Ik had er meer moeten kopen, maar ik durfde het niet aan.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
GVD had ik er nou maar een paar gehouden
Wie?quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:03 schreef laucas het volgende:
Ik heb een price fix in gedachten. Wie durft
Ik had er tijdens de wedstrijd 3quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik had er meer moeten kopen, maar ik durfde het niet aan.Toch 2 voor 70k opgepikt net.
Op PS3 lijkt het zich juist te herstellen.quote:
80k bedoel je?quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Op PS3 lijkt het zich juist te herstellen.6 onder de 90k nu.
Straks ga je nog verlies maken ookquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:08 schreef pascal08 het volgende:
De prijs daalt weer als een gek, ik heb ze er te duur opgezet.
Ja, wel iets, maar dit is te gek. 50k in 10 minuten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:08 schreef Lindgren. het volgende:
Oh, nu wel. Maar de prijs zou toch alleen maar moeten stijgen deze week?
Als goed is wel ja? Niet meer in packs etc.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:08 schreef Lindgren. het volgende:
Hopelijk heeft die Hazard Warning heel veel geldquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:08 schreef pascal08 het volgende:
De prijs daalt weer als een gek, ik heb ze er te duur opgezet.
Nee joh, deze skyrocket is niet door het vraag/aanbod veroorzaakt maar door paniek. Denk dat hij straks gaat dalen maar ik kan er volledig naast zittenquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:08 schreef Lindgren. het volgende:
klotenquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:10 schreef Jelle_96 het volgende:
Was net een paar potjes spelen, kan ik niet mee profiteren van die gekke winst.
Benteke ging zo: VDM koopt er een boel. Prijs stijgt. VDM ziet dat de prijs weer iets zakt, verkoopt alles. Benteke komt in packs. Prijs stijgt. VDM teleurgesteld.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:09 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee joh, deze skyrocket is niet door het vraag/aanbod veroorzaakt maar door paniek. Denk dat hij straks gaat dalen maar ik kan er volledig naast zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |