Bosma zet zich in de voor de Nederlandse en Afrikaanse taal. Hij is voorzitter van de Interparlementaire Commissie van de Nederlandse Taalunie, het Vlaams-Nederlandse ‘parlement’ dat toeziet op de uitvoering van het verdrag tussen Vlaanderen en Nederland inzake de Nederlandse taal. Ook Suriname en Zuid-Afrika hebben een verbintenis met de Taalunie.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het zo fascinerendDat je gewoon een boek uit kunt geven met drie gigantische spelfouten op de voorkant (waar ik bij het onjuiste koppelteken en spatie nog wel wat voor kan stellen, maar de accent aigu op de 'e' slaat nergens op. Het is niet eens een beklemtoonde letter
) en dat niemand dat dan corrigeert
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:52 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Bosma zet zich in de voor de Nederlandse en Afrikaanse taal. Hij is voorzitter van de Interparlementaire Commissie van de Nederlandse Taalunie, het Vlaams-Nederlandse ‘parlement’ dat toeziet op de uitvoering van het verdrag tussen Vlaanderen en Nederland inzake de Nederlandse taal. Ook Suriname en Zuid-Afrika hebben een verbintenis met de Taalunie.
Bron: Wikipedia
quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:01 schreef Ties02 het volgende:
Ik ga maar even een dutje doen denk ik
quote:
Persoonlijk zou ik zo min mogelijk energie besteden aan mensen als Martin Bosma.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het zo fascinerendDat je gewoon een boek uit kunt geven met drie gigantische spelfouten op de voorkant (waar ik bij het onjuiste koppelteken en spatie nog wel wat voor kan stellen, maar de accent aigu op de 'e' slaat nergens op. Het is niet eens een beklemtoonde letter
) en dat niemand dat dan corrigeert
[ afbeelding ]
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:08 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik zo min mogelijk energie besteden aan mensen als Martin Bosma.
Of is dat dan juist weer elitair?
De afgelopen dagen wel jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:08 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Of slaap jij gewoon weinig? Tchock.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had vijf wekkers gezet tussen half zeven en zeven, alsnog door alles heengeslapen
Damnquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.
[..]
De afgelopen dagen wel jaVannacht kon ik niet slapen, dus werd ongeveer drie uur. Ik had vijf wekkers gezet tussen half zeven en zeven, alsnog door alles heengeslapen
Ik moest trein van kwart voor acht hebben. Werd om 7:27 wakkergemaakt door mijn pa die zich afvroeg waarom mijn kamer na zo veel wekkers nog donker was.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]![]()
Maargoed dat je nergens moest zijn ofzo dan
Eens. Praat gewoon normaal, juristen die per se Latijnse termen willen gebruikenquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:38 schreef Ties02 het volgende:
Dat soort woorden worden alleen gebruikt door schijn elitisten
Wat een luxequote:Op woensdag 16 januari 2013 16:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moest trein van kwart voor acht hebben. Werd om 7:27 wakkergemaakt door mijn pa die zich afvroeg waarom mijn kamer na zo veel wekkers nog donker was.. Maar met hulp van moeders en auto wel de trein gehaald. Dat viel dan weer mee.
Ze hadden rechten beter opleiding kunnen noemen ipv studiequote:Op woensdag 16 januari 2013 16:24 schreef Ties02 het volgende:
Ze hadden rechten beter irritante latijnse kutopleiding kunnen noemen!111
Waarom dit nou weer?quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ze hadden rechten beter opleiding kunnen noemen ipv studie
Jij neemt iedere post serieus, of niet?quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:26 schreef Yreal het volgende:
Steeds iedereen fiscaal recht een "domme rekenopleiding" noemen
Jij neemt mij ook nog steeds te serieusquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij neemt iedere post serieus, of niet?
Juristen die die meest basale Latijnse termen niet begrijpenquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Eens. Praat gewoon normaal, juristen die per se Latijnse termen willen gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |