quote:APV Amsterdam - Artikel 2.49 en artikel 2.43.
Versie van 2008 (courant).
Artikel 2.49 (Straatartiest en muziek).
1. Het is verboden op door de burgemeester aangewezen wegen en tijden op of aan de weg als straatartiest op te treden of muziek ten gehore te brengen.
2. Het is verboden zonder vergunning van de burgemeester op andere dan krachtens het eerste lid aangewezen wegen en tijden als straatartiest op te treden of muziek ten gehore te brengen.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:07 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Inderdaad.
Wanneer kom je langs om het te doen Actaeon?
[..]
Inderdaad. Net als met wijn: je ruikt er een beetje aan, nipt er voorzichtig aan en spuugt het vervolgens weer uit.
Ah, vandaar dat er een reporter was. Ben benieuwd hoe lang ze gaan brommen, lijken mij altijd zeer gecompliceerde zaken,quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:27 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, zowel Mladic als die andere kerel gaan vandaag voor de bijl.
Nog steeds die kutartikelen bij bestuursrecht?quote:
Wat is het nou?quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Tylko prawdziwa elita to zrozumie
Jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nog steeds die kutartikelen bij bestuursrecht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi toch, liefde.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:42 schreef Yreal het volgende:
De fattie tegenover mij in de bus zit gewoon te begluren.. Telkens als ik opkijk weer heel snel der boek in duiken.
Rare ma heb jijquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:42 schreef Yreal het volgende:
De fattie tegenover mij in de bus zit gewoon te begluren.. Telkens als ik opkijk weer heel snel der boek in duiken.
Dan ga ik wel Google translaten luilakquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Alleen de ware elite begrijpt dit.
Tchock vriend, dat betekent het.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan ga ik wel Google translaten luilak
Tja, ik ben een aantal jaar geleden zo erg begluurd door drie fatties in de KFC. Vrienden van mij zeiden tegen mij dat ze keken alsof ze mij wilde opeten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:42 schreef Yreal het volgende:
Ook nu heb ik nog moeite met die voorbeelden. De gemeenteraad die dat bedenkt mag gekruistigd worden.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jahet is verboden, tenzij je een vergunning hebt, tenzij het verboden is
Zijn er veel van dit soort ridicule bepalingen? En waarom houden ze dit er in als rechtenstudenten het al kunnen herkennen als debiel? De gemeente heeft toch juristen in dienst of nietquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:01 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ook nu heb ik nog moeite met die voorbeelden. De gemeenteraad die dat bedenkt mag gekruistigd worden.
quote:
Nee, deze is verzonnen omdat hier alles in terugkomt. Een gemeenteraad die dit zou inleveren zou teruggefloten worden door een wetgeving ambtenaar.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zijn er veel van dit soort ridicule bepalingen? En waarom houden ze dit er in als rechtenstudenten het al kunnen herkennen als debiel? De gemeente heeft toch juristen in dienst of niet
Zo zie je maar weer dat stemmen op de juiste partijen belangrijk is, je krijgt waar je op stemtquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:11 schreef Tchock het volgende:
De APV van Amsterdam komt trouwens bij bijna ieder vak terug als voorbeeld van slechte/nutteloze/paradoxale/ongrondwettelijke regelgeving
Het artikel dat ik citeerde bestaat dus echt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:14 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee, deze is verzonnen omdat hier alles in terugkomt. Een gemeenteraad die dit zou inleveren zou teruggefloten worden door een wetgeving ambtenaar.
Moet je wel opschieten, na maandag is het weer uit met de pretquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:27 schreef Keyos het volgende:
Als het stevig gaat vriezen voor een lange periode ga ik denk ik een paar schaatsen kopen, lijkt mij wel leuk om straks over het plaatselijke (Brielse) meer te schaatsen, jammer dat ik er verder geen voordelen in zie.
Ook wel typisch. Het complete fietspad bij ons voor de deur lag dicht. Normaal gesproken rijdt er al een strooiwagen door de straat als er iemand bij +25 graden een Calippo uit z'n klauwen laat vallen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet je wel opschieten, na maandag is het weer uit met de pret
In mijn buurt wordt sowieso niet gestrooid. Levensgevaarlijkquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ook wel typisch. Het complete fietspad bij ons voor de deur lag dicht. Normaal gesproken rijdt er al een strooiwagen door de straat als er iemand bij +25 graden een Calippo uit z'n klauwen laat vallen.
Dat is dus ook de reden waarom het eerst langdurig moet gaan vriezen, een paar goede schaatsen gaat een aardige wat kosten namelijk, dat ga ik niet betalen om 2 dagen te kunnen schaatsen dit jaar (heb jammer genoeg geen schaatsbaan in de buurt, dichtstbijzijnde goede ijsbaan ligt in Den Haag, schande dat Rotterdam er geen heeft).quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet je wel opschieten, na maandag is het weer uit met de pret
Ik heb gister voor de hele straat gestrooid en geveegd.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
In mijn buurt wordt sowieso niet gestrooid. Levensgevaarlijk
Zolang hij niet over politiek praat is het een heldquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:34 schreef Monnet het volgende:
Vanavond luisteren naar Maarten van Rossem.
Als je goed voor je schaatsen zorgt gaan ze een halve eeuw mee, dus het is gewoon een investering. Anders heb je volgende keer dat het een week vriest weer geen schaatsen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:34 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat is dus ook de reden waarom het eerst langdurig moet gaan vriezen, een paar goede schaatsen gaat een aardige wat kosten namelijk, dat ga ik niet betalen om 2 dagen te kunnen schaatsen dit jaar (heb jammer genoeg geen schaatsbaan in de buurt, dichtstbijzijnde goede ijsbaan ligt in Den Haag, schande dat Rotterdam er geen heeft).
Klopt natuurlijk, die dingen kun je tot in de eeuwigheid gebruiken. Heb alleen voor mijzelf wel een goede motivatie nodig om die investering te doen in een periode waar ik 2 vakanties heb moeten aftikken.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je goed voor je schaatsen zorgt gaan ze een halve eeuw mee, dus het is gewoon een investering. Anders heb je volgende keer dat het een week vriest weer geen schaatsen.
Vreselijke man.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:34 schreef Monnet het volgende:
Vanavond luisteren naar Maarten van Rossem.
Het is sowieso duidelijk dat RuG en de EUR de meeste eerstejaars in dit topic vertegenwoordigen. Toch jammer dat we amper mensen van Maastricht, Tilburg , Utrecht en Leiden hebben (van Leiden zijn er wel een paar maar gezien de grote van de faculteit nog te weinig).quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:49 schreef Tchock het volgende:
De RUG'ers springen echt als paddenstoelen uit de grond in dit topic.
Eng hè?quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:49 schreef Tchock het volgende:
De RUG'ers springen echt als paddenstoelen uit de grond in dit topic.
Hallo waarom vergeet je mijn universiteit? Noviet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het is sowieso duidelijk dat RuG en de EUR de meeste eerstejaars in dit topic vertegenwoordigen. Toch jammer dat we amper mensen van Maastricht, Tilburg , Utrecht en Leiden hebben (van Leiden zijn er wel een paar maar gezien de grote van de faculteit nog te weinig).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |