Omdat jij (met voorheen Boterbartje) vrij nadrukkelijk aanwezig bent in het topicquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:01 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hallo waarom vergeet je mijn universiteit? Noviet.
Zoals je zegt ben ik eigenlijk helemaal alleen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:03 schreef Keyos het volgende:
[..]
Omdat jij (met voorheen Boterbartje) vrij nadrukkelijk aanwezig bent in het topic. Maar inderdaad, de RU is ook zwaar ondervertegenwoordigd.
Is er toch nog iemand die een nadeel ondervindt aan de ban van Boterbartjequote:Op woensdag 16 januari 2013 12:04 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zoals je zegt ben ik eigenlijk helemaal alleen.![]()
Maar het zij je vergeven. Ondanks dat je noviet bent vind ik je een prima kerel!
Tostitomaatkaas is er ook nog maar niet zo nadrukkelijk aanwezig.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:06 schreef Keyos het volgende:
[..]
Is er toch nog iemand die een nadeel ondervindt aan de ban van Boterbartje.
Nou, nu is Acta ten minste de élite van zijn uni. Tenzij HD nog terug komt, die kerel heb ik echt al eeuwen niet gezienquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:06 schreef Keyos het volgende:
[..]
Is er toch nog iemand die een nadeel ondervindt aan de ban van Boterbartje.
Was je zo gesteld op 'm dan?quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou, nu is Acta ten minste de élite van zijn uni. Tenzij HD nog terug komt, die kerel heb ik echt al eeuwen niet gezien
Nu je het zegt, die haalde ook een beetje dezelfde cijfers, gek dat hij ineens niet meer van zich laat horen (quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou, nu is Acta ten minste de élite van zijn uni. Tenzij HD nog terug komt, die kerel heb ik echt al eeuwen niet gezien
Ik denk dat ie nu meer een soort mythe van de reeks is geworden.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen leukere user in de reeks, toen of nu.
Maar echte elite maakt het niet uit natuurlijk dat er along the way mensen offended raken.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:13 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nu je het zegt, die haalde ook een beetje dezelfde cijfers, gek dat hij ineens niet meer van zich laat horen ().
Heb sowieso wel de indruk dat van de actieve groep mensen hier iedereen het wel degelijk doet. Zie meer zevens en achten voorbij komen dan zessen , op dat punt is dit een broeinest van de elite van de 21ste eeuw. Al is Pascaltjuh dan zwaar offended natuurlijk.
Dat is gewoon omdat de mensen die geen hoge cijfers halen het niet met zo veel bombarie aankondigen. Ik heb nog geen fatsoenlijk cijfer gehaald dit jaar.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:13 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nu je het zegt, die haalde ook een beetje dezelfde cijfers, gek dat hij ineens niet meer van zich laat horen ().
Heb sowieso wel de indruk dat van de actieve groep mensen hier iedereen het wel degelijk doet. Zie meer zevens en achten voorbij komen dan zessen , op dat punt is dit een broeinest van de elite van de 21ste eeuw. Al is Pascaltjuh dan zwaar offended natuurlijk.
Ik ga eens even nadenken over een schreeuwerige memoratiebanner. Opdat we nooit vergeten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik denk dat ie nu meer een soort mythe van de reeks is geworden.
Ik hoop maar dat ik a.s dinsdag met een mogelijk 8 of 9 voor staats- en bestuursrecht mij een beetje bij het clubje kan aansluiten, twee zevens tot nu toe zijn degelijk maar niet hoogstaand, pas met achten en negens ga ik het van de daken schreeuwen en zo voelen. Al doe ik het absoluut een stuk beter dan de average dat hier rondloopt op de uni, maar ik schaar mij liever bij de top dan de average.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:15 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar echte elite maakt het niet uit natuurlijk dat er along the way mensen offended raken.
Doe dat maar niet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ga eens even nadenken over een schreeuwerige memoratiebanner. Opdat we nooit vergeten.
Heel goed. Always strive for excellence. Zoals een wijs man eens zei: "excellence is not an exception. It is a prevailing attitude".quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:17 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat ik a.s dinsdag met een mogelijk 8 of 9 voor staats- en bestuursrecht mij een beetje bij het clubje kan aansluiten, twee zevens tot nu toe zijn degelijk maar niet hoogstaand, pas met achten en negens ga ik het van de daken schreeuwen en zo voelen. Al doe ik het absoluut een stuk beter dan de average dat hier rondloopt op de uni, maar ik schaar mij liever bij de top dan de average.
Jammer genoeg is dit pas mijn eerste jaar dat ik op schoolgebied zo een motivatie hebquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:24 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Heel goed. Always strive for excellence. Zoals een wijs man eens zei: "excellence is not an exception. It is a prevailing attitude".
HC tellen toch ook wel als productief?quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:27 schreef Keyos het volgende:
[..]
Jammer genoeg is dit pas mijn eerste jaar dat ik op schoolgebied zo een motivatie heb, vond het op het hbo en middelbare school onmogelijk om gemotiveerd te zijn in een gedemotiveerde omgeving. Gelukkig is dat met een paar jaar extra levenservaring veranderd, 4 jaar geleden had ik zeker met een andere instelling aan de opleiding begonnen dan nu op mijn 22ste.
Ik ga zo maar mijn spullen inpakken, straks 2 hoorcolleges strafrecht achter elkaar (al zal ik daar vast wel af en toe op het forum kijken). Ben weer 1,5 uur productief geweest, genoeg voor de middag.
Het ging toch goed?quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:38 schreef Ties02 het volgende:
![]()
laat ik hier maar niet neerzetten wat ik heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |