5quote:Op maandag 14 januari 2013 10:13 schreef omelette het volgende:
Welke WG zit je Pax? Wat een drama dit. Bijna alles zit al vol. Kutrooster nu
quote:Op maandag 14 januari 2013 10:29 schreef Ties02 het volgende:
Ik zat er om 8u maar toen zat binnen een minuut alle voordelige wg's al vol
Ik dacht dat het om 9 uur was eigenlijkquote:Op maandag 14 januari 2013 10:27 schreef Tchock het volgende:
Jullie weten toch dat het altijd zulk gezeik is, waarom ga je dan niet om acht uur die shit fixen
Op maandagochtend op moeten staan voor 8 uur 's ochtends. Dat gun je niemand.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:27 schreef Tchock het volgende:
Jullie weten toch dat het altijd zulk gezeik is, waarom ga je dan niet om acht uur die shit fixen
Eens. Al ben ik nu pas wakker....quote:Op maandag 14 januari 2013 10:55 schreef Ryon het volgende:
[..]
Op maandagochtend op moeten staan voor 8 uur 's ochtends. Dat gun je niemand.
Zat er ook al een paar dagen aan te komen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:58 schreef eriksd het volgende:
Kijk TNT eens klappen krijgen op de beurs. -43%.
Was de eerste keerquote:Op maandag 14 januari 2013 10:27 schreef Tchock het volgende:
Ik had RTL Z er al voor aangezet. Kwestie van tijd voordat er weer een stapel bezorgers de laan uit gestuurd worden.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:58 schreef eriksd het volgende:
Kijk TNT eens klappen krijgen op de beurs. -43%.
Welke WG zit jij dan?quote:
Ik snap ook niet hoe dat zit, want je kon ja ook Recht en ICT en bestuurskunde ofzo doen... Nou kies ik sowieso voor belastingrecht omdat die sowieso moet, maar wel onduidelijk inderdaad.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:04 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Welke WG zit jij dan?
Hoe zit het nou met die WGplus vakken? Ik zag dat je je apart moet inschrijven voor JVC en Elementair Belasting? Maar moet iedereen zich daarvoor inschrijven? Beetje onduidelijk dit..
JVC en Elementair geen WGplus, dus apart inschrijven.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:04 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Welke WG zit jij dan?
Hoe zit het nou met die WGplus vakken? Ik zag dat je je apart moet inschrijven voor JVC en Elementair Belasting? Maar moet iedereen zich daarvoor inschrijven? Beetje onduidelijk dit..
15. Voor jvc en belastingrecht apart inschrijven dacht ik. Maar jvc is maar één keer volgens mij.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:04 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Welke WG zit jij dan?
Kloptquote:Op maandag 14 januari 2013 11:08 schreef omelette het volgende:
[..]
15. Voor jvc en belastingrecht apart inschrijven dacht ik. Maar jvc is maar één keer volgens mij.
Ja, maar wat Paxcon al zegt, je kon toch kiezen voor Recht en ICT en Bestuursrecht en Elementair Belasting? Ik heb me nu maar voor alles ingeschreven, je kunt je altijd nog uitschrijven..quote:Op maandag 14 januari 2013 11:07 schreef ylSs het volgende:
[..]
JVC en Elementair geen WGplus, dus apart inschrijven.
Als je x-aantal keer bij studiestartgroep aanwezig bent geweest, mag je daar aan mee doen. Geeft je de mogelijkheid om bonus te verdienen.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:08 schreef Ryon het volgende:
Wgplus, zijn dat de honneurscolleges of zijn die onderdeel van de specifieke bachelors die in Groningen aangeboden worden?
Je kan 1 van de drie kiezen, voor rechtsgeleerdheid moet je belasting sowieso doen. Zou die gewoon gelijk doen.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:09 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, maar wat Paxcon al zegt, je kon toch kiezen voor Recht en ICT en Bestuursrecht en Elementair Belasting? Ik heb me nu maar voor alles ingeschreven, je kunt je altijd nog uitschrijven..
Heb je een linkje naar die roostergenerator? Via rooster rug op Google kom ik nooit op de goede uit ofzo..quote:Op maandag 14 januari 2013 11:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als je x-aantal keer bij studiestartgroep aanwezig bent geweest, mag je daar aan mee doen. Geeft je de mogelijkheid om bonus te verdienen.
Ff googelen op 'nestor stip', en dan collegeroosterquote:Op maandag 14 januari 2013 11:10 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar die roostergenerator? Via rooster rug op Google kom ik nooit op de goede uit ofzo..
Ik wil geen rechtsgeleerdheid doen, maar wanneer kun je voor 1 van die andere kiezen dan? Want je bent hier nu niet voor ingeschreven.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:10 schreef ylSs het volgende:
van de drie kiezen, voor rechtsgeleerdheid moet je belasting sowieso doen. Zou die gewoon gelijk d
Euh? Hoe zit dat systeem in elkaar?quote:Op maandag 14 januari 2013 11:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als je x-aantal keer bij studiestartgroep aanwezig bent geweest, mag je daar aan mee doen. Geeft je de mogelijkheid om bonus te verdienen.
Je hebt studiestartgroep daar mag je 1x van missen. Als je er alle keren of alle keren -1 bij bent geweest mag je deelnemen aan werkgroepplus, daarmee kun je door middel van het inleveren van opdrachten bonuspunten voor het tentamen van het desbetreffende vak verdienen.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:11 schreef Ryon het volgende:
[..]
Euh? Hoe zit dat systeem in elkaar?
Je begint het jaar met een extra groep (studiestart) en vandaar uit mag je in extra werkgroepen waar je geen apart cijfer voor krijgt of studiepunten maar waarmee je wel punten of vrijstellingen kan voor verdienen voor de reguliere vakken?
Studiestartgroep is een soort mentorles onder begeleiding van een 3e-jaars ofzo. Daarin kreeg je uitleg over wat basic dingen van de studie.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:11 schreef Ryon het volgende:
[..]
Euh? Hoe zit dat systeem in elkaar?
Je begint het jaar met een extra groep (studiestart) en vandaar uit mag je in extra werkgroepen waar je geen apart cijfer voor krijgt of studiepunten maar waarmee je wel punten of vrijstellingen kan voor verdienen voor de reguliere vakken?
Mja je kan ze ook alle drie tegelijk doen als je dat ziet zitten. Weet verder niet of je ze later alsnog kan doen, bij elementair belasting kan dat sowieso wel.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:11 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ik wil geen rechtsgeleerdheid doen, maar wanneer kun je voor 1 van die andere kiezen dan? Want je bent hier nu niet voor ingeschreven.
Veel plezier en succes.quote:Op maandag 14 januari 2013 07:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Goedemorgen!
Zo maar eens fietsen naar m'n stage. Eerste dag
Wauw, ik heb echt een super vaag rooster gekregen, snap er nu echt de ballen van.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Studiestartgroep is een soort mentorles onder begeleiding van een 3e-jaars ofzo. Daarin kreeg je uitleg over wat basic dingen van de studie.
Als je daar zes van de zeven keer aanwezig bent geweest mag je meedoen aan het werkgroep+ traject, met werkgroepen van maximaal 25 man. Anders moet je meedoen aan de reguliere groepen van max. 75 man per WG.
Bij het wergroep+-systeem kun je d.m.v. tussentijdse toetsen+aanwezigheid+opgaven maken bonus verdienen voor het tentamen.
Ja maar dat moet je negerenquote:Op maandag 14 januari 2013 11:18 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Wauw, ik heb echt een super vaag rooster gekregen, snap er nu echt de ballen van.Heb jij ook allemaal shit van Leeuwarden erbij staan enzo?
Ja, klopt heb JVC en belasting toegevoegd maar ik heb op maandag van 09-17 WGplus en ook nog colleges ofzo, snap er echt geen ruk vanquote:Op maandag 14 januari 2013 11:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar dat moet je negeren
Je moet gewoon even naar onder scrollen bij de vakkenkeuze, en dan kun je gelijk een werkgroep aanklikken.
Let hierbij op dat JVC en Belasting hierbij niet zijn toegevoegd. Door die vakken apart aan te klikken kun je kijken welke in je rooster past.
Komt wel goed.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:22 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, klopt heb JVC en belasting toegevoegd maar ik heb op maandag van 09-17 WGplus en ook nog colleges ofzo, snap er echt geen ruk van
hmm oke, ik zie nu dat je gewoon bij die WG shit op info moet klikken, dan krijg je alleen voor jouw WG een weekoverzicht, niet dat je daar vrolijk van wordt, maar goed.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:23 schreef Paxcon het volgende:
Ja dat snapte ik ook al niet dat van maandag, volgens mij is dat een fout ofzo.
Maar ik heb er nog niet echt naar gekeken, doe ik vanmiddag. Ik moet zo weg (ja zometeen al), omdat ik anders vage overstappen moet nemen.
Succes!quote:Op maandag 14 januari 2013 11:23 schreef Paxcon het volgende:
Ja dat snapte ik ook al niet dat van maandag, volgens mij is dat een fout ofzo.
Maar ik heb er nog niet echt naar gekeken, doe ik vanmiddag. Ik moet zo weg (ja zometeen al), omdat ik anders vage overstappen moet nemen.
Jij ook succes trouwensquote:Op maandag 14 januari 2013 11:24 schreef Letstalk het volgende:
[..]
hmm oke, ik zie nu dat je gewoon bij die WG shit op info moet klikken, dan krijg je alleen voor jouw WG een weekoverzicht, niet dat je daar vrolijk van wordt, maar goed.
quote:
Maak er wat moois van zodat wij trouwens kunnen zijn op onze novietenquote:Op maandag 14 januari 2013 11:25 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Haha, thanks. Ik ga nog meer even studeren. Rooster snap ik nu wel
Doe t vooral voor mezelf haha maar zal ook mn best doen voor jullie hoorquote:Op maandag 14 januari 2013 11:27 schreef Actaeon het volgende:
[..]
[..]
Maak er wat moois van zodat wij trouwens kunnen zijn op onze novieten.
jij ook man!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |