PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos) < 4atb newb
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Npquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:43 schreef Peefiee het volgende:
Danku Lindgren en ajacied.![]()
Hoe spelen Rooney en Ibrahimovic?
Robben bijv viel me echt enorm tegen net als Suarez.
Jullie ervaring der mee?
Erg mooi bedacht.quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik was net lekker aan het kakken, maar door de kou waren mijn billen aan de wc-bril vastgevroren
Wacht maar even af anders doe je een vandermarretje.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:45 schreef Confetti het volgende:
Kut undercutters![]()
![]()
Voor 75k staat hij erop, dit gaat hard backfiren volgens mij.
Hij is nog steeds aan het stijgen, maar veel meer dan 25k gaat 'ie niet waard worden. Dus verkoop 'm lekker als je toch niet met 'm speelt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:43 schreef strakkeman het volgende:
Wanneer is het de juiste tijd om een IF konko te verkopen
lolquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik was net lekker aan het kakken, maar door de kou waren mijn billen aan de wc-bril vastgevroren
Ja heb hem nu eropstaan voor 26k. Vorige week tijdens de TOTY gekte voorspelde ik nog dat hij veel waard zou worden ik had er toen 1 gekocht voor 12k.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij is nog steeds aan het stijgen, maar veel meer dan 25k gaat 'ie niet waard worden. Dus verkoop 'm lekker als je toch niet met 'm speelt.
Lukaku voor 68k.
Niet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:49 schreef Confetti het volgende:
6 onder de 75k.
We hebben de trein gemist
Snelle jongenquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:50 schreef strakkeman het volgende:
[..]
De bin kan toch niet lager dan de start price
Ik niet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:53 schreef Lindgren. het volgende:
Als hij niet in TOTW komt lach ik me ziek.
En 3-2 verloren door 2 corner countersquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:29 schreef Voltreffer het volgende:
Zucht altijd als je voor de titel mag spelen tegen een bpl pace team.
Totaal niet herkenbaarquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:54 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
En 3-2 verloren door 2 corner counters![]()
. Hij 3 schoten op doel. Dag titel
.
Tijdens toty 40-45. Tijdens zijn wedstrijd 45-50. En nu afgelopen paar dagen 50-55, gister en eergister 60k. Had er twee maar gezien het feit dat West Brom verloor had ik geen IF Lukaku verwachtquote:
Is toch maar 8k+ een kutpack van 7,5k.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:54 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
En 3-2 verloren door 2 corner counters![]()
. Hij 3 schoten op doel. Dag titel
.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tijdens toty 40-45. Tijdens zijn wedstrijd 45-50. En nu afgelopen paar dagen 50-55, gister en eergister 60k. Had er twee maar gezien het feit dat West Brom verloor had ik geen IF Lukaku verwacht
Nice.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hier heb ik op gewacht. Eindelijk weer een echt goede bronze pull
[ afbeelding ]
Ik ben terug gegaan naar de ouderwetse methode, gewoon achter elkaar blijven openen. Net had ik ook al Paulo Junior, gek genoeg geen 1 squad fitness.
Delfouneso - Beckfordquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:57 schreef wieisboos het volgende:
Wat zijn goede dubbel-linkende silver spitsen koppels? Geen Lukaku en Benteke, die heb ik net verkocht
Lambert en Mayuka.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:57 schreef wieisboos het volgende:
Wat zijn goede dubbel-linkende silver spitsen koppels? Geen Lukaku en Benteke, die heb ik net verkocht
Beetje jammer alleen dat hij meer op het middenveld loopt dan in de spitsquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Np. Zlatan is de beste spits uit het spel. Kopsterk, fantastisch schot, snel genoeg in combinatie met zijn kracht om verdedigers af te houden en 5* skills
. Omdat hij zo sterk is maakt de timing van je skills niet uit, als het trucje mislukt ram je gewoon dwars door de verdediger heen.
[..]
Erg mooi bedacht.Zulke dingen bedenken wordt waarschijnlijk mijn werk later.
Huseklepp-Elyounoussi.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:57 schreef wieisboos het volgende:
Maar als de IF er is zakt hij toch wel weer?quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als ik dat wist had ik er 10 gekocht.Hij gaat zeker over de 100k als het geen troll is.
Zlatan?quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat hij meer op het middenveld loopt dan in de spits
Dat ook nog, ik heb hem al in mijn club in 3-4-3. Als ik hem in laat vallen in mijn MLS team scoort hij bijna altijdquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:55 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Is toch maar 8k+ een kutpack van 7,5k.
Ja. Had hem als spits en werd er helemaal gek van dat hij nooit in de spits te vinden was.quote:
Arellano en Fabianquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:57 schreef wieisboos het volgende:
Kopen van Lukaku? Die gaat de komende week niet dalen heur.quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:03 schreef strakkeman het volgende:
Zijn we al bijna bij de lapo want Baje duikt weer op
quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:03 schreef strakkeman het volgende:
Zijn we al bijna bij de lapo want Baje duikt weer op
Ja, dat was niet handig.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:03 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
En mijne is weg en alles op de markt ook haha.. kutje
Ik had er meer moeten kopen, maar ik durfde het niet aan.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
GVD had ik er nou maar een paar gehouden
Wie?quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:03 schreef laucas het volgende:
Ik heb een price fix in gedachten. Wie durft
Ik had er tijdens de wedstrijd 3quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik had er meer moeten kopen, maar ik durfde het niet aan.Toch 2 voor 70k opgepikt net.
Op PS3 lijkt het zich juist te herstellen.quote:
80k bedoel je?quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Op PS3 lijkt het zich juist te herstellen.6 onder de 90k nu.
Straks ga je nog verlies maken ookquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:08 schreef pascal08 het volgende:
De prijs daalt weer als een gek, ik heb ze er te duur opgezet.
Ja, wel iets, maar dit is te gek. 50k in 10 minuten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:08 schreef Lindgren. het volgende:
Oh, nu wel. Maar de prijs zou toch alleen maar moeten stijgen deze week?
Als goed is wel ja? Niet meer in packs etc.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:08 schreef Lindgren. het volgende:
Hopelijk heeft die Hazard Warning heel veel geldquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:08 schreef pascal08 het volgende:
De prijs daalt weer als een gek, ik heb ze er te duur opgezet.
Nee joh, deze skyrocket is niet door het vraag/aanbod veroorzaakt maar door paniek. Denk dat hij straks gaat dalen maar ik kan er volledig naast zittenquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:08 schreef Lindgren. het volgende:
klotenquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:10 schreef Jelle_96 het volgende:
Was net een paar potjes spelen, kan ik niet mee profiteren van die gekke winst.
Benteke ging zo: VDM koopt er een boel. Prijs stijgt. VDM ziet dat de prijs weer iets zakt, verkoopt alles. Benteke komt in packs. Prijs stijgt. VDM teleurgesteld.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:09 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee joh, deze skyrocket is niet door het vraag/aanbod veroorzaakt maar door paniek. Denk dat hij straks gaat dalen maar ik kan er volledig naast zitten
Bij dure spelers maakt dat niet zoveel uit. Een 4-4-2 kaartje is maar 2k ofzoquote:
Laagte BIN nu 90.500quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:12 schreef Lindgren. het volgende:
Op PS3 wordt nu alles onder de 86k weggekocht, mijn CF staat er alsnog te goedkoop op denk ik. 84k.
Inmiddels alles onder de 85k weg.Prijs gaat op en neer, niet normaal.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:12 schreef Lindgren. het volgende:
Op PS3 wordt nu alles onder de 86k weggekocht, mijn CF staat er alsnog te goedkoop op denk ik. 84k.
Inmiddels alles onder de 85k weg.Prijs gaat op en neer, niet normaal.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:12 schreef ThadCastle het volgende:
Laagste nu 130k
Zijn IF die moet wel 1 mil worden zo
Gebeurd wel vaker met IF's en pricefixes.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:16 schreef leoon. het volgende:
Is op de Xdoos de prijs hoger dan op de ps3?! Wait wut?
Ja staan nu ook aantal voor 175k ging er net wel een weg voor 160kquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:16 schreef vandermar het volgende:
Ik heb hem er voor 185K opgezet, ik kocht hem voor50K
170k hadden we ervoor kunnen vangen, maarja dat weet je niet. Voor het zelfde geld had 'ie gedaald als een gek.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:16 schreef ThadCastle het volgende:
Gvd 117k is toch te weinig. VDM van jou al verkocht voor 185k?
De economie op de Xbox is veel groter en er zijn meer mensen met meer coins, dus dan krijg je scheve verhoudingen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:16 schreef leoon. het volgende:
Is op de Xdoos de prijs hoger dan op de ps3?! Wait wut?
Die van 200k gaan wel hun billetjes branden hahaquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
De economie op de Xbox is veel groter en er zijn meer mensen met meer coins, dus dan krijg je scheve verhoudingen.
PS3?quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:20 schreef Jelle_96 het volgende:
Alles of niks. 5 Lukaku's voor rond de 88k gekocht.
Aightquote:
miljard mensen hebben die naamquote:
Zet jij hem er weer op?quote:
Jo, bedanktquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:25 schreef pascal08 het volgende:
Zou zo grappig zijn als je die andere Belg ST kon maken.
Ja, hij werd snel gekochtquote:
Ja, al gedaan. M'n verlies voor lief genomen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:26 schreef Confetti het volgende:
Op de PS3 zit de rek er nu echt uit.
Die gozer met 5 Lukaku's hier..dumpen nu het nog kan
quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:27 schreef Jelle_96 het volgende:
[..]
Ja, al gedaan. M'n verlies voor lief genomen.
Dit gaat echt fout als ik ze niet snel verkoop...quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:29 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
In acht minuten dus op 5 Lukaku's verlies gemaakt. Heb je de tax al meegerekend?
Het kan altijd beter, tenzij je er 1 kocht voor 200c en verkocht voor 199k.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:30 schreef Lindgren. het volgende:
Op PS3 alweer bijna een hele pagina onder de 90k. De meesten hier hebben prima getimed denk ik.
Op hoeveel verlies sta je nu?quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:29 schreef Jelle_96 het volgende:
[..]
Dit gaat echt fout als ik ze niet snel verkoop...
Nopes weten wanneer je stopt tochquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:33 schreef Confetti het volgende:
Heeft iemand anders het nog voor elkaar gekregen om verlies te maken?
quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:33 schreef DutchSL het volgende:
Een keer 20k winst gemaakt, maar heb er nog 1 ST op staan en op die CF van lindgren ga ik ook verlies lijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:34 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
I present to you the timing of the xboxers.
Niet perfect maar ook niet slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:33 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nopes weten wanneer je stopt toch
Gewoon negeren en TR's maken. Hopelijk komt er een mod die het licht ziet en hem een ban voor het leven geeft.quote:
En toen je xbox uitgedrukt? Oopsquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:37 schreef vandermar het volgende:
Ik zat trouwens in een potje en moest nog een helft, toen zeiden jullie dat hij vies duur was dus ging ik quitten lol bij 1-1
Hehe, neequote:
Ach had ook anders uit kunnen pakken.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:39 schreef Jelle_96 het volgende:
Twee gedumpt, nog 3 te gaan. Manman, ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan.
Dat eerste.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:41 schreef Thorb het volgende:
Wat heb ik gemist, Lukaku krijgt een IF en wordt gefixed of krijgt er juist geen?
Hij heeft een IF, paniekreacties in FUT, prijs gaat van 50k in 10 minuten naar 100k en op Xbox zelfs naar 200quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:41 schreef Thorb het volgende:
Wat heb ik gemist, Lukaku krijgt een IF en wordt gefixed of krijgt er juist geen?
Niet eens KAndji hebbenquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:43 schreef Pronk het volgende:
Ik denk dat ik hiermee het sterkst mogelijke MSL bronze team heb gebouwd, ik heb alle posities dubbel bezet zodat ik lekker kan doorwisselen:
http://www.ea.com/nl/voet(...)-off#h87PUdUGJDK:360
Iemand nog suggesties? Wellicht dat ik nog een topper over het hoofd heb gezien?
Idd, maar Kandji verdedigt nooit mee terug, dus ik heb liever Neagle in 3-5-2.quote:
Precies, 9800 en die andere lukaku was ook 10k winst. Heb me winst liever op een minder stressvolle manier maar dit was prima. hahaquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Toch na tax nog bijna 10k profit.
Kandji is de beste speler van de MLS, dus als je het sterkste MLS team wilt maken zou ik een systeem kiezen waar hij wel in past.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:46 schreef Pronk het volgende:
[..]
Idd, maar Kandji verdedigt nooit mee terug, dus ik heb liever Neagle in 3-5-2.
Geen kandjiquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:43 schreef Pronk het volgende:
Ik denk dat ik hiermee het sterkst mogelijke MSL bronze team heb gebouwd, ik heb alle posities dubbel bezet zodat ik lekker kan doorwisselen:
http://www.ea.com/nl/voet(...)-off#h87PUdUGJDK:360
Iemand nog suggesties? Wellicht dat ik nog een topper over het hoofd heb gezien?
Lahm of In-form Lewandowskiquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:48 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Nieuw team, iemand nog tips? Nog zo'n 100k over
[ afbeelding ]
Naldo is egt slegt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:48 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wel het proberen waard idd. Het is alleen zo'n pleuriswerk om alle formaties te switchen...quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kandji is de beste speler van de MLS, dus als je het sterkste MLS team wilt maken zou ik een systeem kiezen waar hij wel in past.
3-4-2-1 Neagle LM en Kandji LF had ik.
op Cam diegoquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:48 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]
Santana voor Naldo.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:48 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]
Las het ook al. Best wel verrassend.quote:
Leuk orsjieneel.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:48 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:46 schreef Pronk het volgende:
[..]
Idd, maar Kandji verdedigt nooit mee terug, dus ik heb liever Neagle in 3-5-2.
Kandje is eigenlijk niet echt goed bruikbaar in deze formatie vind ik.
Felipe Santana, Dede en Mariano achter, met Gustavo op rechts.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:48 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:53 schreef Jelle_96 het volgende:
M'n Lukaku's zijn weg, gelukkig. Ik gok zo'n 40/50k verlies. Tsja.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:53 schreef Jelle_96 het volgende:
M'n Lukaku's zijn weg, gelukkig. Ik gok zo'n 40/50k verlies. Tsja.
twitter:FCBayern twitterde op woensdag 16-01-2013 om 16:48:07Perfekt!PEP GUARDIOLA (41) ab Juli bis 2016 neuer Trainer des FC Bayern! /Heynckes beendet zum Saisonende seine Karriere. ^M.Hörwick reageer retweet
Waar wou je ze anders in krijgen?quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:53 schreef quer het volgende:
Je kan silver informs gewoon in silver packs krijgen toch?
nee maar misschien omdat ze inform zijn alleen in gold packs weet ik veelquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waar wou je ze anders in krijgen?
(ja ok, in theorie kan het ook in brons en gold packs)
Nope. Het zijn en blijven silvers.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:54 schreef quer het volgende:
[..]
nee maar misschien omdat ze inform zijn alleen in gold packs weet ik veel
Of alleen in die upgrade packsquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:54 schreef quer het volgende:
[..]
nee maar misschien omdat ze inform zijn alleen in gold packs weet ik veel
Zo:quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:48 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]
Hybrid dan iets aan de linkerkant.. Bundesliga heeft goede rechtsbacks, geen goede linksbacks.quote:
Piszcszcek is veel beter op rechtsback. Boateng kan prima centraal achterin, erg goede verdediger.quote:
volgende weekquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:57 schreef quer het volgende:
Wanneer komt de nieuwe TOTW in de pakjes?
19:00quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:57 schreef quer het volgende:
Wanneer komt de nieuwe TOTW in de pakjes?
Wieisboos die vorig jaar TOTY Alaba in een bronze pack had en een paar dagen later in een silver pack.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waar wou je ze anders in krijgen?
(ja ok, in theorie kan het ook in brons en gold packs)
quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wieisboos die vorig jaar TOTY Alaba in een bronze pack had en een paar dagen later in een silver pack.![]()
Nee.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Piszcszcek is veel beter op rechtsback. Boateng kan prima centraal achterin, erg goede verdediger.
Wel.quote:
Ik heb nog nooit een IF silver gehad.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wieisboos die vorig jaar TOTY Alaba in een bronze pack had en een paar dagen later in een silver pack.![]()
coins kopen?quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:57 schreef rdwilbrink het volgende:
Dus jullie handelen in spelers die in het TOW zitten om zo winst te maken als ik het goed heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |