quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:51 schreef -Lotte- het volgende:
Weet wel, dat je voor een rechtenstudie heel erg goed data in je hoof moet kunnen stampen. Kan je dat?
Ja, niet te geloven dat. Hoewel ik me later bedacht dat ze misschien wel informatie (data in de Engelse betekenis) bedoelt in plaats van jaartallen.quote:
Nice, goed bezigquote:Op woensdag 16 januari 2013 08:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nope, alles achter de rug en geen herkansingen.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:57 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Ik ben naar Polen geweest, even een paar dagen weg van alle drukte.
Tot begin februari ofzoquote:Op woensdag 16 januari 2013 08:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nice, goed bezig
hoe lang heb je nu nog 'vakantie' dan
Geniet ervan.quote:
nouja zegquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:33 schreef Tchock het volgende:
Besluit: schriftelijke beslissing van een bestuursorgaan inhoudende publiekrechtelijke saaihandeling
quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:44 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ben jij ook al bestuursrecht-fan?
quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik word steeds enthousiaster.
Hahaquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:54 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Bestuursrecht leuk vinden....het begint hier een beetje te lijken op een schijn-plebs.
Joh ga jij lekker MH in je jasje naaien.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:54 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Bestuursrecht leuk vinden....het begint hier een beetje te lijken op een schijn-plebs.
Schijn-plébs dan wel.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:54 schreef Maharbal het volgende:
[..]
quote:
Omdat in schijn-élite ook een aigu zitquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:04 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Waarom wil je daar een aigu?
Pléboj?
Doen we toch niet zelf man.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Joh ga jij lekker MH in je jasje naaien.
Is dat echt jouw ding dus?quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:05 schreef Monnet het volgende:
Europees Recht is natuurlijk voor de ware fijnproevers.
Inderdaad.quote:
Inderdaad. Net als met wijn: je ruikt er een beetje aan, nipt er voorzichtig aan en spuugt het vervolgens weer uit.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:05 schreef Monnet het volgende:
Europees Recht is natuurlijk voor de ware fijnproevers.
Tylko prawdziwa elita to zrozumiequote:Op woensdag 16 januari 2013 10:04 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Waarom wil je daar een aigu?
Pléboj?
Poolse collega inderdaad. Google Translate leek mij dan weer lame. Als je een grap maakt moet-ie grammaticaal wel correct zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:12 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Poolse collega?
Of gewoon Google.
Het moet even groeien maar dan wordt het wel degelijk interessant.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:18 schreef Keyos het volgende:
De revolutie van het bestuursrecht in dit topic.
Duurde nog lang.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:18 schreef Keyos het volgende:
De revolutie van het bestuursrecht in dit topic.
Van de jeugd moeten we het hebben in deze vergrijzende samenleving.quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Misschien moeten we ook weer eens een bestuursrechtelijke TT. Windmill of zo.
Ik zag op de BBC vanmorgen een reporter voor het tribunaal staan, zijn er wat belangrijke zaken aan de gang vandaag?quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:24 schreef Ryon het volgende:
Nu op weg naar het tribunaal in Den Haag. Erg benieuwd hoe dat eruit ziet
Ja, zowel Mladic als die andere kerel gaan vandaag voor de bijl.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:25 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik zag op de BBC vanmorgen een reporter voor het tribunaal staan, zijn er wat belangrijke zaken aan de gang vandaag?
Veel plezier in ieder geval, denk dat ik binnenkort ook eens een kijkje ga nemen.
quote:APV Amsterdam - Artikel 2.49 en artikel 2.43.
Versie van 2008 (courant).
Artikel 2.49 (Straatartiest en muziek).
1. Het is verboden op door de burgemeester aangewezen wegen en tijden op of aan de weg als straatartiest op te treden of muziek ten gehore te brengen.
2. Het is verboden zonder vergunning van de burgemeester op andere dan krachtens het eerste lid aangewezen wegen en tijden als straatartiest op te treden of muziek ten gehore te brengen.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:07 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Inderdaad.
Wanneer kom je langs om het te doen Actaeon?
[..]
Inderdaad. Net als met wijn: je ruikt er een beetje aan, nipt er voorzichtig aan en spuugt het vervolgens weer uit.
Ah, vandaar dat er een reporter was. Ben benieuwd hoe lang ze gaan brommen, lijken mij altijd zeer gecompliceerde zaken,quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:27 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, zowel Mladic als die andere kerel gaan vandaag voor de bijl.
Nog steeds die kutartikelen bij bestuursrecht?quote:
Wat is het nou?quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Tylko prawdziwa elita to zrozumie
Jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nog steeds die kutartikelen bij bestuursrecht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi toch, liefde.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:42 schreef Yreal het volgende:
De fattie tegenover mij in de bus zit gewoon te begluren.. Telkens als ik opkijk weer heel snel der boek in duiken.
Rare ma heb jijquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:42 schreef Yreal het volgende:
De fattie tegenover mij in de bus zit gewoon te begluren.. Telkens als ik opkijk weer heel snel der boek in duiken.
Dan ga ik wel Google translaten luilakquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Alleen de ware elite begrijpt dit.
Tchock vriend, dat betekent het.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan ga ik wel Google translaten luilak
Tja, ik ben een aantal jaar geleden zo erg begluurd door drie fatties in de KFC. Vrienden van mij zeiden tegen mij dat ze keken alsof ze mij wilde opeten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:42 schreef Yreal het volgende:
Ook nu heb ik nog moeite met die voorbeelden. De gemeenteraad die dat bedenkt mag gekruistigd worden.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jahet is verboden, tenzij je een vergunning hebt, tenzij het verboden is
Zijn er veel van dit soort ridicule bepalingen? En waarom houden ze dit er in als rechtenstudenten het al kunnen herkennen als debiel? De gemeente heeft toch juristen in dienst of nietquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:01 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ook nu heb ik nog moeite met die voorbeelden. De gemeenteraad die dat bedenkt mag gekruistigd worden.
quote:
Nee, deze is verzonnen omdat hier alles in terugkomt. Een gemeenteraad die dit zou inleveren zou teruggefloten worden door een wetgeving ambtenaar.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zijn er veel van dit soort ridicule bepalingen? En waarom houden ze dit er in als rechtenstudenten het al kunnen herkennen als debiel? De gemeente heeft toch juristen in dienst of niet
Zo zie je maar weer dat stemmen op de juiste partijen belangrijk is, je krijgt waar je op stemtquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:11 schreef Tchock het volgende:
De APV van Amsterdam komt trouwens bij bijna ieder vak terug als voorbeeld van slechte/nutteloze/paradoxale/ongrondwettelijke regelgeving
Het artikel dat ik citeerde bestaat dus echt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:14 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee, deze is verzonnen omdat hier alles in terugkomt. Een gemeenteraad die dit zou inleveren zou teruggefloten worden door een wetgeving ambtenaar.
Moet je wel opschieten, na maandag is het weer uit met de pretquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:27 schreef Keyos het volgende:
Als het stevig gaat vriezen voor een lange periode ga ik denk ik een paar schaatsen kopen, lijkt mij wel leuk om straks over het plaatselijke (Brielse) meer te schaatsen, jammer dat ik er verder geen voordelen in zie.
Ook wel typisch. Het complete fietspad bij ons voor de deur lag dicht. Normaal gesproken rijdt er al een strooiwagen door de straat als er iemand bij +25 graden een Calippo uit z'n klauwen laat vallen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet je wel opschieten, na maandag is het weer uit met de pret
In mijn buurt wordt sowieso niet gestrooid. Levensgevaarlijkquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ook wel typisch. Het complete fietspad bij ons voor de deur lag dicht. Normaal gesproken rijdt er al een strooiwagen door de straat als er iemand bij +25 graden een Calippo uit z'n klauwen laat vallen.
Dat is dus ook de reden waarom het eerst langdurig moet gaan vriezen, een paar goede schaatsen gaat een aardige wat kosten namelijk, dat ga ik niet betalen om 2 dagen te kunnen schaatsen dit jaar (heb jammer genoeg geen schaatsbaan in de buurt, dichtstbijzijnde goede ijsbaan ligt in Den Haag, schande dat Rotterdam er geen heeft).quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet je wel opschieten, na maandag is het weer uit met de pret
Ik heb gister voor de hele straat gestrooid en geveegd.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
In mijn buurt wordt sowieso niet gestrooid. Levensgevaarlijk
Zolang hij niet over politiek praat is het een heldquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:34 schreef Monnet het volgende:
Vanavond luisteren naar Maarten van Rossem.
Als je goed voor je schaatsen zorgt gaan ze een halve eeuw mee, dus het is gewoon een investering. Anders heb je volgende keer dat het een week vriest weer geen schaatsen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:34 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat is dus ook de reden waarom het eerst langdurig moet gaan vriezen, een paar goede schaatsen gaat een aardige wat kosten namelijk, dat ga ik niet betalen om 2 dagen te kunnen schaatsen dit jaar (heb jammer genoeg geen schaatsbaan in de buurt, dichtstbijzijnde goede ijsbaan ligt in Den Haag, schande dat Rotterdam er geen heeft).
Klopt natuurlijk, die dingen kun je tot in de eeuwigheid gebruiken. Heb alleen voor mijzelf wel een goede motivatie nodig om die investering te doen in een periode waar ik 2 vakanties heb moeten aftikken.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je goed voor je schaatsen zorgt gaan ze een halve eeuw mee, dus het is gewoon een investering. Anders heb je volgende keer dat het een week vriest weer geen schaatsen.
Vreselijke man.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:34 schreef Monnet het volgende:
Het is sowieso duidelijk dat RuG en de EUR de meeste eerstejaars in dit topic vertegenwoordigen. Toch jammer dat we amper mensen van Maastricht, Tilburg , Utrecht en Leiden hebben (van Leiden zijn er wel een paar maar gezien de grote van de faculteit nog te weinig).quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:49 schreef Tchock het volgende:
De RUG'ers springen echt als paddenstoelen uit de grond in dit topic.
Eng hè?quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:49 schreef Tchock het volgende:
De RUG'ers springen echt als paddenstoelen uit de grond in dit topic.
Hallo waarom vergeet je mijn universiteit? Noviet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het is sowieso duidelijk dat RuG en de EUR de meeste eerstejaars in dit topic vertegenwoordigen. Toch jammer dat we amper mensen van Maastricht, Tilburg , Utrecht en Leiden hebben (van Leiden zijn er wel een paar maar gezien de grote van de faculteit nog te weinig).
Omdat jij (met voorheen Boterbartje) vrij nadrukkelijk aanwezig bent in het topicquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:01 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hallo waarom vergeet je mijn universiteit? Noviet.
Zoals je zegt ben ik eigenlijk helemaal alleen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:03 schreef Keyos het volgende:
[..]
Omdat jij (met voorheen Boterbartje) vrij nadrukkelijk aanwezig bent in het topic. Maar inderdaad, de RU is ook zwaar ondervertegenwoordigd.
Is er toch nog iemand die een nadeel ondervindt aan de ban van Boterbartjequote:Op woensdag 16 januari 2013 12:04 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zoals je zegt ben ik eigenlijk helemaal alleen.![]()
Maar het zij je vergeven. Ondanks dat je noviet bent vind ik je een prima kerel!
Tostitomaatkaas is er ook nog maar niet zo nadrukkelijk aanwezig.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:06 schreef Keyos het volgende:
[..]
Is er toch nog iemand die een nadeel ondervindt aan de ban van Boterbartje.
Nou, nu is Acta ten minste de élite van zijn uni. Tenzij HD nog terug komt, die kerel heb ik echt al eeuwen niet gezienquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:06 schreef Keyos het volgende:
[..]
Is er toch nog iemand die een nadeel ondervindt aan de ban van Boterbartje.
Was je zo gesteld op 'm dan?quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou, nu is Acta ten minste de élite van zijn uni. Tenzij HD nog terug komt, die kerel heb ik echt al eeuwen niet gezien
Nu je het zegt, die haalde ook een beetje dezelfde cijfers, gek dat hij ineens niet meer van zich laat horen (quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou, nu is Acta ten minste de élite van zijn uni. Tenzij HD nog terug komt, die kerel heb ik echt al eeuwen niet gezien
Ik denk dat ie nu meer een soort mythe van de reeks is geworden.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen leukere user in de reeks, toen of nu.
Maar echte elite maakt het niet uit natuurlijk dat er along the way mensen offended raken.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:13 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nu je het zegt, die haalde ook een beetje dezelfde cijfers, gek dat hij ineens niet meer van zich laat horen ().
Heb sowieso wel de indruk dat van de actieve groep mensen hier iedereen het wel degelijk doet. Zie meer zevens en achten voorbij komen dan zessen , op dat punt is dit een broeinest van de elite van de 21ste eeuw. Al is Pascaltjuh dan zwaar offended natuurlijk.
Dat is gewoon omdat de mensen die geen hoge cijfers halen het niet met zo veel bombarie aankondigen. Ik heb nog geen fatsoenlijk cijfer gehaald dit jaar.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:13 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nu je het zegt, die haalde ook een beetje dezelfde cijfers, gek dat hij ineens niet meer van zich laat horen ().
Heb sowieso wel de indruk dat van de actieve groep mensen hier iedereen het wel degelijk doet. Zie meer zevens en achten voorbij komen dan zessen , op dat punt is dit een broeinest van de elite van de 21ste eeuw. Al is Pascaltjuh dan zwaar offended natuurlijk.
Ik ga eens even nadenken over een schreeuwerige memoratiebanner. Opdat we nooit vergeten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik denk dat ie nu meer een soort mythe van de reeks is geworden.
Ik hoop maar dat ik a.s dinsdag met een mogelijk 8 of 9 voor staats- en bestuursrecht mij een beetje bij het clubje kan aansluiten, twee zevens tot nu toe zijn degelijk maar niet hoogstaand, pas met achten en negens ga ik het van de daken schreeuwen en zo voelen. Al doe ik het absoluut een stuk beter dan de average dat hier rondloopt op de uni, maar ik schaar mij liever bij de top dan de average.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:15 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar echte elite maakt het niet uit natuurlijk dat er along the way mensen offended raken.
Doe dat maar niet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ga eens even nadenken over een schreeuwerige memoratiebanner. Opdat we nooit vergeten.
Heel goed. Always strive for excellence. Zoals een wijs man eens zei: "excellence is not an exception. It is a prevailing attitude".quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:17 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat ik a.s dinsdag met een mogelijk 8 of 9 voor staats- en bestuursrecht mij een beetje bij het clubje kan aansluiten, twee zevens tot nu toe zijn degelijk maar niet hoogstaand, pas met achten en negens ga ik het van de daken schreeuwen en zo voelen. Al doe ik het absoluut een stuk beter dan de average dat hier rondloopt op de uni, maar ik schaar mij liever bij de top dan de average.
Jammer genoeg is dit pas mijn eerste jaar dat ik op schoolgebied zo een motivatie hebquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:24 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Heel goed. Always strive for excellence. Zoals een wijs man eens zei: "excellence is not an exception. It is a prevailing attitude".
HC tellen toch ook wel als productief?quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:27 schreef Keyos het volgende:
[..]
Jammer genoeg is dit pas mijn eerste jaar dat ik op schoolgebied zo een motivatie heb, vond het op het hbo en middelbare school onmogelijk om gemotiveerd te zijn in een gedemotiveerde omgeving. Gelukkig is dat met een paar jaar extra levenservaring veranderd, 4 jaar geleden had ik zeker met een andere instelling aan de opleiding begonnen dan nu op mijn 22ste.
Ik ga zo maar mijn spullen inpakken, straks 2 hoorcolleges strafrecht achter elkaar (al zal ik daar vast wel af en toe op het forum kijken). Ben weer 1,5 uur productief geweest, genoeg voor de middag.
Het ging toch goed?quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:38 schreef Ties02 het volgende:
![]()
laat ik hier maar niet neerzetten wat ik heb
Niet goed? Laat toch maar horen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:38 schreef Ties02 het volgende:
![]()
laat ik hier maar niet neerzetten wat ik heb
Had je wel de bonus? Herkansing is 28 januari. Zou wat wezen ja, dezelfde dag nabespreking en meteen herkansing plannen. Ze zouden het eens moeten proberen!quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Niet dus
Hoe kan de nabespreking trouwens de 24ste zijn terwijl dan de herkansing ook is?
edit ik keek het verkeerde belastingrechtquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Had je wel de bonus? Herkansing is 28 januari. Zou wat wezen ja, dezelfde dag nabespreking en meteen herkansing plannen. Ze zouden het eens moeten proberen!
quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Niet dus
Hoe kan de nabespreking trouwens de 24ste zijn terwijl dan de herkansing ook is?
Wat had je dan?quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:46 schreef Ties02 het volgende:
Ik snap er echt geen kut van, het ging niet dramatisch, oke er waren wat dingen waar ik niet het correcte in kon vullen, maar komop zo'n laag cijfer
Niet zo hard voor jezelf man. Gewoon nog een keer proberen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:48 schreef Ties02 het volgende:
Een 3![]()
En ik ook nog denken dat ik fiscaal zou kunnen doendomme lul dat ik ben
Dat hangt heus niet af van één cijfer. Oke je snapt het niet meteen. Maar dat is niet erg want je bent er ook om te leren. Je kan heus nog wel serieus overwegen om fiscaal te doenquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:48 schreef Ties02 het volgende:
Een 3![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:48 schreef Ties02 het volgende:
Een 3![]()
had geen bonus trouwens
Dit, misschien leer je verkeerde dingen of leg je de zwaartepunten verkeerd? Dat ging er bij mij de eerste 2 jaar veel fout (en nu soms nog). Heb verder totaal geen fiscaal verstand hoorquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Niet zo hard voor jezelf man. Gewoon nog een keer proberen.
Hierop terugkomend;quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:13 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik hoor daar ook niet bij. Ben plichtsgetrouw/minimalist en zeker het eerste jaar.. hoop zesjes, vier zevens en een negen. Zevens voor bestuursrecht 1, strafrecht 1 en staatsrecht 1a/1b. Negen voor Rechtsgeschiedenis 1. Zesjes voor de restquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:01 schreef Giku het volgende:
Dan hoor ik in de verste verte niet bij de elite, maar probeer zeker wel meer richting de 7 en de 8 te gaan ipv de 6.
Eensch! +1quote:
Heb je sowieso al iets gehaald dit jaar?quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is gewoon omdat de mensen die geen hoge cijfers halen het niet met zo veel bombarie aankondigen. Ik heb nog geen fatsoenlijk cijfer gehaald dit jaar.
Ik heb op het hbo wel eens een 2 gehaald voor belastingrechtquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:48 schreef Ties02 het volgende:
Een 3![]()
had geen bonus trouwens
quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ook wel typisch. Het complete fietspad bij ons voor de deur lag dicht. Normaal gesproken rijdt er al een strooiwagen door de straat als er iemand bij +25 graden een Calippo uit z'n klauwen laat vallen.
'Alleen de echte elite begrijpt dit'quote:
Als het antwoordmodel dat zegtquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:25 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand hoe je erachter komt dat het A is?
Jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als het antwoordmodel dat zegt
Dat artikel ziet op kartelvorming/verstoring van interne markt toch?
http://nos.nl/artikel/448082-europese-megaboete-voor-philips.htmlquote:
Dus meer een 'dit is algemene kennis'-vraag dan een daadwerkelijk geconstrueerde vraag? Want ik had inderdaad ook C hier en twijfelde tussen A en C en kon alleen bij C 'bewijs' vinden.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/448082-europese-megaboete-voor-philips.html
Ooh oke dankje. Nouja, beetje vaag inderdaad. Ik kon er ook niet zoveel mee..quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/448082-europese-megaboete-voor-philips.html
Ik weet zo gauw niet de grondslag in de verdragen waar de comissie die beboetings bevoegdheid aan ontleent
maar het kan
Je had hem toch wel gehaald pax?quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ooh oke dankje. Nouja, beetje vaag inderdaad. Ik kon er ook niet zoveel mee..
Maar dit gaat niet specifiek over een prejudiciele vraag toch?quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:31 schreef Ties02 het volgende:
Boetes en dwangsommen
Algemeen
De Europese Commissie kan een zaak aanhangig maken bij het EU-Hof indien een lidstaat volgens de Commissie zijn verplichtingen niet is nagekomen en de administratieve fase niet tot een oplossing heeft geleid (artikel 258 VWEU). Het EU-Hof zal moeten vaststellen of er inbreuk is gemaakt op het EU-recht. Een lidstaat is verplicht een arrest van het Hof uit te voeren. Indien de lidstaat de uitspraak van het EU-Hof niet naleeft, kan de Commissie de zaak weer voor het Hof brengen en een geldelijke sanctie vorderen (artikel 260 VWEU). Hoe de Commissie hiermee omgaat, staat in een mededeling uit 2005:
Er is dus wel 'bewijs' voor te vinden in het werkingsverdrag.
Daar ging jouw vraag ook niet overquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar dit gaat niet specifiek over een prejudiciele vraag toch?
Welke optie probeer jij hiermee te bewijzen?quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Daar ging jouw vraag ook niet over
29quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hoeveel ECTS heb je nu al?
Aquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Welke optie probeer jij hiermee te bewijzen?
Aha, oke. Dankje!quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:31 schreef Ties02 het volgende:
Boetes en dwangsommen
Algemeen
De Europese Commissie kan een zaak aanhangig maken bij het EU-Hof indien een lidstaat volgens de Commissie zijn verplichtingen niet is nagekomen en de administratieve fase niet tot een oplossing heeft geleid (artikel 258 VWEU). Het EU-Hof zal moeten vaststellen of er inbreuk is gemaakt op het EU-recht. Een lidstaat is verplicht een arrest van het Hof uit te voeren. Indien de lidstaat de uitspraak van het EU-Hof niet naleeft, kan de Commissie de zaak weer voor het Hof brengen en een geldelijke sanctie vorderen (artikel 260 VWEU). Hoe de Commissie hiermee omgaat, staat in een mededeling uit 2005:
Er is dus wel 'bewijs' voor te vinden in het werkingsverdrag.
Hoezo?quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar dan zou B ook goed moeten zijn toch?
Artikel 34 Kwantitatieve invoerbeperkingen en alle maatregelen van gelijke werking zijn tussen de lidstaten verboden.quote:
Heeft iets te maken met Cassis de Dijon en nationale regelgeving, ik weet het ook niet precies sorry.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Artikel 34 Kwantitatieve invoerbeperkingen en alle maatregelen van gelijke werking zijn tussen de lidstaten verboden.
Ohja, that makes sense, want het was een verplicht arrest...quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heeft iets te maken met Cassis de Dijon en nationale regelgeving, ik weet het ook niet precies sorry.
Maar je moet altijd kiezen voor het antwoord wat jij denkt dat het meest juist is.
Cassis geeft de grondslag wanneer het wel kan.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heeft iets te maken met Cassis de Dijon en nationale regelgeving, ik weet het ook niet precies sorry.
Maar je moet altijd kiezen voor het antwoord wat jij denkt dat het meest juist is.
Nou en of dat hij een eindbaas is. Inleiding Strafrecht was naast Rechtsgeschiedenis het enige vak waarvoor ik met plezier vroeg mijn bed uitging.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:51 schreef Keyos het volgende:
Prof. Mevis praat net zo onduidelijk als dat zijn boek is geschreven, maar het is écht een eindbaas.
Ja precies, en bij overtreding van 101 kan het in principe altijdquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Cassis geeft de grondslag wanneer het wel kan.
Rechtsgeschiedenis werkcolleges was bij ons ogenschijnlijk zinloze casus oplossen over willekeurige zaken die zich ooit hebben afgespeeld. Het zal vast nut hebben gehad om het beter te begrijpen, maar ik had liever colleges gehad waarbij de stof werd besproken.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Nou en of dat hij een eindbaas is. Inleiding Strafrecht was naast Rechtsgeschiedenis het enige vak waarvoor ik met plezier vroeg mijn bed uitging.
Ik vond de rechtsgeschiedenis colleges juist heel nicequote:Op woensdag 16 januari 2013 14:01 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Rechtsgeschiedenis werkcolleges was bij ons ogenschijnlijk zinloze casus oplossen over willekeurige zaken die zich ooit hebben afgespeeld. Het zal vast nut hebben gehad om het beter te begrijpen, maar ik had liever colleges gehad waarbij de stof werd besproken.
Ja.. die werkcolleges waren echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:01 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Rechtsgeschiedenis werkcolleges was bij ons ogenschijnlijk zinloze casus oplossen over willekeurige zaken die zich ooit hebben afgespeeld. Het zal vast nut hebben gehad om het beter te begrijpen, maar ik had liever colleges gehad waarbij de stof werd besproken.
Vorig jaar waren die zaken ook onderdeel van de tentamenstofquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:01 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Wie had je als docent? Wij hadden een heel aardige gast, maar hij was net afgestudeerd en studeerde nog voor een derde Master en was heel schuchter voor de klas. Gaf amper uitleg, als je een antwoord gaf zei hij alleen 'ja' of 'nee'. Beetje jammer. Al snap ik het ook wel een beetje.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:05 schreef omelette het volgende:
[..]
Ik vond de rechtsgeschiedenis colleges juist heel nice
Dit jaar ook. Vond ze ook leukquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vorig jaar waren die zaken ook onderdeel van de tentamenstof
En ik vond de werkcolleges erg leuk eigenlijk
Hoe heette die van jullie dan? Ik weet niet meer hoe hij heette, maar hij kwam uit Friesland volgens mij.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:07 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Wie had je als docent? Wij hadden een heel aardige gast, maar hij was net afgestudeerd en studeerde nog voor een derde Master en was heel schuchter voor de klas. Gaf amper uitleg, als je een antwoord gaf zei hij alleen 'ja' of 'nee'. Beetje jammer. Al snap ik het ook wel een beetje.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja.. die werkcolleges waren echt verschrikkelijk.
De hoorcolleges waren wel leuk. Die Brandsma is wel tof.
Hoorcolleges waren wel baas, alleen ben ik twee keer in slaap gevallen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vorig jaar waren die zaken ook onderdeel van de tentamenstof
En ik vond de werkcolleges erg leuk eigenlijk
Geen idee hoe ze heette. Was een meisje die in haar masterfase zat, maar ze deed het erg goed. Veel aan gehadquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:07 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Wie had je als docent? Wij hadden een heel aardige gast, maar hij was net afgestudeerd en studeerde nog voor een derde Master en was heel schuchter voor de klas. Gaf amper uitleg, als je een antwoord gaf zei hij alleen 'ja' of 'nee'. Beetje jammer. Al snap ik het ook wel een beetje.
Eh... weet ik zo niet. Kan wel dat hij uit Friesland kwam. Een beetje getint en jong.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe heette die van jullie dan? Ik weet niet meer hoe hij heette, maar hij kwam uit Friesland volgens mij.
Oh nee.. die van ons was niet getintquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:09 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Eh... weet ik zo niet. Kan wel dat hij uit Friesland kwam. Een beetje getint en jong.
qftquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:11 schreef Ties02 het volgende:
Er komen geen getinte mensen uit Friesland
Haha, ook zeker wel!quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:11 schreef Ties02 het volgende:
Er komen geen getinte mensen uit Friesland
Dat heb ik ook hoor. Ik heb nu twee zessen, een acht en een aantal herkansingen. Ik ga volgend jaar even direct vanaf het begin alles maken. Moet ook wel, aangezien ik in WG+ zit en daar in wil blijven.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:11 schreef Pascaltjuh het volgende:
Het niveau van mij is inderdaad belabberd als ik het zo met jullie vergelijk. Alle punten zal ik wel halen, maar er zit geen uitschieter bij. Uitschieter excuus, geeneens een degelijke zeven. Er mag wel snel wat gaan veranderen anders zit ik zo met een nietszeggend diploma.
Je kan altijd nog ambtenaar wordenquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:11 schreef Pascaltjuh het volgende:
Het niveau van mij is inderdaad belabberd als ik het zo met jullie vergelijk. Alle punten zal ik wel halen, maar er zit geen uitschieter bij. Uitschieter excuus, geeneens een degelijke zeven. Er mag wel snel wat gaan veranderen anders zit ik zo met een nietszeggend diploma.
WG+ is alleen eerste jaar dacht ik.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:12 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor. Ik heb nu twee zessen, een acht en een aantal herkansingen. Ik ga volgend jaar even direct vanaf het begin alles maken. Moet ook wel, aangezien ik in WG+ zit en daar in wil blijven.
Dat bestaat alleen het eerste jaar hoor die onzinquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:12 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
aangezien ik in WG+ zit en daar in wil blijven.
Alsnog wil ik daar wel in blijven het tweede semester.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:14 schreef omelette het volgende:
[..]
WG+ is alleen eerste jaar dacht ik.
Kwakbol is het. Enigszins wel kostelijk, maar hij irriteert me ook vreselijk. Voorbeeld van een cultuurrelativist. Politiek gezien, staat deze man ver van mij vandaan.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:34 schreef Monnet het volgende:
Hoe/wat/waar?quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:34 schreef Monnet het volgende:
Nederland 3, BNN - Je zal het maar hebbenquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:19 schreef Maharbal het volgende:
[..]
[..]
'Alleen de echte elite begrijpt dit'
Stelletje spuitelvenquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
http://translate.google.n(...)lita%20to%20zrozumie
quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Tchock vriend, dat betekent het.
quote:
Alles behalve Goederenrecht en NIBPR, waarvan ik voor die eerste de herkansing nog niet terug heb.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Heb je sowieso al iets gehaald dit jaar?
Ik ben ook geen high potential. Ik wissel zesjes af met zevens. Ik heb een redelijke uitschieter en dat was rechtsgeschiedenis waarvoor ik een 8 haalde.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:11 schreef Pascaltjuh het volgende:
Dat 'alles' is in dit geval alleen strafprocesrecht, toch?quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alles behalve Goederenrecht en NIBPR, waarvan ik voor die eerste de herkansing nog niet terug heb.
Scherp opgemerktquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:25 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dat 'alles' is in dit geval alleen strafprocesrecht, toch?
Strafproces dusquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Stelletje spuitelvenzie onder.
[.
[..]
Alles behalve Goederenrecht en NIBPR, waarvan ik voor die eerste de herkansing nog niet terug heb.
Dit is een grapje lijkt me?quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:20 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Nederland 3, BNN - Je zal het maar hebben
Dat kan ik uiteraard niet weten als ik mijn herkansing nog niet terug hebquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Strafproces dusga je goederen halen nu?
Voor RGS 1 had ik bij de werkgroep een derdejaars die alles duidelijk uitlegde. Voor RGS 2 werkgroep had ik dhr. Runia, die kon echt vol enthousiasme over alles pratenquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja.. die werkcolleges waren echt verschrikkelijk
De hoorcolleges waren wel leuk. Die Brandsma is wel tof.
Ja, ik ook. Maar:quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vind het meer een Erik grapje
qua niveau
quote:
Ik vergeef inderdaad.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:24 schreef Tchock het volgende:
Ik vergeef, toch? Of laat mijn Latijn me nu in de steek?
Wordt dat nu een soort vaste kreet in de reeks? Schijn-élite/schijn-elitisten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik praat pascaltjuh na snap dat dan
Welnee. Dit is de wegebbende echo van een loze kreet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:44 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wordt dat nu een soort vaste kreet in de reeks? Schijn-élite/schijn-elitisten.
Ja laten we hem erin houdenquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:44 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik vind het zo fascinerendquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:44 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Bosma zet zich in de voor de Nederlandse en Afrikaanse taal. Hij is voorzitter van de Interparlementaire Commissie van de Nederlandse Taalunie, het Vlaams-Nederlandse ‘parlement’ dat toeziet op de uitvoering van het verdrag tussen Vlaanderen en Nederland inzake de Nederlandse taal. Ook Suriname en Zuid-Afrika hebben een verbintenis met de Taalunie.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het zo fascinerendDat je gewoon een boek uit kunt geven met drie gigantische spelfouten op de voorkant (waar ik bij het onjuiste koppelteken en spatie nog wel wat voor kan stellen, maar de accent aigu op de 'e' slaat nergens op. Het is niet eens een beklemtoonde letter
) en dat niemand dat dan corrigeert
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:52 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Bosma zet zich in de voor de Nederlandse en Afrikaanse taal. Hij is voorzitter van de Interparlementaire Commissie van de Nederlandse Taalunie, het Vlaams-Nederlandse ‘parlement’ dat toeziet op de uitvoering van het verdrag tussen Vlaanderen en Nederland inzake de Nederlandse taal. Ook Suriname en Zuid-Afrika hebben een verbintenis met de Taalunie.
Bron: Wikipedia
quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:01 schreef Ties02 het volgende:
Ik ga maar even een dutje doen denk ik
quote:
Persoonlijk zou ik zo min mogelijk energie besteden aan mensen als Martin Bosma.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het zo fascinerendDat je gewoon een boek uit kunt geven met drie gigantische spelfouten op de voorkant (waar ik bij het onjuiste koppelteken en spatie nog wel wat voor kan stellen, maar de accent aigu op de 'e' slaat nergens op. Het is niet eens een beklemtoonde letter
) en dat niemand dat dan corrigeert
[ afbeelding ]
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:08 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik zo min mogelijk energie besteden aan mensen als Martin Bosma.
Of is dat dan juist weer elitair?
De afgelopen dagen wel jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:08 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Of slaap jij gewoon weinig? Tchock.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had vijf wekkers gezet tussen half zeven en zeven, alsnog door alles heengeslapen
Damnquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.
[..]
De afgelopen dagen wel jaVannacht kon ik niet slapen, dus werd ongeveer drie uur. Ik had vijf wekkers gezet tussen half zeven en zeven, alsnog door alles heengeslapen
Ik moest trein van kwart voor acht hebben. Werd om 7:27 wakkergemaakt door mijn pa die zich afvroeg waarom mijn kamer na zo veel wekkers nog donker was.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]![]()
Maargoed dat je nergens moest zijn ofzo dan
Eens. Praat gewoon normaal, juristen die per se Latijnse termen willen gebruikenquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:38 schreef Ties02 het volgende:
Dat soort woorden worden alleen gebruikt door schijn elitisten
Wat een luxequote:Op woensdag 16 januari 2013 16:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moest trein van kwart voor acht hebben. Werd om 7:27 wakkergemaakt door mijn pa die zich afvroeg waarom mijn kamer na zo veel wekkers nog donker was.. Maar met hulp van moeders en auto wel de trein gehaald. Dat viel dan weer mee.
Ze hadden rechten beter opleiding kunnen noemen ipv studiequote:Op woensdag 16 januari 2013 16:24 schreef Ties02 het volgende:
Ze hadden rechten beter irritante latijnse kutopleiding kunnen noemen!111
Waarom dit nou weer?quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ze hadden rechten beter opleiding kunnen noemen ipv studie
Jij neemt iedere post serieus, of niet?quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:26 schreef Yreal het volgende:
Steeds iedereen fiscaal recht een "domme rekenopleiding" noemen
Jij neemt mij ook nog steeds te serieusquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij neemt iedere post serieus, of niet?
Juristen die die meest basale Latijnse termen niet begrijpenquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Eens. Praat gewoon normaal, juristen die per se Latijnse termen willen gebruiken
sowieso. latijnsquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:39 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Juristen die die meest basale Latijnse termen niet begrijpen
sowieso, feyenoordquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:43 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Feyenoordertjes zijn alweer bang aan het worden
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)n-grensrechter.dhtml
Tsja. Aan de ene kant helpt het wel de 'schijn van partijdigheid' in de hand. Maar aan de andere kant is het natuurlijk raar dat dit iets uit zou maken, zeker omdat die man al tien jaar langer bij Aegon werkt dan ze sponsor zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:43 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Feyenoordertjes zijn alweer bang aan het worden
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)n-grensrechter.dhtml
ik zou zoiets dan ook nooit gaan vlaggen. Je doet het sowieso altijd verkeerd bij de helft van de mensen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:50 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Ik ben geen psycholoog maar het lijkt me dat deze media aandacht juist in het voordeel van Feyenoord kan werken.
Deze man gaat nu extra hard zijn best doen om niet in het voordeel van Ajax te vlaggen wat bij twijfelgevallen van doorslaggevend belang kan zijn.
Dat is dan natuurlijk ook de uitdaging voor scheidsrechters. Als je een hart voor het vak hebt is de Klassieker de mooiste wedstrijd om te vlaggen in Nederland. En als je het goed doet zien miljoenen mensen dat, wat weer een opmaat kan zijn naar Europees voetbal en kampioenschappen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik zou zoiets dan ook nooit gaan vlaggen. Je doet het sowieso altijd verkeerd bij de helft van de mensen.
Mis je in ieder geval de eerste drie goals van PSV.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:51 schreef Tchock het volgende:
Vrijdag zit ik trouwens in de trein tijdens de eerste wedstrijd van PEC..
Op Ajax na heeft nog geen enkele topclub het makkelijk gehad tegen Zwolle, dus ga nou niet de arrogante Boterbart uithangen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Mis je in ieder geval de eerste drie goals van PSV.
Ik kan geen goed doen bij jou vandaag hequote:Op woensdag 16 januari 2013 16:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op Ajax na heeft nog geen enkele topclub het makkelijk gehad tegen Zwolle, dus ga nou niet de arrogante Boterbart uithangen.
Ik had dus deze erbij moeten quoten:quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:24 schreef Tchock het volgende:
Ik vergeef, toch? Of laat mijn Latijn me nu in de steek?
quote:
Ik wist niet dat jij een Ajacied was. Maar in elk geval, het zou mij ook niet verbazen als het de grootste nederlaag van het seizoen wordt, maar om daar op voorhand vanuit te gaanquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik kan geen goed doen bij jou vandaag heTen eerste ben ik voor Ajax, ten tweede heeft PEC mijn sympathie, ten derde wil ik niet dat PSV wint. PSV scoort alleen dusdanig eenvoudig thuis dat ik vrees dat het na 30 minuten 3-0 of meer is.
Ik snap je nietquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik had dus deze erbij moeten quoten:
[..]
Kennelijk is dat nie gebeurd![]()
Iedereen is weleens een keer net wat minder scherp. Don't be too hard on yourself.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik had dus deze erbij moeten quoten:
[..]
Kennelijk is dat nie gebeurd![]()
Dank dank, ik verwacht niets anders dan een ruime overwinning voor de eerstvolgend landskampioenquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik kan geen goed doen bij jou vandaag heTen eerste ben ik voor Ajax, ten tweede heeft PEC mijn sympathie, ten derde wil ik niet dat PSV wint. PSV scoort alleen dusdanig eenvoudig thuis dat ik vrees dat het na 30 minuten 3-0 of meer is.
Negen miljoen voor Maher en nog geen kampioen worden.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:01 schreef Giku het volgende:
[..]
Dank dank, ik verwacht niets anders dan een ruime overwinning voor de eerstvolgend landskampioen
Vanochtend was ik luiquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een Ajacied was. Maar in elk geval, het zou mij ook niet verbazen als het de grootste nederlaag van het seizoen wordt, maar om daar op voorhand vanuit te gaanEn hoezo niets goed?
Verder doe ik toch niet naar
[..]
Ik snap je niet.
Misschien als in dat Maharbal je vergeeft dat je uberhaupt dacht dat hij erachter zat?quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een Ajacied was. Maar in elk geval, het zou mij ook niet verbazen als het de grootste nederlaag van het seizoen wordt, maar om daar op voorhand vanuit te gaanEn hoezo niets goed?
Verder doe ik toch niet naar
[..]
Ik snap je niet.
Oh ja. Dat klopt. Maar toen was ik nog niet wakker.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Vanochtend was ik luiterwijl ik je de juiste vertaling gaf
quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Misschien als in dat Maharbal je vergeeft dat je uberhaupt dacht dat hij erachter zat?
quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh ja. Dat klopt. Maar toen was ik nog niet wakker.
Oh, dat zou kunnen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Misschien als in dat Maharbal je vergeeft dat je uberhaupt dacht dat hij erachter zat?
Jij beticht mij ervan dat ik net zulke idioot slechte grappen maak als Erik. Ik vergeef je voor je belediging.quote:
Je kijkt me wel vaak met zo'nquote:
Fixed.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:04 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dan nog. Je volgt toch een kutrekenopleiding.
Ik dacht dat het een parodie was.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:05 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Jij beticht mij ervan dat ik net zulke idioot slechte grappen maak als Erik. Ik vergeef je voor je belediging.
Ah Bram!quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Sowieso. Ik volg zelf een beta opleiding en bla bla bla bla.
Hahaha. Of 'rekel'.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:14 schreef Maharbal het volgende:
Elke keer als ik 'kutrekenopleiding' lees, leg ik te veel de nadruk op 'reken' in m'n hoofd, alsof 'reken' hier het meervoud is van een beledigend woord a la 'reek'
Hahahahquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:27 schreef Maharbal het volgende:
Elke keer als ik aan Latijn denk, moet ik weer denken aan 'Aeneas in puppi stat'. Ik moet dan nog steeds gniffelen.
Letterlijk is het:quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:32 schreef Joosie200 het volgende:
De mooiste zin die ik bij Romeins privaatrecht tegen kwam is toch wel: in causa ius esse positum*Mag dan als havist wel Latijn gemist hebben, ik kan veel Latijnse teksten zo overzetten naar het Frans en dus door hebben wat er gezegd werd.
Zo blij dat ik Duits heb laten vallen hé, goede keuze zeker i.v.m. rechten
* de juridische beoordeling is afhankelijk van de omstandigheden van het geval. Aka: hangt af van de omstandigheden v/h geval, naast in beginsel toch wel de twee meest praktische gezegdes om een antwoord mee te beginnen
Ik heb 'm nooit gehad volgens mijquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
HahahahWat is puppi ook alweer? Op de achtersteven ofzo? Ik heb die regel ook wel gehad, volgens mij zelfs als examenstof.
Dat zou heel goed kunnen. Vergilius wordt nauwelijks onderwezen buiten de jaren dat het examenstof is - dat Mahar het gehad heeft verbaast me ook. Omgekeerd zul jij een schrijver intensief hebben bestudeerd waar ik misschien dertig regels van moest lezen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:38 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik heb 'm nooit gehad volgens mij
Klopt inderdaad. Ach zo hebben we ieder ons eigen ding.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen. Vergilius wordt nauwelijks onderwezen buiten de jaren dat het examenstof is - dat Mahar het gehad heeft verbaast me ook. Omgekeerd zul jij een schrijver intensief hebben bestudeerd waar ik misschien dertig regels van moest lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |