Hij zorgt ervoor dat je vriendin naast je op de bank weer voetbal kijkt.. (en dr mond houdquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gast is ook wel gespierd hoor vrienden.
Zo maar ff naar de sportschool.
Ik twijfel persoonlijk meer aan de cognitieve vermogens van de gebroeders De Boer...quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Snap je nu mijn twijfel over de betrouwbaarheid van die site
En dat ze al nat is als je nog moet beginnen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hij zorgt ervoor dat je vriendin naast je op de bank weer voetbal kijkt.. (en dr mond houd
held
quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En dat ze al nat is als je nog moet beginnen.
Ach, als 't andersom was dan was er ook een punt van gemaakt. Lekker boeiend.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:29 schreef tammepiet het volgende:
Ik heb trouwens vernomen dat van Boekel wel eens Amstel drinkt, hopelijk fluit hij nu niet voor feyenoord.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:29 schreef tammepiet het volgende:
Ik heb trouwens vernomen dat van Boekel wel eens Amstel drinkt, hopelijk fluit hij nu niet voor feyenoord.
Heel De Kuip drinkt Amstelquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:29 schreef tammepiet het volgende:
Ik heb vernomen dat de 4e man Ajacied is.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:29 schreef tammepiet het volgende:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:30 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Heel De Kuip drinkt Amstel
En Joden zijn voor Twente want ze drinken Grolsch![]()
Daar doelde ik ook op. In die zin dat dat AEGON gebeuren nergens over gaat.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:30 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Heel De Kuip drinkt Amstel
En Joden zijn voor Twente want ze drinken Grolsch![]()
Hoor je iemand zeggen dat dat wel zo is dan?quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:37 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook op. In die zin dat dat AEGON gebeuren nergens over gaat.
Die man komt uit dordt...quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:32 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat de 4e man Ajacied is.
Nu jij weer.![]()
ook dat komt van VIquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op goal.com stond ook dat Frank De Boer Ajax een volksclub vind...
Baasquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:50 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Nieuwe EL reclame, met onze held:
lol hoe kom jij aan al die feyenoord spelers in fifa ultimate team gekocht of geluk gehad met het openen van pakjesquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
http://www.ea.com/nl/voet(...)ff#nYAjnEZ2nIL7S:ps3
let niet op de reserve
gewoon via de trade ding.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:26 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
lol hoe kom jij aan al die feyenoord spelers in fifa ultimate team gekocht of geluk gehad met het openen van pakjes
Nou van de madness net met Lukaku kan ik mijn Feyenoordteam wel bekostigen.quote:
hehe, k had eerst +- 100-150k per dag winstquote:
Wow dan doe je het ziek goedquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hehe, k had eerst +- 100-150k per dag winstheb wel meer teams gemaakt.
bundusliga team
bbva
feyenoord
spaans ding
italiaans
nederlands
ect
zag nu op mn acc dat ik nog 2k coins heb
stadion neder lijkt er nog een beetje opquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:56 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Wow dan doe je het ziek goed. Kom zelf denk niet eens aan de 50k winst per dag maar oke
Heb wel 1 miljoen coins+ en een City team. Nu nog een zilveren Engelse team en natuurlijk Feyenoord, speel ook met de kit en logo van Feyenoord alleen helaas zit De Kuip er niet meer in
Als je keer wilt spelen of ouwehoeren over FUT GAM / [FIFA 13: FUT SC] #600 LUKAKU
quote:Vilhena dankbaar bij ondertekening nieuw contract
Tonny Vilhena heeft woensdagmiddag zijn handtekening gezet onder een nieuw, opengebroken contract dat hem tot 2016 aan Feyenoord verbindt. De talentvolle middenvelder, die eerder deze maand zijn achttiende verjaardag vierde, ondertekende zijn nieuwe verbintenis in het bijzijn van onder meer zijn ouders, zus, broertje en zaakwaarnemer. ‘Voor mij is dit een grote dag, ik ben heel blij met dit nieuwe contract’, sprak Vilhena in De Kuip.
Dat de middenvelder ondanks zijn jonge leeftijd al zijn tweede contract tekende bij Feyenoord, is veelzeggend over de razendsnelle ontwikkeling die hij doormaakt. ‘Zelf heb ik ook het gevoel dat het snel gaat, maar dat is in mijn ogen alleen maar beter’, reageerde Vilhena. ‘Door hard te werken wil ik nog belangrijker worden voor Feyenoord. De mensen binnen de club hebben alle vertrouwen in mij, daar ben ik hen erg dankbaar voor.’
Terwijl Vilhena tussen algemeen directeur Eric Gudde en technisch directeur Martin van Geel zijn nieuwe verbintenis ondertekende, keek een aantal familieleden, waaronder zijn ouders, met gepaste trots toe. ‘Ook voor hen is dit een speciaal moment’, glimlachte Vilhena. ‘Zij staan altijd achter me en dat is voor mij heel belangrijk.’
Technisch directeur Martin van Geel noemde de nieuwe verbintenis van Vilhena een heel goede zaak voor Feyenoord. ‘Tonny is een van onze allergrootste talenten, dat blijkt wel uit het feit dat hij hier op zijn zeventiende debuteerde en inmiddels een vaste basisplaats heeft. Hij is een groeibriljantje, die in onze ogen nog veel stappen kan maken in zijn ontwikkeling. Zijn fantastische mentaliteit zal hem daarbij helpen.’
Vilhena blikte tot slot nog even vooruit op de aanstaande competitiewedstrijd tegen Ajax, waarmee Feyenoord zondag de competitie hervat. ‘Het zal een zware wedstrijd worden, maar het hele team is erg gedreven om zondag in Amsterdam van Ajax te winnen.’
twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 16-01-2013 om 17:07:01Tonny Vilhena ondertekende in het bijzijn van familie een nieuw contract dat hem tot 2016 aan #Feyenoord verbindt. http://t.co/WU1LiGMF reageer retweet
quote:De KNVB zegt in een reactie dat Diks niet hoeft te vrezen voor de wedstrijd van zondag. 'We gaan vanzelfsprekend uit van de professionaliteit en integriteit van de arbitrage', aldus een persvoorlichter tegen AD.nl. 'Dat mag ook van ons verwacht worden. Men hoeft niet te vrezen dat eventuele banden met een sponsor van een club, in dit geval Aegon, een rol spelen bij het in goede banen leiden van een wedstrijd.'
Het is voor Diks - die zondag kan debuteren in de Klassieker - niet de eerste keer dat hij in de Arena vlagt. Vorig jaar zag hij Ajax winnen van respectievelijk Heracles (6-0), NAC (5-0) en FC Twente (1-0). Diks werd in 2012 bij geen enkele wedstrijd van Feyenoord aangesteld als grensrechter. Pol van Boekel fluit zondag de beladen wedstrijd. Het is voor hem de eerste Ajax - Feyenoord als leidsman. Van Boekel wordt naast Diks geassisteerd door grensrechter Hessel Steegstra, Danny Makkelie is de vierde official.
Dit ja. Als hij een fout maakt, dan zijn de poppen aan het dansen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:38 schreef Caland het volgende:
Is toch juist mooi man wat één zo'n berichtje kan oen. Die gaat nu zo krampachtig mogelijk niet in het nadeel van Feyenoord proberen te vlaggen natuurlijk.
In het VZ-artikel stond bovenstaande, gaan ze daarbij dan al uit van enige voorkeur of wat? 'Woonde bij', slaat op zijn functie of als toeschouwer?quote:“Men hoeft niet te vrezen dat eventuele banden met een sponsor van een club, in dit geval Aegon, een rol spelen bij het in goede banen leiden van een wedstrijd.” Diks was vorig seizoen vlaggenist bij de wedstrijden van Ajax tegen Heracles (6-0), NAC Breda (5-0) en FC Twente (1-0). Duels van Feyenoord woonde hij beroepsmatig niet bij, zocht het dagblad uit. Zijn Twitter-account is vanmorgen wel offline gehaald.
zorgen dat inmers de penal niet neemt danquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:04 schreef PIETR het volgende:
Gewoon direct gaan liggen dus in het strafschopgebied van hunnie. Opzeker dat ie gaat vlaggen dan
Immers vaak pingels missen?quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zorgen dat inmers de penal niet neemt danhij mist er zat.
ik kan me dr zeker 3 dit seizoen herinnerenquote:
2 toch? Roda en in de serie tegen Heerenveen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik kan me dr zeker 3 dit seizoen herinneren
hehe ouwe schnabbelaarquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:50 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Nieuwe EL reclame, met onze held:
Ik ga alles doen binnen mijn capaciteiten om dat te voorkomen, zodat ik HE-LE-MAAL los kan tegen die neuzen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:05 schreef Muto het volgende:
Ik denk dat je voor de Klassieker weer geband bent.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ga alles doen binnen mijn capaciteiten om dat te voorkomen, zodat ik HE-LE-MAAL los kan tegen die neuzen.
Hoi Mutoot.. Ben je erbij zondag de 27e?
Lol, deze was korter dan de vorigequote:
quote:Overzicht spelers met aflopend contract in de Eredivisie
ADO Den Haag: Martijn de Zwart, Tom Beugelsdijk, Ramon Leeuwin, Tom Broekhuizen, Stanley Elbers, Tjarron Chery, Kenneth Omeruo (gehuurd van Chelsea)
Ajax: Daley Blind, Ryan Babel
AZ: Erik Heijblok, Giliano Wijnaldum, Ali Messaoud, Kevin Luckassen
Feyenoord: Ronald Graafland, Kelvin Leerdam (naar Vitesse), Miguel Nelom
FC Groningen: Kees Kwakman, Hyun-Jun Suk, Emil Johansson, Tim Sparv, Tim Keurntjes, Luis Pedro
sc Heerenveen: Brian Vandenbussche, Kenny Steppe, Gianni Zuiverloon (gehuurd van Real Mallorca), Doke Schmidt, Lukas Marecek (gehuurd van Anderlecht), Daniel de Ridder, Arsenio Valpoort, Oussama Tannane
Heracles Almelo: Brian van Loo, Marko Vejinovic, Willie Overtoom, Everton, Ninos Gouriye, Geoffrey Castillion (gehuurd van Ajax), Luis Pedro, Daryl van Mieghem
NAC Breda: Tim Coremans, Wilko de Vogt, Kees Luijckx, Mike Zonneveld, Sepp De Roover (gehuurd van SC Lokeren), Jens Janse, Thilo Leugers (gehuurd van FC Twente), Andreas Lasnik, Anthony Lurling, Danny Verbeek (gehuurd van Standard Luik)
NEC Nijmegen: Gábor Babos, Khalid Sinouh, Daan Disveld, Leroy George, Danny van den Meiracker, Melvin Platje, Youri Loen, Kevin Wattamaleo, Marcel Stutter, Nick van der Velden, Rémy Amieux
PEC Zwolle: Danny Wintjens, Joey van den Berg, Norichio Nieveld, Ricardo Talu, Frank Olijve, Aleksandar Stefanovic, Denni Avdic (beide gehuurd van Werder Bremen), Arne Slot, Sherwin Grot, Furdjel Narsingh
PSV: Boy Waterman, Jagos Vukovic, Wilfred Bouma, Atiba Hutchinson, Orlando Engelaar, Mark van Bommel, Gianluca Maria
RKC Waalwijk: Jeroen Zoet (gehuurd van PSV), Arjan van Dijk, Guy Ramos, Ard van Peppen, Frank van Mosselveld, Henrico Drost, Sigourney Bandjar, Nourdin Boukhari (amateur)
Roda JC: Bryan Roox, Rob Wielaert, Jimmy Hempte, Danilo Pereira (gehuurd van Parma FC), Laurent Delorge, Adil Ramzi, Amin Affane (gehuurd van Chelsea), Mikolaj Lebedynski
FC Twente: Sander Boschker, Peter Wisgerhof, Douglas, Edson Braafheid (gehuurd van 1899 Hoffenheim), Tim Cornelisse, Roberto Rosales, Denny Landzaat, Dmitri Bulykin
FC Utrecht: Erik Cummins, Jan Wuytens, Mark van der Maarel, Anouar Kali, Eduoard Duplan, Cedric van der Gun
Vitesse: Tomas Kalas, Patrick van Aanholt, Gaël Kakuta (gehuurd van Chelsea), Jan-Arie van der Heijden, Michihiro Yasuda, Simon Cziommer,
VVV-Venlo: Niclas Heimann, Robin Udegbe, Nils Röseler (gehuurd van FC Twente), Ahmed Ammi, Aleksandar Radoslavljevic (beide gehuurd van ADO Den Haag), Ismo Vorstermans, Marcel Seip, Niels Fleuren, Jeffrey Leiwakabessy, Roland Bergkamp (verhuurd aan Brighton & Hove Albion), Robert Cullen
Willem II: David Meul, Arjan Christianen, Soufian Akouili, Mitchell Piqué, Hans Mulder, Niek Vossebelt, Danny Guijt, Robbie Haemhouts, Genaro Snijders, Marc Höcher, Aurélien Joachim (gehuurd van F91 Dudelange)
Zou ik eerder kijken of Everton niet wil komen. Kan vrijwel op alle posities in de aanval spelen, gratis, vangt geen gigantisch salaris. Goed om erbij te hebben.quote:Op donderdag 17 januari 2013 01:06 schreef TN-FR het volgende:
Chery halen? Lijkt me een prima spelertje voor in de aanval en voornamelijk de bank.
Everton heeft zijn Nederlandse paspoort nooit verkregen.Zijn salaris zal daarom hoe dan ook rond de 5 ton liggen, nog los van zijn tekengeld door zijn transfervrijestatus. Daarbij heb je het nu over een 30 jarige aanvaller welke het niveau eigenlijk al niet aankan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 01:16 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Zou ik eerder kijken of Everton niet wil komen. Kan vrijwel op alle posities in de aanval spelen, gratis, vangt geen gigantisch salaris. Goed om erbij te hebben.
Dit, ik vind hem maar een matige voetballer. Duarte en Overtoom zijn een paar klassen beter.quote:Op donderdag 17 januari 2013 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Everton heeft zijn Nederlandse paspoort nooit verkregen.Zijn salaris zal daarom hoe dan ook rond de 5 ton liggen, nog los van zijn tekengeld door zijn transfervrijestatus. Daarbij heb je het nu over een 30 jarige aanvaller welke het niveau eigenlijk al niet aankan.
Linksback.quote:Op donderdag 17 januari 2013 01:25 schreef vandermar het volgende:
Wijnaldum is toch een links en rechtsback of niet? Hij is nog maar 19 of 18, kan prima achter Janmaat.
Dacht ik ook en wiki zegt ook tot 2013. Misschien al rond met Swansea?quote:Op donderdag 17 januari 2013 01:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Linksback.
En nee.
Chery vind ik ook wel een leuke speler ja. Maar of het meer dan dat is? Ik dacht dat Toornstra ook transfervrij was maar die zie ik er niet tussen staan. Zal ook wel naar Engeland gaan ofzo.
Het zal de naam zijn?quote:Op donderdag 17 januari 2013 07:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat ziet iedereen in die Wijnaldum man
ADO heeft optie om zijn contract eenzijdig te verlengen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 07:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dacht ik ook en wiki zegt ook tot 2013. Misschien al rond met Swansea?
Lexie gaat op jodenjacht.quote:Feyenoord-trainer Ronald Koeman zal de besloten training van morgen benutten om te kijken of Ruben Schaken klaar is voor de Klassieker. De tweevoudig international herstelt voorspoedig van zijn dubbele liesoperatie, maar moet de technische staf nog wel laten zien dat hij ook klaar is om wedstrijden te spelen. Sekou Cissé zal de Klassieker zeker niet halen. De Ivoriaan kampt met een enkelblessure. Wesley Verhoek, kersverse vader van zoontje Dempsey, is nog niet hersteld van zijn liesblessure. Lex Immers heeft nog slechts lichte hamstringklachten en is er zondag bij.
quote:
quote:
Het zou wel BAAS zijn als we van Aanholt gratis van Vitesse afpakken.quote:
Dan zul je van Aanholt wel weer moeten overkopen van Chelsea, gaat niet gebeuren dus.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:01 schreef satecl het volgende:
[..]
Het zou wel BAAS zijn als we van Aanholt gratis van Vitesse afpakken.
Janmaat---de Vrij---BMI---van Aanholt
Die Ninos Gouriye scoort ook aardig makkelijk toch? Wat is dat voor type speler?
Omdat hij op dat lijstje staat ging ik ervanuit dat zijn contract afloopt bij Chelsea... niet dus?quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:06 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Dan zul je van Aanholt wel weer moeten overkopen van Chelsea, gaat niet gebeuren dus.
Nee, zoals ik het begrijp loopt zijn contract bij Vitesse af.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:08 schreef satecl het volgende:
[..]
Omdat hij op dat lijstje staat ging ik ervanuit dat zijn contract afloopt bij Chelsea... niet dus?
Nope, bij alle huurspelers gaat het om de huurcontracten, niet de daadwerkelijke contracten.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:08 schreef satecl het volgende:
[..]
Omdat hij op dat lijstje staat ging ik ervanuit dat zijn contract afloopt bij Chelsea... niet dus?
Apres ski nummertje er achter aan allesquote:
quote:Van Geel: weinig overeenkomsten tussen jeugdopleiding Feyenoord en Ajax
Het laatste jaar wordt de opleiding van Feyenoord zowel bij Ajax als in de media veelvuldig vergeleken met die van Ajax. De opleiding van Feyenoord zou zelfs een voorbeeld zijn voor de plannen van Ajax.
In het Algemeen Dagblad laat Martin van Geel weten dat dat in zijn ogen vooral politieke statements zijn om de noodzaak van nieuw beleid bij Ajax te onderstrepen. 'Qua opleidingsbeleid zijn er heel weinig overeenkomsten. Wij hebben inderdaad oud-spelers in onze jeugdopleiding. Daar zijn we blij mee, maar heel bewust hebben we ook veel mensen in dienst met didactische en pedagogische kwaliteiten, zonder een grote voetbalachtergrond. Juist die mix is bij ons altijd het uitgangspunt geweest. Oud-topspelers op bepalende posities was bij Feyenoord nooit een doel op zich.'
Waar bij Ajax alle wetenschappelijke tests en ontwikkelingen sinds de komst van Cruijff terzijde geschoven worden, daar is Feyenoord daar juist wel actief mee bezig. 'Onze mensen kijken steeds naar nieuwe ontwikkelingen, ook op psychologisch en fysiek/wetenschappelijk vlak.'
Hup feyenoord, doe eens een bodquote:Manchester City is van plan om John Guidetti in de tweede seizoenshelft te verhuren. De aanvaller is eindelijk weer fit en kan daardoor ervaring opdoen in een andere competitie. Vooral enkele Spaanse subtoppers zien het wel zitten in de jonge aanvaller.
fap fap fapquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hup feyenoord, doe eens een bod
4-4-2 met pelle en guidetti in de spits :9
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |