Laten we het hopen. Wat hij vooralsnog laat zien is zwaar waardeloos.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hoe meer zelfvertrouwen hij heeft hoe beter ie zal spelen
Grootste fabeltje ooit.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kampioen word je dan ook niet tegen de toppers.
Precies.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:25 schreef RvLaak het volgende:
lol.. Gezeur over een paar positieve uitspraken van Clasie
En zoals gezegd, enkel tegen toppers wordt je niet kampioen. Het zijn juist die andere wedstrijden die je moet winnen om de punten te pakken.
Maar de wedstrijden tegen de toppers zijn tenminste nog wel spannendquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:25 schreef RvLaak het volgende:
En zoals gezegd, enkel tegen toppers wordt je niet kampioen. Het zijn juist die andere wedstrijden die je moet winnen om de punten te pakken.
Stel dat we zeggen dat er, naast Feyenoord, 4 topploegen zijn. Ajax, PSV, AZ/Vitesse en Twente. Dat zijn 24 punten.quote:
pelle staat er al in toch ?quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:27 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Doe ook ff goal van Pelle, en de hattrick van Guidetti in de OP.
Bij al die wedstrijden kan je bij winst 3 punten pakken.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Stel dat we zeggen dat er, naast Feyenoord, 4 topploegen zijn. Ajax, PSV, AZ/Vitesse en Twente. Dat zijn 24 punten.
Er zijn daarentegen nog 13 andere ploegen. Dat zijn 78 punten.
Mag jij uitrekenen welke wedstrijden belangrijker zijn...
Open deur, geldt voor elke wedstrijdquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij al die wedstrijden kan je bij winst 3 punten pakken.
Het ligt er maar net aan. Juist de prestaties van Feyenoord vorig seizoen tegen de andere ploegen in de top 6 zorgde er onder andere voor dat het zo lang spannend bleef en we uiteindelijk de tweede plek binnen konden slepen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:25 schreef RvLaak het volgende:
Wel handig, hoeven we PSV in februari ook geen kaarten te geven.quote:Belangrijke informatie uitwedstrijden PSV en Willem II
Feyenoord is nog altijd niet in staat om de verkoop voor de bekerwedstrijd PSV–Feyenoord van woensdag 30 januari a.s. op te starten. Direct na de loting diende Feyenoord bij de NS een verzoek in om voor deze wedstrijd twee treinen te leveren, die plaats konden bieden aan 1.600 supporters. De club leefde in de veronderstelling dat voor deze bekerwedstrijd eenzelfde regeling zou gelden als tijdens de laatste competitiewedstrijden. De NS liet Feyenoord echter direct weten, dat het op deze doordeweekse avond geen treinstellen aan de reguliere dienstregeling kon onttrekken. Hierop volgde achter de schermen een discussie tussen Feyenoord, de overheid en de NS. Feyenoord stelde de NS een deadline, om uiterlijk op dinsdag 15 januari om 17.00 uur uitsluitsel te geven. Tot en met woensdagochtend 16 januari werd van de NS echter niets meer vernomen.
Op dinsdag 15 januari ontving Feyenoord van burgemeester Van Gijzel van Eindhoven wel een brief, dat de bekerwedstrijd als een C-wedstrijd (hoog risico) is gekwalificeerd, waarbij de burgemeester als aanvullende voorwaarden stelt dat er maximaal 1.200 Feyenoord-supporters welkom zijn en dat deze verplicht zijn om gebruik te maken van een treincombi. Met de brief sluit de burgemeester tevens een door Feyenoord voorgestelde alternatieve vervoerswijze per buscombi uit. In 2010 kon de bekerwedstrijd PSV-Feyenoord nog wel door 1.200 Feyenoord-supporters via een buscombiregeling worden bezocht.
Feyenoord zal trachten om in overleg met alle partijen, inclusief de KNVB, op korte termijn tot een oplossing te komen voor het ontstane vervoersprobleem rond deze wedstrijd. Om de inmiddels (terecht) ongeduldig geworden achterban niet langer in het ongewisse te laten is besloten om de voornoemde informatie vandaag via dit bericht naar buiten te brengen.
Vorig jaar pakten we alle toppers thuis en werden we toch geen kampioen. Juist omdat we zoveel punten tegen die kleine clubjes lieten liggen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:31 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan. Juist de prestaties van Feyenoord vorig seizoen tegen de andere ploegen in de top 6 zorgde er onder andere voor dat het zo lang spannend bleef en we uiteindelijk de tweede plek binnen konden slepen.
Zoals Caland zegt, kampioen wordt je niet tegen de toppers of tegen de kleintjes, maar tegen elke club.
En dit jaar pak je meer punten tegen de kleintjes maar verlies je alle toppers en sta je ook niet bovenaan.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vorig jaar pakten we alle toppers thuis en werden we toch geen kampioen. Juist omdat we zoveel punten tegen die kleine clubjes lieten liggen.
Maar omdat we de toppers winnen hielden we die binding met hen, doordat zij niet konden uitlopen/wij inliepen door dat soort wedstrijden. Mes snijdt gewoon aan beide kanten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vorig jaar pakten we alle toppers thuis en werden we toch geen kampioen. Juist omdat we zoveel punten tegen die kleine clubjes lieten liggen.
quote:
De opslossingquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
En dit jaar pak je meer punten tegen de kleintjes maar verlies je alle toppers en sta je ook niet bovenaan.
Dan blijft toch juist staan wat ik zei?quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=180204quote:In mei 2012 verrichte het Duitse Sport+Markt een groot onderzoek, waaruit naar voren kwam dat Ajax over 7,6 miljoen fans zou beschikken en Feyenoord op plaats vier zou staan, achter PSV en FC Twente.
Van die alinea klopt niets aangezien ze het eerst over supporters hebben en daarna opeens de eindklassering waar er meer factoren meespelen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=180204
Wat?![]()
Of is dat het onderzoek waar je meerdere clubs kon invullen?
Kut Boeren!quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel handig, hoeven we PSV in februari ook geen kaarten te geven.
Ja klopt, je kon een top 3 of top 5 opgeven. Slaat werkelijk nergens op.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=180204
Wat?![]()
Of is dat het onderzoek waar je meerdere clubs kon invullen?
quote:
Ben ook benieuwd of dat zomaar kan. Zoals ik het nu lees is er eigenlijk geen oplossing mogelijk en wordt de wedstrijd gespeeld zonder uitpubliek.quote:
Ze kunnen geen extra treinen aan het reguliere dienstregeling onttrekken, dan gebruiken we toch gewoon de forenzentreinen: PSV blij, want treincombi, NS blij want geen extra treinen, Feyenoord blij want supporters kunnen toch mee. Ik denk alleen dat de forenzen niet zo blij zullen zijn...quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd of dat zomaar kan. Zoals ik het nu lees is er eigenlijk geen oplossing mogelijk en wordt de wedstrijd gespeeld zonder uitpubliek.
Nederlandse kneuterigheid op zijn best weer.
Ben ik al maar zitten weinig Feyenoorders daarquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
GAM / [FIFA 13] #8 waar blijft die update?
Mulderquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:41 schreef Aldo-MC het volgende:
Welke opstelling speelt Feyenoord meestal? Ik ken de spelers wel maar de posities niet exact
Ben een Fifateam aan het maken met Feyenoord namelijk.
Heb tot nu toe GK Mulder, RB Janmaat, LB Nelom.
CB Indi samen met Mathijssen/ De Vrij.
Middenveld loop ik mee vast. CM Clasie natuurlijk, LV Cissé, Vilhena, RV Schaken/Boetius. Spits: Pelle.
Dus eigenlijk 4-3-3, zonder plaats voor Vormer en Goossens. Maar Pelle is toch meer een CA achter Lex?
En een LM en RM hebben we ook niet dus kan ook weer niet .
Iemand een nice idee?![]()
Mulderquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:54 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ben ik al maar zitten weinig Feyenoorders daar.
Weet jij de basisformatie die Koeman hanteert?
http://www.ea.com/nl/voet(...)ff#nYAjnEZ2nIL7S:ps3quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:41 schreef Aldo-MC het volgende:
Welke opstelling speelt Feyenoord meestal? Ik ken de spelers wel maar de posities niet exact
Ben een Fifateam aan het maken met Feyenoord namelijk.
Heb tot nu toe GK Mulder, RB Janmaat, LB Nelom.
CB Indi samen met Mathijssen/ De Vrij.
Middenveld loop ik mee vast. CM Clasie natuurlijk, LV Cissé, Vilhena, RV Schaken/Boetius. Spits: Pelle.
Dus eigenlijk 4-3-3, zonder plaats voor Vormer en Goossens. Maar Pelle is toch meer een CA achter Lex?
En een LM en RM hebben we ook niet dus kan ook weer niet .
Iemand een nice idee?![]()
Dus toch 4-3-3quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
http://www.ea.com/nl/voet(...)ff#nYAjnEZ2nIL7S:ps3
let niet op de reserve
jammer dat boetius een RW is in de gamequote:Op woensdag 16 januari 2013 14:02 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dus toch 4-3-3
En thanksJij ook Grifte
ze hadden beter zn vriendin erin kunnen zettenquote:
Die mag ivm met leeftijd nog niet 's avonds werken.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze hadden beter zn vriendin erin kunnen zetten![]()
Wat een beetje raar is... Lijkt me dat het niet heel veel energie kost, dat op je rug liggenquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die mag ivm met leeftijd nog niet 's avonds werken.
Idd...die is tenminste lekker.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze hadden beter zn vriendin erin kunnen zetten![]()
Gvdquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
blijft mooiquote:Pellè is een liefhebber van Nederlandse vrouwen, voor hem is zelfs 8 van de 10 Nederlandse vrouwen een schoonheid. Toch heeft de spits een vriendin uit eigen vaderland. Volgens hem is in Italië 1 op de 10 vrouwen een mooie vrouw en is de rest lelijk. En natuurlijk had hij voor zijn vrouw zwaar moeten vechten. ´´ In Nederland was dat allemaal niet zo moeilijk om een knappe vriendin te krijgen vertelde de Italiaan. In mijn eerste jaar heb ik daar dan ook wel eens gebruik van gemaakt, maar dat mag ook wel als jongeman.´´
quote:Clasie: "Wij hebben het beste elftal"
Feyenoord gaat zondag op bezoek bij Ajax. De Rotterdammers kunnen in Amsterdam de druk op PSV en FC Twente vergroten.
Feyenoord is bezig aan een sterk seizoen. Samen met Ajax staat de club uit Rotterdam slechts drie punten achter op de koplopers. Volgens Jordy Clasie is Feyenoord niet veel minder dan FC Twente en PSV.
"Ze hebben miljoenen mogen investeren, maar wij laten nu zien hoe ver je kunt komen met spelers die jezelf opleidt, als je ze dan ook maar de tijd geeft", zegt de Oranje-international tegen Voetbal International. "Want ondanks al die miljoenen staan wij maar drie punten achter."
"PSV en FC Twente hebben dan misschien in de breedte de beste spelers, maar wij stellen dat het beste elftal tegenover", aldus Clasie, die tevreden is over zijn eigen ontwikkeling. "Ik streef het hoogste na, dus ben ik blij dat het zo voortvarend gaat. Zo had ik het ook voor ogen, toen ik naar Excelsior vertrok, het was precies de stippellijn zoals ik die had getekend: gestaag naar boven."
quote:
in t zelfde stukje.quote:Alleen vindt Pellè het niks al die aandacht, zo zegt hij: ”Ik ben geen fotomodel, en ook wil ik niet een rolletje spelen in een shampooreclame om te laten zien hoe mooi ik ben, alleen wanneer het echt goed betaald zal ik overwegen om het te doen!”
Sst... Niet posten... Caland is niet zo gecharmeerd van een positieve instellingen van Feyenoord spelers...quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:43 schreef DonRaja het volgende:
Is dat goal.com een beetje een serieuze site:
[..]
Stond ook op AD dit.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Komt uit de vi van deze weekquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal niks voor Callie.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sst... Niet posten... Caland is niet zo gecharmeerd van een positieve instellingen van Feyenoord spelers...
Op goal.com stond ook dat Frank De Boer Ajax een volksclub vind...quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal niks voor Callie.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op goal.com stond ook dat Frank De Boer Ajax een volksclub vind...
Vroegert wel eens op eigen vervoer naar Deventer et de trein geweest, 3/4 kwa regelrecht uit Park vandaan zo naar Centraal, prachit die koppen van de overige reizigers!!quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze kunnen geen extra treinen aan het reguliere dienstregeling onttrekken, dan gebruiken we toch gewoon de forenzentreinen: PSV blij, want treincombi, NS blij want geen extra treinen, Feyenoord blij want supporters kunnen toch mee. Ik denk alleen dat de forenzen niet zo blij zullen zijn...
Ik heb het een keer naar Sittard meegemaakt, was nog in de tijd dat er geen metro/spits en veel mobiele telefoons waren. Nog nooit zoveel mensen krampachtig in het donker naar buiten zien staren.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:52 schreef Luni het volgende:
[..]
Vroegert wel eens op eigen vervoer naar Deventer et de trein geweest, 3/4 kwa regelrecht uit Park vandaan zo naar Centraal, prachit die koppen van de overige reizigers!!
Ik kan me nog een stukje van de tv-serie echte gooische meisjes herinneren dat ze langs AZ gingen om te kwijlen op hemquote:
yeah buddy!quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:58 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik kan me nog een stukje van de tv-serie echte gooische meisjes herinneren dat ze langs AZ gingen om te kwijlen op hem
quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:58 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik kan me nog een stukje van de tv-serie echte gooische meisjes herinneren dat ze langs AZ gingen om te kwijlen op hem
Hij zorgt ervoor dat je vriendin naast je op de bank weer voetbal kijkt.. (en dr mond houdquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gast is ook wel gespierd hoor vrienden.
Zo maar ff naar de sportschool.
Ik twijfel persoonlijk meer aan de cognitieve vermogens van de gebroeders De Boer...quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Snap je nu mijn twijfel over de betrouwbaarheid van die site
En dat ze al nat is als je nog moet beginnen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hij zorgt ervoor dat je vriendin naast je op de bank weer voetbal kijkt.. (en dr mond houd
held
quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En dat ze al nat is als je nog moet beginnen.
Ach, als 't andersom was dan was er ook een punt van gemaakt. Lekker boeiend.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:29 schreef tammepiet het volgende:
Ik heb trouwens vernomen dat van Boekel wel eens Amstel drinkt, hopelijk fluit hij nu niet voor feyenoord.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:29 schreef tammepiet het volgende:
Ik heb trouwens vernomen dat van Boekel wel eens Amstel drinkt, hopelijk fluit hij nu niet voor feyenoord.
Heel De Kuip drinkt Amstelquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:29 schreef tammepiet het volgende:
Ik heb vernomen dat de 4e man Ajacied is.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:29 schreef tammepiet het volgende:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:30 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Heel De Kuip drinkt Amstel
En Joden zijn voor Twente want ze drinken Grolsch![]()
Daar doelde ik ook op. In die zin dat dat AEGON gebeuren nergens over gaat.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:30 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Heel De Kuip drinkt Amstel
En Joden zijn voor Twente want ze drinken Grolsch![]()
Hoor je iemand zeggen dat dat wel zo is dan?quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:37 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook op. In die zin dat dat AEGON gebeuren nergens over gaat.
Die man komt uit dordt...quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:32 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat de 4e man Ajacied is.
Nu jij weer.![]()
ook dat komt van VIquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op goal.com stond ook dat Frank De Boer Ajax een volksclub vind...
Baasquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:50 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Nieuwe EL reclame, met onze held:
lol hoe kom jij aan al die feyenoord spelers in fifa ultimate team gekocht of geluk gehad met het openen van pakjesquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
http://www.ea.com/nl/voet(...)ff#nYAjnEZ2nIL7S:ps3
let niet op de reserve
gewoon via de trade ding.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:26 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
lol hoe kom jij aan al die feyenoord spelers in fifa ultimate team gekocht of geluk gehad met het openen van pakjes
Nou van de madness net met Lukaku kan ik mijn Feyenoordteam wel bekostigen.quote:
hehe, k had eerst +- 100-150k per dag winstquote:
Wow dan doe je het ziek goedquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hehe, k had eerst +- 100-150k per dag winstheb wel meer teams gemaakt.
bundusliga team
bbva
feyenoord
spaans ding
italiaans
nederlands
ect
zag nu op mn acc dat ik nog 2k coins heb
stadion neder lijkt er nog een beetje opquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:56 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Wow dan doe je het ziek goed. Kom zelf denk niet eens aan de 50k winst per dag maar oke
Heb wel 1 miljoen coins+ en een City team. Nu nog een zilveren Engelse team en natuurlijk Feyenoord, speel ook met de kit en logo van Feyenoord alleen helaas zit De Kuip er niet meer in
Als je keer wilt spelen of ouwehoeren over FUT GAM / [FIFA 13: FUT SC] #600 LUKAKU
quote:Vilhena dankbaar bij ondertekening nieuw contract
Tonny Vilhena heeft woensdagmiddag zijn handtekening gezet onder een nieuw, opengebroken contract dat hem tot 2016 aan Feyenoord verbindt. De talentvolle middenvelder, die eerder deze maand zijn achttiende verjaardag vierde, ondertekende zijn nieuwe verbintenis in het bijzijn van onder meer zijn ouders, zus, broertje en zaakwaarnemer. ‘Voor mij is dit een grote dag, ik ben heel blij met dit nieuwe contract’, sprak Vilhena in De Kuip.
Dat de middenvelder ondanks zijn jonge leeftijd al zijn tweede contract tekende bij Feyenoord, is veelzeggend over de razendsnelle ontwikkeling die hij doormaakt. ‘Zelf heb ik ook het gevoel dat het snel gaat, maar dat is in mijn ogen alleen maar beter’, reageerde Vilhena. ‘Door hard te werken wil ik nog belangrijker worden voor Feyenoord. De mensen binnen de club hebben alle vertrouwen in mij, daar ben ik hen erg dankbaar voor.’
Terwijl Vilhena tussen algemeen directeur Eric Gudde en technisch directeur Martin van Geel zijn nieuwe verbintenis ondertekende, keek een aantal familieleden, waaronder zijn ouders, met gepaste trots toe. ‘Ook voor hen is dit een speciaal moment’, glimlachte Vilhena. ‘Zij staan altijd achter me en dat is voor mij heel belangrijk.’
Technisch directeur Martin van Geel noemde de nieuwe verbintenis van Vilhena een heel goede zaak voor Feyenoord. ‘Tonny is een van onze allergrootste talenten, dat blijkt wel uit het feit dat hij hier op zijn zeventiende debuteerde en inmiddels een vaste basisplaats heeft. Hij is een groeibriljantje, die in onze ogen nog veel stappen kan maken in zijn ontwikkeling. Zijn fantastische mentaliteit zal hem daarbij helpen.’
Vilhena blikte tot slot nog even vooruit op de aanstaande competitiewedstrijd tegen Ajax, waarmee Feyenoord zondag de competitie hervat. ‘Het zal een zware wedstrijd worden, maar het hele team is erg gedreven om zondag in Amsterdam van Ajax te winnen.’
twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 16-01-2013 om 17:07:01Tonny Vilhena ondertekende in het bijzijn van familie een nieuw contract dat hem tot 2016 aan #Feyenoord verbindt. http://t.co/WU1LiGMF reageer retweet
quote:De KNVB zegt in een reactie dat Diks niet hoeft te vrezen voor de wedstrijd van zondag. 'We gaan vanzelfsprekend uit van de professionaliteit en integriteit van de arbitrage', aldus een persvoorlichter tegen AD.nl. 'Dat mag ook van ons verwacht worden. Men hoeft niet te vrezen dat eventuele banden met een sponsor van een club, in dit geval Aegon, een rol spelen bij het in goede banen leiden van een wedstrijd.'
Het is voor Diks - die zondag kan debuteren in de Klassieker - niet de eerste keer dat hij in de Arena vlagt. Vorig jaar zag hij Ajax winnen van respectievelijk Heracles (6-0), NAC (5-0) en FC Twente (1-0). Diks werd in 2012 bij geen enkele wedstrijd van Feyenoord aangesteld als grensrechter. Pol van Boekel fluit zondag de beladen wedstrijd. Het is voor hem de eerste Ajax - Feyenoord als leidsman. Van Boekel wordt naast Diks geassisteerd door grensrechter Hessel Steegstra, Danny Makkelie is de vierde official.
Dit ja. Als hij een fout maakt, dan zijn de poppen aan het dansen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:38 schreef Caland het volgende:
Is toch juist mooi man wat één zo'n berichtje kan oen. Die gaat nu zo krampachtig mogelijk niet in het nadeel van Feyenoord proberen te vlaggen natuurlijk.
In het VZ-artikel stond bovenstaande, gaan ze daarbij dan al uit van enige voorkeur of wat? 'Woonde bij', slaat op zijn functie of als toeschouwer?quote:“Men hoeft niet te vrezen dat eventuele banden met een sponsor van een club, in dit geval Aegon, een rol spelen bij het in goede banen leiden van een wedstrijd.” Diks was vorig seizoen vlaggenist bij de wedstrijden van Ajax tegen Heracles (6-0), NAC Breda (5-0) en FC Twente (1-0). Duels van Feyenoord woonde hij beroepsmatig niet bij, zocht het dagblad uit. Zijn Twitter-account is vanmorgen wel offline gehaald.
zorgen dat inmers de penal niet neemt danquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:04 schreef PIETR het volgende:
Gewoon direct gaan liggen dus in het strafschopgebied van hunnie. Opzeker dat ie gaat vlaggen dan
Immers vaak pingels missen?quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zorgen dat inmers de penal niet neemt danhij mist er zat.
ik kan me dr zeker 3 dit seizoen herinnerenquote:
2 toch? Roda en in de serie tegen Heerenveen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik kan me dr zeker 3 dit seizoen herinneren
hehe ouwe schnabbelaarquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:50 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Nieuwe EL reclame, met onze held:
Ik ga alles doen binnen mijn capaciteiten om dat te voorkomen, zodat ik HE-LE-MAAL los kan tegen die neuzen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:05 schreef Muto het volgende:
Ik denk dat je voor de Klassieker weer geband bent.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ga alles doen binnen mijn capaciteiten om dat te voorkomen, zodat ik HE-LE-MAAL los kan tegen die neuzen.
Hoi Mutoot.. Ben je erbij zondag de 27e?
Lol, deze was korter dan de vorigequote:
quote:Overzicht spelers met aflopend contract in de Eredivisie
ADO Den Haag: Martijn de Zwart, Tom Beugelsdijk, Ramon Leeuwin, Tom Broekhuizen, Stanley Elbers, Tjarron Chery, Kenneth Omeruo (gehuurd van Chelsea)
Ajax: Daley Blind, Ryan Babel
AZ: Erik Heijblok, Giliano Wijnaldum, Ali Messaoud, Kevin Luckassen
Feyenoord: Ronald Graafland, Kelvin Leerdam (naar Vitesse), Miguel Nelom
FC Groningen: Kees Kwakman, Hyun-Jun Suk, Emil Johansson, Tim Sparv, Tim Keurntjes, Luis Pedro
sc Heerenveen: Brian Vandenbussche, Kenny Steppe, Gianni Zuiverloon (gehuurd van Real Mallorca), Doke Schmidt, Lukas Marecek (gehuurd van Anderlecht), Daniel de Ridder, Arsenio Valpoort, Oussama Tannane
Heracles Almelo: Brian van Loo, Marko Vejinovic, Willie Overtoom, Everton, Ninos Gouriye, Geoffrey Castillion (gehuurd van Ajax), Luis Pedro, Daryl van Mieghem
NAC Breda: Tim Coremans, Wilko de Vogt, Kees Luijckx, Mike Zonneveld, Sepp De Roover (gehuurd van SC Lokeren), Jens Janse, Thilo Leugers (gehuurd van FC Twente), Andreas Lasnik, Anthony Lurling, Danny Verbeek (gehuurd van Standard Luik)
NEC Nijmegen: Gábor Babos, Khalid Sinouh, Daan Disveld, Leroy George, Danny van den Meiracker, Melvin Platje, Youri Loen, Kevin Wattamaleo, Marcel Stutter, Nick van der Velden, Rémy Amieux
PEC Zwolle: Danny Wintjens, Joey van den Berg, Norichio Nieveld, Ricardo Talu, Frank Olijve, Aleksandar Stefanovic, Denni Avdic (beide gehuurd van Werder Bremen), Arne Slot, Sherwin Grot, Furdjel Narsingh
PSV: Boy Waterman, Jagos Vukovic, Wilfred Bouma, Atiba Hutchinson, Orlando Engelaar, Mark van Bommel, Gianluca Maria
RKC Waalwijk: Jeroen Zoet (gehuurd van PSV), Arjan van Dijk, Guy Ramos, Ard van Peppen, Frank van Mosselveld, Henrico Drost, Sigourney Bandjar, Nourdin Boukhari (amateur)
Roda JC: Bryan Roox, Rob Wielaert, Jimmy Hempte, Danilo Pereira (gehuurd van Parma FC), Laurent Delorge, Adil Ramzi, Amin Affane (gehuurd van Chelsea), Mikolaj Lebedynski
FC Twente: Sander Boschker, Peter Wisgerhof, Douglas, Edson Braafheid (gehuurd van 1899 Hoffenheim), Tim Cornelisse, Roberto Rosales, Denny Landzaat, Dmitri Bulykin
FC Utrecht: Erik Cummins, Jan Wuytens, Mark van der Maarel, Anouar Kali, Eduoard Duplan, Cedric van der Gun
Vitesse: Tomas Kalas, Patrick van Aanholt, Gaël Kakuta (gehuurd van Chelsea), Jan-Arie van der Heijden, Michihiro Yasuda, Simon Cziommer,
VVV-Venlo: Niclas Heimann, Robin Udegbe, Nils Röseler (gehuurd van FC Twente), Ahmed Ammi, Aleksandar Radoslavljevic (beide gehuurd van ADO Den Haag), Ismo Vorstermans, Marcel Seip, Niels Fleuren, Jeffrey Leiwakabessy, Roland Bergkamp (verhuurd aan Brighton & Hove Albion), Robert Cullen
Willem II: David Meul, Arjan Christianen, Soufian Akouili, Mitchell Piqué, Hans Mulder, Niek Vossebelt, Danny Guijt, Robbie Haemhouts, Genaro Snijders, Marc Höcher, Aurélien Joachim (gehuurd van F91 Dudelange)
Zou ik eerder kijken of Everton niet wil komen. Kan vrijwel op alle posities in de aanval spelen, gratis, vangt geen gigantisch salaris. Goed om erbij te hebben.quote:Op donderdag 17 januari 2013 01:06 schreef TN-FR het volgende:
Chery halen? Lijkt me een prima spelertje voor in de aanval en voornamelijk de bank.
Everton heeft zijn Nederlandse paspoort nooit verkregen.Zijn salaris zal daarom hoe dan ook rond de 5 ton liggen, nog los van zijn tekengeld door zijn transfervrijestatus. Daarbij heb je het nu over een 30 jarige aanvaller welke het niveau eigenlijk al niet aankan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 01:16 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Zou ik eerder kijken of Everton niet wil komen. Kan vrijwel op alle posities in de aanval spelen, gratis, vangt geen gigantisch salaris. Goed om erbij te hebben.
Dit, ik vind hem maar een matige voetballer. Duarte en Overtoom zijn een paar klassen beter.quote:Op donderdag 17 januari 2013 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Everton heeft zijn Nederlandse paspoort nooit verkregen.Zijn salaris zal daarom hoe dan ook rond de 5 ton liggen, nog los van zijn tekengeld door zijn transfervrijestatus. Daarbij heb je het nu over een 30 jarige aanvaller welke het niveau eigenlijk al niet aankan.
Linksback.quote:Op donderdag 17 januari 2013 01:25 schreef vandermar het volgende:
Wijnaldum is toch een links en rechtsback of niet? Hij is nog maar 19 of 18, kan prima achter Janmaat.
Dacht ik ook en wiki zegt ook tot 2013. Misschien al rond met Swansea?quote:Op donderdag 17 januari 2013 01:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Linksback.
En nee.
Chery vind ik ook wel een leuke speler ja. Maar of het meer dan dat is? Ik dacht dat Toornstra ook transfervrij was maar die zie ik er niet tussen staan. Zal ook wel naar Engeland gaan ofzo.
Het zal de naam zijn?quote:Op donderdag 17 januari 2013 07:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat ziet iedereen in die Wijnaldum man
ADO heeft optie om zijn contract eenzijdig te verlengen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 07:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dacht ik ook en wiki zegt ook tot 2013. Misschien al rond met Swansea?
Lexie gaat op jodenjacht.quote:Feyenoord-trainer Ronald Koeman zal de besloten training van morgen benutten om te kijken of Ruben Schaken klaar is voor de Klassieker. De tweevoudig international herstelt voorspoedig van zijn dubbele liesoperatie, maar moet de technische staf nog wel laten zien dat hij ook klaar is om wedstrijden te spelen. Sekou Cissé zal de Klassieker zeker niet halen. De Ivoriaan kampt met een enkelblessure. Wesley Verhoek, kersverse vader van zoontje Dempsey, is nog niet hersteld van zijn liesblessure. Lex Immers heeft nog slechts lichte hamstringklachten en is er zondag bij.
quote:
quote:
Het zou wel BAAS zijn als we van Aanholt gratis van Vitesse afpakken.quote:
Dan zul je van Aanholt wel weer moeten overkopen van Chelsea, gaat niet gebeuren dus.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:01 schreef satecl het volgende:
[..]
Het zou wel BAAS zijn als we van Aanholt gratis van Vitesse afpakken.
Janmaat---de Vrij---BMI---van Aanholt
Die Ninos Gouriye scoort ook aardig makkelijk toch? Wat is dat voor type speler?
Omdat hij op dat lijstje staat ging ik ervanuit dat zijn contract afloopt bij Chelsea... niet dus?quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:06 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Dan zul je van Aanholt wel weer moeten overkopen van Chelsea, gaat niet gebeuren dus.
Nee, zoals ik het begrijp loopt zijn contract bij Vitesse af.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:08 schreef satecl het volgende:
[..]
Omdat hij op dat lijstje staat ging ik ervanuit dat zijn contract afloopt bij Chelsea... niet dus?
Nope, bij alle huurspelers gaat het om de huurcontracten, niet de daadwerkelijke contracten.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:08 schreef satecl het volgende:
[..]
Omdat hij op dat lijstje staat ging ik ervanuit dat zijn contract afloopt bij Chelsea... niet dus?
Apres ski nummertje er achter aan allesquote:
quote:Van Geel: weinig overeenkomsten tussen jeugdopleiding Feyenoord en Ajax
Het laatste jaar wordt de opleiding van Feyenoord zowel bij Ajax als in de media veelvuldig vergeleken met die van Ajax. De opleiding van Feyenoord zou zelfs een voorbeeld zijn voor de plannen van Ajax.
In het Algemeen Dagblad laat Martin van Geel weten dat dat in zijn ogen vooral politieke statements zijn om de noodzaak van nieuw beleid bij Ajax te onderstrepen. 'Qua opleidingsbeleid zijn er heel weinig overeenkomsten. Wij hebben inderdaad oud-spelers in onze jeugdopleiding. Daar zijn we blij mee, maar heel bewust hebben we ook veel mensen in dienst met didactische en pedagogische kwaliteiten, zonder een grote voetbalachtergrond. Juist die mix is bij ons altijd het uitgangspunt geweest. Oud-topspelers op bepalende posities was bij Feyenoord nooit een doel op zich.'
Waar bij Ajax alle wetenschappelijke tests en ontwikkelingen sinds de komst van Cruijff terzijde geschoven worden, daar is Feyenoord daar juist wel actief mee bezig. 'Onze mensen kijken steeds naar nieuwe ontwikkelingen, ook op psychologisch en fysiek/wetenschappelijk vlak.'
Hup feyenoord, doe eens een bodquote:Manchester City is van plan om John Guidetti in de tweede seizoenshelft te verhuren. De aanvaller is eindelijk weer fit en kan daardoor ervaring opdoen in een andere competitie. Vooral enkele Spaanse subtoppers zien het wel zitten in de jonge aanvaller.
fap fap fapquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hup feyenoord, doe eens een bod
4-4-2 met pelle en guidetti in de spits :9
Ik had dat filmpje van 6 minuten destijds geupload en verstuurd naar AD, Telegraaf, Geenstijl etc.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:25 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Apres ski nummertje er achter aan alles
quote:Feyenoord traint zaterdag in De Kuip
Feyenoord zal de laatste training in aanloop naar de Klassieker in Amsterdam opnieuw afwerken in De Kuip. In overleg met de technische staf wordt de voorkeur gegeven om zaterdag te trainen in het stadion in plaats van op het trainingsveld op Varkenoord.
De laatste jaren wordt de laatste training voor een wedstrijd tegen Ajax door de supporters gebruikt als ‘uitzwaaimoment’, dat gepaard gaat met het afsteken van veel vuurwerk. De laatste twee keer dat dit op Varkenoord gebeurde zorgde dit voor een unieke atmosfeer, maar het leverde vanwege het afsteken van veel (zwaar) vuurwerk en de massale toestroom van supporters ook een onveilige situatie op, zowel voor spelers, technische staf als het publiek zelf. Onder deze omstandigheden acht de club het niet verantwoord om de laatste training voor de Klassieker op Varkenoord af te werken, dus is besloten deze in De Kuip te laten plaatsvinden.
Voor de thuiswedstrijd tegen Ajax werd op zaterdag 27 oktober van vorig jaar ook al uitgeweken naar het hoofdveld van De Kuip. Ook bij die training werd veel vuurwerk afgestoken. Het leverde andermaal mooie plaatjes op, maar zorgde tevens voor overlast voor de spelers en voor enkele duizenden euro’s schade aan het stadion. De technische staf heeft laten weten dat het deze belangrijke training onder normale omstandigheden wil afwerken, zonder daarbij last te ondervinden van vuurwerk en rookontwikkeling.
Clubleiding, spelers en technische staf verzoeken supporters dan ook om fakkels en vuurwerk zaterdag niet mee te nemen. Bij poorten 19 t/m 24, die om 9.30 uur open gaan, zal op het bezit hiervan worden gecontroleerd. De training zelf begint om 10.30 uur.
Was dat een hoogtepunt in je bestaan als internethooligan?quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:32 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Ik had dat filmpje van 6 minuten destijds geupload en verstuurd naar AD, Telegraaf, Geenstijl etc.
Ja tuurlijk, na elke eerste training geven de spelers massaal aan hoe indrukwekkend ze het wel niet vinden en nu willen ze het opeens niet meerquote:
Internet is m'n beroepquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Was dat een hoogtepunt in je bestaan als internethooligan?
Aardig gek. Mocht je toen ook een keer met je shirtje uit naast de grote capo staan of zat dat er niet in?quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:36 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Zelfs do's met dat gejatte filmpje gemaaktin één dag zo'n 200.000 views.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:36 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Zelfs do's met dat gejatte filmpje gemaaktin één dag zo'n 200.000 views.
Was het wel van plan, maar nu...quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:40 schreef Jimbo het volgende:
Gaan dr nog mensen van hier naar de laatste training?
Als het al zo moet haak ik af.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:40 schreef Jimbo het volgende:
Gaan dr nog mensen van hier naar de laatste training?
zat mensen die t toch wel meenemenquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was het wel van plan, maar nu...
Kijk nog wel
true true.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:42 schreef Caland het volgende:
Ga me niet laten fouilleren voor een fucking training.
Vorige keer wel, bij de training voor de thuiswedstrijd. Of in ieder geval iedereen die tegelijk met mij naar binnen liep. Toen werd ook al gedeeltelijk vuurwerk ingenomenquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
true true.
maarja ze zullen vast niet iedereen controleren lijkt me zo...
right...?
Ja mij gewoon niet gezien. Dat het niet op varkenoord is begrijp ik wel maar als ze al bij dit soort dingen aan de gang gaan met supportertje pesten hoeft het voor mij niet meer.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
true true.
maarja ze zullen vast niet iedereen controleren lijkt me zo...
right...?
waar kan je die bestellen ?quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:53 schreef PIETR het volgende:
Fakkels zijn vandaag binnen gekomen en gaan ook gewoon mee natuurlijk.
Sinds de komst van de nieuwe medische staf maakt Ajax gewoon weer volop gebruik van die opblaashal + camera's voor wetenschappelijke testen.quote:
welke van de 2 hand heb je nodig dan ? ze hebben handrook en hand stakelquote:
Die SOLAS dingen, de rest is troep.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
welke van de 2 hand heb je nodig dan ? ze hebben handrook en hand stakel
beide roken
ah nice.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Die SOLAS dingen, de rest is troep.
Je kan ook gewoon langs een watersportwinkel, heb je ze gelijk.
https://plus.google.com/116045395624024759905/about?gl=nl&hl=enquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ah nice.
Dingen zijn wel duur zeg! maarja wel vet om te hebben een keer
Opflikkeren. Zaterdag dus een dagje werken, wat een onzin zeg.quote:
Hoe kan je er nou niet blij mee zijn wanneer wij zondag winnen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik stuur een kratje Bavaria op t.a.v. de Feyenoord selectie wanneer ze zondag in A'dam weten te winnen.
Bang voor de toorn van El Stinho hè.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe kan je er nou niet blij mee zijn wanneer wij zondag winnen?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik stuur een kratje Bavaria op t.a.v. de Feyenoord selectie wanneer ze zondag in A'dam weten te winnen.
Sponsor van PSV hè. En ik heb nog een kratje staan. Ik prefereer eerlijk gezegd ook ander bier. Maar een beetje profvoetballer is na een flesje toch kachel. Dan maakt het niet uit wat hij krijgt.quote:
Ah ik snap em.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sponsor van PSV hè. En ik heb nog een kratje staan. Ik prefereer eerlijk gezegd ook ander bier. Maar een beetje profvoetballer is na een flesje toch kachel. Dan maakt het niet uit wat hij krijgt.
Sowieso denk ik dat er bij Feyenoord weinig bierdrinkers rondlopen. Verhoek denk ik wel aan zijn gewicht te zien en Immers alleen als hij op jacht gaat. Mathijsen als Tilburger spreekt voor zich en als ik Vormer hoor praten doet hij volgens mij niet anders. Maar ik zie een Pelle, De Vrij of een BMI geen bier drinken.
Matthijsen zn bierbuikje spreekt ook al boekdelenquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sponsor van PSV hè. En ik heb nog een kratje staan. Ik prefereer eerlijk gezegd ook ander bier. Maar een beetje profvoetballer is na een flesje toch kachel. Dan maakt het niet uit wat hij krijgt.
Sowieso denk ik dat er bij Feyenoord weinig bierdrinkers rondlopen. Verhoek denk ik wel aan zijn gewicht te zien en Immers alleen als hij op jacht gaat. Mathijsen als Tilburger spreekt voor zich en als ik Vormer hoor praten doet hij volgens mij niet anders. Maar ik zie een Pelle, De Vrij of een BMI geen bier drinken.
En die Griek onder de lat. Die staat iedere avond in the hide Away te zuipen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:42 schreef Caland het volgende:
Tegenwoordig zijn het allemaal bacoboys joh.
Ik denk dat alleen Mulder een biertje drinkt.
Altijd makkelijk, dingen beloven die je toch niet hoeft te doenquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Jij bent hier wel heel zeker van hè?quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Altijd makkelijk, dingen beloven die je toch niet hoeft te doen
Makkelijk niet maar ik schat de kans wel hoog in ja, of gelijkspel maar winst Feyenoord lijkt me echt een kleine kansquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij bent hier wel heel zeker van hè?
Ik was ook in de veronderstelling dat Ajax makkelijk zou gaan winnen, maar ben niet meer zo zeker.
Wens is misschien vader van de gedachte, maar ik dicht Feyenoord een goede kans toe. Ook al ben ik dan een klein kratje Bavaria kwijt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Makkelijk niet maar ik schat de kans wel hoog in ja, of gelijkspel maar winst Feyenoord lijkt me echt een kleine kans
It's all about the money. Dat je daardoor een wedstrijdje verliest maakt ze blijkbaar niet uit.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Mensen binnen Ajax klagen nogal over het trainingskamp in Brazilië. Schijnt nogal zwaar te zijn. Brazilië in de winter. Hebben erover getwijfeld om volgend jaar met de winter daarheen te gaan, maar nadat ik dit gehoord heb weet ik het niet zeker.
Heb je trouwens voor de winterstop Roda en Willem II uit gezien van Ajax?
Begrijp ik. Ik begrijp dat klagen alleen niet zo. Doe gewoon waar je voor betaald krijgt. Ook zo'n Lens. Kom op man. Stel je niet aan. Goeie exposure voor de club die je salaris betaald.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
It's all about the money. Dat je daardoor een wedstrijdje verliest maakt ze blijkbaar niet uit.
Een PSV zit volgens mij ook niet voor zijn lol in Thailand. Feyenoord vorig jaar?? ook niet voor zijn lol in Oman. Daar worden contacten gelegd en uiteindelijk zorgt het ervoor dat er meer geld in het laatje komt.
Helaas weinig vertrouwen in.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:09 schreef Caland het volgende:
Als Feyenoord zo speelt zoals voor de winterstop geef ik het weinig kans. Ik heb Ajax tegen Groningen en Utrecht gezien en dat was imo best indrukwekkend.
Maar hey, een wedstrijd op zich, 90 minuten, ronde bal dit dat.
quote:
op mathijsen na ben ik t met je eensquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:51 schreef Pascalus het volgende:
Pellè maakt gewoon een hattrick zondag. Mulder en Mathijsen houden de ballen uit het doel. Boëtius tikt Van Rhijn helemaal zoek.
Beetje optimistisch blijven hè.
quote:
Moar, ik kan de droge humor wel waarderenquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:28 schreef vandermar het volgende:
Je wordt echt doodgegooid met die dingen
Het kan nu alleen maar meevallen voor jouquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:13 schreef De_Pel het volgende:
Ik heb er nog niet zo'n goed gevoel over
mehquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het kan nu alleen maar meevallen voor jou
Negative nancyquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:13 schreef De_Pel het volgende:
Ik heb er nog niet zo'n goed gevoel over
Feyenoord zat vorig jaar ook in Marbella en niet in Oman. Alleen de directie ging daar een keer heen oid.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
It's all about the money. Dat je daardoor een wedstrijdje verliest maakt ze blijkbaar niet uit.
Een PSV zit volgens mij ook niet voor zijn lol in Thailand. Feyenoord vorig jaar?? ook niet voor zijn lol in Oman. Daar worden contacten gelegd en uiteindelijk zorgt het ervoor dat er meer geld in het laatje komt.
Oh ik dacht dat het hele team daar wasquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feyenoord zat vorig jaar ook in Marbella en niet in Oman. Alleen de directie ging daar een keer heen oid.
godverdomme Luingequote:
Die lijer van een Chivu danquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:07 schreef Cara het volgende:
[..]
godverdomme Luingedat weet ik nog wel ..
Mjah, ik had andersom ook gejuicht als Bosvelt een stoot aan een jood had uitgedeeld.quote:
Dat is van der Vaart toch?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:09 schreef Cara het volgende:
[..]
Mjah, ik had andersom ook gejuicht als Bosvelt een stoot aan een jood had uitgedeeld.
Luinge zag het gewoon gebeuren, deed niets
Bosvelt trouwens in die actie daarna, als ik geloof maxwell hem probeert weg te trekken wanneer hij tegen sneijder aan het schelden is, werpt ie met een slinger die maxwell gewoon het stadion uit
man man die tijd dat elke jood wel te haten was.. tegenwoordig een grotere hekel aan twente en psv, zijn veel te vriendelijk geworden daaroquote:
Wedstrijden met Bosvelt en van Hooijdonk er bij waren altijd leuk, dan wist je dat het op een gegeven moment gewoon knokken werd of dat er een keer een flinke trap werd uitgedeeldquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:18 schreef Cara het volgende:
[..]
man man die tijd dat elke jood wel te haten was.. tegenwoordig een grotere hekel aan twente en psv, zijn veel te vriendelijk geworden daaro
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beukering kon niet eens een sprintje trekken
Die vergelijking komt ongeveer neer op:quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach Verhoeven was ook een téringsslechte keeper
kon die wel, ging alleen niet zo hard...quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beukering kon niet eens een sprintje trekken
surequote:Op donderdag 17 januari 2013 22:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Even iets anders. Zie net dat Valdes weggaat bij Barça. Gezien de gemiddelde lengte daar kan Martin Lamprou daar toch wel slijten voor een miljoentje of 6?
Opmerkelijk dat niemand hem daarna even voor rot schopt.quote:
He man. Gaat goedkomen. Hoe gaat het met de kleine?quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wtf HMF gewoon weer terug
Welkom terug koning. Dit keer moet je wel blijven hoor.
Dit. Had er met gestrekt been op kniehoogte ingevlogen. Had hem helemaal kreupel getrapt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat niemand hem daarna even voor rot schopt.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoe zit het met Immers en Pelle? beide fit?
1-2.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:24 schreef Caland het volgende:
HMF ouwe pikkebaas.
Wat zeg het orakel ervan zondag?
Door zijn pa gehaald en door zijn pa betaaldquote:
Dan slaat hij jullie allemaal in elkaar , je weet toch wel met die gekke hooligansquote:
Ik ben er.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 06:42 schreef tammepiet het volgende:
Komen er nog mensen zondag? Geef je vak en stoelnummer even door.
quote:Benfica heeft zijn zinnen wederom op Leroy Fer gezet, zo meldt TC Tubantia vrijdag. De middenvelder van FC Twente genoot vorig jaar zomer ook al interesse van de club uit Lissabon, maar de belangstelling werd toentertijd niet concreet.
Goede zaak dit. Er is wel degelijk een doorverkoop% afgedwongen, hoeveel dit was weet ik zo ook niet meer. Iemand met een beter geheugen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 07:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou Van Geel een net doorverkooppercentage hebben bedwongen? want
[..]
tussen 10 en 25 % zal wel normaal zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 07:41 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Goede zaak dit. Er is wel degelijk een doorverkoop% afgedwongen, hoeveel dit was weet ik zo ook niet meer. Iemand met een beter geheugen?
Edit: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=146414
Staat helaas ook niet bij hoe hoog het & is.
Dan heeft Fer Feyenoord 6,7 miljoen opgebracht. En voor Twente 6,8.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 07:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ze 8 miljoen vangen (Twente) kan Feyenoord ongeveer 1.2 miljoen binnenslepen.
bij 10 miljoen kom je dan op anderhalf.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 07:48 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Dan heeft Fer Feyenoord 6,7 miljoen opgebracht. En voor Twente 6,8.![]()
Hoewel ik met alles blij ben, verwacht ik dat Munsterman meer wil hebben, Anderzijds na volgend seizoen loopt het contract van Fer af. En echt goed in verlengen is hij niet.
Persoonlijk zie ik hem ook liever vertrekken. Feyenoord geld, concurrent slechter. Goede zaak dus.
Wat ben jij een droefneus zegquote:Op vrijdag 18 januari 2013 06:42 schreef tammepiet het volgende:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 06:42 schreef tammepiet het volgende:
We zitten met 60 man op vak 410. Als je ons wilt herkennen, wij zijn die 60 die nog wel gewoon een shirt aan hebbenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 06:42 schreef tammepiet het volgende:
In z'n Stone Iceland jasquote:Op vrijdag 18 januari 2013 07:34 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dan slaat hij jullie allemaal in elkaar , je weet toch wel met die gekke hooligans
Vergeet jij je medicijnen nou maar niet te nemen anders durf je uberhaupt je huis niet uit.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 06:42 schreef tammepiet het volgende:
Ik zit op een stoeltje dat normaal gesproken al jaren leeg wordt gehouden. Volgens mij in vak 125.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 06:42 schreef tammepiet het volgende:
Je kan sowieso gaan, zal geen ajacied in dat stadion zitten met deze Siberische voorspellingen. Straks staan ze nog een kwartier in de filequote:Vanaf zondagochtend wordt de kans op sneeuw groter.
de dak van die snelkookpan kan toch dicht ? laat ze t alvast dichtdoen danquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan sowieso gaan, zal geen ajacied in dat stadion zitten met deze Siberische voorspellingen. Straks staan ze nog een kwartier in de file
Zodat als er nog een aardig sneeuwbuitje valt, alles op het dak blijft liggen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
de dak van die snelkookpan kan toch dicht ? laat ze t alvast dichtdoen dan
Het gaat erom dat ze ook bij het stadion moeten komen he. Helse tocht helemaal uit Almere naar Amsterdam Zuid, daar beginnen ze niet aan hoor. Gewoon met een bakkie voor eredivisie live.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
de dak van die snelkookpan kan toch dicht ? laat ze t alvast dichtdoen dan
Van mij mag ie instorten / bezwijken onder t gewicht.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:50 schreef Differ het volgende:
[..]
Zodat als er nog een aardig sneeuwbuitje valt, alles op het dak blijft liggen?
Hahaha ja precies.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Van mij mag ie instorten / bezwijken onder t gewicht.
als t maar niet gebeurd tijdens de wedstrijd (10sec na feyenoord van t veld is daarintegen...)
Okee, ik zit op vak 110, rij 15, samen met vrienden op stoel 5 t/m 10.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 06:42 schreef tammepiet het volgende:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:40 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Ik zit op een stoeltje dat normaal gesproken al jaren leeg wordt gehouden. Volgens mij in vak 125.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 06:42 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Ik zit op een stoeltje dat normaal gesproken al jaren leeg wordt gehouden. Volgens mij in vak 125.
Vak 425, stoel 17. Steek me maar een mes in mn nek.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 06:42 schreef tammepiet het volgende:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:20 schreef Cara het volgende:
[..]
Vak 425, stoel 17. Steek me maar een mes in mn nek.
ehhhhh dan moet de aanschaf er nog af he...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 07:48 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Dan heeft Fer Feyenoord 6,7 miljoen opgebracht. En voor Twente 6,8.![]()
Hoewel ik met alles blij ben, verwacht ik dat Munsterman meer wil hebben, Anderzijds na volgend seizoen loopt het contract van Fer af. En echt goed in verlengen is hij niet.
Persoonlijk zie ik hem ook liever vertrekken. Feyenoord geld, concurrent slechter. Goede zaak dus.
quote:Schaken doorstaat training goed: 'nu beslist de trainer'
Ruben Schaken heeft zijn eerste training bij de groep naar eigen zeggen vrijdag goed doorstaan. 'Nu beslist de trainer of ik speel,' zo liet de aanvaller na de training tegenover Jan Dirk Stouten van RTV Rijnmond weten. Een rentree van de aanvaller zou miraculeus zijn na de blessure waar zes weken herstel voor staat.
[..]
Ze zullen wel twee man op Pellé zetten, dan moeten de vleugels wat meer ruimte krijgen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:38 schreef CasselerRIP het volgende:
Hij kan in ieder geval invallen als Achahbar faalt
Staan in principe toch altijd 2 man op de centrumspitsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zullen wel twee man op Pellé zetten, dan moeten de vleugels wat meer ruimte krijgen.
Maar dat werd voor de winterstop maar barslecht uitgespeeld.
Ja maar wat Groningen bijvoorbeeld deed is dat ze echt strak bij hem blijven ervoor en erachter. Dat gebeurt niet altijd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Staan in principe toch altijd 2 man op de centrumspits
[..]
[..]
1-2. Kijk mijn woorden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:54 schreef onlogisch het volgende:
Maarre wat denken we voor zondag mannen?
Ik zeg 0-2. 2x de Pel.
Haha baasquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:40 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |