wat is er gebeurd dan?quote:Op maandag 14 januari 2013 11:01 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik had RTL Z er al voor aangezet. Kwestie van tijd voordat er weer een stapel bezorgers de laan uit gestuurd worden.
Nouja voor jezelf is ook belangrijk natuurlijk.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:29 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Doe t vooral voor mezelf haha maar zal ook mn best doen voor jullie hoor
[..]
jij ook man!
Shit, moet nog sigaretten halen, kost weer 10 min extra
die zeikerds weerquote:Op maandag 14 januari 2013 11:36 schreef Actaeon het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/461552-overname-tnt-express-afgeketst.html
Hebben ze toch ook gedaan?quote:Op maandag 14 januari 2013 11:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
die zeikerds weerlaten ze eens wat banken aanpakken
Oke.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Waar heb je het over?quote:Op maandag 14 januari 2013 11:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gast dit is toch een hele andere situatie manquote:Op maandag 14 januari 2013 11:42 schreef Yreal het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)llar-voor-HSBC.dhtml
We gaan hsbc niet vervolgen, omdat ze te groot zijn ...Banken die kosten wat het kost gespaard moeten worden kunnen schijnbaar, maar als er een verstoring dreigt op de markt voor kleine pakketjes zijn ze er ineens wel als de kippen bij.
Wat een drogreden is dit man.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:42 schreef Yreal het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)llar-voor-HSBC.dhtml
We gaan hsbc niet vervolgen, omdat ze te groot zijn ...Banken die kosten wat het kost gespaard moeten worden kunnen schijnbaar, maar als er een verstoring dreigt op de markt voor kleine pakketjes zijn ze er ineens wel als de kippen bij.
Ik bedoel, als je de markt wil beschermen voor te grote spelers, had ik daar begonnen
Ik zag het jaquote:Op maandag 14 januari 2013 10:58 schreef eriksd het volgende:
Kijk TNT eens klappen krijgen op de beurs. -43%.
Neem maar een espresso, misschien dat je daar weer wat helderder van gaat nadenken.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:45 schreef Yreal het volgende:
ben ik goed in.
Nu ga ik maar eens koffie drinken.
klinkt goed, helaas heb ik enkel senseo.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:46 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Neem maar een espresso, misschien dat je daar weer wat helderder van gaat nadenken.
Dat verklaart een hoop, van dat rioolwater is nog nooit iemand alerter geworden.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
klinkt goed, helaas heb ik enkel senseo.
Goed plan.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:48 schreef eriksd het volgende:
Het is wel stervenskoud hier, dus doe een trui aan.
en dan drink ik nu ook nog hema padsquote:Op maandag 14 januari 2013 11:49 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop, van dat rioolwater is nog nooit iemand alerter geworden.
Ga fietsen!quote:Op maandag 14 januari 2013 11:49 schreef Yreal het volgende:
Zit te twijfelen wat ik doe. Gaat rond 3e sneeuwen met alle risico's voor het OV die daarbij horen.
Zeker een zigeunerquote:Op maandag 14 januari 2013 11:50 schreef Tchock het volgende:
Vrouw met klein kind in de stiltecoupeIk snap best dat je dat kind zijn bek niet kunt laten houden, maar ga hier dan niet zitten doos
je kunt 2 dingen doenquote:Op maandag 14 januari 2013 11:50 schreef Tchock het volgende:
Vrouw met klein kind in de stiltecoupeIk snap best dat je dat kind zijn bek niet kunt laten houden, maar ga hier dan niet zitten doos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 minutjes fietsen/snorren , 20 minuten tram, 45 minuten trein en dan nog 5 minuten naar de faculteit.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:51 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ah, doe je gelijk sporten haha. Hoelang doe je erover met OV dan?
watsgebeurd?quote:Op maandag 14 januari 2013 11:54 schreef NotGuilty het volgende:
aaaaaaaaaaaauw! I feel good. tunu-nunu-nunu-nu.
quote:Op maandag 14 januari 2013 11:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
je kunt 2 dingen doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet wat beters: hij kan natuurlijk ook niks doen en erover klagen op Fok. Oh wacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw, 20 min met de tram ook echt.. Heb medelijden met je. Waarom ga je niet in Amsterdam wonen? Want daar studeer je toch?quote:Op maandag 14 januari 2013 11:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
10 minutjes fietsen/snorren , 20 minuten tram, 45 minuten trein en dan nog 5 minuten naar de faculteit.
of 25 minuten op de motor, 35 minuten trein en 5 minuten naar de faculteit.
of 45 minuten motor
Ja, dat zal haar leren!quote:Op maandag 14 januari 2013 11:54 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik weet wat beters: hij kan natuurlijk ook niks doen en erover klagen op Fok. Oh wacht.
quote:Op maandag 14 januari 2013 11:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
je kunt 2 dingen doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik werd net gebeld, nam de telefoon op met 'Wacht, ik loop even de stiltecoupé uit want dat is fucking asociaal' en nu doet ze stiller. Works every timeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil mijn 2 wielers niet weg doenquote:Op maandag 14 januari 2013 11:54 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Wauw, 20 min met de tram ook echt.. Heb medelijden met je. Waarom ga je niet in Amsterdam wonen? Want daar studeer je toch?
Met een beetje pech doe ik er ook 20 minuten met de tram over. Door die kut Leidsestraat.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:54 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Wauw, 20 min met de tram ook echt.. Heb medelijden met je. Waarom ga je niet in Amsterdam wonen? Want daar studeer je toch?
Gebruik je ook de fake telefoontjes app?quote:Op maandag 14 januari 2013 11:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik werd net gebeld, nam de telefoon op met 'Wacht, ik loop even de stiltecoupé uit want dat is fucking asociaal' en nu doet ze stiller. Works every time
Amsterdam is zo´n mooie stad! Daar is mijn thuisthuis haha! Maar snap ik. In de zomer lekker met de motor lijkt me ook heerlijk!quote:Op maandag 14 januari 2013 11:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik wil mijn 2 wielers niet weg doenen stiekem wil ik ook niet in amsterdam wonen
al is 20 minuten tram dan ook wel Van het randje van zoetermeer, door zoetermeer heen, naar den haag csquote:Op maandag 14 januari 2013 11:54 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, klopt, dat is kut. Al die paupertoeristen die allemaal in de weg lopen, busjes die staan te laden en lossen en meer van die ongein.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Met een beetje pech doe ik er ook 20 minuten met de tram over. Door die kut Leidsestraat.
Oh, dacht dat je in Amsterdam studeerde.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
al is 20 minuten tram dan ook wel Van het randje van zoetermeer, door zoetermeer heen, naar den haag cs
Gister was ook heerlijkquote:Op maandag 14 januari 2013 11:56 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Amsterdam is zo´n mooie stad! Daar is mijn thuisthuis haha! Maar snap ik. In de zomer lekker met de motor lijkt me ook heerlijk!
Pak dan de fiets, lui varkenquote:Op maandag 14 januari 2013 11:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Met een beetje pech doe ik er ook 20 minuten met de tram over. Door die kut Leidsestraat.
Wauw, je hebt nogal wat staan dus, nice man!quote:Op maandag 14 januari 2013 11:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gister was ook heerlijkik rij gewoon altijd. Enkel met ijs of pekel laat ik hem staan. Dan ga ik op de brommer. En als het sneeuwt, dan pak ik de crosser
Dan moet je weer behoorlijk omfietsen. Leidse mag je niet doorheen fietsen en het is wel de meest directe weg.quote:
Ik moet van zoetermeer naar amsterdam. naar de tram toe fietsen, tram naar den haag, trein naar amsterdam, tram naar de faculteit.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:57 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je in Amsterdam studeerde.Of je woont bij Den Haag en moet van daar naar Amsterdam?
Als het een volwassene was had je gelijk, maar ik heb niet genoeg lef om in haar gezicht te zeggen dat ze haar kleine dochtertje op moet pakken en op moet tyfen.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:54 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik weet wat beters: hij kan natuurlijk ook niks doen en erover klagen op Fok. Oh wacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |