Dan slaat hij jullie allemaal in elkaar , je weet toch wel met die gekke hooligansquote:
Ik ben er.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 06:42 schreef tammepiet het volgende:
Komen er nog mensen zondag? Geef je vak en stoelnummer even door.
quote:Benfica heeft zijn zinnen wederom op Leroy Fer gezet, zo meldt TC Tubantia vrijdag. De middenvelder van FC Twente genoot vorig jaar zomer ook al interesse van de club uit Lissabon, maar de belangstelling werd toentertijd niet concreet.
Goede zaak dit. Er is wel degelijk een doorverkoop% afgedwongen, hoeveel dit was weet ik zo ook niet meer. Iemand met een beter geheugen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 07:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou Van Geel een net doorverkooppercentage hebben bedwongen? want
[..]
tussen 10 en 25 % zal wel normaal zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 07:41 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Goede zaak dit. Er is wel degelijk een doorverkoop% afgedwongen, hoeveel dit was weet ik zo ook niet meer. Iemand met een beter geheugen?
Edit: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=146414
Staat helaas ook niet bij hoe hoog het & is.
Dan heeft Fer Feyenoord 6,7 miljoen opgebracht. En voor Twente 6,8.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 07:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ze 8 miljoen vangen (Twente) kan Feyenoord ongeveer 1.2 miljoen binnenslepen.
bij 10 miljoen kom je dan op anderhalf.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 07:48 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Dan heeft Fer Feyenoord 6,7 miljoen opgebracht. En voor Twente 6,8.![]()
Hoewel ik met alles blij ben, verwacht ik dat Munsterman meer wil hebben, Anderzijds na volgend seizoen loopt het contract van Fer af. En echt goed in verlengen is hij niet.
Persoonlijk zie ik hem ook liever vertrekken. Feyenoord geld, concurrent slechter. Goede zaak dus.
Wat ben jij een droefneus zegquote:Op vrijdag 18 januari 2013 06:42 schreef tammepiet het volgende:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 06:42 schreef tammepiet het volgende:
We zitten met 60 man op vak 410. Als je ons wilt herkennen, wij zijn die 60 die nog wel gewoon een shirt aan hebbenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 06:42 schreef tammepiet het volgende:
In z'n Stone Iceland jasquote:Op vrijdag 18 januari 2013 07:34 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dan slaat hij jullie allemaal in elkaar , je weet toch wel met die gekke hooligans
Vergeet jij je medicijnen nou maar niet te nemen anders durf je uberhaupt je huis niet uit.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 06:42 schreef tammepiet het volgende:
Ik zit op een stoeltje dat normaal gesproken al jaren leeg wordt gehouden. Volgens mij in vak 125.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 06:42 schreef tammepiet het volgende:
Je kan sowieso gaan, zal geen ajacied in dat stadion zitten met deze Siberische voorspellingen. Straks staan ze nog een kwartier in de filequote:Vanaf zondagochtend wordt de kans op sneeuw groter.
de dak van die snelkookpan kan toch dicht ? laat ze t alvast dichtdoen danquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan sowieso gaan, zal geen ajacied in dat stadion zitten met deze Siberische voorspellingen. Straks staan ze nog een kwartier in de file
Zodat als er nog een aardig sneeuwbuitje valt, alles op het dak blijft liggen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
de dak van die snelkookpan kan toch dicht ? laat ze t alvast dichtdoen dan
Het gaat erom dat ze ook bij het stadion moeten komen he. Helse tocht helemaal uit Almere naar Amsterdam Zuid, daar beginnen ze niet aan hoor. Gewoon met een bakkie voor eredivisie live.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
de dak van die snelkookpan kan toch dicht ? laat ze t alvast dichtdoen dan
Van mij mag ie instorten / bezwijken onder t gewicht.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:50 schreef Differ het volgende:
[..]
Zodat als er nog een aardig sneeuwbuitje valt, alles op het dak blijft liggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |