Het is ook heel lief en tegenhouden doe je het toch niet. Gewoon pech dus.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Sja....het was dus wel bedóeld als lief welkom. Idee top, uitwerking wat minder...!
Sterkte ermee!

Leuk cadeau! En ook toffe boxkleden maakt zequote:Op woensdag 23 januari 2013 10:36 schreef klumsy het volgende:
die komt bij www.popjesenzo.nl vandaag, heeft Skoap voor me laten maken, passend bij het boxkleed dat ik daar heb laten maken
Ze heeft trouwens ook een facebook site, kan je zien wat ze allemaal op bestelling gemaakt heeft

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na de baby kan ik hem ook mooi als fototas gebruiken, lekker ruim en veel vakjes!

Bedankt!quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:06 schreef bellelena het volgende:
Wat een naar nieuws Hilzillah... Veel sterkte voor jou en je vriendin

quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:36 schreef klumsy het volgende:
die komt bij www.popjesenzo.nl vandaag, heeft Skoap voor me laten maken, passend bij het boxkleed dat ik daar heb laten maken
Ze heeft trouwens ook een facebook site, kan je zien wat ze allemaal op bestelling gemaakt heeft

Oef, ja da's heel naar om te horen!quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:04 schreef Hilzillah het volgende:
Blegh... Zojuist te horen gekregen dat vriendinnetje die tegelijk zwanger was met mij het vruchtje niet meer leeft

quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:04 schreef bellelena het volgende:
Agos, beterschap voor kleine Bram
En luiertas, ik heb deze:
Jeetje wat een leukert! die wil ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na de baby kan ik hem ook mooi als fototas gebruiken, lekker ruim en veel vakjes!![]()

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.

als je het niet vertrouwd zou ik de apotheek opbellen en het aangevequote:Op woensdag 23 januari 2013 12:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ok, dilemma: ik ging hoestdrank kopen, had vantevoren op internet een beetje zitten kijken wat veilig was. Bisolvon kon volgens apotheek.nl gewoon gebruikt worden.
Staat in de bijsluiter van het spul zelf dat je het uit voorzorg niet moet nemen omdat het wel overgaat in het lichaam van het ongeboren kind!!
Wat nu

Ik heb inmiddels besloten dat de bijsluiter van bisolvon waarschijnlijk extra voorzichtig is, en heb dus toch de eerste portie maar genomen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:17 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
als je het niet vertrouwd zou ik de apotheek opbellen en het aangeve

Lekker binnen blijven en in bad gaan inderdaad, klinkt naar!!quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:11 schreef Suikertante het volgende:
Ja dat heb ik expres niet gezien![]()
Ik heb voor mezelf sokken en wéér een grotere beha gekocht, en een rompertje voor de mini
En ik heb bijna staan huilen van de kramp onderin mijn buik. Dit is voor het eerst dat ik écht pijn heb gehad. Dus ik heb nu een joggingbroek aan en blijf de rest van de dag lekker binnen. Moet nog wel een paar uur aan mijn bureau doorbrengen, maar dat wissel ik lekker af met in bad gaan en met de laptop op de bank.

waarschijnlijk wel een teken dat je iets teveel hooi op je vork hebt genomen. Nu extra rust nemen en als het dan over is dan weet je dat je het toch iets rustiger aan moet doen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:35 schreef Suikertante het volgende:
Ik hoop trouwens dat die kramp komt doordat ik gisteren een poosje in de kou achterop de fiets heb gezeten bij mijn vriend. Dat is best een eind en ik voel dat wel in mijn buikspieren, misschien was lopen nu teveel..

Farmacie-muts ontlurkt: Klopt, de bijsluiter vermeldt eigenlijk altijd ALLES wat zou kunnen, ook wanneer de kans miniminiminiscuul is. Op die manier dikt de fabrikant zich in tegen eventuele schadeclaims. Ik zou me geen zorgen maken om hoestdrankquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels besloten dat de bijsluiter van bisolvon waarschijnlijk extra voorzichtig is, en heb dus toch de eerste portie maar genomen.
Wel vervelend, zulke tegenstrijdigheden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |