Tuurlijk wel. mensen moeten hun kinderen weer eens gaan opvoeden.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als het een volwassene was had je gelijk, maar ik heb niet genoeg lef om in haar gezicht te zeggen dat ze haar kleine dochtertje op moet pakken en op moet tyfen.
Wut? Is dat er? Wacht, stomme vraag natuurlijk.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gebruik je ook de fake telefoontjes app?
Ik weet niet precies van waar naar waar Erikje zich dagelijks verplaatst natuurlijk, maar als je vanaf het centrum naar Zuid moet kun je ook door de Nieuwe Spiegelstraat of de Vijzelstraat fietsen, dat is amper om.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:58 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Dan moet je weer behoorlijk omfietsen. Leidse mag je niet doorheen fietsen en het is wel de meest directe weg.
Geweldig is dat. Stel je een timer in wanneer hij af moet gaan, en verder kan je dan alles instellen over van wie het moet komen enzo.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wut? Is dat er? Wacht, stomme vraag natuurlijk.
Ik rij de zuidingang Vondelpark in, dan ben ik er alweer klaar meequote:Op maandag 14 januari 2013 12:00 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik weet niet precies van waar naar waar Erikje zich dagelijks verplaatst natuurlijk, maar als je vanaf het centrum naar Zuid moet kun je ook door de Nieuwe Spiegelstraat of de Vijzelstraat fietsen, dat is amper om.
Zie dm voor picsquote:Op maandag 14 januari 2013 11:58 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Wauw, je hebt nogal wat staan dus, nice man!ik heb alleen een fietsje
Daarom ben je dus ook zo'n vetklep.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik rij de zuidingang Vondelpark in, dan ben ik er alweer klaar mee
Beweging, bah.
quote:
I'm so inspired by you.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:30 schreef eriksd het volgende:
What else could i doooooooooooooooooooooooooooooo
Whooooooooooohoooooooooooooo
That hasn't happened for the longeeeeeeeeeeest time.quote:
Geweldige muziek heeft de man toch gemaakt.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
That hasn't happened for the longeeeeeeeeeeest time.
Zit je eigenlijk met die masterscriptie ook vast aan een schema van deadlines en een beperkt aantal feedback-momenten en dergelijke?quote:Op maandag 14 januari 2013 12:24 schreef eriksd het volgende:
For the longest time wohoooooooooooooooo
Zin om mee te zingen. Thuis maar even doen ipv de bieb.
Nope.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:49 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Zit je eigenlijk met die masterscriptie ook vast aan een schema van deadlines en een beperkt aantal feedback-momenten en dergelijke?
In hoeveel tijd?quote:Op maandag 14 januari 2013 12:53 schreef Letstalk het volgende:
Als ik nog 3220 whatsappjes ontvang heb ik er precies 100.000soggen gaat lekker.
Onderaan staat wanneer je de statistieken voor het laatst gereset hebtquote:Op maandag 14 januari 2013 12:58 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Zat ik ook al naar te kijken, maar kan dat niet precies zien geloof ik..
Holy shit, ik dacht dat ik veel Whatsappte en ik heb er 18Kquote:Op maandag 14 januari 2013 12:53 schreef Letstalk het volgende:
Als ik nog 3220 whatsappjes ontvang heb ik er precies 100.000soggen gaat lekker.
Nooit. Waarom zou je dat doen?quote:Op maandag 14 januari 2013 12:59 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Onderaan staat wanneer je de statistieken voor het laatst gereset hebt
Het is hier nog heel weinig. Echt individuele vlokjes zie je vallen.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het straks los gaat en ik nooit meer thuis kom.
Uhuquote:Op maandag 14 januari 2013 12:56 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Maar is jouw begeleider dan ook de persoon die hem uiteindelijk (gedeeltelijk) beoordeelt?
Oké, laatste vraag: Hoe vaak laat je je gehele scriptie door hem beoordelen voordat je hem definitief inlevert?quote:
Dit wordt de tweede keer.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:04 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Oké, laatste vraag: Hoe vaak laat je je gehele scriptie door hem beoordelen voordat je hem definitief inlevert?
Het vlakt wat af nu hoor.quote:
Hoezo dat? Bij mij tikken vooral de groepsgesprekken waar ik inzit wel hard aan..quote:
Oh, daar heb ik er maar een paar van. Maar praat niet meer met een paar mensen enzoquote:Op maandag 14 januari 2013 13:08 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Hoezo dat? Bij mij tikken vooral de groepsgesprekken waar ik inzit wel hard aan..
Hmm op die manier. Dan kan ik me goed voorstellen dat het wat afzwakt haha. Komen vanzelf wel weer nieuwe voor terug is mijn ervaring.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik er maar een paar van. Maar praat niet meer met een paar mensen enzo
Nee hoor haha. Betekent vooral dat je niet continu naar je telefoon zit te staren.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:11 schreef Speedy_T het volgende:
Moet ik mij nu een autist voelen omdat ik er maar 23k heb sinds ooit
Ja, karig is dat he.. Ik moet ook maar eens gaan sparen voor een nieuwe telefoon.. Mijn 3GS is natuurlijk als volgende aan de beurt.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:12 schreef Yreal het volgende:
Ik heb geen whatsapp meer omdat dat niet meer kan op een iphone 3g...
Ik heb er 14k ontvangen en 20k verstuurd, sinds mei vorig jaar. Niet erg, ik wil niet constant doodgespamd wordenquote:Op maandag 14 januari 2013 13:11 schreef Speedy_T het volgende:
Moet ik mij nu een autist voelen omdat ik er maar 23k heb sinds ooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |