Wat kunnen zij er aan doen danquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:23 schreef Ajacied7 het volgende:
Op Lukaku na een waardeloos TOTW.
Well done, EA.
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/148805638quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:22 schreef StijnDa het volgende:
Ongelofelijk. Wat me net gebeurde![]()
Even uploaden.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/148805638
Dit85e minuut. Einduitslag 4-4.
Een aantal goede spelers uitkiezen(ipv waardeloze discard IF's die nooit worden gebruikt), of slechte spelers een flinke boost geven.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wat kunnen zij er aan doen danzij bepalen niet wie er goed spelen en wie niet. Of wou je dat ze iedereen +15 shooting geven?
Die gimenez zou inderdaad een god zijn voor mijn liga mx teamquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Een aantal goede spelers uitkiezen(ipv waardeloze discard IF's die nooit worden gebruikt), of slechte spelers een flinke boost geven.
Zit er eens een keer een goede tussen(Gimenez), wordt zijn positie gewijzigd.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Zit er eens een keer een goede tussen(Gimenez), wordt zijn positie gewijzigd.
Mijn 2e team om fitness hoog te houden. Nu ga ik het verkopen ook. Niet de eerste blunder die De Gea heeft gemaakt, die haal ik nooit meer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mijn 2e team om fitness hoog te houden. Nu ga ik het verkopen ook. Niet de eerste blunder die De Gea heeft gemaakt, die haal ik nooit meer.Dat ligt niet aan de Gea, had elke keeper kunnen overkomen, is gewoon een faal van EASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien. Maar ik wilde hem toch al verkopen omdat hij enorm slecht isquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de Gea, had elke keeper kunnen overkomen, is gewoon een faal van EA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |