jammer dat boetius een RW is in de gamequote:Op woensdag 16 januari 2013 14:02 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dus toch 4-3-3
En thanksJij ook Grifte
ze hadden beter zn vriendin erin kunnen zettenquote:
Die mag ivm met leeftijd nog niet 's avonds werken.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze hadden beter zn vriendin erin kunnen zetten![]()
Wat een beetje raar is... Lijkt me dat het niet heel veel energie kost, dat op je rug liggenquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die mag ivm met leeftijd nog niet 's avonds werken.
Idd...die is tenminste lekker.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze hadden beter zn vriendin erin kunnen zetten![]()
Gvdquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
blijft mooiquote:Pellč is een liefhebber van Nederlandse vrouwen, voor hem is zelfs 8 van de 10 Nederlandse vrouwen een schoonheid. Toch heeft de spits een vriendin uit eigen vaderland. Volgens hem is in Italië 1 op de 10 vrouwen een mooie vrouw en is de rest lelijk. En natuurlijk had hij voor zijn vrouw zwaar moeten vechten. ´´ In Nederland was dat allemaal niet zo moeilijk om een knappe vriendin te krijgen vertelde de Italiaan. In mijn eerste jaar heb ik daar dan ook wel eens gebruik van gemaakt, maar dat mag ook wel als jongeman.´´
quote:Clasie: "Wij hebben het beste elftal"
Feyenoord gaat zondag op bezoek bij Ajax. De Rotterdammers kunnen in Amsterdam de druk op PSV en FC Twente vergroten.
Feyenoord is bezig aan een sterk seizoen. Samen met Ajax staat de club uit Rotterdam slechts drie punten achter op de koplopers. Volgens Jordy Clasie is Feyenoord niet veel minder dan FC Twente en PSV.
"Ze hebben miljoenen mogen investeren, maar wij laten nu zien hoe ver je kunt komen met spelers die jezelf opleidt, als je ze dan ook maar de tijd geeft", zegt de Oranje-international tegen Voetbal International. "Want ondanks al die miljoenen staan wij maar drie punten achter."
"PSV en FC Twente hebben dan misschien in de breedte de beste spelers, maar wij stellen dat het beste elftal tegenover", aldus Clasie, die tevreden is over zijn eigen ontwikkeling. "Ik streef het hoogste na, dus ben ik blij dat het zo voortvarend gaat. Zo had ik het ook voor ogen, toen ik naar Excelsior vertrok, het was precies de stippellijn zoals ik die had getekend: gestaag naar boven."
quote:
in t zelfde stukje.quote:Alleen vindt Pellč het niks al die aandacht, zo zegt hij: ”Ik ben geen fotomodel, en ook wil ik niet een rolletje spelen in een shampooreclame om te laten zien hoe mooi ik ben, alleen wanneer het echt goed betaald zal ik overwegen om het te doen!”
Sst... Niet posten... Caland is niet zo gecharmeerd van een positieve instellingen van Feyenoord spelers...quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:43 schreef DonRaja het volgende:
Is dat goal.com een beetje een serieuze site:
[..]
Stond ook op AD dit.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Komt uit de vi van deze weekquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal niks voor Callie.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sst... Niet posten... Caland is niet zo gecharmeerd van een positieve instellingen van Feyenoord spelers...
Op goal.com stond ook dat Frank De Boer Ajax een volksclub vind...quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal niks voor Callie.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op goal.com stond ook dat Frank De Boer Ajax een volksclub vind...
Vroegert wel eens op eigen vervoer naar Deventer et de trein geweest, 3/4 kwa regelrecht uit Park vandaan zo naar Centraal, prachit die koppen van de overige reizigers!!quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze kunnen geen extra treinen aan het reguliere dienstregeling onttrekken, dan gebruiken we toch gewoon de forenzentreinen: PSV blij, want treincombi, NS blij want geen extra treinen, Feyenoord blij want supporters kunnen toch mee. Ik denk alleen dat de forenzen niet zo blij zullen zijn...
Ik heb het een keer naar Sittard meegemaakt, was nog in de tijd dat er geen metro/spits en veel mobiele telefoons waren. Nog nooit zoveel mensen krampachtig in het donker naar buiten zien staren.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:52 schreef Luni het volgende:
[..]
Vroegert wel eens op eigen vervoer naar Deventer et de trein geweest, 3/4 kwa regelrecht uit Park vandaan zo naar Centraal, prachit die koppen van de overige reizigers!!
Ik kan me nog een stukje van de tv-serie echte gooische meisjes herinneren dat ze langs AZ gingen om te kwijlen op hemquote:
yeah buddy!quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:58 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik kan me nog een stukje van de tv-serie echte gooische meisjes herinneren dat ze langs AZ gingen om te kwijlen op hem
quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:58 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik kan me nog een stukje van de tv-serie echte gooische meisjes herinneren dat ze langs AZ gingen om te kwijlen op hem
Hij zorgt ervoor dat je vriendin naast je op de bank weer voetbal kijkt.. (en dr mond houdquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gast is ook wel gespierd hoor vrienden.
Zo maar ff naar de sportschool.
Ik twijfel persoonlijk meer aan de cognitieve vermogens van de gebroeders De Boer...quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Snap je nu mijn twijfel over de betrouwbaarheid van die site
En dat ze al nat is als je nog moet beginnen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hij zorgt ervoor dat je vriendin naast je op de bank weer voetbal kijkt.. (en dr mond houd
held
quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En dat ze al nat is als je nog moet beginnen.
Ach, als 't andersom was dan was er ook een punt van gemaakt. Lekker boeiend.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:29 schreef tammepiet het volgende:
Ik heb trouwens vernomen dat van Boekel wel eens Amstel drinkt, hopelijk fluit hij nu niet voor feyenoord.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:29 schreef tammepiet het volgende:
Ik heb trouwens vernomen dat van Boekel wel eens Amstel drinkt, hopelijk fluit hij nu niet voor feyenoord.
Heel De Kuip drinkt Amstelquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:29 schreef tammepiet het volgende:
Ik heb vernomen dat de 4e man Ajacied is.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:29 schreef tammepiet het volgende:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:30 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Heel De Kuip drinkt Amstel
En Joden zijn voor Twente want ze drinken Grolsch![]()
Daar doelde ik ook op. In die zin dat dat AEGON gebeuren nergens over gaat.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:30 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Heel De Kuip drinkt Amstel
En Joden zijn voor Twente want ze drinken Grolsch![]()
Hoor je iemand zeggen dat dat wel zo is dan?quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:37 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook op. In die zin dat dat AEGON gebeuren nergens over gaat.
Die man komt uit dordt...quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:32 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat de 4e man Ajacied is.
Nu jij weer.![]()
ook dat komt van VIquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op goal.com stond ook dat Frank De Boer Ajax een volksclub vind...
Baasquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:50 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Nieuwe EL reclame, met onze held:
lol hoe kom jij aan al die feyenoord spelers in fifa ultimate team gekocht of geluk gehad met het openen van pakjesquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
http://www.ea.com/nl/voet(...)ff#nYAjnEZ2nIL7S:ps3
let niet op de reserve
gewoon via de trade ding.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:26 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
lol hoe kom jij aan al die feyenoord spelers in fifa ultimate team gekocht of geluk gehad met het openen van pakjes
Nou van de madness net met Lukaku kan ik mijn Feyenoordteam wel bekostigen.quote:
hehe, k had eerst +- 100-150k per dag winstquote:
Wow dan doe je het ziek goedquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hehe, k had eerst +- 100-150k per dag winstheb wel meer teams gemaakt.
bundusliga team
bbva
feyenoord
spaans ding
italiaans
nederlands
ect
zag nu op mn acc dat ik nog 2k coins heb
stadion neder lijkt er nog een beetje opquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:56 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Wow dan doe je het ziek goed. Kom zelf denk niet eens aan de 50k winst per dag maar oke
Heb wel 1 miljoen coins+ en een City team. Nu nog een zilveren Engelse team en natuurlijk Feyenoord, speel ook met de kit en logo van Feyenoord alleen helaas zit De Kuip er niet meer in
Als je keer wilt spelen of ouwehoeren over FUT GAM / [FIFA 13: FUT SC] #600 LUKAKU
quote:Vilhena dankbaar bij ondertekening nieuw contract
Tonny Vilhena heeft woensdagmiddag zijn handtekening gezet onder een nieuw, opengebroken contract dat hem tot 2016 aan Feyenoord verbindt. De talentvolle middenvelder, die eerder deze maand zijn achttiende verjaardag vierde, ondertekende zijn nieuwe verbintenis in het bijzijn van onder meer zijn ouders, zus, broertje en zaakwaarnemer. ‘Voor mij is dit een grote dag, ik ben heel blij met dit nieuwe contract’, sprak Vilhena in De Kuip.
Dat de middenvelder ondanks zijn jonge leeftijd al zijn tweede contract tekende bij Feyenoord, is veelzeggend over de razendsnelle ontwikkeling die hij doormaakt. ‘Zelf heb ik ook het gevoel dat het snel gaat, maar dat is in mijn ogen alleen maar beter’, reageerde Vilhena. ‘Door hard te werken wil ik nog belangrijker worden voor Feyenoord. De mensen binnen de club hebben alle vertrouwen in mij, daar ben ik hen erg dankbaar voor.’
Terwijl Vilhena tussen algemeen directeur Eric Gudde en technisch directeur Martin van Geel zijn nieuwe verbintenis ondertekende, keek een aantal familieleden, waaronder zijn ouders, met gepaste trots toe. ‘Ook voor hen is dit een speciaal moment’, glimlachte Vilhena. ‘Zij staan altijd achter me en dat is voor mij heel belangrijk.’
Technisch directeur Martin van Geel noemde de nieuwe verbintenis van Vilhena een heel goede zaak voor Feyenoord. ‘Tonny is een van onze allergrootste talenten, dat blijkt wel uit het feit dat hij hier op zijn zeventiende debuteerde en inmiddels een vaste basisplaats heeft. Hij is een groeibriljantje, die in onze ogen nog veel stappen kan maken in zijn ontwikkeling. Zijn fantastische mentaliteit zal hem daarbij helpen.’
Vilhena blikte tot slot nog even vooruit op de aanstaande competitiewedstrijd tegen Ajax, waarmee Feyenoord zondag de competitie hervat. ‘Het zal een zware wedstrijd worden, maar het hele team is erg gedreven om zondag in Amsterdam van Ajax te winnen.’
twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 16-01-2013 om 17:07:01Tonny Vilhena ondertekende in het bijzijn van familie een nieuw contract dat hem tot 2016 aan #Feyenoord verbindt. http://t.co/WU1LiGMF reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |