Je weet zelluf.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:03 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ook allife is though aan de RUG blijkt maar weer

Nee geen idee.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:03 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Weet jij hoelaat de sleutel online komt? Ben echt benieuwd! Was je ook zolang bezig?

Dat heb ik dus ook een paar keer gehad! En sindsdien zeg en verwacht ik er ook zo min mogelijk over/van. Ik wacht het altijd gewoon rustig af.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:02 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Haha dafuq.
[..]
Nee, ik kan daar echt niets over zeggen. Vind het echt lastig omdat ik soms heb van wauw ging best lekker en dan heb ik em niet gehaald.. Dus ik zeg er gewoon lekker niets over en zie wel hehe.
Ah, ik kijk nu al uit naar die mooie tijden.

We choose the thug life ourselves.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:03 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ook allife is though aan de RUG blijkt maar weer

Preciesquote:Op maandag 14 januari 2013 17:04 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook een paar keer gehad! En sindsdien zeg en verwacht ik er ook zo min mogelijk over/van. Ik wacht het altijd gewoon rustig af.
Nog een half jaar als het mee zit hè?
Wauw, ik dacht dat ik erg was! Ik was 16:30 was. Je kon opzich wel veel opzoeken.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee geen idee.
En ik was pas om 16.45 weg

Het is zeker ook één grote ghetto daar gespeend van elke vorm van civilisatie?quote:Op maandag 14 januari 2013 17:04 schreef Letstalk het volgende:
[..]
We choose the thug life ourselves.

Je moest eens weten. Ik schiet mezelf een weg naar de colleges, tussen alle gangsters door hier man.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:06 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het is zeker ook één grote ghetto daar gespeend van elke vorm van civilisatie?

Elke dag weer een prestatie dat je het weer overleefd hebt. Natuurlijk even een lijntje tussendoor ook om scherp te blijven ook?quote:Op maandag 14 januari 2013 17:07 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Je moest eens weten. Ik schiet mezelf een weg naar de colleges, tussen alle gangsters door hier man.

Stapels cocaine natuurlijk!quote:Op maandag 14 januari 2013 17:09 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Elke dag weer een prestatie dat je het weer overleefd hebt. Natuurlijk even een lijntje tussendoor ook om scherp te blijven ook?

Goudkleurigequote:Op maandag 14 januari 2013 17:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n foute AMG Mercedes?

Nee, heb ik niet genoeg geld voor, gewoon VW golfjequote:Op maandag 14 januari 2013 17:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n foute AMG Mercedes?

quote:Op maandag 14 januari 2013 17:13 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet genoeg geld voor, gewoon VW golfje

Heb ik door mn studie geen tijd meer voorquote:Op maandag 14 januari 2013 17:18 schreef Actaeon het volgende:
[..]Kan eigenlijk niet hè. Meer dope en stuff runnen dan.

Jaman maar AMG is dè shit jonguh. Anders ziet tog niemand je status jwz.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:21 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Heb ik door mn studie geen tijd meer voormoet ook al mn bitches onderhouden jwz

Ja ik weet G, maar die moneyz komen niet hard.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Jaman maar AMG is dè shit jonguh. Anders ziet tog niemand je status jwz.
Dan ben ik geen kennerquote:Op maandag 14 januari 2013 17:34 schreef Paxcon het volgende:
Lekker warm in de bus
Going home (kenners weten dat ik hiermee een dubbele betekenis probeer te geven).

Ik ben geen kenner blijkbaarquote:Op maandag 14 januari 2013 17:34 schreef Paxcon het volgende:
Lekker warm in de bus
Going home (kenners weten dat ik hiermee een dubbele betekenis probeer te geven).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |