knipper van kd *O*

En nu wil ik ook op vakantie... :@
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  woensdag 23 januari 2013 @ 16:03:47 #223
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121941366
Zo, ook bij DeltaLloyd aangegeven dat ik zwanger ben. Zij hebben gelukkig ook een contract met mijn kraamzorgbureau ^O^

Nu kijken hoe snel dat kraampakket hier is :D
  woensdag 23 januari 2013 @ 16:04:28 #224
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121941400
Oei Piekie, heb er zelf gelukkig geen last van, maar er gaat hier wel een middeltje rond.... iets met een c ? Er komt straks vast iemand die het weet :Y
pi_121941589
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:56 schreef Piekie81 het volgende:
*Binnenwalst*
Heeft iemand tips om aambeien #au!# te laten verdwijnen? Is er iets wat je mag smeren en wat helpt?

*O* voor de mijlpalen en eentje extra voor omen *O*
En ook nog een voor de knipper van kd *O*

En nu wil ik ook op vakantie... :@
Curanol, http://www.curanol.nl/. Je kan online de zalf en de tabletten bestellen. Ik zou het beide nemen, helpt super!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')