het scheelt dat zich vooral op elkaar uitleven.....quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:48 schreef -mandy- het volgende:
Ik heb echt veel respect voor jou Kyara, zwanger van een tweeling ...
Mini laat zich nu met 25w1d al flink van zich voelen van tijd tot tijd. Als ik er 2 van zulke exemplaren in mijn buik had gehad, was mijn baarmoeder bont en blauw en kwam van slapen 's nachts niet veel meer in huis denk ik.
Hier net zo Spirit, dat stampen gaat hier ook op verschillende plekken, vlak na elkaar. Ik heb af en toe het idee dat mini het heerlijk vindt om zich af te zetten in mijn buik en dan alle kanten opzoekt en zich goed laat voelen met armen en benen. Zo lang het niet is op een moment dat ik wil gaan slapen, zoals gisteravond, hoor je mij niet klagen. Vooralsnog geniet ik er enorm van!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:00 schreef Spirit82 het volgende:
Ik weet eigenlijk ook niet wat die van mij doet. Ik voel haar echt OVERAL (in mn buik dan he). Dan ligt ze weer links onderin te stampen, dan weer rechts bovenin, dan weer links, dan weer rechtsonder... Soms zie je haar ook echt door mn buik heen walsen van links naar rechts. Hoort dat?!
Echografiste dacht niet voor niks dat het een jongen wasquote:
Da's minder...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Echografiste dacht niet voor niks dat het een jongen was
Ik vind het alleen vervelend dat ik niet eens meer normaal op de wc kan zitten zonder dat ik gestompt wordt
Hier wordt het er tot de laatste druppel uitgestampt. Als je het op hun heupen hebben dan moet ik rennen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Echografiste dacht niet voor niks dat het een jongen was
Ik vind het alleen vervelend dat ik niet eens meer normaal op de wc kan zitten zonder dat ik gestompt wordt
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:23 schreef Kleurdoos het volgende:
ze zei alleen dat ze niet kon uitsluiten dat het er maar 1 was :x ik heb zitten turen en turen, maar ik eh zet in op 1 hoor
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:23 schreef Kleurdoos het volgende:
ze zei alleen dat ze niet kon uitsluiten dat het er maar 1 was :x ik heb zitten turen en turen, maar ik eh zet in op 1 hoor
Kd war leuk zo n filmpje! Misschien ziet ze h s t dooierzakje aan voor een tweede?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:23 schreef Kleurdoos het volgende:
ik neem aan dat een echoscopiste een dooierzakje niet voor een tweede aanzietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:27 schreef pessie het volgende:
[..]
Kd war leuk zo n filmpje! Misschien ziet ze h s t dooierzakje aan voor een tweede?
Goed punt, ik kon me het alleen wel voorstellen, dat dooierzakje zat echt aan de andere kant en ik vond em niet zo duidelijk. Maar idd, eerst maar uitgaan van 1. En het knippert!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik neem aan dat een echoscopiste een dooierzakje niet voor een tweede aanziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |