Ja eigenlijk wel. Maar het is in ieder geval een begin toch?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kluwer/Vermande met tabjes op de foto wordt ook zo afgezaagd hè?

Vooral SBS, hoe kom je er opquote:Op maandag 14 januari 2013 20:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Kledingstuk met initialen dan maar. SBS6 aan op de achtergrond.

Uiteraard.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:47 schreef Argelos het volgende:
[..]
Well thank you. Staan jullie bekend als goede hoeders?

Hey die zie ik net door het beeld lopenquote:

Dit dus!quote:

En dan net als een van de meest pauperwaardige programma's op is. Dan de foto nemen.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vooral SBS, hoe kom je er op![]()

Elk program dusquote:Op maandag 14 januari 2013 20:49 schreef Actaeon het volgende:
[..]
En dan net als een van de meest pauperwaardige programma's op is. Dan de foto nemen.

Ik vind ons nog erg bescheidenquote:Op maandag 14 januari 2013 20:49 schreef Actaeon het volgende:
[..]
We zijn ook helemaal niet elitair enzo.

Weet ik toch jongens, jullie hoeven geen verantwoording af te leggen aan een noviet..quote:Op maandag 14 januari 2013 20:49 schreef Actaeon het volgende:
[..]
We zijn ook helemaal niet elitair enzo.

Bescheiden & gedistingeerd.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik vind ons nog erg bescheiden

Het was ook meer een gesprek tussen mijn confrère en mij.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:51 schreef Argelos het volgende:
[..]
Weet ik toch jongens, jullie hoeven geen verantwoording af te leggen aan een noviet..

Ken je plek hèquote:Op maandag 14 januari 2013 20:51 schreef Argelos het volgende:
[..]
Weet ik toch jongens, jullie hoeven geen verantwoording af te leggen aan een noviet..
Mag wel natuurlijk

Bij voorkeur Sterren Dansen.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:49 schreef Actaeon het volgende:
[..]
En dan net als een van de meest pauperwaardige programma's op is. Dan de foto nemen.

Well said.quote:

By the way hoe ging EIP bij jou?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:51 schreef Argelos het volgende:
[..]
Mag wel natuurlijk

Haha. Zal verder niet proberen het niveau van dit topoverleg omlaag te halenquote:

Grensgevalletje gok ik. Heb wellicht nog wat meer hoeding (?) nodig.quote:

Hopen op net gehaald danquote:Op maandag 14 januari 2013 20:55 schreef Argelos het volgende:
[..]
Grensgevalletje gok ik. Heb wellicht nog wat meer hoeding (?) nodig.

Ik vind dat zo'n stom woord hè, EIPquote:Op maandag 14 januari 2013 20:56 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hopen op net gehaald dan
Voor EIP kun je wellicht beter bij Sideshow aankloppen. Mijn kennis is niet denderend op dat vlak.

Het is ook geen woord maar een afkortingquote:Op maandag 14 januari 2013 20:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n stom woord hè, EIP

Joh?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het is ook geen woord maar een afkorting

Het klinkt ook zo raar.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n stom woord hè, EIP

Hoewel ik denk dat Eip het ook niet slecht zal doen als vaknaam.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het is ook geen woord maar een afkorting

Jij hebt duidelijk dat fingerspitzengefühlquote:Op maandag 14 januari 2013 21:01 schreef Ties02 het volgende:
Ik kom wat later heb eerst nog Eip, heey wat had jij voor Eip
ja klinkt goed

Doe jij eigenlijk een speciale richting al? Of gewoon rechtsgeleerdheid?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:03 schreef Argelos het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk dat fingerspitzengefühl

Ik sta nu ingeschreven voor fiscaal, maar overweeg ook notarieel.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Doe jij eigenlijk een speciale richting al? Of gewoon rechtsgeleerdheid?

Hm nee niet echt... ik denk dat ik gewoon rechtsgeleerdheid blijf doen. Ik ben wel benieuwd hoe de komende vakken me bevallen (strafrecht, bestuurs, privaat)quote:Op maandag 14 januari 2013 21:14 schreef Argelos het volgende:
[..]
Ik sta nu ingeschreven voor fiscaal, maar overweeg ook notarieel.
Weet jij het al dan?

Ik begon privaatrecht pas leuk te vinden toen we Burgerlijk 1 kregen dus je zult het nog wel zienquote:Op maandag 14 januari 2013 21:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hm nee niet echt... ik denk dat ik gewoon rechtsgeleerdheid blijf doen. Ik ben wel benieuwd hoe de komende vakken me bevallen (strafrecht, bestuurs, privaat)

Fiscaal is stomme kutrekenopleiding en notarieel is net zo erg als die stomme kutrekenopleiding maar eigenlijk nog veel erger.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:14 schreef Argelos het volgende:
[..]
Ik sta nu ingeschreven voor fiscaal, maar overweeg ook notarieel.
Weet jij het al dan?

Okay. Ja die zullen bij iedereen wel meespelen bij de keuze denk ik.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hm nee niet echt... ik denk dat ik gewoon rechtsgeleerdheid blijf doen. Ik ben wel benieuwd hoe de komende vakken me bevallen (strafrecht, bestuurs, privaat)

Hoe vaak kan je het woord 'ding' in één zin gebruiken. You're on the right track.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:16 schreef Maharbal het volgende:
Waarom zit er uberhaupt zo'n scheurding op m'n pakje saus (voor m'n salade, ja) als dat kutding niet opengaat als je dat ding losscheurt
![]()
Moet ik alsnog een schaar pakken.

Notarieel beetje aktes opmaken × 14220quote:Op maandag 14 januari 2013 21:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Fiscaal is stomme kutrekenopleiding en notarieel is net zo erg als die stomme kutrekenopleiding maar eigenlijk nog veel erger.

In je mand noviet.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:17 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hoe vaak kan je het woord 'ding' in één zin gebruiken. You're on the right track.

Gewoon ctrl-c + ctrl-v. Niks opmaken.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Notarieel beetje aktes opmaken × 14220

Jij bent hier altijd van het precies zijn. Als er iets niet precies is, is het wel jouw gebruik van het woord 'ding' net.quote:

Je hebt gelijk.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Jij bent hier altijd van het precies zijn. Als er iets niet precies is, is het wel jouw gebruik van het woord 'ding' net.![]()

Is goed voor je. De vrouwtjes houden van dansen.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:21 schreef Ties02 het volgende:
Voordat je reageert
Ties02, doe de novietendans
Jongens ik ben kapot van al dat dansen voordat ik reageer, kan er weer iets anders staan?

Plastic scheurrand is beter denk ik. Maar dat is toch veel preciezer?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:21 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Mag ik van jou het woord voor zo'n scheurding? Scheurrand-plastic?
En naar mijn weten is een ding gewoon aanwijzend voor iets onbepaalds.

Jazeker, maar ik bedoel niet de scheurrand....maar het geheel. Het was een algemene klaagzang gericht naar die 'dingen'quote:Op maandag 14 januari 2013 21:22 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Plastic scheurrand is beter denk ik. Maar dat is toch veel preciezer?
Had het er toevallig vandaag nog met Erik over. Moet gebeuren, indeed.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Na het niet doorgaan van de vorige meet, stellen mijn confrère Actaeon en ik voor om een nieuwe datum te prikken. Onze voorkeur van stad gaat in ieder geval uit naar Utrecht. Datum ligt nog in het midden. Input is uiteraard welkom.

Goede post.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Na het niet doorgaan van de vorige meet, stellen mijn confrère Actaeon en ik voor om een nieuwe datum te prikken. Onze voorkeur van stad gaat in ieder geval uit naar Utrecht. Datum ligt nog in het midden. Input is uiteraard welkom.

Dan neem ik m'n iPad mee en doe ik een jas aan met een zilveren V erop.quote:

quote:Op maandag 14 januari 2013 21:25 schreef Maharbal het volgende:
Volgende punt op de agenda: meest senior jurist in dit topic kiest de stad.
[..]

Je zei 'scheurding' (dat is de scheurrand neem ik aan), vervolgens zeg je 'kutding' (het hele pakje dan denk ik) en dan nog een keer 'ding' (waar je weer de scheurrand mee bedoelt volgens mij?). Zo zie je; het was niet heel precies.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Jazeker, maar ik bedoel niet de scheurrand....maar het geheel. Het was een algemene klaagzang gericht naar die 'dingen'
[..]
Had het er toevallig vandaag nog met Erik over. Moet gebeuren, indeed.

Zal ik dan maar kiezen.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:25 schreef Maharbal het volgende:
Volgende punt op de agenda: meest senior jurist in dit topic kiest de stad.
[..]
Dan neem ik m'n iPad mee en doe ik een jas aan met een zilveren V erop.

Ouchquote:Op maandag 14 januari 2013 21:27 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Senior slaat op jurist, niet leeftijd. Opoe.

Wat een waardeloze kutjurist ben ik ook. Gelukkig heb ik een rekenopleiding gedaan.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je zei 'scheurding' (dat is de scheurrand neem ik aan), vervolgens zeg je 'kutding' (het hele pakje dan denk ik) en dan nog een keer 'ding' (waar je weer de scheurrand mee bedoelt volgens mij?). Zo zie je; het was niet heel precies.

In zo'n kutstad zekerquote:Op maandag 14 januari 2013 21:27 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wat een waardeloze kutjurist ben ik ook. Gelukkig heb ik een rekenopleiding gedaan.

Oh ja ik was de meest juridische senior. Iets met volgorde.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:27 schreef Maharbal het volgende:
[..]

1-1.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Oh ja ik was de meest juridische senior. Iets met volgorde.

Sinds wanneer is spotless een vrouw?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:27 schreef Maharbal het volgende:
[..]

Ja dat maakt weer veel goed inderdaad. Taal is dan niet zo belangrijk hè. Gelukkig kan je goed rekenen!quote:Op maandag 14 januari 2013 21:27 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wat een waardeloze kutjurist ben ik ook. Gelukkig heb ik een rekenopleiding gedaan.

Tenminste iemand die scherp is.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Sinds wanneer is spotless een vrouw?

quote:

Nou ja, je kunt altijd verrast worden. Vorige week werd ik ook aangesproken door iemand die nu Chantal heet maar in de toekomst graag Henk genoemd wil worden. Niet lullig bedoeld maar dan heb je wel ballen.quote:

quote:Op maandag 14 januari 2013 21:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld maar dan heb je wel ballen.

quote:Op maandag 14 januari 2013 21:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt altijd verrast worden. Vorige week werd ik ook aangesproken door iemand die nu Chantal heet maar in de toekomst graag Henk genoemd wil worden. Niet lullig bedoeld maar dan heb je wel ballen.

Had hij/zij die al dan op dat moment of kwamen die nog?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt altijd verrast worden. Vorige week werd ik ook aangesproken door iemand die nu Chantal heet maar in de toekomst graag Henk genoemd wil worden. Niet lullig bedoeld maar dan heb je wel ballen.

Hehequote:Op maandag 14 januari 2013 21:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]

Fixed.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik wijzig mijn post even to protect the innocent. Gaarne quootjes even nalopen vrienden.

quote:Op maandag 14 januari 2013 21:34 schreef Maharbal het volgende:
Ik stond vanochtend op de bus te wachten toen je in de verte allemaal glas hoorde rinkelen. Vervolgens zei iemand 'Oh jeej, Bonny St. Claire neemt een scherpe bocht'
Je kon me opvegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |