Ik heb 85.000 verstuurd.. Komt echt door die groepsgesprekken, dan gaat het hard.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:15 schreef Giku het volgende:
[..]
Ik heb er 14k ontvangen en 20k verstuurd, sinds mei vorig jaar. Niet erg, ik wil niet constant doodgespamd worden
Bij mij is die verhouding verstuurd/verzonden juist andersom. Bovendien zit ik al wel bijna 3 jaar op deze whatsapp geloof ikquote:Op maandag 14 januari 2013 13:15 schreef Giku het volgende:
[..]
Ik heb er 14k ontvangen en 20k verstuurd, sinds mei vorig jaar. Niet erg, ik wil niet constant doodgespamd worden
Ja, publiekrecht volstaat. Vorig jaar had je privaat in elk geval niet nodig.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:23 schreef Letstalk het volgende:
Trouwens, moet je beide wettensets dus publiek en privaat mee naar tentamen Elementair internationaal? Met publiek volsta je toch wel?
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:28 schreef Speedy_T het volgende:
Trouwens nog enige liefde voor old school hiphop hier?
Cunninlynguistsquote:Op maandag 14 januari 2013 13:28 schreef Speedy_T het volgende:
Dat Frans blijf ik jammer vinden. Ik wil enigszins nog kunnen verstaan wat ze zeggen.quote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:28 schreef Speedy_T het volgende:
Inderdaad, heel QN5 is wel vet. Vind ze alleen wat te 'cool' laatste albums. Atmosphere blijft nog altijd favorietquote:
Relaxte melodie is dat. Hoorde hem voor het eerst via pretty lightsquote:Op maandag 14 januari 2013 14:03 schreef Giku het volgende:
Als we dan toch bezig zijn;
Zijn overigens genoeg covers van, waarvan Jonay de beste heeft (Swedish Ladies)
Als je fan bent van oldschool, is Celph Titled + Buckwild - Nineteen ninety now iets voor je denk ik.
Ik luister ook niet veel huidige "hip-hop", wel veel underground dingen, dat blijft wel vet.
Zo origineel als een rode baksteen, maar dat album van Pretty Lights is heerlijk op een luie middag ofzoquote:Op maandag 14 januari 2013 14:18 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Relaxte melodie is dat. Hoorde hem voor het eerst via pretty lights
Dat zeg ik, veel covers/remixen, beste remix is imo nog altijdquote:Op maandag 14 januari 2013 14:18 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Relaxte melodie is dat. Hoorde hem voor het eerst via pretty lights
Maar het origineel is toch ook niet van Rappin 4?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:23 schreef Giku het volgende:
[..]
Dat zeg ik, veel covers/remixen, beste remix is imo nog altijd
Wel eerste die het echt populair gemaakt heeft, origineel is;quote:Op maandag 14 januari 2013 14:24 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Maar het origineel is toch ook niet van Rappin 4?
Sneeuwt het echt zo hard?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Volgens mij moet ik de container maar binnenhalen voor ik ingesneeuwd raak.
Ik overdrijf uiteraard, maar de tuin is hier heus wit en de sneeuwval neemt alleen maar toe.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:39 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Sneeuwt het echt zo hard?
Ik wil ook sneeuw
Schuin tegenover me zit een meisje dat lijkt op dat kind van Call me Maybe.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Die tekst heb ik al zeker twee jaar niet meer gehoord.
Meh.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Schuin tegenover me zit een meisje dat lijkt op dat kind van Call me Maybe.
Op het tentamen was het (volgens mij) nog niet echt relevant, geen van die artikelen uit die wet werden gebruikt. Maar ik heb m'n cijfer nog niet dus ik kan het ook fout hebbenquote:Op maandag 14 januari 2013 14:51 schreef Valid het volgende:
Irritant om en vak te doen waarbij tijdens het semester van alles verandert. Ik ben nu bezig met de hoorcollege's van Strafrecht 2 en ze gaan tot nu toe vooral over 'hoe het vanaf 1 januari is' en wat er verandert t.o.v. de 'oude' situatie, terwijl de oude situatie nog helemaal niet behandeld is. Tegelijkertijd zegt de docent dat op de werkgroepen de veranderingen en nieuwe regelingen niet besproken worden. Het gaat met name om de Wet versterking positie rechter-commissaris.
Iemand een idee welke regeling voor het tentamen gevolgd wordt?
Duurt lang.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:54 schreef Giku het volgende:
[..]
Op het tentamen was het (volgens mij) nog niet echt relevant, geen van die artikelen uit die wet werden gebruikt. Maar ik heb m'n cijfer nog niet dus ik kan het ook fout hebben
Maar je zou het wel naar de nieuwe situatie moeten doen allemaal dus? De literatuur is op de nieuwe onderdelen ook verouderd. Erg irritant om op basis van wat geprinte vodjes uit te zoeken of er een verschil is tussen de oude en nieuwe situatie en wat je dan zou moeten toepassen.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:54 schreef Giku het volgende:
[..]
Op het tentamen was het (volgens mij) nog niet echt relevant, geen van die artikelen uit die wet werden gebruikt. Maar ik heb m'n cijfer nog niet dus ik kan het ook fout hebben
Ik ga er altijd maar vanuit, tenzij echt duidelijk, zoals in Handelsrecht A bij flexibilisering BV, dat ze er op het tentamen niet te veel op in willen gaan. Je kan hoogstens 1 vraag fout hebben dus. Bovendien is die Wet maar 5 artikelen oid en mag je hem meenemen naar het tentamen?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:56 schreef Valid het volgende:
[..]
Maar je zou het wel naar de nieuwe situatie moeten doen allemaal dus? De literatuur is op de nieuwe onderdelen ook verouderd. Erg irritant om op basis van wat geprinte vodjes uit te zoeken of er een verschil is tussen de oude en nieuwe situatie en wat je dan zou moeten toepassen.
Ik zag je post en heb niet echt tijd om alles na te kijken maar wil je toch snel wat dingen meegeven evenquote:Op maandag 14 januari 2013 13:49 schreef ylSs het volgende:
Ik kom ergens niet uit.
Romeins recht:
Cessiemandaat.
Pietje (lastgever) geeft aan Henky (lasthebber) vordering op (Sjaak)
Pietje (lastgever) aan Cees (lasthebber) ook vordering op Sjaak
Dit alles voordat vordering is geïnd.
Sjaak aan Cees vordering voldaan.
Wat kan Henky nu doen.. ik weet dat je excepti doli hebt maar dat is tegen de eigenaar volgens mij en actio utilis; fictief schuldeiser.
(Sjaak heeft tgt aan Cees voldaan)
Nie Snap Nie
Volgens mij kan Henky in casu gewoon een actie uit lastgeving instellen tegen Pietje.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:01 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik zag je post en heb niet echt tijd om alles na te kijken maar wil je toch snel wat dingen meegeven even
Let op dat
1. Naar Romeins recht 'echte' cessie, als in overgang van de vordering, niet mogelijk was.
2. In ieder geval tot de denuntiatio kan de debiteur gewoon bevrijdend betalen aan de oorspronkelijke crediteur. Ook kan de cedent hier nog frauduleus handelen door de vordering bijvoorbeeld kwijt te schelden of door middel van novatio 'vervreemden'.
3. Ware het niet dat ten tijde van keizer Justinianus debiteur na de denuntiatio de exceptio doli heeft tegen de cedent ( betaling is ook niet meer toegestaan zelfs) en de cessionaris een zelfstandige actie uit hoofde van zijn crediteurspositie heeft te weten de actio utilis.
De actio mandati contraria? Omdat je dan kosten hebt gemaakt in de zin van gederfde inkomsten? Dat zou heel goed mogelijk het antwoord kunnen zijn ja.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:03 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Volgens mij kan Henky in casu gewoon een actie uit lastgeving instellen tegen Pietje.
Niet leuk?quote:
A bit like yourself?quote:Op maandag 14 januari 2013 15:09 schreef eriksd het volgende:
Ik hoorde dat Keizer Justinianus een enorme snoeperd was.
Below the belt.quote:
Ik ben net vertrokken.quote:
What did you doquote:Op maandag 14 januari 2013 15:52 schreef Ryon het volgende:
Oei, vrijdag was ik nog naar een feestje geweest bij mij in de buurt na al een paar bier ergens anders gedronken te hebben en ik had zaterdagochtend al het gevoel dat ik daar geen beste indruk gemaakt zou hebben.
Zojuist van een vriend vernomen dat het nog een tikkeltje erger was dan ik zelf vermoedde. Nou, mijn naam is weer gevestigd. Tijd om een aantal mensen een jaartje te vermijden.
Held.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:52 schreef Ryon het volgende:
Oei, vrijdag was ik nog naar een feestje geweest bij mij in de buurt na al een paar bier ergens anders gedronken te hebben en ik had zaterdagochtend al het gevoel dat ik daar geen beste indruk gemaakt zou hebben.
Zojuist van een vriend vernomen dat het nog een tikkeltje erger was dan ik zelf vermoedde. Nou, mijn naam is weer gevestigd. Tijd om een aantal mensen een jaartje te vermijden.
Watskeburt?quote:Op maandag 14 januari 2013 15:52 schreef Ryon het volgende:
Geen idee. Maar genoeg om als 'die doorgesnoven arrogante tyfuslijer' onder lichte doch dwingende dwang uit het pand verwijderd te worden. Er waren redelijk wat kennissen van mij aanwezig, wat wellicht ook de reden is dat ik misschien wat te lang getolereerd was dan ook goed voor mij zelf was.quote:
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:06 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Een 8 op strafrecht 2, ook weer in de pocket.
Feliquote:Op maandag 14 januari 2013 16:06 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Achjaa kan gebeuren hè.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:04 schreef Ryon het volgende:
[..]
Geen idee. Maar genoeg om als 'die doorgesnoven arrogante tyfuslijer' onder lichte doch dwingende dwang uit het pand verwijderd te worden. Er waren redelijk wat kennissen van mij aanwezig, wat wellicht ook de reden is dat ik misschien wat te lang getolereerd was dan ook goed voor mij zelf was.
Nu is het zo dat het een type feestje was dat op dat tijdstip (tussen drie en zes uur) altijd een beetje uit de hand loopt omdat er allemaal willekeurig lam studentenvolk na het stappen daar nog gratis bier komt drinken. Soms komt de politie het schoonvegen als teveel buren last hebben. Meestal weet ik mij dan wel te gedragen, maar nu dus pijnlijk door de mand gevallen. Ach ja.
Cijfers staan op nestor.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:10 schreef ylSs het volgende:
[..]
Feli
Denk zelf dat ik een 4 ofzo heb. Voor het eerst in mijn leven een black-out gehad, dus maar op voor de herkansing.
Zoiets had ik ook vaak bij Strafrecht. Of denken dat het heel goed ging en dan toch een 4 hebbenquote:Op maandag 14 januari 2013 16:10 schreef ylSs het volgende:
[..]
Feli
Denk zelf dat ik een 4 ofzo heb. Voor het eerst in mijn leven een black-out gehad, dus maar op voor de herkansing.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 14 januari 2013 16:06 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Die jongen wil het even van zich afschrijvenquote:Op maandag 14 januari 2013 16:18 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Je hoeft je tegenover een stel vreemden op een forum niet te verdedigen hoor
Was je ook daadwerkelijk doorgesnoven of alleen heel erg lam?quote:Op maandag 14 januari 2013 16:04 schreef Ryon het volgende:
[..]
Geen idee. Maar genoeg om als 'die doorgesnoven arrogante tyfuslijer' onder lichte doch dwingende dwang uit het pand verwijderd te worden. Er waren redelijk wat kennissen van mij aanwezig, wat wellicht ook de reden is dat ik misschien wat te lang getolereerd was dan ook goed voor mij zelf was.
Nu is het zo dat het een type feestje was dat op dat tijdstip (tussen drie en zes uur) altijd een beetje uit de hand loopt omdat er allemaal willekeurig lam studentenvolk na het stappen daar nog gratis bier komt drinken. Soms komt de politie het schoonvegen als teveel buren last hebben. Meestal weet ik mij dan wel te gedragen, maar nu dus pijnlijk door de mand gevallen. Ach ja.
quote:Op maandag 14 januari 2013 16:15 schreef Actaeon het volgende:
Soms lijkt het wel alsof iedereen hier RUG'er is
Maak je niet zo druk over wat anderen van je denken. Je komt op mij over als een intelligente kerel die een keer uit de band is gesprongen, wat we (denk ik) allemaal wel eens doen.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:15 schreef Ryon het volgende:
Kleine nuancering trouwens. Op deze manier lijkt het net alsof ik daar als een kaalkopje met een cocaine verslaving schultenbrau heb lopen drinken:
Een discussie over allerlei onzin liep enigszins uit de hand en ik wist mij niet meer zo eloquent uit te drukken als ik waarschijnlijk op dat moment voor ogen had, waardoor ik wat extreem en ongevoelig uit de hoek ben gekomen. Vervolgens op hoog volume mijn mening over iemand die ik helemaal niet ken heb geuit en daarna een beetje als de ongevoelige lul tekeer ben gegaan tegen nog wat andere mensen. De sfeer bleek er op dat moment niet helemaal meer naar te zijn dat mensen daar nog zin in hadden.
Dat ik tegen iemand tekeer ben gegaan had ik zelf ook wel door, maar klaarblijkelijk ook een aantal mensen (onbedoeld) gekwetst die dat eigenlijk niet verdienden. Ken ze net even iets te vaag om ze nog op te bellen, maar een kleine nuancering zou wel op zijn plaats zijn geweest.
Dat laat onverlet dat je je wel wat naar kan voelen als je een heel stel mensen onbedoeld en onverdiend gekwetst hebt.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:19 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk over wat anderen van je denken. Je komt op mij over als een intelligente kerel die een keer uit de band is gesprongen, wat we (denk ik) allemaal wel eens doen.
Ah jammer.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:13 schreef ylSs het volgende:
Ik heb een 5 op strafrecht 2. Valt me toch nog mee, ik zat echt hele tijd op tentamen met alles op puntje van me tong maar kon niet meer op namen van arresten komen etc.
Oh, ik las het zelf na en dacht van: 'Hmm, zo geformuleerd was het nog erger dan ik dacht'. Dan was er een kans geweest dat je een weekendje cel (zoals dat zo mooi heet) als bonus erbij krijgt. Dan ben je echt flink de spreekwoordelijke pisang.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:18 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Je hoeft je tegenover een stel vreemden op een forum niet te verdedigen hoor
quote:Op maandag 14 januari 2013 16:06 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Oh, dat bedoel ik niet. Strekking van het verhaal was dat voordat je het weet een hele zooi mensen kwaad hebt en dat niet altijd terecht is. Niet dat elke vrijdagavond strak van de cocaine in de cel tegenover de Melkweg eindigt vanwege rotzooi schoppen. Dat zou weer een heel ander verhaal worden.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niemand hier veroordeelt je hoor. Ik heb ook wel debiele dingen gedaan onder invloed.
It happens. Ik kreeg ooit na een avond te veel drinken de vriendelijke doch dringende suggestie om "als ik weer een heel volk ging beledigen" (Duitsers in dit geval) dat vooral niet te doen als ik in een groep van zeker twintig leden van dat volk stond. En doorgaans vind ik Duitsers hartstikke leuke mensen. Ach ja.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:15 schreef Ryon het volgende:
Kleine nuancering trouwens. Op deze manier lijkt het net alsof ik daar als een kaalkopje met een cocaine verslaving schultenbrau heb lopen drinken:
Een discussie over allerlei onzin liep enigszins uit de hand en ik wist mij niet meer zo eloquent uit te drukken als ik waarschijnlijk op dat moment voor ogen had, waardoor ik wat extreem en ongevoelig uit de hoek ben gekomen. Vervolgens op hoog volume mijn mening over iemand die ik helemaal niet ken heb geuit en daarna een beetje als de ongevoelige lul tekeer ben gegaan tegen nog wat andere mensen. De sfeer bleek er op dat moment niet helemaal meer naar te zijn dat mensen daar nog zin in hadden.
Dat ik tegen iemand tekeer ben gegaan had ik zelf ook wel door, maar klaarblijkelijk ook een aantal mensen (onbedoeld) gekwetst die dat eigenlijk niet verdienden. Ken ze net even iets te vaag om ze nog op te bellen, maar een kleine nuancering zou wel op zijn plaats zijn geweest.
Zo kwam het bij mij niet echt over hoor. Dat komt waarschijnlijk omdat zo'n dergelijke situatie die je schetst mij maar al te goed bekend is.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:21 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oh, ik las het zelf na en dacht van: 'Hmm, zo geformuleerd was het nog erger dan ik dacht'. Dan was er een kans geweest dat je een weekendje cel (zoals dat zo mooi heet) als bonus erbij krijgt. Dan ben je echt flink de spreekwoordelijke pisang.
Ja, helaas. Nadeel van bier (en andere drank): een avond kan wat minder voorspoedig eindigen dan hij begon.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:30 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Zo kwam het bij mij niet echt over hoor. Dat komt waarschijnlijk omdat zo'n dergelijke situatie die je schetst mij maar al te goed bekend is.
Probeer het eens in FHF.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:39 schreef Maharbal het volgende:
O, ik moet nog meer boeken hebben.
Iemand in de buurt van A'dam die mij eventueel aan deze boeken kan helpen:
J. de Hullu, Materieel strafrecht, Kluwer, Deventer, 5e druk, 2012 (onder voorbehoud van tijdige verschijning);
F.A.J. Koopmans, Het beslissingsmodel van 348/350 Sv (bewerkt door F.W. Bleichrodt, J.H.J. Verbaan & R.J. Verbeek), Deventer: Kluwer 2010, 11e druk.
Stolwijk/Bosch, Arrestenbundel Straf(proces)recht 2012, Kluwer, Deventer 2012.
Ik kan alles wel gaan kopen en lopen declareren, maar dat lijkt mij onnodig als ik die boeken eventueel kan lenen.quote:
Ik heb de arrestenbundel uit 2008, maar daar schiet je niet veel mee op denk ikquote:Op maandag 14 januari 2013 16:46 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik kan alles wel gaan kopen en lopen declareren, maar dat lijkt mij onnodig als ik die boeken eventueel kan lenen.
Ik ookquote:Op maandag 14 januari 2013 16:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb de arrestenbundel uit 2008, maar daar schiet je niet veel mee op denk ik
Het was ook maar een garp.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:46 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik kan alles wel gaan kopen en lopen declareren, maar dat lijkt mij onnodig als ik die boeken eventueel kan lenen.
quote:Op maandag 14 januari 2013 16:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb de arrestenbundel uit 2008, maar daar schiet je niet veel mee op denk ik
Nu erachter komen wat ontbrekend isquote:Stolwijk/Bosch, Arrestenbundel Straf(proces)recht 2012, Kluwer, Deventer 2012. Voor het raadplegen van jurisprudentie kan gebruik worden gemaakt van eerdere drukken en kunnen eventueel ontbrekende arresten zelf worden kopiëren of uitgeprint.
quote:Op maandag 14 januari 2013 16:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb de arrestenbundel uit 2010, maar daar schiet je niet veel mee op denk ik
Ja, dat is het precies. Normaal is het altijd wel zo beleefd om dan even je excuses aan te bieden als je het vermoeden hebt dat je onbeschoft ben geweest. Probleem is dat mijn relatie tot diegene gewoon erg vaag is. In zoverre is daarmee het probleem ook uit de wereld ('boeie, je kent die lui niet') maar gelijktijdig heb je toch iets van 'hmm'.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:46 schreef eriksd het volgende:
Mja Ryon, als je er toch een beetje mee zit bij bepaalde mensen, dan kan je ze toch even een berichtje sturen ofzo? Zou voor mij - als ik uberhaupt beledigd zou zijn - toch meteen weer een kwestie zijn van zand erover.
Weet je zeker dat je er wat aan hebt? Ik weet zeker dat een aantal arresten er niet in zitten, en je mag ook niks apart meenemen volgens mijquote:Op maandag 14 januari 2013 16:53 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Speedy! Wanneer kunnen we koffie en een kleine uitwisseling doen?
Je hebt ook geen vrienden die die mensen weer beter kennen? Wellicht kan je anders zo toch nog een bericht overbrengen ofzo.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:52 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, dat is het precies. Normaal is het altijd wel zo beleefd om dan even je excuses aan te bieden als je het vermoeden hebt dat je onbeschoft ben geweest. Probleem is dat mijn relatie tot diegene gewoon erg vaag is. In zoverre is daarmee het probleem ook uit de wereld ('boeie, je kent die lui niet') maar gelijktijdig heb je toch iets van 'hmm'.
Nouja, je kan die insteek ook blijven houden na een berichtje toch? Ik heb dan zoiets van: ik heb het voor mijn gevoel rechtgezet, daar laat ik het bij.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:52 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, dat is het precies. Normaal is het altijd wel zo beleefd om dan even je excuses aan te bieden als je het vermoeden hebt dat je onbeschoft ben geweest. Probleem is dat mijn relatie tot diegene gewoon erg vaag is. In zoverre is daarmee het probleem ook uit de wereld ('boeie, je kent die lui niet') maar gelijktijdig heb je toch iets van 'hmm'.
Ik ga het tentamen in Leiden volgen, kennelijk mag het daar:quote:Op maandag 14 januari 2013 16:55 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je er wat aan hebt? Ik weet zeker dat een aantal arresten er niet in zitten, en je mag ook niks apart meenemen volgens mij
Heb je overigens die andere twee niet? Ik kan me niet voorstellen dat je De Hullu niet hebt gehadquote:Stolwijk/Bosch, Arrestenbundel Straf(proces)recht 2012, Kluwer, Deventer 2012. Voor het raadplegen van jurisprudentie kan gebruik worden gemaakt van eerdere drukken en kunnen eventueel ontbrekende arresten zelf worden kopiëren of uitgeprint.
Ach, die is het toch zo weer vergeten. No worriesquote:Op maandag 14 januari 2013 16:52 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee, ik had voor strafrecht echt compleet andere literatuur voorgeschreven gekregen. Die arrestenbundel moest ook apart voor strafproces worden aangeschaft (2008 heb ik ook). Maar dat ging gepaard met het boek van Corstensquote:Op maandag 14 januari 2013 16:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik ga het tentamen in Leiden volgen, kennelijk mag het daar:
[..]
Heb je overigens die andere twee niet? Ik kan me niet voorstellen dat je De Hullu niet hebt gehad
`quote:Op maandag 14 januari 2013 16:12 schreef omelette het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Net EIP gehad. Ging beter dan ik had verwacht, maar nog steeds grote twijfels of ik het gehaald heb. Hoe ging het bij de rest?
Hier dus ook, had al gepost maar voel me best wel genegeerdquote:Op maandag 14 januari 2013 16:59 schreef Argelos het volgende:
[..]
`
Precies hetzelfde verhaal hier eigenlijk
Als je straks geen noviet enzo meer bent is dat veel minder.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:00 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Hier dus ook, had al gepost maar voel me best wel genegeerd
Haha dafuq.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Moeder en dochter penetreren buurman
Nee, ik kan daar echt niets over zeggen. Vind het echt lastig omdat ik soms heb van wauw ging best lekker en dan heb ik em niet gehaald.. Dus ik zeg er gewoon lekker niets over en zie wel hehe.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:01 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Als je straks geen noviet enzo meer bent is dat veel minder.
Je hebt echt geen idee dus hoe het ging?
Dafuq?quote:Op maandag 14 januari 2013 17:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Moeder en dochter penetreren buurman
Weet jij hoelaat de sleutel online komt? Ben echt benieuwd! Was je ook zolang bezig?quote:
Je weet zelluf.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:03 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ook allife is though aan de RUG blijkt maar weer
Nee geen idee.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:03 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Weet jij hoelaat de sleutel online komt? Ben echt benieuwd! Was je ook zolang bezig?
Dat heb ik dus ook een paar keer gehad! En sindsdien zeg en verwacht ik er ook zo min mogelijk over/van. Ik wacht het altijd gewoon rustig af.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:02 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Haha dafuq.
[..]
Nee, ik kan daar echt niets over zeggen. Vind het echt lastig omdat ik soms heb van wauw ging best lekker en dan heb ik em niet gehaald.. Dus ik zeg er gewoon lekker niets over en zie wel hehe.
Ah, ik kijk nu al uit naar die mooie tijden.
We choose the thug life ourselves.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:03 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ook allife is though aan de RUG blijkt maar weer
Preciesquote:Op maandag 14 januari 2013 17:04 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook een paar keer gehad! En sindsdien zeg en verwacht ik er ook zo min mogelijk over/van. Ik wacht het altijd gewoon rustig af.
Nog een half jaar als het mee zit hè?
Wauw, ik dacht dat ik erg was! Ik was 16:30 was. Je kon opzich wel veel opzoeken.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee geen idee.
En ik was pas om 16.45 weg
Het is zeker ook één grote ghetto daar gespeend van elke vorm van civilisatie?quote:Op maandag 14 januari 2013 17:04 schreef Letstalk het volgende:
[..]
We choose the thug life ourselves.
Je moest eens weten. Ik schiet mezelf een weg naar de colleges, tussen alle gangsters door hier man.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:06 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het is zeker ook één grote ghetto daar gespeend van elke vorm van civilisatie?
Elke dag weer een prestatie dat je het weer overleefd hebt. Natuurlijk even een lijntje tussendoor ook om scherp te blijven ook?quote:Op maandag 14 januari 2013 17:07 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Je moest eens weten. Ik schiet mezelf een weg naar de colleges, tussen alle gangsters door hier man.
Stapels cocaine natuurlijk!quote:Op maandag 14 januari 2013 17:09 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Elke dag weer een prestatie dat je het weer overleefd hebt. Natuurlijk even een lijntje tussendoor ook om scherp te blijven ook?
Goudkleurigequote:Op maandag 14 januari 2013 17:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n foute AMG Mercedes?
Nee, heb ik niet genoeg geld voor, gewoon VW golfjequote:Op maandag 14 januari 2013 17:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n foute AMG Mercedes?
quote:Op maandag 14 januari 2013 17:13 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet genoeg geld voor, gewoon VW golfje
Heb ik door mn studie geen tijd meer voorquote:Op maandag 14 januari 2013 17:18 schreef Actaeon het volgende:
[..]Kan eigenlijk niet hè. Meer dope en stuff runnen dan.
Jaman maar AMG is dè shit jonguh. Anders ziet tog niemand je status jwz.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:21 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Heb ik door mn studie geen tijd meer voormoet ook al mn bitches onderhouden jwz
Ja ik weet G, maar die moneyz komen niet hard.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Jaman maar AMG is dè shit jonguh. Anders ziet tog niemand je status jwz.
Dan ben ik geen kennerquote:Op maandag 14 januari 2013 17:34 schreef Paxcon het volgende:
Lekker warm in de bus
Going home (kenners weten dat ik hiermee een dubbele betekenis probeer te geven).
Ik ben geen kenner blijkbaarquote:Op maandag 14 januari 2013 17:34 schreef Paxcon het volgende:
Lekker warm in de bus
Going home (kenners weten dat ik hiermee een dubbele betekenis probeer te geven).
Ja ik weet man leven is hard in de straten van G-town.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:37 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja ik weet G, maar die moneyz komen niet hard.
[..]
Dan ben ik geen kennerwat bedoel je?
Zit ik ineens samen met een noviet in een club.quote:
Ik ben voor, altijd fijn om elitair te doenquote:Op maandag 14 januari 2013 17:48 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zit ik ineens samen met een noviet in een club.
Misschien kunnen we er een speciaal exclusief clubje van maken![]()
Let's do it thenquote:Op maandag 14 januari 2013 17:50 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ik ben voor, altijd fijn om elitair te doenhe maar ik ga ervan tussen. Drukke tijden. Ciao! Misschien tot vanavond!
Mooi album.quote:
Hehequote:Op maandag 14 januari 2013 18:21 schreef eriksd het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)childerij_weg__.html
Ik doelde ook op LCquote:Op maandag 14 januari 2013 18:23 schreef Paxcon het volgende:
Eigenlijk doelde ik specifieker op de track van LC, maar dire straits keur ik ook goed.
Altijd voor de leukste stad gaan.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:54 schreef Koudspel het volgende:
Ik zit erover te denken om een rechtenstudie te doen. Het liefst in een leuke studentenstad als Utrecht, maar de kwaliteit van de opleiding speelt ofc ook mee. Wat zijn nou objectief gezien de beste Uni's. (En de slechtste.)
Kies inderdaad gewoon voor de stad , de rechten opleidingen verschillen gewoon zodanig weinig van elkaar in kwaliteit om dat mee te wegen.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:54 schreef Koudspel het volgende:
Ik zit erover te denken om een rechtenstudie te doen. Het liefst in een leuke studentenstad als Utrecht, maar de kwaliteit van de opleiding speelt ofc ook mee. Wat zijn nou objectief gezien de beste Uni's. (En de slechtste.)
Burgerlijk 2? Neequote:Op maandag 14 januari 2013 19:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij je tentamen nog opgehaald vanochtend? Waarschijnlijk niet
En? Morgen ook weer welkom?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zo, eerste stagedag achter de rug
2 of 3?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Had jij strafrecht al gemaakt of niet?
Ik had hier een reactie geschreven over hoe ik nabesprekingen altijd als een wedstrijd zag die gewonnen moesten worden, maar die is niet doorgekomen.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:37 schreef Giku het volgende:
Morgen eerst maar naar de nabespreking van Staats, niet echt een idee waar ik aan kan werken om van die 5 een voldoende te maken, vervelend gevoel
Haha, gelukkig welquote:
had ik helemaal gemist, maar toch dankjequote:Op maandag 14 januari 2013 19:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik had hier een reactie geschreven over hoe ik nabesprekingen altijd als een wedstrijd zag die gewonnen moesten worden, maar die is niet doorgekomen.
In ieder geval mensen: altijd naar nabesprekingen gaan. A: er gaat een hoop fout, B: je leert ervan en C: probeer er nog wat uit te slepen. Altijd voor het onderste uit de kan gaan.
Oh en tip: wacht tot het einde van de nabespreking. Docenten willen naar huis en kunnen coulanter zijn omdat er niet 30 paar oren meeluisteren.
Nu ben ik weg, fijne avond.
http://books.google.nl/bo(...)oorbaat%20cp&f=falsequote:Op maandag 14 januari 2013 19:50 schreef Ties02 het volgende:
Kan iemand me even heel simpel en kort een geanticipeerde CP levering uitleggen?
Dankjequote:Op maandag 14 januari 2013 19:51 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
http://books.google.nl/bo(...)oorbaat%20cp&f=false
Dit kan ik beamen. Huisgenootje van me heeft al van minstens 5 onvoldoendes een 6 of zelfs hoger kunnen maken. Zelf heb ik nog nooit de moeite genomen maar het zal me ongetwijfeld behoorlijk wat punten hebben gekost.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik had hier een reactie geschreven over hoe ik nabesprekingen altijd als een wedstrijd zag die gewonnen moesten worden, maar die is niet doorgekomen.
In ieder geval mensen: altijd naar nabesprekingen gaan. A: er gaat een hoop fout, B: je leert ervan en C: probeer er nog wat uit te slepen. Altijd voor het onderste uit de kan gaan.
Oh en tip: wacht tot het einde van de nabespreking. Docenten willen naar huis en kunnen coulanter zijn omdat er niet 30 paar oren meeluisteren.
Nu ben ik weg, fijne avond.
Inderdaad. 2 weken?quote:Op maandag 14 januari 2013 18:08 schreef Paxcon het volgende:
Heb nu vakantie dus das wel chill actajon
Ik dacht dat je bij was?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:05 schreef Yreal het volgende:
Zo ik ben er ook weer bij. Is er hier nog iets gebeurd?
Ja best wel. Even inkomen natuurlijk. Wat jurisprudentie zitten uitpluizen en becommentariëren en morgen beginnen aan een memo. Krijg al aardig wat papier op m'n bureauquote:
Combineer je het trouwens met je studie of zet je dat even een maand (of twee?) aan de kant?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ja best wel. Even inkomen natuurlijk. Wat jurisprudentie zitten uitpluizen en becommentariëren en morgen beginnen aan een memo. Krijg al aardig wat papier op m'n bureau
Cool, lekker bezig.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ja best wel. Even inkomen natuurlijk. Wat jurisprudentie zitten uitpluizen en becommentariëren en morgen beginnen aan een memo. Krijg al aardig wat papier op m'n bureau
Vanaf februari heb ik weer colleges, dus dan combineer ik het inderdaad. Zal even aanpoten worden als in een paar weken 7 dagen per week bezig zijn met stage en studie, maar ach, ik heb het er wel voor overquote:Op maandag 14 januari 2013 20:13 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Combineer je het trouwens met je studie of zet je dat even een maand (of twee?) aan de kant?
Yupquote:
Vallen die colleges online terug te kijken dan? Neem aan dat je geen tijd hebt om naar de poort te komen met een 9-5 schemaquote:Op maandag 14 januari 2013 20:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vanaf februari heb ik weer colleges, dus dan combineer ik het inderdaad. Zal even aanpoten worden als in een paar weken 7 dagen per week bezig zijn met stage en studie, maar ach, ik heb het er wel voor over
Nog geen idee. Afgelopen blok was bijna alles terug te beluisteren, dus hopelijk zal dat komend blok ook zo zijn. Overigens zijn ze op het kantoor erg flexibel en als ik een college moet volgen, vinden ze dat ook geen probleem.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:17 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Vallen die colleges online terug te kijken dan? Neem aan dat je geen tijd hebt om naar de poort te komen met een 9-5 schema
Goed voor mekaar danquote:Op maandag 14 januari 2013 20:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nog geen idee. Afgelopen blok was bijna alles terug te beluisteren, dus hopelijk zal dat komend blok ook zo zijn. Overigens zijn ze op het kantoor erg flexibel en als ik een college moet volgen, vinden ze dat ook geen probleem.
Tof voor je dude.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nog geen idee. Afgelopen blok was bijna alles terug te beluisteren, dus hopelijk zal dat komend blok ook zo zijn. Overigens zijn ze op het kantoor erg flexibel en als ik een college moet volgen, vinden ze dat ook geen probleem.
Dat zijn geen fratsen, dat zijn streken.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:34 schreef Paxcon het volgende:
Kut dat de EIP-sleutel niet online is gezet
Ben jij ook al eerstejaars RUG'er?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:36 schreef Argelos het volgende:
[..]
Dat zijn geen fratsen, dat zijn streken.
Wel even een biertje drinken op deze mini-vakantie
Duurde vorig jaar ook een dag of twee meen ik me te herinneren.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:34 schreef Paxcon het volgende:
Kut dat de EIP-sleutel niet online is gezet
Een noviet!quote:Op maandag 14 januari 2013 20:38 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ben jij ook al eerstejaars RUG'er?
Hun beste plaat blijft on à boatquote:
Irritant zeg...quote:Op maandag 14 januari 2013 20:38 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Duurde vorig jaar ook een dag of twee meen ik me te herinneren.
Meadow Sopranoquote:
Vooral omdat het zo verdomd weinig moeite kost om even een bestand met de antwoorden op nestor te gooien.quote:
Kluwer/Vermande met tabjes op de foto wordt ook zo afgezaagd hè?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:43 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel. Daar moeten we wat mee doen!
Ja...quote:Op maandag 14 januari 2013 20:43 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Vooral omdat het zo verdomd weinig moeite kost om even een bestand met de antwoorden op nestor te gooien.
Kledingstuk met initialen dan maar. SBS6 aan op de achtergrond.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kluwer/Vermande met tabjes op de foto wordt ook zo afgezaagd hè?
Welkom in de grote groep der novieten. Actaeon en ik zijn je hoederquote:
Well thank you. Staan jullie bekend als goede hoeders?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Welkom in de grote groep der novieten. Actaeon en ik zijn je hoeder
Ja eigenlijk wel. Maar het is in ieder geval een begin toch?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kluwer/Vermande met tabjes op de foto wordt ook zo afgezaagd hè?
Vooral SBS, hoe kom je er opquote:Op maandag 14 januari 2013 20:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Kledingstuk met initialen dan maar. SBS6 aan op de achtergrond.
Uiteraard.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:47 schreef Argelos het volgende:
[..]
Well thank you. Staan jullie bekend als goede hoeders?
Hey die zie ik net door het beeld lopenquote:
Dit dus!quote:
En dan net als een van de meest pauperwaardige programma's op is. Dan de foto nemen.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vooral SBS, hoe kom je er op![]()
Elk program dusquote:Op maandag 14 januari 2013 20:49 schreef Actaeon het volgende:
[..]
En dan net als een van de meest pauperwaardige programma's op is. Dan de foto nemen.
Ik vind ons nog erg bescheidenquote:Op maandag 14 januari 2013 20:49 schreef Actaeon het volgende:
[..]
We zijn ook helemaal niet elitair enzo.
Weet ik toch jongens, jullie hoeven geen verantwoording af te leggen aan een noviet..quote:Op maandag 14 januari 2013 20:49 schreef Actaeon het volgende:
[..]
We zijn ook helemaal niet elitair enzo.
Bescheiden & gedistingeerd.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik vind ons nog erg bescheiden
Het was ook meer een gesprek tussen mijn confrère en mij.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:51 schreef Argelos het volgende:
[..]
Weet ik toch jongens, jullie hoeven geen verantwoording af te leggen aan een noviet..
Ken je plek hèquote:Op maandag 14 januari 2013 20:51 schreef Argelos het volgende:
[..]
Weet ik toch jongens, jullie hoeven geen verantwoording af te leggen aan een noviet..
Mag wel natuurlijk
Bij voorkeur Sterren Dansen.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:49 schreef Actaeon het volgende:
[..]
En dan net als een van de meest pauperwaardige programma's op is. Dan de foto nemen.
Well said.quote:
By the way hoe ging EIP bij jou?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:51 schreef Argelos het volgende:
[..]
Mag wel natuurlijk
Haha. Zal verder niet proberen het niveau van dit topoverleg omlaag te halenquote:
Grensgevalletje gok ik. Heb wellicht nog wat meer hoeding (?) nodig.quote:
Hopen op net gehaald danquote:Op maandag 14 januari 2013 20:55 schreef Argelos het volgende:
[..]
Grensgevalletje gok ik. Heb wellicht nog wat meer hoeding (?) nodig.
Ik vind dat zo'n stom woord hè, EIPquote:Op maandag 14 januari 2013 20:56 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hopen op net gehaald dan
Voor EIP kun je wellicht beter bij Sideshow aankloppen. Mijn kennis is niet denderend op dat vlak.
Het is ook geen woord maar een afkortingquote:Op maandag 14 januari 2013 20:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n stom woord hè, EIP
Joh?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het is ook geen woord maar een afkorting
Het klinkt ook zo raar.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n stom woord hè, EIP
Hoewel ik denk dat Eip het ook niet slecht zal doen als vaknaam.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het is ook geen woord maar een afkorting
Jij hebt duidelijk dat fingerspitzengefühlquote:Op maandag 14 januari 2013 21:01 schreef Ties02 het volgende:
Ik kom wat later heb eerst nog Eip, heey wat had jij voor Eip
ja klinkt goed
Doe jij eigenlijk een speciale richting al? Of gewoon rechtsgeleerdheid?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:03 schreef Argelos het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk dat fingerspitzengefühl
Ik sta nu ingeschreven voor fiscaal, maar overweeg ook notarieel.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Doe jij eigenlijk een speciale richting al? Of gewoon rechtsgeleerdheid?
Hm nee niet echt... ik denk dat ik gewoon rechtsgeleerdheid blijf doen. Ik ben wel benieuwd hoe de komende vakken me bevallen (strafrecht, bestuurs, privaat)quote:Op maandag 14 januari 2013 21:14 schreef Argelos het volgende:
[..]
Ik sta nu ingeschreven voor fiscaal, maar overweeg ook notarieel.
Weet jij het al dan?
Ik begon privaatrecht pas leuk te vinden toen we Burgerlijk 1 kregen dus je zult het nog wel zienquote:Op maandag 14 januari 2013 21:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hm nee niet echt... ik denk dat ik gewoon rechtsgeleerdheid blijf doen. Ik ben wel benieuwd hoe de komende vakken me bevallen (strafrecht, bestuurs, privaat)
Fiscaal is stomme kutrekenopleiding en notarieel is net zo erg als die stomme kutrekenopleiding maar eigenlijk nog veel erger.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:14 schreef Argelos het volgende:
[..]
Ik sta nu ingeschreven voor fiscaal, maar overweeg ook notarieel.
Weet jij het al dan?
Okay. Ja die zullen bij iedereen wel meespelen bij de keuze denk ik.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hm nee niet echt... ik denk dat ik gewoon rechtsgeleerdheid blijf doen. Ik ben wel benieuwd hoe de komende vakken me bevallen (strafrecht, bestuurs, privaat)
Hoe vaak kan je het woord 'ding' in één zin gebruiken. You're on the right track.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:16 schreef Maharbal het volgende:
Waarom zit er uberhaupt zo'n scheurding op m'n pakje saus (voor m'n salade, ja) als dat kutding niet opengaat als je dat ding losscheurt
![]()
Moet ik alsnog een schaar pakken.
Notarieel beetje aktes opmaken × 14220quote:Op maandag 14 januari 2013 21:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Fiscaal is stomme kutrekenopleiding en notarieel is net zo erg als die stomme kutrekenopleiding maar eigenlijk nog veel erger.
In je mand noviet.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:17 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hoe vaak kan je het woord 'ding' in één zin gebruiken. You're on the right track.
Gewoon ctrl-c + ctrl-v. Niks opmaken.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Notarieel beetje aktes opmaken × 14220
Jij bent hier altijd van het precies zijn. Als er iets niet precies is, is het wel jouw gebruik van het woord 'ding' net.quote:
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Jij bent hier altijd van het precies zijn. Als er iets niet precies is, is het wel jouw gebruik van het woord 'ding' net.![]()
Is goed voor je. De vrouwtjes houden van dansen.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:21 schreef Ties02 het volgende:
Voordat je reageert
Ties02, doe de novietendans
Jongens ik ben kapot van al dat dansen voordat ik reageer, kan er weer iets anders staan?
Plastic scheurrand is beter denk ik. Maar dat is toch veel preciezer?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:21 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Mag ik van jou het woord voor zo'n scheurding? Scheurrand-plastic?
En naar mijn weten is een ding gewoon aanwijzend voor iets onbepaalds.
Jazeker, maar ik bedoel niet de scheurrand....maar het geheel. Het was een algemene klaagzang gericht naar die 'dingen'quote:Op maandag 14 januari 2013 21:22 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Plastic scheurrand is beter denk ik. Maar dat is toch veel preciezer?
Had het er toevallig vandaag nog met Erik over. Moet gebeuren, indeed.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Na het niet doorgaan van de vorige meet, stellen mijn confrère Actaeon en ik voor om een nieuwe datum te prikken. Onze voorkeur van stad gaat in ieder geval uit naar Utrecht. Datum ligt nog in het midden. Input is uiteraard welkom.
Goede post.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Na het niet doorgaan van de vorige meet, stellen mijn confrère Actaeon en ik voor om een nieuwe datum te prikken. Onze voorkeur van stad gaat in ieder geval uit naar Utrecht. Datum ligt nog in het midden. Input is uiteraard welkom.
Dan neem ik m'n iPad mee en doe ik een jas aan met een zilveren V erop.quote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:25 schreef Maharbal het volgende:
Volgende punt op de agenda: meest senior jurist in dit topic kiest de stad.
[..]
Je zei 'scheurding' (dat is de scheurrand neem ik aan), vervolgens zeg je 'kutding' (het hele pakje dan denk ik) en dan nog een keer 'ding' (waar je weer de scheurrand mee bedoelt volgens mij?). Zo zie je; het was niet heel precies.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Jazeker, maar ik bedoel niet de scheurrand....maar het geheel. Het was een algemene klaagzang gericht naar die 'dingen'
[..]
Had het er toevallig vandaag nog met Erik over. Moet gebeuren, indeed.
Zal ik dan maar kiezen.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:25 schreef Maharbal het volgende:
Volgende punt op de agenda: meest senior jurist in dit topic kiest de stad.
[..]
Dan neem ik m'n iPad mee en doe ik een jas aan met een zilveren V erop.
Ouchquote:Op maandag 14 januari 2013 21:27 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Senior slaat op jurist, niet leeftijd. Opoe.
Wat een waardeloze kutjurist ben ik ook. Gelukkig heb ik een rekenopleiding gedaan.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je zei 'scheurding' (dat is de scheurrand neem ik aan), vervolgens zeg je 'kutding' (het hele pakje dan denk ik) en dan nog een keer 'ding' (waar je weer de scheurrand mee bedoelt volgens mij?). Zo zie je; het was niet heel precies.
In zo'n kutstad zekerquote:Op maandag 14 januari 2013 21:27 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wat een waardeloze kutjurist ben ik ook. Gelukkig heb ik een rekenopleiding gedaan.
Oh ja ik was de meest juridische senior. Iets met volgorde.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:27 schreef Maharbal het volgende:
[..]
1-1.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Oh ja ik was de meest juridische senior. Iets met volgorde.
Sinds wanneer is spotless een vrouw?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:27 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja dat maakt weer veel goed inderdaad. Taal is dan niet zo belangrijk hè. Gelukkig kan je goed rekenen!quote:Op maandag 14 januari 2013 21:27 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wat een waardeloze kutjurist ben ik ook. Gelukkig heb ik een rekenopleiding gedaan.
Tenminste iemand die scherp is.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Sinds wanneer is spotless een vrouw?
quote:
Nou ja, je kunt altijd verrast worden. Vorige week werd ik ook aangesproken door iemand die nu Chantal heet maar in de toekomst graag Henk genoemd wil worden. Niet lullig bedoeld maar dan heb je wel ballen.quote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld maar dan heb je wel ballen.
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt altijd verrast worden. Vorige week werd ik ook aangesproken door iemand die nu Chantal heet maar in de toekomst graag Henk genoemd wil worden. Niet lullig bedoeld maar dan heb je wel ballen.
Had hij/zij die al dan op dat moment of kwamen die nog?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt altijd verrast worden. Vorige week werd ik ook aangesproken door iemand die nu Chantal heet maar in de toekomst graag Henk genoemd wil worden. Niet lullig bedoeld maar dan heb je wel ballen.
Hehequote:Op maandag 14 januari 2013 21:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Fixed.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik wijzig mijn post even to protect the innocent. Gaarne quootjes even nalopen vrienden.
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:34 schreef Maharbal het volgende:
Ik stond vanochtend op de bus te wachten toen je in de verte allemaal glas hoorde rinkelen. Vervolgens zei iemand 'Oh jeej, Bonny St. Claire neemt een scherpe bocht'
Je kon me opvegen.
Gaat de elite tegenwoordig ook al met de bus?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:34 schreef Maharbal het volgende:
Ik stond vanochtend op de bus te wachten toen je in de verte allemaal glas hoorde rinkelen. Vervolgens zei iemand 'Oh jeej, Bonny St. Claire neemt een scherpe bocht'
Je kon me opvegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |