Ik heb 85.000 verstuurd.. Komt echt door die groepsgesprekken, dan gaat het hard.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:15 schreef Giku het volgende:
[..]
Ik heb er 14k ontvangen en 20k verstuurd, sinds mei vorig jaar. Niet erg, ik wil niet constant doodgespamd worden
Bij mij is die verhouding verstuurd/verzonden juist andersom. Bovendien zit ik al wel bijna 3 jaar op deze whatsapp geloof ikquote:Op maandag 14 januari 2013 13:15 schreef Giku het volgende:
[..]
Ik heb er 14k ontvangen en 20k verstuurd, sinds mei vorig jaar. Niet erg, ik wil niet constant doodgespamd worden
Ja, publiekrecht volstaat. Vorig jaar had je privaat in elk geval niet nodig.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:23 schreef Letstalk het volgende:
Trouwens, moet je beide wettensets dus publiek en privaat mee naar tentamen Elementair internationaal? Met publiek volsta je toch wel?
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:28 schreef Speedy_T het volgende:
Trouwens nog enige liefde voor old school hiphop hier?
Cunninlynguistsquote:Op maandag 14 januari 2013 13:28 schreef Speedy_T het volgende:
Dat Frans blijf ik jammer vinden. Ik wil enigszins nog kunnen verstaan wat ze zeggen.quote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:28 schreef Speedy_T het volgende:
Inderdaad, heel QN5 is wel vet. Vind ze alleen wat te 'cool' laatste albums. Atmosphere blijft nog altijd favorietquote:
Relaxte melodie is dat. Hoorde hem voor het eerst via pretty lightsquote:Op maandag 14 januari 2013 14:03 schreef Giku het volgende:
Als we dan toch bezig zijn;
Zijn overigens genoeg covers van, waarvan Jonay de beste heeft (Swedish Ladies)
Als je fan bent van oldschool, is Celph Titled + Buckwild - Nineteen ninety now iets voor je denk ik.
Ik luister ook niet veel huidige "hip-hop", wel veel underground dingen, dat blijft wel vet.
Zo origineel als een rode baksteen, maar dat album van Pretty Lights is heerlijk op een luie middag ofzoquote:Op maandag 14 januari 2013 14:18 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Relaxte melodie is dat. Hoorde hem voor het eerst via pretty lights
Dat zeg ik, veel covers/remixen, beste remix is imo nog altijdquote:Op maandag 14 januari 2013 14:18 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Relaxte melodie is dat. Hoorde hem voor het eerst via pretty lights
Maar het origineel is toch ook niet van Rappin 4?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:23 schreef Giku het volgende:
[..]
Dat zeg ik, veel covers/remixen, beste remix is imo nog altijd
Wel eerste die het echt populair gemaakt heeft, origineel is;quote:Op maandag 14 januari 2013 14:24 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Maar het origineel is toch ook niet van Rappin 4?
Sneeuwt het echt zo hard?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Volgens mij moet ik de container maar binnenhalen voor ik ingesneeuwd raak.
Ik overdrijf uiteraard, maar de tuin is hier heus wit en de sneeuwval neemt alleen maar toe.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:39 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Sneeuwt het echt zo hard?
Ik wil ook sneeuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |