Sinds de komst van de nieuwe medische staf maakt Ajax gewoon weer volop gebruik van die opblaashal + camera's voor wetenschappelijke testen.quote:
welke van de 2 hand heb je nodig dan ? ze hebben handrook en hand stakelquote:
Die SOLAS dingen, de rest is troep.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
welke van de 2 hand heb je nodig dan ? ze hebben handrook en hand stakel
beide roken
ah nice.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Die SOLAS dingen, de rest is troep.
Je kan ook gewoon langs een watersportwinkel, heb je ze gelijk.
https://plus.google.com/116045395624024759905/about?gl=nl&hl=enquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ah nice.
Dingen zijn wel duur zeg! maarja wel vet om te hebben een keer
Opflikkeren. Zaterdag dus een dagje werken, wat een onzin zeg.quote:
Hoe kan je er nou niet blij mee zijn wanneer wij zondag winnen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik stuur een kratje Bavaria op t.a.v. de Feyenoord selectie wanneer ze zondag in A'dam weten te winnen.
Bang voor de toorn van El Stinho hè.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe kan je er nou niet blij mee zijn wanneer wij zondag winnen?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik stuur een kratje Bavaria op t.a.v. de Feyenoord selectie wanneer ze zondag in A'dam weten te winnen.
Sponsor van PSV hè. En ik heb nog een kratje staan. Ik prefereer eerlijk gezegd ook ander bier. Maar een beetje profvoetballer is na een flesje toch kachel. Dan maakt het niet uit wat hij krijgt.quote:
Ah ik snap em.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sponsor van PSV hè. En ik heb nog een kratje staan. Ik prefereer eerlijk gezegd ook ander bier. Maar een beetje profvoetballer is na een flesje toch kachel. Dan maakt het niet uit wat hij krijgt.
Sowieso denk ik dat er bij Feyenoord weinig bierdrinkers rondlopen. Verhoek denk ik wel aan zijn gewicht te zien en Immers alleen als hij op jacht gaat. Mathijsen als Tilburger spreekt voor zich en als ik Vormer hoor praten doet hij volgens mij niet anders. Maar ik zie een Pelle, De Vrij of een BMI geen bier drinken.
Matthijsen zn bierbuikje spreekt ook al boekdelenquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sponsor van PSV hè. En ik heb nog een kratje staan. Ik prefereer eerlijk gezegd ook ander bier. Maar een beetje profvoetballer is na een flesje toch kachel. Dan maakt het niet uit wat hij krijgt.
Sowieso denk ik dat er bij Feyenoord weinig bierdrinkers rondlopen. Verhoek denk ik wel aan zijn gewicht te zien en Immers alleen als hij op jacht gaat. Mathijsen als Tilburger spreekt voor zich en als ik Vormer hoor praten doet hij volgens mij niet anders. Maar ik zie een Pelle, De Vrij of een BMI geen bier drinken.
En die Griek onder de lat. Die staat iedere avond in the hide Away te zuipen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:42 schreef Caland het volgende:
Tegenwoordig zijn het allemaal bacoboys joh.
Ik denk dat alleen Mulder een biertje drinkt.
Altijd makkelijk, dingen beloven die je toch niet hoeft te doenquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Jij bent hier wel heel zeker van hè?quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Altijd makkelijk, dingen beloven die je toch niet hoeft te doen
Makkelijk niet maar ik schat de kans wel hoog in ja, of gelijkspel maar winst Feyenoord lijkt me echt een kleine kansquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij bent hier wel heel zeker van hè?
Ik was ook in de veronderstelling dat Ajax makkelijk zou gaan winnen, maar ben niet meer zo zeker.
Wens is misschien vader van de gedachte, maar ik dicht Feyenoord een goede kans toe. Ook al ben ik dan een klein kratje Bavaria kwijt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Makkelijk niet maar ik schat de kans wel hoog in ja, of gelijkspel maar winst Feyenoord lijkt me echt een kleine kans
It's all about the money. Dat je daardoor een wedstrijdje verliest maakt ze blijkbaar niet uit.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Mensen binnen Ajax klagen nogal over het trainingskamp in Brazilië. Schijnt nogal zwaar te zijn. Brazilië in de winter. Hebben erover getwijfeld om volgend jaar met de winter daarheen te gaan, maar nadat ik dit gehoord heb weet ik het niet zeker.
Heb je trouwens voor de winterstop Roda en Willem II uit gezien van Ajax?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |