Ja eigenlijk wel. Maar het is in ieder geval een begin toch?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kluwer/Vermande met tabjes op de foto wordt ook zo afgezaagd hè?
Vooral SBS, hoe kom je er opquote:Op maandag 14 januari 2013 20:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Kledingstuk met initialen dan maar. SBS6 aan op de achtergrond.
Uiteraard.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:47 schreef Argelos het volgende:
[..]
Well thank you. Staan jullie bekend als goede hoeders?
Hey die zie ik net door het beeld lopenquote:
Dit dus!quote:
En dan net als een van de meest pauperwaardige programma's op is. Dan de foto nemen.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vooral SBS, hoe kom je er op![]()
Elk program dusquote:Op maandag 14 januari 2013 20:49 schreef Actaeon het volgende:
[..]
En dan net als een van de meest pauperwaardige programma's op is. Dan de foto nemen.
Ik vind ons nog erg bescheidenquote:Op maandag 14 januari 2013 20:49 schreef Actaeon het volgende:
[..]
We zijn ook helemaal niet elitair enzo.
Weet ik toch jongens, jullie hoeven geen verantwoording af te leggen aan een noviet..quote:Op maandag 14 januari 2013 20:49 schreef Actaeon het volgende:
[..]
We zijn ook helemaal niet elitair enzo.
Bescheiden & gedistingeerd.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik vind ons nog erg bescheiden
Het was ook meer een gesprek tussen mijn confrère en mij.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:51 schreef Argelos het volgende:
[..]
Weet ik toch jongens, jullie hoeven geen verantwoording af te leggen aan een noviet..
Ken je plek hèquote:Op maandag 14 januari 2013 20:51 schreef Argelos het volgende:
[..]
Weet ik toch jongens, jullie hoeven geen verantwoording af te leggen aan een noviet..
Mag wel natuurlijk
Bij voorkeur Sterren Dansen.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:49 schreef Actaeon het volgende:
[..]
En dan net als een van de meest pauperwaardige programma's op is. Dan de foto nemen.
Well said.quote:
By the way hoe ging EIP bij jou?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:51 schreef Argelos het volgende:
[..]
Mag wel natuurlijk
Haha. Zal verder niet proberen het niveau van dit topoverleg omlaag te halenquote:
Grensgevalletje gok ik. Heb wellicht nog wat meer hoeding (?) nodig.quote:
Hopen op net gehaald danquote:Op maandag 14 januari 2013 20:55 schreef Argelos het volgende:
[..]
Grensgevalletje gok ik. Heb wellicht nog wat meer hoeding (?) nodig.
Ik vind dat zo'n stom woord hè, EIPquote:Op maandag 14 januari 2013 20:56 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hopen op net gehaald dan
Voor EIP kun je wellicht beter bij Sideshow aankloppen. Mijn kennis is niet denderend op dat vlak.
Het is ook geen woord maar een afkortingquote:Op maandag 14 januari 2013 20:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n stom woord hè, EIP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |