jammer dat boetius een RW is in de gamequote:Op woensdag 16 januari 2013 14:02 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dus toch 4-3-3
En thanksJij ook Grifte
ze hadden beter zn vriendin erin kunnen zettenquote:
Die mag ivm met leeftijd nog niet 's avonds werken.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze hadden beter zn vriendin erin kunnen zetten![]()
Wat een beetje raar is... Lijkt me dat het niet heel veel energie kost, dat op je rug liggenquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die mag ivm met leeftijd nog niet 's avonds werken.
Idd...die is tenminste lekker.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze hadden beter zn vriendin erin kunnen zetten![]()
Gvdquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
blijft mooiquote:Pellč is een liefhebber van Nederlandse vrouwen, voor hem is zelfs 8 van de 10 Nederlandse vrouwen een schoonheid. Toch heeft de spits een vriendin uit eigen vaderland. Volgens hem is in Italië 1 op de 10 vrouwen een mooie vrouw en is de rest lelijk. En natuurlijk had hij voor zijn vrouw zwaar moeten vechten. ´´ In Nederland was dat allemaal niet zo moeilijk om een knappe vriendin te krijgen vertelde de Italiaan. In mijn eerste jaar heb ik daar dan ook wel eens gebruik van gemaakt, maar dat mag ook wel als jongeman.´´
quote:Clasie: "Wij hebben het beste elftal"
Feyenoord gaat zondag op bezoek bij Ajax. De Rotterdammers kunnen in Amsterdam de druk op PSV en FC Twente vergroten.
Feyenoord is bezig aan een sterk seizoen. Samen met Ajax staat de club uit Rotterdam slechts drie punten achter op de koplopers. Volgens Jordy Clasie is Feyenoord niet veel minder dan FC Twente en PSV.
"Ze hebben miljoenen mogen investeren, maar wij laten nu zien hoe ver je kunt komen met spelers die jezelf opleidt, als je ze dan ook maar de tijd geeft", zegt de Oranje-international tegen Voetbal International. "Want ondanks al die miljoenen staan wij maar drie punten achter."
"PSV en FC Twente hebben dan misschien in de breedte de beste spelers, maar wij stellen dat het beste elftal tegenover", aldus Clasie, die tevreden is over zijn eigen ontwikkeling. "Ik streef het hoogste na, dus ben ik blij dat het zo voortvarend gaat. Zo had ik het ook voor ogen, toen ik naar Excelsior vertrok, het was precies de stippellijn zoals ik die had getekend: gestaag naar boven."
quote:
in t zelfde stukje.quote:Alleen vindt Pellč het niks al die aandacht, zo zegt hij: ”Ik ben geen fotomodel, en ook wil ik niet een rolletje spelen in een shampooreclame om te laten zien hoe mooi ik ben, alleen wanneer het echt goed betaald zal ik overwegen om het te doen!”
Sst... Niet posten... Caland is niet zo gecharmeerd van een positieve instellingen van Feyenoord spelers...quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:43 schreef DonRaja het volgende:
Is dat goal.com een beetje een serieuze site:
[..]
Stond ook op AD dit.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Komt uit de vi van deze weekquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal niks voor Callie.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sst... Niet posten... Caland is niet zo gecharmeerd van een positieve instellingen van Feyenoord spelers...
Op goal.com stond ook dat Frank De Boer Ajax een volksclub vind...quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal niks voor Callie.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op goal.com stond ook dat Frank De Boer Ajax een volksclub vind...
Vroegert wel eens op eigen vervoer naar Deventer et de trein geweest, 3/4 kwa regelrecht uit Park vandaan zo naar Centraal, prachit die koppen van de overige reizigers!!quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze kunnen geen extra treinen aan het reguliere dienstregeling onttrekken, dan gebruiken we toch gewoon de forenzentreinen: PSV blij, want treincombi, NS blij want geen extra treinen, Feyenoord blij want supporters kunnen toch mee. Ik denk alleen dat de forenzen niet zo blij zullen zijn...
Ik heb het een keer naar Sittard meegemaakt, was nog in de tijd dat er geen metro/spits en veel mobiele telefoons waren. Nog nooit zoveel mensen krampachtig in het donker naar buiten zien staren.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:52 schreef Luni het volgende:
[..]
Vroegert wel eens op eigen vervoer naar Deventer et de trein geweest, 3/4 kwa regelrecht uit Park vandaan zo naar Centraal, prachit die koppen van de overige reizigers!!
Ik kan me nog een stukje van de tv-serie echte gooische meisjes herinneren dat ze langs AZ gingen om te kwijlen op hemquote:
yeah buddy!quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:58 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik kan me nog een stukje van de tv-serie echte gooische meisjes herinneren dat ze langs AZ gingen om te kwijlen op hem
quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:58 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik kan me nog een stukje van de tv-serie echte gooische meisjes herinneren dat ze langs AZ gingen om te kwijlen op hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |