Nice.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hier heb ik op gewacht. Eindelijk weer een echt goede bronze pull
[ afbeelding ]
Ik ben terug gegaan naar de ouderwetse methode, gewoon achter elkaar blijven openen. Net had ik ook al Paulo Junior, gek genoeg geen 1 squad fitness.
Delfouneso - Beckfordquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:57 schreef wieisboos het volgende:
Wat zijn goede dubbel-linkende silver spitsen koppels? Geen Lukaku en Benteke, die heb ik net verkocht
Lambert en Mayuka.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:57 schreef wieisboos het volgende:
Wat zijn goede dubbel-linkende silver spitsen koppels? Geen Lukaku en Benteke, die heb ik net verkocht
Beetje jammer alleen dat hij meer op het middenveld loopt dan in de spitsquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Np. Zlatan is de beste spits uit het spel. Kopsterk, fantastisch schot, snel genoeg in combinatie met zijn kracht om verdedigers af te houden en 5* skills
. Omdat hij zo sterk is maakt de timing van je skills niet uit, als het trucje mislukt ram je gewoon dwars door de verdediger heen.
[..]
Erg mooi bedacht.Zulke dingen bedenken wordt waarschijnlijk mijn werk later.
Huseklepp-Elyounoussi.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:57 schreef wieisboos het volgende:
Maar als de IF er is zakt hij toch wel weer?quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als ik dat wist had ik er 10 gekocht.Hij gaat zeker over de 100k als het geen troll is.
Zlatan?quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat hij meer op het middenveld loopt dan in de spits
Dat ook nog, ik heb hem al in mijn club in 3-4-3. Als ik hem in laat vallen in mijn MLS team scoort hij bijna altijdquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:55 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Is toch maar 8k+ een kutpack van 7,5k.
Ja. Had hem als spits en werd er helemaal gek van dat hij nooit in de spits te vinden was.quote:
Arellano en Fabianquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:57 schreef wieisboos het volgende:
Kopen van Lukaku? Die gaat de komende week niet dalen heur.quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:03 schreef strakkeman het volgende:
Zijn we al bijna bij de lapo want Baje duikt weer op
quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:03 schreef strakkeman het volgende:
Zijn we al bijna bij de lapo want Baje duikt weer op
Ja, dat was niet handig.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:03 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
En mijne is weg en alles op de markt ook haha.. kutje
Ik had er meer moeten kopen, maar ik durfde het niet aan.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
GVD had ik er nou maar een paar gehouden
Wie?quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:03 schreef laucas het volgende:
Ik heb een price fix in gedachten. Wie durft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |