sowieso. latijnsquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:39 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Juristen die die meest basale Latijnse termen niet begrijpen
sowieso, feyenoordquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:43 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Feyenoordertjes zijn alweer bang aan het worden
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)n-grensrechter.dhtml
Tsja. Aan de ene kant helpt het wel de 'schijn van partijdigheid' in de hand. Maar aan de andere kant is het natuurlijk raar dat dit iets uit zou maken, zeker omdat die man al tien jaar langer bij Aegon werkt dan ze sponsor zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:43 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Feyenoordertjes zijn alweer bang aan het worden
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)n-grensrechter.dhtml
ik zou zoiets dan ook nooit gaan vlaggen. Je doet het sowieso altijd verkeerd bij de helft van de mensen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:50 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Ik ben geen psycholoog maar het lijkt me dat deze media aandacht juist in het voordeel van Feyenoord kan werken.
Deze man gaat nu extra hard zijn best doen om niet in het voordeel van Ajax te vlaggen wat bij twijfelgevallen van doorslaggevend belang kan zijn.
Dat is dan natuurlijk ook de uitdaging voor scheidsrechters. Als je een hart voor het vak hebt is de Klassieker de mooiste wedstrijd om te vlaggen in Nederland. En als je het goed doet zien miljoenen mensen dat, wat weer een opmaat kan zijn naar Europees voetbal en kampioenschappen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik zou zoiets dan ook nooit gaan vlaggen. Je doet het sowieso altijd verkeerd bij de helft van de mensen.
Mis je in ieder geval de eerste drie goals van PSV.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:51 schreef Tchock het volgende:
Vrijdag zit ik trouwens in de trein tijdens de eerste wedstrijd van PEC..
Op Ajax na heeft nog geen enkele topclub het makkelijk gehad tegen Zwolle, dus ga nou niet de arrogante Boterbart uithangen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Mis je in ieder geval de eerste drie goals van PSV.
Ik kan geen goed doen bij jou vandaag hequote:Op woensdag 16 januari 2013 16:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op Ajax na heeft nog geen enkele topclub het makkelijk gehad tegen Zwolle, dus ga nou niet de arrogante Boterbart uithangen.
Ik had dus deze erbij moeten quoten:quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:24 schreef Tchock het volgende:
Ik vergeef, toch? Of laat mijn Latijn me nu in de steek?
quote:
Ik wist niet dat jij een Ajacied was. Maar in elk geval, het zou mij ook niet verbazen als het de grootste nederlaag van het seizoen wordt, maar om daar op voorhand vanuit te gaanquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik kan geen goed doen bij jou vandaag heTen eerste ben ik voor Ajax, ten tweede heeft PEC mijn sympathie, ten derde wil ik niet dat PSV wint. PSV scoort alleen dusdanig eenvoudig thuis dat ik vrees dat het na 30 minuten 3-0 of meer is.
Ik snap je nietquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik had dus deze erbij moeten quoten:
[..]
Kennelijk is dat nie gebeurd![]()
Iedereen is weleens een keer net wat minder scherp. Don't be too hard on yourself.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik had dus deze erbij moeten quoten:
[..]
Kennelijk is dat nie gebeurd![]()
Dank dank, ik verwacht niets anders dan een ruime overwinning voor de eerstvolgend landskampioenquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik kan geen goed doen bij jou vandaag heTen eerste ben ik voor Ajax, ten tweede heeft PEC mijn sympathie, ten derde wil ik niet dat PSV wint. PSV scoort alleen dusdanig eenvoudig thuis dat ik vrees dat het na 30 minuten 3-0 of meer is.
Negen miljoen voor Maher en nog geen kampioen worden.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:01 schreef Giku het volgende:
[..]
Dank dank, ik verwacht niets anders dan een ruime overwinning voor de eerstvolgend landskampioen
Vanochtend was ik luiquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een Ajacied was. Maar in elk geval, het zou mij ook niet verbazen als het de grootste nederlaag van het seizoen wordt, maar om daar op voorhand vanuit te gaanEn hoezo niets goed?
Verder doe ik toch niet naar
[..]
Ik snap je niet.
Misschien als in dat Maharbal je vergeeft dat je uberhaupt dacht dat hij erachter zat?quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een Ajacied was. Maar in elk geval, het zou mij ook niet verbazen als het de grootste nederlaag van het seizoen wordt, maar om daar op voorhand vanuit te gaanEn hoezo niets goed?
Verder doe ik toch niet naar
[..]
Ik snap je niet.
Oh ja. Dat klopt. Maar toen was ik nog niet wakker.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Vanochtend was ik luiterwijl ik je de juiste vertaling gaf
quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Misschien als in dat Maharbal je vergeeft dat je uberhaupt dacht dat hij erachter zat?
quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh ja. Dat klopt. Maar toen was ik nog niet wakker.
Oh, dat zou kunnen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Misschien als in dat Maharbal je vergeeft dat je uberhaupt dacht dat hij erachter zat?
Jij beticht mij ervan dat ik net zulke idioot slechte grappen maak als Erik. Ik vergeef je voor je belediging.quote:
Je kijkt me wel vaak met zo'nquote:
Fixed.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:04 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dan nog. Je volgt toch een kutrekenopleiding.
Ik dacht dat het een parodie was.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:05 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Jij beticht mij ervan dat ik net zulke idioot slechte grappen maak als Erik. Ik vergeef je voor je belediging.
Ah Bram!quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Sowieso. Ik volg zelf een beta opleiding en bla bla bla bla.
Hahaha. Of 'rekel'.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:14 schreef Maharbal het volgende:
Elke keer als ik 'kutrekenopleiding' lees, leg ik te veel de nadruk op 'reken' in m'n hoofd, alsof 'reken' hier het meervoud is van een beledigend woord a la 'reek'
Hahahahquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:27 schreef Maharbal het volgende:
Elke keer als ik aan Latijn denk, moet ik weer denken aan 'Aeneas in puppi stat'. Ik moet dan nog steeds gniffelen.
Letterlijk is het:quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:32 schreef Joosie200 het volgende:
De mooiste zin die ik bij Romeins privaatrecht tegen kwam is toch wel: in causa ius esse positum*Mag dan als havist wel Latijn gemist hebben, ik kan veel Latijnse teksten zo overzetten naar het Frans en dus door hebben wat er gezegd werd.
Zo blij dat ik Duits heb laten vallen hé, goede keuze zeker i.v.m. rechten
* de juridische beoordeling is afhankelijk van de omstandigheden van het geval. Aka: hangt af van de omstandigheden v/h geval, naast in beginsel toch wel de twee meest praktische gezegdes om een antwoord mee te beginnen
Ik heb 'm nooit gehad volgens mijquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
HahahahWat is puppi ook alweer? Op de achtersteven ofzo? Ik heb die regel ook wel gehad, volgens mij zelfs als examenstof.
Dat zou heel goed kunnen. Vergilius wordt nauwelijks onderwezen buiten de jaren dat het examenstof is - dat Mahar het gehad heeft verbaast me ook. Omgekeerd zul jij een schrijver intensief hebben bestudeerd waar ik misschien dertig regels van moest lezen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:38 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik heb 'm nooit gehad volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |