Dit is een grapje lijkt me?quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:20 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Nederland 3, BNN - Je zal het maar hebben
Dat kan ik uiteraard niet weten als ik mijn herkansing nog niet terug hebquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Strafproces dusga je goederen halen nu?
Voor RGS 1 had ik bij de werkgroep een derdejaars die alles duidelijk uitlegde. Voor RGS 2 werkgroep had ik dhr. Runia, die kon echt vol enthousiasme over alles pratenquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja.. die werkcolleges waren echt verschrikkelijk
De hoorcolleges waren wel leuk. Die Brandsma is wel tof.
Ja, ik ook. Maar:quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vind het meer een Erik grapje
qua niveau
quote:
Ik vergeef inderdaad.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:24 schreef Tchock het volgende:
Ik vergeef, toch? Of laat mijn Latijn me nu in de steek?
Wordt dat nu een soort vaste kreet in de reeks? Schijn-élite/schijn-elitisten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik praat pascaltjuh na snap dat dan
Welnee. Dit is de wegebbende echo van een loze kreet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:44 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wordt dat nu een soort vaste kreet in de reeks? Schijn-élite/schijn-elitisten.
Ja laten we hem erin houdenquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:44 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik vind het zo fascinerendquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:44 schreef Actaeon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |