Ik kan alles wel gaan kopen en lopen declareren, maar dat lijkt mij onnodig als ik die boeken eventueel kan lenen.quote:
Ik heb de arrestenbundel uit 2008, maar daar schiet je niet veel mee op denk ikquote:Op maandag 14 januari 2013 16:46 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik kan alles wel gaan kopen en lopen declareren, maar dat lijkt mij onnodig als ik die boeken eventueel kan lenen.
Ik ookquote:Op maandag 14 januari 2013 16:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb de arrestenbundel uit 2008, maar daar schiet je niet veel mee op denk ik
Het was ook maar een garp.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:46 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik kan alles wel gaan kopen en lopen declareren, maar dat lijkt mij onnodig als ik die boeken eventueel kan lenen.
quote:Op maandag 14 januari 2013 16:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb de arrestenbundel uit 2008, maar daar schiet je niet veel mee op denk ik
Nu erachter komen wat ontbrekend isquote:Stolwijk/Bosch, Arrestenbundel Straf(proces)recht 2012, Kluwer, Deventer 2012. Voor het raadplegen van jurisprudentie kan gebruik worden gemaakt van eerdere drukken en kunnen eventueel ontbrekende arresten zelf worden kopiëren of uitgeprint.
quote:Op maandag 14 januari 2013 16:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb de arrestenbundel uit 2010, maar daar schiet je niet veel mee op denk ik
Ja, dat is het precies. Normaal is het altijd wel zo beleefd om dan even je excuses aan te bieden als je het vermoeden hebt dat je onbeschoft ben geweest. Probleem is dat mijn relatie tot diegene gewoon erg vaag is. In zoverre is daarmee het probleem ook uit de wereld ('boeie, je kent die lui niet') maar gelijktijdig heb je toch iets van 'hmm'.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:46 schreef eriksd het volgende:
Mja Ryon, als je er toch een beetje mee zit bij bepaalde mensen, dan kan je ze toch even een berichtje sturen ofzo? Zou voor mij - als ik uberhaupt beledigd zou zijn - toch meteen weer een kwestie zijn van zand erover.
Weet je zeker dat je er wat aan hebt? Ik weet zeker dat een aantal arresten er niet in zitten, en je mag ook niks apart meenemen volgens mijquote:Op maandag 14 januari 2013 16:53 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Speedy! Wanneer kunnen we koffie en een kleine uitwisseling doen?
Je hebt ook geen vrienden die die mensen weer beter kennen? Wellicht kan je anders zo toch nog een bericht overbrengen ofzo.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:52 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, dat is het precies. Normaal is het altijd wel zo beleefd om dan even je excuses aan te bieden als je het vermoeden hebt dat je onbeschoft ben geweest. Probleem is dat mijn relatie tot diegene gewoon erg vaag is. In zoverre is daarmee het probleem ook uit de wereld ('boeie, je kent die lui niet') maar gelijktijdig heb je toch iets van 'hmm'.
Nouja, je kan die insteek ook blijven houden na een berichtje toch? Ik heb dan zoiets van: ik heb het voor mijn gevoel rechtgezet, daar laat ik het bij.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:52 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, dat is het precies. Normaal is het altijd wel zo beleefd om dan even je excuses aan te bieden als je het vermoeden hebt dat je onbeschoft ben geweest. Probleem is dat mijn relatie tot diegene gewoon erg vaag is. In zoverre is daarmee het probleem ook uit de wereld ('boeie, je kent die lui niet') maar gelijktijdig heb je toch iets van 'hmm'.
Ik ga het tentamen in Leiden volgen, kennelijk mag het daar:quote:Op maandag 14 januari 2013 16:55 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je er wat aan hebt? Ik weet zeker dat een aantal arresten er niet in zitten, en je mag ook niks apart meenemen volgens mij
Heb je overigens die andere twee niet? Ik kan me niet voorstellen dat je De Hullu niet hebt gehadquote:Stolwijk/Bosch, Arrestenbundel Straf(proces)recht 2012, Kluwer, Deventer 2012. Voor het raadplegen van jurisprudentie kan gebruik worden gemaakt van eerdere drukken en kunnen eventueel ontbrekende arresten zelf worden kopiëren of uitgeprint.
Ach, die is het toch zo weer vergeten. No worriesquote:Op maandag 14 januari 2013 16:52 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee, ik had voor strafrecht echt compleet andere literatuur voorgeschreven gekregen. Die arrestenbundel moest ook apart voor strafproces worden aangeschaft (2008 heb ik ook). Maar dat ging gepaard met het boek van Corstensquote:Op maandag 14 januari 2013 16:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik ga het tentamen in Leiden volgen, kennelijk mag het daar:
[..]
Heb je overigens die andere twee niet? Ik kan me niet voorstellen dat je De Hullu niet hebt gehad
`quote:Op maandag 14 januari 2013 16:12 schreef omelette het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Net EIP gehad. Ging beter dan ik had verwacht, maar nog steeds grote twijfels of ik het gehaald heb. Hoe ging het bij de rest?
Hier dus ook, had al gepost maar voel me best wel genegeerdquote:Op maandag 14 januari 2013 16:59 schreef Argelos het volgende:
[..]
`
Precies hetzelfde verhaal hier eigenlijk
Als je straks geen noviet enzo meer bent is dat veel minder.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:00 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Hier dus ook, had al gepost maar voel me best wel genegeerd
Haha dafuq.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Moeder en dochter penetreren buurman
Nee, ik kan daar echt niets over zeggen. Vind het echt lastig omdat ik soms heb van wauw ging best lekker en dan heb ik em niet gehaald.. Dus ik zeg er gewoon lekker niets over en zie wel hehe.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:01 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Als je straks geen noviet enzo meer bent is dat veel minder.
Je hebt echt geen idee dus hoe het ging?
Dafuq?quote:Op maandag 14 januari 2013 17:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Moeder en dochter penetreren buurman
Weet jij hoelaat de sleutel online komt? Ben echt benieuwd! Was je ook zolang bezig?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |