Jaaaaa knipperquote:
dat is al een opluchtingquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:41 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Jaaaaa knipperwat fijn
En ik kan uit t filmpje nergens een nummer 2 opmaken, maar zeg t zelf ook standaard bij een echo <8 wkn dat een meerling nog niet volledig uit te sluiten is
Ik vind het echt tamelijk onbeschoft dat ze dan vervolgens geen tijd had om dat even goed na te kijkenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:45 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dat is al een opluchting![]()
Ik zei namelijk, nou, er zit wat in, het knippert en het is er 1, ik ben zo opgelucht
en toen zei ze, dat van de eerste 2 is waar, maarvan dat laatste ben ik niet zo heel zeker.
En dan te bedenken dat je laatst nog schreef dat je zou gaan flippen als het een tweeling zou zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:45 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dat is al een opluchting![]()
Ik zei namelijk, nou, er zit wat in, het knippert en het is er 1, ik ben zo opgelucht
en toen zei ze, dat van de eerste 2 is waar, maar van dat laatste ben ik niet zo heel zeker.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:47 schreef Kleurdoos het volgende:
En als ik heel eerlijk ben, moet ik er niet aan denken, doe mij deze maar, 1om ons helemaal af te maken, romantisch dan, niet met messen enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je moest eens weten hoe bruut hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:57 schreef Poppedein het volgende:
Hmm dat vind ik dan wel een vreemde manier van mededelen..en ronduit onbeschoft dat je met die mededeling en zonder verdere uitleg weer de kamer uit gestuurd wordt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |