Hahaha ja precies.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Van mij mag ie instorten / bezwijken onder t gewicht.
als t maar niet gebeurd tijdens de wedstrijd (10sec na feyenoord van t veld is daarintegen...)
Okee, ik zit op vak 110, rij 15, samen met vrienden op stoel 5 t/m 10.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 06:42 schreef tammepiet het volgende:
Komen er nog mensen zondag? Geef je vak en stoelnummer even door.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:40 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Ik zit op een stoeltje dat normaal gesproken al jaren leeg wordt gehouden. Volgens mij in vak 125.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 06:42 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Ik zit op een stoeltje dat normaal gesproken al jaren leeg wordt gehouden. Volgens mij in vak 125.
Vak 425, stoel 17. Steek me maar een mes in mn nek.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 06:42 schreef tammepiet het volgende:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:20 schreef Cara het volgende:
[..]
Vak 425, stoel 17. Steek me maar een mes in mn nek.
ehhhhh dan moet de aanschaf er nog af he...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 07:48 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Dan heeft Fer Feyenoord 6,7 miljoen opgebracht. En voor Twente 6,8.![]()
Hoewel ik met alles blij ben, verwacht ik dat Munsterman meer wil hebben, Anderzijds na volgend seizoen loopt het contract van Fer af. En echt goed in verlengen is hij niet.
Persoonlijk zie ik hem ook liever vertrekken. Feyenoord geld, concurrent slechter. Goede zaak dus.
quote:Schaken doorstaat training goed: 'nu beslist de trainer'
Ruben Schaken heeft zijn eerste training bij de groep naar eigen zeggen vrijdag goed doorstaan. 'Nu beslist de trainer of ik speel,' zo liet de aanvaller na de training tegenover Jan Dirk Stouten van RTV Rijnmond weten. Een rentree van de aanvaller zou miraculeus zijn na de blessure waar zes weken herstel voor staat.
[..]
Ze zullen wel twee man op Pellé zetten, dan moeten de vleugels wat meer ruimte krijgen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:38 schreef CasselerRIP het volgende:
Hij kan in ieder geval invallen als Achahbar faalt
Staan in principe toch altijd 2 man op de centrumspitsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zullen wel twee man op Pellé zetten, dan moeten de vleugels wat meer ruimte krijgen.
Maar dat werd voor de winterstop maar barslecht uitgespeeld.
Ja maar wat Groningen bijvoorbeeld deed is dat ze echt strak bij hem blijven ervoor en erachter. Dat gebeurt niet altijd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Staan in principe toch altijd 2 man op de centrumspits
[..]
[..]
1-2. Kijk mijn woorden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:54 schreef onlogisch het volgende:
Maarre wat denken we voor zondag mannen?
Ik zeg 0-2. 2x de Pel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |