twitter:FCBayern twitterde op woensdag 16-01-2013 om 16:48:07Perfekt!PEP GUARDIOLA (41) ab Juli bis 2016 neuer Trainer des FC Bayern! /Heynckes beendet zum Saisonende seine Karriere. ^M.Hörwick reageer retweet
Waar wou je ze anders in krijgen?quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:53 schreef quer het volgende:
Je kan silver informs gewoon in silver packs krijgen toch?
nee maar misschien omdat ze inform zijn alleen in gold packs weet ik veelquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waar wou je ze anders in krijgen?
(ja ok, in theorie kan het ook in brons en gold packs)
Nope. Het zijn en blijven silvers.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:54 schreef quer het volgende:
[..]
nee maar misschien omdat ze inform zijn alleen in gold packs weet ik veel
Of alleen in die upgrade packsquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:54 schreef quer het volgende:
[..]
nee maar misschien omdat ze inform zijn alleen in gold packs weet ik veel
Zo:quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:48 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Nieuw team, iemand nog tips? Nog zo'n 100k over
[ afbeelding ]
Hybrid dan iets aan de linkerkant.. Bundesliga heeft goede rechtsbacks, geen goede linksbacks.quote:
Piszcszcek is veel beter op rechtsback. Boateng kan prima centraal achterin, erg goede verdediger.quote:
volgende weekquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:57 schreef quer het volgende:
Wanneer komt de nieuwe TOTW in de pakjes?
19:00quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:57 schreef quer het volgende:
Wanneer komt de nieuwe TOTW in de pakjes?
Wieisboos die vorig jaar TOTY Alaba in een bronze pack had en een paar dagen later in een silver pack.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waar wou je ze anders in krijgen?
(ja ok, in theorie kan het ook in brons en gold packs)
quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wieisboos die vorig jaar TOTY Alaba in een bronze pack had en een paar dagen later in een silver pack.![]()
Nee.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Piszcszcek is veel beter op rechtsback. Boateng kan prima centraal achterin, erg goede verdediger.
Wel.quote:
Ik heb nog nooit een IF silver gehad.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wieisboos die vorig jaar TOTY Alaba in een bronze pack had en een paar dagen later in een silver pack.![]()
coins kopen?quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:57 schreef rdwilbrink het volgende:
Dus jullie handelen in spelers die in het TOW zitten om zo winst te maken als ik het goed heb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |