SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Belle alweer 29 weken
envoor mezelf, vandaag alweer 35 weken
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
Ohhh, maar jij bent er ook echt al wel heel erg bijna, stiekem!quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:43 schreef As1981 het volgende:
Stttt Belle ik zet in op een feb baby dus dat mag helemaal niet zo snel.
Je kan niet meer terugquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:47 schreef Logician het volgende:
hier begint het echt pijn te doen..
maar nog geen ritme, oh man ik was even vergeten hoe het voelde, ik wil niet meer
Dat klinkt wel serieusquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:47 schreef Logician het volgende:
hier begint het echt pijn te doen..
maar nog geen ritme, oh man ik was even vergeten hoe het voelde, ik wil niet meer
Dat deed ik ook wel later, maar vooral in het begin vond ik het handig een grote tas voor Nathan te hebben. Ik nam ook best veel mee, wilde niet ergens zijn en dat dan bleek dat ie een lekluier had en zn voeding er uitspuugde.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:58 schreef L-E het volgende:
Luiertas heb ik nooit begrepen. Ik deed gewoon wat luiers en luierdoekjes in de tas die ik altijd al bij me droeg. Toen was het ook een luiertas.
Ik was/ben wel een hele makkelijke moeder daarin. Ik nam een rompertje mee, twee luiers en wat doekjes. Meer had ik niet nodig. Maar goed, mijn kind was geen spuger, dat scheelt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:04 schreef pessie het volgende:
[..]
Dat deed ik ook wel later, maar vooral in het begin vond ik het handig een grote tas voor Nathan te hebben. Ik nam ook best veel mee, wilde niet ergens zijn en dat dan bleek dat ie een lekluier had en zn voeding er uitspuugde.
Ik heb 1 luiertas klaarstaan idd met voor alle kinderen een extra setje, luiers en doeken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:04 schreef pessie het volgende:
[..]
Dat deed ik ook wel later, maar vooral in het begin vond ik het handig een grote tas voor Nathan te hebben. Ik nam ook best veel mee, wilde niet ergens zijn en dat dan bleek dat ie een lekluier had en zn voeding er uitspuugde.
Bram ligt in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:12 schreef LadyBlack het volgende:
Ticohoe is het ermee? Happy family?
Oooh, maar ík wel!quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:13 schreef LadyBlack het volgende:
Maarja, iets zegt mij dat mn vriendje dit niet zo stoer vindt om mee te lopen![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je mag me inhalen hoor! Ben er zelf namelijk echt nog niet klaar voor! Al ben ik er eoms wel klaar mee...quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:11 schreef klumsy het volgende:
ow het kan mij echt niet snel genoeg februari zijn! vind 27 februari echt nog zo ver weg klinken,
ik ben er echt al helemaal klaar voor, weet dat het voor haar beter is om nog even lekker te blijven zitten, maar zodra het kan mag ze van mij komen
Griepvirus. Krijgt zuurstof enzo.quote:
Ah jakkie neee! Rot zeg, ben je bij hem? Zo sneu zon kleintje, en ij is nog maar 2 weken!quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Griepvirus. Krijgt zuurstof enzo.
Ahhhquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou, dat is echt niet tofquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dat staat in de gebruiksaanwijzing!quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:19 schreef Suikertante het volgende:
Die is wat te chique voor mij, maar ik ben wel blij dat niet iedereen met rood wit gestipte tassen rondlooptHoop dat je er niet verplicht van die naaldhakken bij hoeft te dragen?
Als je zag hoe leyla met d'r grote snottebellen Bram kusjes stond te geven is het niet zo raar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ahhh![]()
![]()
![]()
Arm ding, dat heeft ie snel te pakkenBeterschap!!
Sja....quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als je zag hoe leyla met d'r grote snottebellen Bram kusjes stond te geven is het niet zo raar.
Ok, ik was al blij dat nathan nu het virus te pakken heeft maar dat ben ik nu echt helemaal!quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als je zag hoe leyla met d'r grote snottebellen Bram kusjes stond te geven is het niet zo raar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dit verschoningsmatje krijg ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
Het is ook heel lief en tegenhouden doe je het toch niet. Gewoon pech dus.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Sja....het was dus wel bedóeld als lief welkom. Idee top, uitwerking wat minder...!
Sterkte ermee!
Leuk cadeau! En ook toffe boxkleden maakt zequote:Op woensdag 23 januari 2013 10:36 schreef klumsy het volgende:
die komt bij www.popjesenzo.nl vandaag, heeft Skoap voor me laten maken, passend bij het boxkleed dat ik daar heb laten maken
Ze heeft trouwens ook een facebook site, kan je zien wat ze allemaal op bestelling gemaakt heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na de baby kan ik hem ook mooi als fototas gebruiken, lekker ruim en veel vakjes!
Bedankt!quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:06 schreef bellelena het volgende:
Wat een naar nieuws Hilzillah... Veel sterkte voor jou en je vriendin
quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:36 schreef klumsy het volgende:
die komt bij www.popjesenzo.nl vandaag, heeft Skoap voor me laten maken, passend bij het boxkleed dat ik daar heb laten maken
Ze heeft trouwens ook een facebook site, kan je zien wat ze allemaal op bestelling gemaakt heeft
Oef, ja da's heel naar om te horen!quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:04 schreef Hilzillah het volgende:
Blegh... Zojuist te horen gekregen dat vriendinnetje die tegelijk zwanger was met mij het vruchtje niet meer leeft
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:04 schreef bellelena het volgende:
Agos, beterschap voor kleine Bram
En luiertas, ik heb deze:
Jeetje wat een leukert! die wil ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na de baby kan ik hem ook mooi als fototas gebruiken, lekker ruim en veel vakjes!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
als je het niet vertrouwd zou ik de apotheek opbellen en het aangevequote:Op woensdag 23 januari 2013 12:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ok, dilemma: ik ging hoestdrank kopen, had vantevoren op internet een beetje zitten kijken wat veilig was. Bisolvon kon volgens apotheek.nl gewoon gebruikt worden.
Staat in de bijsluiter van het spul zelf dat je het uit voorzorg niet moet nemen omdat het wel overgaat in het lichaam van het ongeboren kind!!
Wat nu
Ik heb inmiddels besloten dat de bijsluiter van bisolvon waarschijnlijk extra voorzichtig is, en heb dus toch de eerste portie maar genomen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:17 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
als je het niet vertrouwd zou ik de apotheek opbellen en het aangeve
Lekker binnen blijven en in bad gaan inderdaad, klinkt naar!!quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:11 schreef Suikertante het volgende:
Ja dat heb ik expres niet gezien![]()
Ik heb voor mezelf sokken en wéér een grotere beha gekocht, en een rompertje voor de mini
En ik heb bijna staan huilen van de kramp onderin mijn buik. Dit is voor het eerst dat ik écht pijn heb gehad. Dus ik heb nu een joggingbroek aan en blijf de rest van de dag lekker binnen. Moet nog wel een paar uur aan mijn bureau doorbrengen, maar dat wissel ik lekker af met in bad gaan en met de laptop op de bank.
waarschijnlijk wel een teken dat je iets teveel hooi op je vork hebt genomen. Nu extra rust nemen en als het dan over is dan weet je dat je het toch iets rustiger aan moet doen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:35 schreef Suikertante het volgende:
Ik hoop trouwens dat die kramp komt doordat ik gisteren een poosje in de kou achterop de fiets heb gezeten bij mijn vriend. Dat is best een eind en ik voel dat wel in mijn buikspieren, misschien was lopen nu teveel..
Farmacie-muts ontlurkt: Klopt, de bijsluiter vermeldt eigenlijk altijd ALLES wat zou kunnen, ook wanneer de kans miniminiminiscuul is. Op die manier dikt de fabrikant zich in tegen eventuele schadeclaims. Ik zou me geen zorgen maken om hoestdrankquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels besloten dat de bijsluiter van bisolvon waarschijnlijk extra voorzichtig is, en heb dus toch de eerste portie maar genomen.
Wel vervelend, zulke tegenstrijdigheden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |