quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:51 schreef -Lotte- het volgende:
Weet wel, dat je voor een rechtenstudie heel erg goed data in je hoof moet kunnen stampen. Kan je dat?
Ja, niet te geloven dat. Hoewel ik me later bedacht dat ze misschien wel informatie (data in de Engelse betekenis) bedoelt in plaats van jaartallen.quote:
Nice, goed bezigquote:Op woensdag 16 januari 2013 08:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nope, alles achter de rug en geen herkansingen.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:57 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Ik ben naar Polen geweest, even een paar dagen weg van alle drukte.
Tot begin februari ofzoquote:Op woensdag 16 januari 2013 08:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nice, goed bezig
hoe lang heb je nu nog 'vakantie' dan
Geniet ervan.quote:
nouja zegquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:33 schreef Tchock het volgende:
Besluit: schriftelijke beslissing van een bestuursorgaan inhoudende publiekrechtelijke saaihandeling
quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:44 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ben jij ook al bestuursrecht-fan?
quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik word steeds enthousiaster.
Hahaquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:54 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Bestuursrecht leuk vinden....het begint hier een beetje te lijken op een schijn-plebs.
Joh ga jij lekker MH in je jasje naaien.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:54 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Bestuursrecht leuk vinden....het begint hier een beetje te lijken op een schijn-plebs.
Schijn-plébs dan wel.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:54 schreef Maharbal het volgende:
[..]
quote:
Omdat in schijn-élite ook een aigu zitquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:04 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Waarom wil je daar een aigu?
Pléboj?
Doen we toch niet zelf man.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Joh ga jij lekker MH in je jasje naaien.
Is dat echt jouw ding dus?quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:05 schreef Monnet het volgende:
Europees Recht is natuurlijk voor de ware fijnproevers.
Inderdaad.quote:
Inderdaad. Net als met wijn: je ruikt er een beetje aan, nipt er voorzichtig aan en spuugt het vervolgens weer uit.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:05 schreef Monnet het volgende:
Europees Recht is natuurlijk voor de ware fijnproevers.
Tylko prawdziwa elita to zrozumiequote:Op woensdag 16 januari 2013 10:04 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Waarom wil je daar een aigu?
Pléboj?
Poolse collega inderdaad. Google Translate leek mij dan weer lame. Als je een grap maakt moet-ie grammaticaal wel correct zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:12 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Poolse collega?
Of gewoon Google.
Het moet even groeien maar dan wordt het wel degelijk interessant.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:18 schreef Keyos het volgende:
De revolutie van het bestuursrecht in dit topic.
Duurde nog lang.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:18 schreef Keyos het volgende:
De revolutie van het bestuursrecht in dit topic.
Van de jeugd moeten we het hebben in deze vergrijzende samenleving.quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Misschien moeten we ook weer eens een bestuursrechtelijke TT. Windmill of zo.
Ik zag op de BBC vanmorgen een reporter voor het tribunaal staan, zijn er wat belangrijke zaken aan de gang vandaag?quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:24 schreef Ryon het volgende:
Nu op weg naar het tribunaal in Den Haag. Erg benieuwd hoe dat eruit ziet
Ja, zowel Mladic als die andere kerel gaan vandaag voor de bijl.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:25 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik zag op de BBC vanmorgen een reporter voor het tribunaal staan, zijn er wat belangrijke zaken aan de gang vandaag?
Veel plezier in ieder geval, denk dat ik binnenkort ook eens een kijkje ga nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |