Het is hier nog heel weinig. Echt individuele vlokjes zie je vallen.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het straks los gaat en ik nooit meer thuis kom.
Uhuquote:Op maandag 14 januari 2013 12:56 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Maar is jouw begeleider dan ook de persoon die hem uiteindelijk (gedeeltelijk) beoordeelt?
Oké, laatste vraag: Hoe vaak laat je je gehele scriptie door hem beoordelen voordat je hem definitief inlevert?quote:
Dit wordt de tweede keer.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:04 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Oké, laatste vraag: Hoe vaak laat je je gehele scriptie door hem beoordelen voordat je hem definitief inlevert?
Het vlakt wat af nu hoor.quote:
Hoezo dat? Bij mij tikken vooral de groepsgesprekken waar ik inzit wel hard aan..quote:
Oh, daar heb ik er maar een paar van. Maar praat niet meer met een paar mensen enzoquote:Op maandag 14 januari 2013 13:08 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Hoezo dat? Bij mij tikken vooral de groepsgesprekken waar ik inzit wel hard aan..
Hmm op die manier. Dan kan ik me goed voorstellen dat het wat afzwakt haha. Komen vanzelf wel weer nieuwe voor terug is mijn ervaring.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik er maar een paar van. Maar praat niet meer met een paar mensen enzo
Nee hoor haha. Betekent vooral dat je niet continu naar je telefoon zit te staren.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:11 schreef Speedy_T het volgende:
Moet ik mij nu een autist voelen omdat ik er maar 23k heb sinds ooit
Ja, karig is dat he.. Ik moet ook maar eens gaan sparen voor een nieuwe telefoon.. Mijn 3GS is natuurlijk als volgende aan de beurt.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:12 schreef Yreal het volgende:
Ik heb geen whatsapp meer omdat dat niet meer kan op een iphone 3g...
Ik heb er 14k ontvangen en 20k verstuurd, sinds mei vorig jaar. Niet erg, ik wil niet constant doodgespamd wordenquote:Op maandag 14 januari 2013 13:11 schreef Speedy_T het volgende:
Moet ik mij nu een autist voelen omdat ik er maar 23k heb sinds ooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |