Belachelijkquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:00 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
je moest eens weten hoe bruut hoor
eigenlijk was ik niet welkom, dat hele filmpje, dat was mijn echo
Dat is echt ronduit onbeschoft. En je dan ook met zo'n mededeling weer buiten zetten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:00 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Echt, daar snap ik niks van...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:00 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Als je maar goed aanstampt vindt KD dat vast niet ergquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:03 schreef Suikertante het volgende:
Sorry KD ik wals een beetje over jouw echotrut heen, maar als je baby hikt, hoe snel gaat dat dan?
Is één per twee seconde te vaak?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:55 schreef Kyara het volgende:
Misschien dan nog even leuk ter vergelijking:cool. hier geen twijfel iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
Was je dan bij een verloskundigepraktijk of bij een echocentrum? Al gelezenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:05 schreef Kleurdoos het volgende:
Ze liep ten eerste al uit, en ten tweede wilde ze eigenlijk niet eens dat ik naar binnen kwam, en toen was het 'nouja dan kijken we of er iets in zit'
dus ikvoelde me keilullig. en ik ga er gewoon vanuit dat ze bedoelde wat poppedein zei. dat ze het niet mag uitsluiten op zo'n korte termijn
oh, gelukkig.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:07 schreef Kleurdoos het volgende:
O nee dit was een echobureau, dus niet bij mijn vaste praktijk. Anders kon niet mee, maar de volgende keer regel ik t wel met n eigen VK's, die zijn lief
Het is echt wel een raar gevoel, ik denk dat ik dit wel als ploppen zou omschrijven. Maar heel regelmatig en nu al een minuut of wat eens per twee seconde (heb het getimedquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als je maar goed aanstampt vindt KD dat vast niet erg
Maar goeie vraag, heb me ook al eens afgevraagd of ik mn meisje al eens heb voelen hikken!
Lekker ritmisch. Overigens had M. ook na zijn geboorte nog vaak de hik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:12 schreef Suikertante het volgende:
Ik vind t niet zo'n lekker gevoel eigenlijk, maar nu ik weet dat dat het kan zijn vind ik het al leuker
KD, weet je al wanneer je volgende echo is?
Maar, alscje toch een afspraak hebt heb je een afspraak. Haar fout dat ze uitloopt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:05 schreef Kleurdoos het volgende:
Ze liep ten eerste al uit, en ten tweede wilde ze eigenlijk niet eens dat ik naar binnen kwam, en toen was het 'nouja dan kijken we of er iets in zit'
dus ikvoelde me keilullig. en ik ga er gewoon vanuit dat ze bedoelde wat poppedein zei. dat ze het niet mag uitsluiten op zo'n korte termijn
Mijlpaal der mijlpalen!!quote:Op woensdag 23 januari 2013 08:11 schreef Omentielvo het volgende:
Weer wakker met baby in buik. Volgens mij had ik vannacht wel wat voorwerk. Maar nu is mijn buik weer rustig
XM,hopelijk helpt spoelen bij jou.
L-E, wat irritant die krampen.
MeNicole, wat spannend.
Ik heb hetzelfde ook een aantal keer gevoeld. Eerst dacht ik dat het veel te snel was voor de hik, maar gisteravond was het zo ritmisch en toen heb ik het ook getimed, ook 1 keer in 2 secondequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:03 schreef Suikertante het volgende:
Sorry KD ik wals een beetje over jouw echotrut heen, maar als je baby hikt, hoe snel gaat dat dan?
Is één per twee seconde te vaak?
Ja, als we het allebei precies zo voelen, dan geef ik het wel een goede kans dat het de hik is!quote:Op woensdag 23 januari 2013 08:41 schreef Suikertante het volgende:
Belle! Mijlpaal!![]()
En ik voel het ook helemaal onderin, nu ga ik toch twijfelen of het een spiertrekking is maar het is meer een soort klopje. En laatst was hier iemand die vroeg ook naar zo'n soort gevoel, wie was dat ook alweer? Was dat ook zoiets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |