Begrijp ik. Ik begrijp dat klagen alleen niet zo. Doe gewoon waar je voor betaald krijgt. Ook zo'n Lens. Kom op man. Stel je niet aan. Goeie exposure voor de club die je salaris betaald.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
It's all about the money. Dat je daardoor een wedstrijdje verliest maakt ze blijkbaar niet uit.
Een PSV zit volgens mij ook niet voor zijn lol in Thailand. Feyenoord vorig jaar?? ook niet voor zijn lol in Oman. Daar worden contacten gelegd en uiteindelijk zorgt het ervoor dat er meer geld in het laatje komt.
Helaas weinig vertrouwen in.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:09 schreef Caland het volgende:
Als Feyenoord zo speelt zoals voor de winterstop geef ik het weinig kans. Ik heb Ajax tegen Groningen en Utrecht gezien en dat was imo best indrukwekkend.
Maar hey, een wedstrijd op zich, 90 minuten, ronde bal dit dat.
quote:
op mathijsen na ben ik t met je eensquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:51 schreef Pascalus het volgende:
Pellč maakt gewoon een hattrick zondag. Mulder en Mathijsen houden de ballen uit het doel. Boëtius tikt Van Rhijn helemaal zoek.
Beetje optimistisch blijven hč.
quote:
Moar, ik kan de droge humor wel waarderenquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:28 schreef vandermar het volgende:
Je wordt echt doodgegooid met die dingen
Het kan nu alleen maar meevallen voor jouquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:13 schreef De_Pel het volgende:
Ik heb er nog niet zo'n goed gevoel over
mehquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het kan nu alleen maar meevallen voor jou
Negative nancyquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:13 schreef De_Pel het volgende:
Ik heb er nog niet zo'n goed gevoel over
Feyenoord zat vorig jaar ook in Marbella en niet in Oman. Alleen de directie ging daar een keer heen oid.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
It's all about the money. Dat je daardoor een wedstrijdje verliest maakt ze blijkbaar niet uit.
Een PSV zit volgens mij ook niet voor zijn lol in Thailand. Feyenoord vorig jaar?? ook niet voor zijn lol in Oman. Daar worden contacten gelegd en uiteindelijk zorgt het ervoor dat er meer geld in het laatje komt.
Oh ik dacht dat het hele team daar wasquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feyenoord zat vorig jaar ook in Marbella en niet in Oman. Alleen de directie ging daar een keer heen oid.
godverdomme Luingequote:
Die lijer van een Chivu danquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:07 schreef Cara het volgende:
[..]
godverdomme Luingedat weet ik nog wel ..
Mjah, ik had andersom ook gejuicht als Bosvelt een stoot aan een jood had uitgedeeld.quote:
Dat is van der Vaart toch?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:09 schreef Cara het volgende:
[..]
Mjah, ik had andersom ook gejuicht als Bosvelt een stoot aan een jood had uitgedeeld.
Luinge zag het gewoon gebeuren, deed niets
Bosvelt trouwens in die actie daarna, als ik geloof maxwell hem probeert weg te trekken wanneer hij tegen sneijder aan het schelden is, werpt ie met een slinger die maxwell gewoon het stadion uit
man man die tijd dat elke jood wel te haten was.. tegenwoordig een grotere hekel aan twente en psv, zijn veel te vriendelijk geworden daaroquote:
Wedstrijden met Bosvelt en van Hooijdonk er bij waren altijd leuk, dan wist je dat het op een gegeven moment gewoon knokken werd of dat er een keer een flinke trap werd uitgedeeldquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:18 schreef Cara het volgende:
[..]
man man die tijd dat elke jood wel te haten was.. tegenwoordig een grotere hekel aan twente en psv, zijn veel te vriendelijk geworden daaro
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beukering kon niet eens een sprintje trekken
Die vergelijking komt ongeveer neer op:quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach Verhoeven was ook een téringsslechte keeper
kon die wel, ging alleen niet zo hard...quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beukering kon niet eens een sprintje trekken
surequote:Op donderdag 17 januari 2013 22:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Even iets anders. Zie net dat Valdes weggaat bij Barįa. Gezien de gemiddelde lengte daar kan Martin Lamprou daar toch wel slijten voor een miljoentje of 6?
Opmerkelijk dat niemand hem daarna even voor rot schopt.quote:
He man. Gaat goedkomen. Hoe gaat het met de kleine?quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wtf HMF gewoon weer terug
Welkom terug koning. Dit keer moet je wel blijven hoor.
Dit. Had er met gestrekt been op kniehoogte ingevlogen. Had hem helemaal kreupel getrapt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat niemand hem daarna even voor rot schopt.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoe zit het met Immers en Pelle? beide fit?
1-2.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:24 schreef Caland het volgende:
HMF ouwe pikkebaas.
Wat zeg het orakel ervan zondag?
Door zijn pa gehaald en door zijn pa betaaldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |