Nou, dat zou ik nu ook nog wel trekken hoor. Zou het te eng vinden ivm vroeggeboorte en geen maatschappij die me mee wil nemen maar qua dagbesteding: heerlijk!quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:23 schreef Suikertante het volgende:
bellelena, jij bent nu 29 weken toch?
Stel dat je nu in het vliegtuig moest stappen om in Egypte met 23 graden een beetje uit je neus te vreten en door een dorpje te lopen naar een terrasje, dat soort dingen?
Zou je dat trekken of voel je je iets te zwanger?
en hoe lang ga je dan weg? ga je nou echt mijn bevalling mislopenquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:34 schreef Suikertante het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of we wi-fi hebben, maar zoja dan probeer ik zo nu en dan even te kijken hoe het hier gaat!
Maar goed, nog drie weken dus.
*Kruipt nog een keer uit lurkstand: Jeeeeeeej Cwen!quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:14 schreef Cwen het volgende:
Curanol voor de aambeien! Er is zalf en volgens mij ook tabletten, zonder recept bij de apotheek te halen!
Oh, en hier net een heel leuk bewegende alien gezien!!! Alles is goed, UD blijft nog even staan tot definitieve besluit volgende week. Bloedprikken was idd voor de combinatietest, volgende week ook de nekplooi en dan meteen de uitslag! Ben helemaal happy!!
Ohja, nog bedankt voor je toevoeging net!quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:43 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
*Kruipt nog een keer uit lurkstand: Jeeeeeeej Cwen!Jompel!
Meestal gaat het vanzelf weer over (althans bij mij). Sowieso goed wassen maar zonder zeep ofzo, katoenen ondergoed dragen, geen inlegkruisjes of wat dan ook. Ik heb nu Canesten Gyno gehaald voor als ik weer last krijg (zonder recept), omdat ik het idee heb dat vriend en ik elkaar steeds aansteken. Ben niet bij de dokter geweest nog, omdat de klachten steeds weer vanzelf verdwijnen met een aantal dagen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:42 schreef Sull het volgende:
Cwen wat fijn!
Pessie, beterschap met kleuter!
Ik ben vandaag 10 weken!! En ik heb een nieuwe baan of eigenlijk een nieuwe functie binnen het bedrijf, ook erg relaxed! Nu nog vertellen van de zwangerschap :-s
Nog een vraagje, er waren veel schimmel bekentenissen, maar ik vroeg me af wat jullie er tegen doen? Ik heb het nooit gehad en denk het nu te hebben aangezien het geen blaasontsteking is en wil er graag van af!
Jij met je ouderwetse yoghurtquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:30 schreef Suikertante het volgende:
Oh, ik loop schimmeltechnisch achter zie ik!
Wel huidskleurige toch?!quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:47 schreef Kyara het volgende:
Omen, hopelijk doet het voorwerk in elk geval iets!
Ik heb trouwens vandaag ook afschrikkers gekocht die hoog vallen (of die je hoog kan optrekken). En nog een nachthemd.Tas is dus bijna klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |