5quote:Op maandag 14 januari 2013 10:13 schreef omelette het volgende:
Welke WG zit je Pax? Wat een drama dit. Bijna alles zit al vol. Kutrooster nu
quote:Op maandag 14 januari 2013 10:29 schreef Ties02 het volgende:
Ik zat er om 8u maar toen zat binnen een minuut alle voordelige wg's al vol
Ik dacht dat het om 9 uur was eigenlijkquote:Op maandag 14 januari 2013 10:27 schreef Tchock het volgende:
Jullie weten toch dat het altijd zulk gezeik is, waarom ga je dan niet om acht uur die shit fixen
Op maandagochtend op moeten staan voor 8 uur 's ochtends. Dat gun je niemand.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:27 schreef Tchock het volgende:
Jullie weten toch dat het altijd zulk gezeik is, waarom ga je dan niet om acht uur die shit fixen
Eens. Al ben ik nu pas wakker....quote:Op maandag 14 januari 2013 10:55 schreef Ryon het volgende:
[..]
Op maandagochtend op moeten staan voor 8 uur 's ochtends. Dat gun je niemand.
Zat er ook al een paar dagen aan te komen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:58 schreef eriksd het volgende:
Kijk TNT eens klappen krijgen op de beurs. -43%.
Was de eerste keerquote:Op maandag 14 januari 2013 10:27 schreef Tchock het volgende:
Ik had RTL Z er al voor aangezet. Kwestie van tijd voordat er weer een stapel bezorgers de laan uit gestuurd worden.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:58 schreef eriksd het volgende:
Kijk TNT eens klappen krijgen op de beurs. -43%.
Welke WG zit jij dan?quote:
Ik snap ook niet hoe dat zit, want je kon ja ook Recht en ICT en bestuurskunde ofzo doen... Nou kies ik sowieso voor belastingrecht omdat die sowieso moet, maar wel onduidelijk inderdaad.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:04 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Welke WG zit jij dan?
Hoe zit het nou met die WGplus vakken? Ik zag dat je je apart moet inschrijven voor JVC en Elementair Belasting? Maar moet iedereen zich daarvoor inschrijven? Beetje onduidelijk dit..
JVC en Elementair geen WGplus, dus apart inschrijven.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:04 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Welke WG zit jij dan?
Hoe zit het nou met die WGplus vakken? Ik zag dat je je apart moet inschrijven voor JVC en Elementair Belasting? Maar moet iedereen zich daarvoor inschrijven? Beetje onduidelijk dit..
15. Voor jvc en belastingrecht apart inschrijven dacht ik. Maar jvc is maar één keer volgens mij.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:04 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Welke WG zit jij dan?
Kloptquote:Op maandag 14 januari 2013 11:08 schreef omelette het volgende:
[..]
15. Voor jvc en belastingrecht apart inschrijven dacht ik. Maar jvc is maar één keer volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |