Ja ik weet man leven is hard in de straten van G-town.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:37 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja ik weet G, maar die moneyz komen niet hard.
[..]
Dan ben ik geen kennerwat bedoel je?
Zit ik ineens samen met een noviet in een club.quote:
Ik ben voor, altijd fijn om elitair te doenquote:Op maandag 14 januari 2013 17:48 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zit ik ineens samen met een noviet in een club.
Misschien kunnen we er een speciaal exclusief clubje van maken![]()
Let's do it thenquote:Op maandag 14 januari 2013 17:50 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ik ben voor, altijd fijn om elitair te doenhe maar ik ga ervan tussen. Drukke tijden. Ciao! Misschien tot vanavond!
Mooi album.quote:
Hehequote:Op maandag 14 januari 2013 18:21 schreef eriksd het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)childerij_weg__.html
Ik doelde ook op LCquote:Op maandag 14 januari 2013 18:23 schreef Paxcon het volgende:
Eigenlijk doelde ik specifieker op de track van LC, maar dire straits keur ik ook goed.
Altijd voor de leukste stad gaan.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:54 schreef Koudspel het volgende:
Ik zit erover te denken om een rechtenstudie te doen. Het liefst in een leuke studentenstad als Utrecht, maar de kwaliteit van de opleiding speelt ofc ook mee. Wat zijn nou objectief gezien de beste Uni's. (En de slechtste.)
Kies inderdaad gewoon voor de stad , de rechten opleidingen verschillen gewoon zodanig weinig van elkaar in kwaliteit om dat mee te wegen.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:54 schreef Koudspel het volgende:
Ik zit erover te denken om een rechtenstudie te doen. Het liefst in een leuke studentenstad als Utrecht, maar de kwaliteit van de opleiding speelt ofc ook mee. Wat zijn nou objectief gezien de beste Uni's. (En de slechtste.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |