Vanaf februari heb ik weer colleges, dus dan combineer ik het inderdaad. Zal even aanpoten worden als in een paar weken 7 dagen per week bezig zijn met stage en studie, maar ach, ik heb het er wel voor overquote:Op maandag 14 januari 2013 20:13 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Combineer je het trouwens met je studie of zet je dat even een maand (of twee?) aan de kant?
Yupquote:
Vallen die colleges online terug te kijken dan? Neem aan dat je geen tijd hebt om naar de poort te komen met een 9-5 schemaquote:Op maandag 14 januari 2013 20:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vanaf februari heb ik weer colleges, dus dan combineer ik het inderdaad. Zal even aanpoten worden als in een paar weken 7 dagen per week bezig zijn met stage en studie, maar ach, ik heb het er wel voor over
Nog geen idee. Afgelopen blok was bijna alles terug te beluisteren, dus hopelijk zal dat komend blok ook zo zijn. Overigens zijn ze op het kantoor erg flexibel en als ik een college moet volgen, vinden ze dat ook geen probleem.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:17 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Vallen die colleges online terug te kijken dan? Neem aan dat je geen tijd hebt om naar de poort te komen met een 9-5 schema
Goed voor mekaar danquote:Op maandag 14 januari 2013 20:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nog geen idee. Afgelopen blok was bijna alles terug te beluisteren, dus hopelijk zal dat komend blok ook zo zijn. Overigens zijn ze op het kantoor erg flexibel en als ik een college moet volgen, vinden ze dat ook geen probleem.
Tof voor je dude.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nog geen idee. Afgelopen blok was bijna alles terug te beluisteren, dus hopelijk zal dat komend blok ook zo zijn. Overigens zijn ze op het kantoor erg flexibel en als ik een college moet volgen, vinden ze dat ook geen probleem.
Dat zijn geen fratsen, dat zijn streken.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:34 schreef Paxcon het volgende:
Kut dat de EIP-sleutel niet online is gezet
Ben jij ook al eerstejaars RUG'er?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:36 schreef Argelos het volgende:
[..]
Dat zijn geen fratsen, dat zijn streken.
Wel even een biertje drinken op deze mini-vakantie
Duurde vorig jaar ook een dag of twee meen ik me te herinneren.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:34 schreef Paxcon het volgende:
Kut dat de EIP-sleutel niet online is gezet
Een noviet!quote:Op maandag 14 januari 2013 20:38 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ben jij ook al eerstejaars RUG'er?
Hun beste plaat blijft on à boatquote:
Irritant zeg...quote:Op maandag 14 januari 2013 20:38 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Duurde vorig jaar ook een dag of twee meen ik me te herinneren.
Meadow Sopranoquote:
Vooral omdat het zo verdomd weinig moeite kost om even een bestand met de antwoorden op nestor te gooien.quote:
Kluwer/Vermande met tabjes op de foto wordt ook zo afgezaagd hè?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:43 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel. Daar moeten we wat mee doen!
Ja...quote:Op maandag 14 januari 2013 20:43 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Vooral omdat het zo verdomd weinig moeite kost om even een bestand met de antwoorden op nestor te gooien.
Kledingstuk met initialen dan maar. SBS6 aan op de achtergrond.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kluwer/Vermande met tabjes op de foto wordt ook zo afgezaagd hè?
Welkom in de grote groep der novieten. Actaeon en ik zijn je hoederquote:
Well thank you. Staan jullie bekend als goede hoeders?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Welkom in de grote groep der novieten. Actaeon en ik zijn je hoeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |