quote:Op maandag 14 januari 2013 22:47 schreef Goodbye het volgende:
Go MariaSuper goed dat je zo laat nog bent gegaan!
![]()
Bij Zumba krijgen we ook vaak soort lunges en squatsquote:Op maandag 14 januari 2013 21:58 schreef Mufasa208 het volgende:
Doen jullie KT met apparaten, losse gewichten of een combi?
Vrouwen zouden meer moeten squaten, deadliften, lungen, etc.
Fixedquote:Op maandag 14 januari 2013 21:58 schreef Mufasa208 het volgende:
Sommige vrouwen zouden meer moeten squaten, deadliften, lungen, etc.
Ik doe alleen kwartiertje loopband na mijn KT, maar ik train wel alleen met stomme apparatenquote:Op maandag 14 januari 2013 22:00 schreef Mufasa208 het volgende:
Respect.
Teveel dames bij mij in de sportschool die alleen cardio doen, of wat stomme apparaten.
Hoop het!quote:
Ik ook wel, ik moet ook nodig een nieuwe tas. Degene die ik heb waar meer dan een telefoon en een sleutel in past, is een beetje aan het vergaan.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:08 schreef loveli het volgende:
Off-topic 2: deze tas vind ik mooi:
[ afbeelding ]
Die doen dat 15 uur per weekquote:Op maandag 14 januari 2013 23:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mijn Zumba-juffen hebben allemaal heel kekke figuurtjes, dus dat hou ik maar als richtlijn aan![]()
![]()
Warme douche
Mooi! Welk merk? En hoe groot?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:08 schreef loveli het volgende:
Off-topic 2: deze tas vind ik mooi:
[ afbeelding ]
Ssst!quote:
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:07 schreef Perruche het volgende:
Oh, dan valt mijn 135 GBP nog wel mee!
Thanks loveli
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MaJo, trusten en succes met je sollicitatie morgen. (is toch morgen?)crap in = crap out
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Graag gedaan!Nee dat was vanochtendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MaJo, trusten en succes met je sollicitatie morgen. (is toch morgen?)en ik heb de klus gekregen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Eh.. ik moet écht nog naar kantoor vandaagquote:Volgens de ANWB is de kans aanwezig dat de ochtendspits naadloos overgaat in de avondspits.
Echt nodig? Anders zou ik het niet dien hoor..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eh.. ik moet écht nog naar kantoor vandaag.
Dat is helemaal niet grappig.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:47 schreef Jagärtrut het volgende:
ik blijf het grappig vinden hoeveel problemen er altijd ontstaan als er sneeuw valt in NL.
Vandaag naar de opticien, ben benieuwd wat er met m'n ogen gebeurt is in dik 2 jaar tijd..
Ik zou toch even bellen, zijn de rest van de deelnemers dan allemaal wel aanwezig? Ik las dat jouw treintraject ook helemaal niet rijdt, dus dat is ook niet echt een optie..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moest al een afspraak verzetten omdat ik aanwezig MOET zijn bij dit overleg.
Een is onderweg, de anderen wonen zowat bij het werk om de hoek, dus die zijn er.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zou toch even bellen, zijn de rest van de deelnemers dan allemaal wel aanwezig? Ik las dat jouw treintraject ook helemaal niet rijdt, dus dat is ook niet echt een optie..
Nieuwe directeur is vanuit Leeuwarden onderweg. Als die er kan komen... kan het echt niet maken helaas.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:18 schreef motorbloempje het volgende:
Wat niet kan, kan niet XM. Als ze naar buiten kijken snappen ze het ook wel.
Ik houd alle opties open. Ik heb inmiddels best wel een netwerk in mijn werkgebied, wellicht dat ik daar eens ga lobby'enquote:Op maandag 14 januari 2013 22:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
PhaidraWat kut, zowel voor jou als je collega's!
En wat een muts die ene
Hopelijk komt er iets interessants voorbij met die nieuwe plekken, of wil je liever ergens anders heen nu?
[..]
Zumba!Nog klam van zweet terugfietsen is ook brrrr
Maar was fijn lesje, lekker enthousiast gestuiterd enzo
![]()
Ook helemaal geen buikpijn gehad, op tijd en licht eten helpt
En op nu.nl staat dat de trams in Den Haag ook minder rijden.. Pff, wat een gedoe. Het enige wat je kunt doen is aansluiten, ben ik bang.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja zit met schuin oog naar de vertrektijden te kijken, maar er rijdt bijna niks richting Den Haag. Sporadische sprinter.
Vrees ik ook voor. Ga rond een uur of 10 het maar proberen. Hoop dan tegen middaguur op kantoor te zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En op nu.nl staat dat de trams in Den Haag ook minder rijden.. Pff, wat een gedoe. Het enige wat je kunt doen is aansluiten, ben ik bang.
Ja, terug wordt nog spannend, dat klopt. Gelukkig maar een half dagje vandaag, de mini moet vanmiddag naar het consultatiebureau. Neem wel een uurtje extra vrij zodat ik een boel speling hebquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja zit met schuin oog naar de vertrektijden te kijken, maar er rijdt bijna niks richting Den Haag. Sporadische sprinter.
Die is met de treinquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:29 schreef Goodbye het volgende:
Denk dat de nieuwe baas vanaf Leeuwarden ook nog wel problemen krijgt. Niet in het Noorden, maar wel het stuk wat jij ook moet rijden, zeg maar.
Oef, die durft!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die is met de trein. Ik ben heel benieuwd hoe laat die er gaat zijn.
Bussen rijden meestal nog wel aardig, zou het gewoon proberen. Als het dan niet lukt kunnen je collega's je ook niet echt iets verwijten natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:34 schreef MaJo het volgende:
Ik moet zo met de streekbus vanuit Utrecht, zou die wel gewoon rijden met al die filesZin om lekker binnen te blijven maar kan het niet maken naar de rest van mijn collega's
Gelukkig ook wel gedaan uiteindelijkquote:
Combi. Al ben ik nog steeds dramatisch met losse gewichten (ik kan bij 'fly's' mijn ene schouder verder buigen dan de ander, en het al helemaal niet synchroon omhoog doen). En geen cardio, want stom. Morgen weer met de enorme haltersquote:Op maandag 14 januari 2013 21:58 schreef Mufasa208 het volgende:
Doen jullie KT met apparaten, losse gewichten of een combi?
Vrouwen zouden meer moeten squaten, deadliften, lungen, etc.
Ik leer juist dat ik die stang móet laten vallen als ik merk dat mijn houding verkeerd is, omdat voorzichtig neerleggen ervoor zou zorgen dat ik mijn rug sloop.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]! Ik ga alleen maar bankdrukken als mijn vriend mee is, die kan het dan eventueel opvangen. Anders durf ik niet, hoor.
![]()
Ik heb altijd zo'n hekel als mensen de gewichten heel hard laten vallen, dat je zo'n *KLONGGGGG* door de hele zaal hoort. Maar volgens mij ben ik de enige die zich daar aan stoort.
Ik bedoel ook niet met bankdrukken/deadliften/enz., maar gewoon de toestellen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:38 schreef Chicolate het volgende:
Ik leer juist dat ik die stang móet laten vallen als ik merk dat mijn houding verkeerd is, omdat voorzichtig neerleggen ervoor zou zorgen dat ik mijn rug sloop.
Daar heb je ook gelijk inquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bussen rijden meestal nog wel aardig, zou het gewoon proberen. Als het dan niet lukt kunnen je collega's je ook niet echt iets verwijten natuurlijk.
Ik mag morgen weer met de auto (als bijrijder), ben benieuwd hoe het dan gaat.
Gister geen tijd voor gehad. Anders had ik dat wel gedaan.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:47 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Haha, wat een drama. Hier niets aan de hand.![]()
Maar iedereen wist toch dat er sneeuw kwam? Waarom dan niet al je voorbereidingen gewoon gisteren doen? Heerlijk, sneeuw
Oh sorry ik loop hopeloos achter.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga nooit meer met de trein/tram gelukkig. En nu is het idd ook geen optie. Enfin, ik ga de auto voor de tweede keer vandaag maar sneeuwvrij maken en aansluiten in de 15 km langzaamrijdende file. Kachel aan, muziekje aan en verstand op nul.
Die trainen misschien tot failure.. Schijnt niet zo best te zijn trouwens.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet met bankdrukken/deadliften/enz., maar gewoon de toestellen.
Inderdaadquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:47 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Haha, wat een drama. Hier niets aan de hand.![]()
Maar iedereen wist toch dat er sneeuw kwam? Waarom dan niet al je voorbereidingen gewoon gisteren doen? Heerlijk, sneeuw
Ai ai ai, succes conleche!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:41 schreef conleche het volgende:
Oei. Ik moet uit Belgie komen en m'n verwarming is stuk. Die doet het alleen op motorwarmte een beetje, maar dan moet ik wel minstens 100 rijden.
handschoenen aan!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:41 schreef conleche het volgende:
Oei. Ik moet uit Belgie komen en m'n verwarming is stuk. Die doet het alleen op motorwarmte een beetje, maar dan moet ik wel minstens 100 rijden.
^^quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:34 schreef motorbloempje het volgende:
Taxi op kosten van de zaak een optie?
Als de taxi over de busbaan rijdt zijn ze wel vaak sneller.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:03 schreef conleche het volgende:
Een taxi is ook een auto. Wat maakt dat nu voor verschil? Niet alsof taxi's een zwevende baan boven de rest van de auto's hebben.
(wat wel übercool zou zijn, zo'n baan)
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:04 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb gister trouwens gebroken lijnzaad gekocht, kan ik dat gewoon door de yoghurt/ kwark roeren?
Ja, hè? Probeer ook eens dat diepvriesfruit er doorheen te gooien!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:06 schreef Ewelina het volgende:
Oh en Co, de combi franse kwark + citroensap + zoetstof is echt lekker!En goed vullend.
Nee dat gaat ff niet helaas... maar mn kabel was al niet helemaal jofel dus ik denk dat dit de genadeklap was. Gelukkig hangt ie in zn 2 dus dat is nog wel te doen!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:06 schreef loveli het volgende:
Bevroren kabels. Kun je je fiets binnen zetten?
Staat nog op de nominatie, geen tijd voor gisterochtend. Heb het wel in huis.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, hè? Probeer ook eens dat diepvriesfruit er doorheen te gooien!
Ik gok dat je instelling is dat je mager eet. Als dat veel groente bij je D inhoudt ben ik (deels) voor. Melk ben ik zelf geen fan van, te veel koolhydraten ook niet. Minderen op je carbs heeft automatisch als gevolg dat je meer eiwitten of vetten gaat eten, om aan je kcals te komen. Dan kom je snel boven wat het voedingscentrum aanraadt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:59 schreef DavetheNL het volgende:
O: Meestal magere kwark met melk. Als ik dat niet in huis heb een volkoren sneetje met een plakje beleg
T: Een volkoren sneetje met kip/kalkoenfilet en een paar bakjes koffie met suiker
L: Een a twee volkoren sneetjes met kipfilet en evt pindakaas, een stuk fruit, een eitje en melk. Soms een soepje.
T: Broodje en een stuk fruit en thee/water
D: Diverse maaltijden. Hou van pittige wokjes en maaltijdsoepen.
Na het avondeten eet ik meestal niets meer, pak meestal wel een glas fruitdrank.
Jup, wil weer richting het vetpercentage gana dat ik had voordat ik kantoorbaantjes kreegquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik gok dat je instelling is dat je mager eet. Als dat veel groente bij je D inhoudt ben ik (deels) voor. Melk ben ik zelf geen fan van, te veel koolhydraten ook niet. Minderen op je carbs heeft automatisch als gevolg dat je meer eiwitten of vetten gaat eten, om aan je kcals te komen. Dan kom je snel boven wat het voedingscentrum aanraadt.
Vette vis en zoveel groente als je kunt eten ben ik wel fan van.
muesli!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Leuk Nallie! Succes.
Andere vraag. Ik heb boekweit, boekweit grutten en amaranth liggen.
Wat kan ik hiermee klaarmaken?
Grutten: net als havermout klaar maken. Als het kookt een ei toevoegen. Daar platte koekjes van vormen en bakken met olijfolie. Lekker met stroopquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Leuk Nallie! Succes.
Andere vraag. Ik heb boekweit, boekweit grutten en amaranth liggen.
Wat kan ik hiermee klaarmaken?
Dat noem ik dus koekjes van grutten idd. Ik vond de boekweitpannenkoekjes niet heel lekkerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:44 schreef Nallie het volgende:
Wat Jag zegt. Ik doe weleens boekweitgrutten door de havermout. An had een lekker recept voor pannenkoekjes! (daar was ze al)
Amaranth kan je poffen in de koekenpan! Boekweit kan je ook gebruiken bij je avondeten als graan dus ipv quinoa of rijst!
Ja van de grutten bedoelde ik! Ik maak gewone pannenkoeken of pancakes weleens van boekweitmeel, dat vind ik wel lekker!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:45 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat noem ik dus koekjes van grutten idd. Ik vond de boekweitpannenkoekjes niet heel lekker
Ervaring?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:03 schreef loveli het volgende:
Voor de fietsers: kabelbinders om je banden als winterband
Thanksquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:54 schreef loveli het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Basal_metabolic_rate
Ik tel niet meer dan 900 kcals (normaal gesproken tel ik niet), red je het daarop? Geen zooi, da's fijn. Gezonde vetjes in de eieren is ook fijn (wel zachte dooier hoop ik), groente is fijn, hoop dat je geen snaaihonger krijgt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:33 schreef MaJo het volgende:
En weer een lijstje:
O: bak yoghurt met blauwe bessen en een kop groene thee
T: appel
L: hele zak romige tomatensoep van unox (normaal kan ik maar 1 portie op maar zonder brood heb ik wel de hele zak nodig)
T: twee gekookte eieren, karnemelk, groene thee
D: tilapiafilet met groenten (weet nog niet welke)
Ik ben tevreden
Ik vind dit een mooi lijstjequote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
O: yoghurt met banaan en bran flakes
T: mok melk
L: twee geroosterde boterhammen met scrambled eggs (2 eieren), wat geraspte cheddar en een plakje parmaham op beide boterhammen
T: knackebrod met hummus
T: 3 mandarijntjes
D: curry van kikkererwten en zoete aardappel ofzoheb ik beide, en de zoete aardappel moet echt op
T: wit wijntje ofzo
Wat wortels, boontjes, erwtjes, maisquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik vind dit een mooi lijstjeZitten ook groenten in die curry zekers?
Niks? Hier hebben je bijkans een snorkel nodig om je auto terug te vinden.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:33 schreef V1z0R het volgende:
Li, er ligt hier dus nietsdus de hepies het nog niet mogen meemaken...
Ook nog niet buiten geweest, had zaterdag genoeg in huis gehaald.
dat valt wel mee, heb alleen weinig zin dat wat ik nu aan het doen ben, uniekje.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Jij klinkt ook een beetje 'meh' Jeager.
En een bril met leesstukjes? Dat is kut.. Hoeveel - heb je?
Beetje chillen. Nee heb wel een soort plan..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:51 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat zou je doen in dat tussenjaar, Prob? En denk je dat je daarna weer aan het studeren komt?
Ik heb vandaag ook weinig motivatie. Het sneeuwt, en ik wil graag buiten zijn, maar moet stomme dingen doen die me niet meer zoveel interesseren. Bleuh.
Hmm, heb je nu echt problemen met zien achter de computer?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat valt wel mee, heb alleen weinig zin dat wat ik nu aan het doen ben, uniekje.
En die bril is alleen maar -0.5, geloof ik. Maar omdat ik atlijd achter de computer zit vond hij het wel een goed idee....
Misschien anders eerst opleiding af en dan een tussenjaar?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:04 schreef Probability het volgende:
[..]
Beetje chillen. Nee heb wel een soort plan..
Welkom. Geen geweldige lijst, dus een hoop te verbeteren.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:09 schreef Shispeed het volgende:
ik kom ook even meedoen, als dat mager moeten nog wat kilootjes vanaf bij mij. ik weeg nu ongeveer 93 kg. ik wil dat graag voor april op ongeveer 85 kg hebben. ik ben een jongen van 19 en ben iets groter dan 1.90 (hoeveel precies weet ik niet). Ik ben nu niet echt dik maar wel grof gebouwd, en heb hier en daar toch iets te veel vet vind ik zelf. Ik ben wel redelijk gespierd (gewoon van mezelf) maar er zit overal net een iets te groot laagje vet overheen.
![]()
mijn menu ziet er voor vandaag als volgt uit:
O: 2 sneetjes brood met metworst en een appel
T: kiwi en 2 glazen ijsthee light
L: 2 chocoladecroissantjes
T: Banaan en vruchtensap met weinig calorieën
D: 200 gr erwten met wortelen, 200 gram gebakken aardappelpartjes met BBQ smaak, 5 visticks.
T: 250 gr magere kwark, iets van fruit, een hoop water en 1 of 2 pilsjes.
B: een hoop heen en weer gefiets, toch gauw een km of 20 vandaag, en een uurtje intensief sporten in de sportschool (vooral crosstrainer en roeien).
ik realiseer me dat er ook wat ongezonde dingen bijzitten, maar wanneer ik minder energierijk eet merk ik dat ik veel sneller uitgeput raak bij het sporten.
maar als ik dat omwissel, krijg ik dan nog genoeg energie binnen om goed te kunnen sporten/functioneren?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Welkom. Geen geweldige lijst, dus een hoop te verbeteren.
Je wilt er 8 kilo in 3 maanden, af. Heb je ze er ook in 3 maanden bijgekweekt? Nee he?
Wat denk je hiervan: Beter ontbijten, ijzer tillen in de sportschool, chocoladecroissantjes en sapjes inruilen voor kwark of havermout (havermout als ontbijt is ook geweldig, bij de weg), veel groente eten en ervoor zorgen dat je aan je eiwitten komt, zodat je spieren maakt.
Vaiz0r gaat ook nog het een en ander uitleggen.
Aangezien mijn vriend meedoet aan het dieet en mijn collega's op het werk ook is er gelukkig niks ongezonds om te snaaienquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik tel niet meer dan 900 kcals (normaal gesproken tel ik niet), red je het daarop? Geen zooi, da's fijn. Gezonde vetjes in de eieren is ook fijn (wel zachte dooier hoop ik), groente is fijn, hoop dat je geen snaaihonger krijgt.
Onze jonge, doch uit de kluiten gewassen kater vond het geweldig! Wilde eigenlijk ook niet meer naar binnenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:33 schreef V1z0R het volgende:
Li, er ligt hier dus nietsdus de hepies het nog niet mogen meemaken...
Ook nog niet buiten geweest, had zaterdag genoeg in huis gehaald.
nee, geen daadwerkelijke problemen. Wel moeie ogen. En aangezien ik 8-10 uur per dag achter de computer zit is het het wel waard om daar wat aan te doen. En m'n werk betaalt!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hmm, heb je nu echt problemen met zien achter de computer?
Plaatje dabei:quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:34 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Onze jonge, doch uit de kluiten gewassen kater vond het geweldig! Wilde eigenlijk ook niet meer naar binnen. De oude poes komt bij temperaturen onder de 15 graden liever niet meer buiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu even mn rijstwafel erin proppen! Hongerrr
Be someone that makes you happy
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:48 schreef Nallie het volgende:
Goed gedaan. En spannend. Ik hoop voor je dat je door bent!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu even mn rijstwafel erin proppen! Hongerrr
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:48 schreef Nallie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu even mn rijstwafel erin proppen! Hongerrr![]()
*duim!*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Volle kwark met banaan en een eetlepen geraspte kokos doet het heel goed als sportvoer.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:28 schreef Shispeed het volgende:
[..]
maar als ik dat omwissel, krijg ik dan nog genoeg energie binnen om goed te kunnen sporten/functioneren?
wat misschien ook nog wel vermeldigingswaardig is dat ik in het weekend zeker één maar soms twee mountainbike tochten maak. ik rijdt in het weekend een beetje tussen de 100 en 150 km. (voor mountainbiken op intensief niveau mag je ongeveer een verbruik van 250-300 kcal per 10 km rekenen) en daarnaast bijna iedere dag dat ik niet mountainbike in de sportschool ben om mijn conditie op pijl te houden en omdat ik dat leuk vind. dus ik heb wel een redelijk hoge verbranding
Of de kou of verveling..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:27 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag blijf ik maar honger houden, misschien komt het door het slechte lijstje van gisteren.
Verveling zou ook heel goed kunnenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Of de kou of verveling..
Maar jij bent al een behoorlijke tijd bezig om af te vallen he?
Ben je in al die jaren gezonder gaan eten? Dus je levensstijl echt aan het aanpassen?
Volgens mij ben je veel blijer als een paar jaar geleden
Ja, ik hoop juist dat het niet teveel glijdt, dat ik straks die hele container laat vallen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:55 schreef motorbloempje het volgende:
Ja joh, 't glijdt er gewoon heen.
Frysk menu!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij gaan voor 18e incl. ontbijt een nachtje in een hotel... Met dit weer gaat mijn lief lekker schaatsen en ik ga daar een hardlooptochtje doen. Daarna lekker opwarmen in het hotel en we gaan daar ook marar gewoon eten, kaart ziet er niet zo slecht uit.
Wat zullen we dan eens eten? http://hotelboschlust.nl/a-la-carte/
Nee dit is handiger, zou in februari klaar zijn volgend nu in juli, en heb ik ook geen gat.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Misschien anders eerst opleiding af en dan een tussenjaar?Dan ga je ook rustiger weg denk ik? Anders raak je wel uit het studeer-ritme enzo.
Nee, wij snappen het ook niet, en ik sta op het punt om in huilen uit te barsten. Ik ben al iemand met weinig geduld, maar dit is echt tantalizing.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik hoop juist dat het niet teveel glijdt, dat ik straks die hele container laat vallen.![]()
![]()
Wat een gedoe met het huis, Mo, ik snap echt niet dat het zo lang moet duren. Maar goed, dat snap jij natuurlijk al helemaal niet.
We doen het zo'n 6x per jaar ofzo... gewoon via vakantieveilingen.. Lekker dichtbij maar er helemaal uit, het doet een mensch goed.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Frysk menu!Of voor de minder grote trek de eendenborst.
Lekker vooruitzicht hoor, hotelletje!
Ik snap hem niet, maar zou iig even met studieadviseur overleggen, die heeft vast vaker met het bijltje gehakt!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:18 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee dit is handiger, zou in februari klaar zijn volgend nu in juli, en heb ik ook geen gat.
Muchas smoochez!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, wij snappen het ook niet, en ik sta op het punt om in huilen uit te barsten. Ik ben al iemand met weinig geduld, maar dit is echt tantalizing.
Ik zou niet dreigen, maar zeggen dat je het al gedaan hebt. Zij weten ook dat dat weken gaat duren. Beetje bluffen enzoquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:28 schreef motorbloempje het volgende:
Als ze morgen weer niets horen ga ik inderdaad maar daar mee dreigen. Hoop dat dat zoden aan de dijk zet, want een nieuw proces ingaan met een nieuwe bank kost ook weer weken.
En uniek: ik ben best wel in paniekmaarja. Dat komt er via het toetsenbord vast niet zo goed uit. Slaap slecht, kan me niet concentreren op m'n studie, echt... geweldig dit.
Ik kom nooit verder dan kcalsquote:Voedingswaarde per 100 ml
Energie 314 kj 75 kcal
Vet 3,0 g
waarvan verzadigd 2,0 g
Koolhydraten 8,0 g
waarvan suikers 4,0 g
Eiwit 3,0 g
Zout 0,23 g
Waarom we in paniek raken? Omdat we nog niet eens een idee hebben van of ze uberhaupt wel met een hypotheek gaan komen. Daarom. En ze zijn nu al sinds half november bezig met de aanvraag. Dus als ze dan morgen 'nee' zeggen, zijn we 2 maanden kwijt aan niets. En Mr.Mo blijft ook maar heen ern weer reizen elke dag. Dat moet ook gewoon snel korter worden.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:30 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik zou niet dreigen, maar zeggen dat je het al gedaan hebt. Zij weten ook dat dat weken gaat duren. Beetje bluffen enzo
Maar waarom raak je in paniek Wat gebeurt er nou eigenlijk behalve dat het langer duurt en vervelend is?
heb je uberhaupt wel bij andere banken gekeken?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Waarom we in paniek raken? Omdat we nog niet eens een idee hebben van of ze uberhaupt wel met een hypotheek gaan komen. Daarom. En ze zijn nu al sinds half november bezig met de aanvraag.
Ok. Ik denk dat als je er geen druk achter zet (of doet alsof), je nog tot sint juttemis kan wachtenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:32 schreef motorbloempje het volgende:
Het gaat via een hypotheekadviseur.
Veel verzadigd vet, veel suiker. Wat is het?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand die mij een (mini) lesje letten op wat je koopt kan geven?
Dan bedoel ik bij zulke lijstjes op verpakkingen:
[..]
Ik kom nooit verder dan kcals
Ahw...wat een heerlijk ouderwets menu. Cute! Ik zou ook voor het menu gaan.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij gaan voor 18e incl. ontbijt een nachtje in een hotel... Met dit weer gaat mijn lief lekker schaatsen en ik ga daar een hardlooptochtje doen. Daarna lekker opwarmen in het hotel en we gaan daar ook marar gewoon eten, kaart ziet er niet zo slecht uit.
Wat zullen we dan eens eten? http://hotelboschlust.nl/a-la-carte/
Mijn gok: iets van zuivel om te drinken of eten.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:37 schreef MarMar het volgende:
[..]
Veel verzadigd vet, veel suiker. Wat is het?
Ik moest hem ff terug zoeken. Qua voedingsstoffen zit alles er in. Zelf ben ik voorstander van meerdere keren per dag groenten eten. En ik weet niet wat er in een reepkoek zit? Is dat ontbijtkoek?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:34 schreef MarMar het volgende:
Oke, definitief lijstje van vandaag:
O: brinta (de havermout was op en gister in de winkel ook.)
S: fietsen naar de sportschool, uurtje KT, 15 min loopband, fietsen naar huis.
L: volle yoghurt met muesli, 2 rijstwafels met kaas, 2 gekookte eitjes.
B: boodschappen met de fiets door heul het dorp, 5 winkels..
T: cappuccino, stukje reepkoek, banaan
D: rode bieten met geitenkaas, appel en een dressing van honing en witte wijn azijn, stukje rollade.
T: kwark met warme appel en kaneel
Op lange dagen maak ik het de dag van tevoren al klaar en neem ik het mee. Goed gevulde wraps, opgebakken rijst met groenten en ei, dat soort dingen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi, naar weer eens een hele lange tijd
Even een vraagje, wat doen jullie met voedsel op belachelijk lange werk/schooldagen? De afgelopen anderhalf week leef ik zo beetje op maaltijdsalades, brood, fruit en noten omdat ik gewoon geen tijd heb voor een fatsoenlijke maaltijd(en ik geen ongezonde snacks op school wil eten en ik daarbij maar pauzes van een kwartier heb).
Vandaag was een typische dag voor deze anderhalve week:
O. 2 boterhammen met een beetje boter (beleg was op)
T. 1 boterham met pindakaas
L. quinola met komkommer, paprika, tomaat en zalm
D/T? Tosti met twee appelen en een handje nootjes (en misschien een cup-a-soup)
T. Handje olijven
Ik verwacht nog een zo'n hectische week, maar ik merk nu al dat ik meer of ander voedsel nodig heb, maar ook iets dat in een kwartier op is
Koek is gewoon koekquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:45 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik moest hem ff terug zoeken. Qua voedingsstoffen zit alles er in. Zelf ben ik voorstander van meerdere keren per dag groenten eten. En ik weet niet wat er in een reepkoek zit? Is dat ontbijtkoek?
Ohw okay. Zelf kom ik niet aan een pond op de avond, dus eet ik ook veel groenten overdag.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:48 schreef MarMar het volgende:
[..]
Koek is gewoon koekdat eet ik niet voor de voedingswaarde maar gewoon voor de lekker.
Ik denk dat het niet veel uitmaakt wanneer je je groenten eet, als je er maar genoeg eet. Ik kauw gemiddeld zo een pond weg bij het diner.
En thx
Dat las ikquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:46 schreef conleche het volgende:
Lijst:
O: kippensoep
L: kippedijfilet
D: uit eten met een kip
Ik ben in februari met m'n studie begonnen, dus ook in februari klaar. Dus dan zit ik met een gat.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik snap hem niet, maar zou iig even met studieadviseur overleggen, die heeft vast vaker met het bijltje gehakt!
[..]
Muchas smoochez!
Dat zou wel in de lijn der verwachting hebben gelegen inderdaad. It is a hot chickie! Dus je zit er niet ver naast.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:51 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dat las ik![]()
Ik ben ook alweer thuis, vroeg vertrokken, vroeg naar huis en geen centje pijn op 's heeren wegen.
Klinkt positief je gesprek Nallie, ben benieuwd!
Ik zou ook rap een andere bank opzoeken Mo. Dit schiet niet op en op die manier kan je actie ondernemen ipv lijdzaam afwachten.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat zou wel in de lijn der verwachting hebben gelegen inderdaad. It is a hot chickie! Dus je zit er niet ver naast.
Wat ga je eten?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat zou wel in de lijn der verwachting hebben gelegen inderdaad. It is a hot chickie! Dus je zit er niet ver naast.
Hoe is je kies? Vervelend aanwezig nog?
Wil je verder gaan studeren dan? Met een baan kan je ook in maart beginnenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:51 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik ben in februari met m'n studie begonnen, dus ook in februari klaar. Dus dan zit ik met een gat.
havermoutpap, maar ik wil gewoon in het algemeen weten wat goed slecht is, krijg niet echt een super fantastische site gevonden.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:37 schreef MarMar het volgende:
[..]
Veel verzadigd vet, veel suiker. Wat is het?
Er zijn 3 zogeheten macro-nutrienten: vet, koolhydraten, eiwit.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand die mij een (mini) lesje letten op wat je koopt kan geven?
Dan bedoel ik bij zulke lijstjes op verpakkingen:
Voedingswaarde per 100 ml
Energie 314 kj 75 kcal
Vet 3,0 g
waarvan verzadigd 2,0 g
Koolhydraten 8,0 g
waarvan suikers 4,0 g
Eiwit 3,0 g
Zout 0,23 g
Ik kom nooit verder dan kcals
Fout:quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
havermoutpap, maar ik wil gewoon in het algemeen weten wat goed slecht is, krijg niet echt een super fantastische site gevonden.
Koop gewoon een zakje havermout vlokken en kook havermout met melkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
havermoutpap, maar ik wil gewoon in het algemeen weten wat goed slecht is, krijg niet echt een super fantastische site gevonden.
Rolled oats van euroshopper, 50 cent ofzoquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:29 schreef MarMar het volgende:
[..]
Koop gewoon een zakje havermout vlokken en kook havermout met melkveul beter. En goedkoper.
Erg goedkoop inderdaadquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Rolled oats van euroshopper, 50 cent ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:52 schreef MarMar het volgende:
bluh ik heb ff enorm zin in alcohol..Ahja is lastig, ik zat destijds in ongeveer zelfde schuitje al was mijn pa niet meer bij bewustzijn toen. Ben nog wel even heen geweest, was voor mijzelf wel een goede afsluiter ofzo, al zou dat wellicht anders zijn geweest als ie nog terug kon pratenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is het al een gesloten boek voor jou, zouden je kinders erheen willen? Die dingen zou ik denk ik overwegen. Sterkte ermee!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Scriptie
Scriptie
Scriptie
Scriptie
Ja, 'scriptie' schrijven is inderdaad stom.![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:52 schreef MarMar het volgende:
bluh ik heb ff enorm zin in alcohol..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kan gaan voor je broers. Als het jou weinig meer doet, doet een bezoek afleggen je misschien ook niet veel. In elk geval sterkte gewenst met de overwegingenquote:
Het doet me genoeg, alleen dan heb ik het over boosheid en zulks.. daar heb ik het dagelijks leven niet zoveel last van, maar nu ff wel weer.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Je kan gaan voor je broers. Als het jou weinig meer doet, doet een bezoek afleggen je misschien ook niet veel. In elk geval sterkte gewenst met de overwegingen.
Done.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:21 schreef MarMar het volgende:
[..]
Het doet me genoeg, alleen dan heb ik het over boosheid en zulks.. daar heb ik het dagelijks leven niet zoveel last van, maar nu ff wel weer.
En wil je de quote weg edditen pls?
Daar ben ik dus heel slecht in als ik zie dat dat anderen verdriet doet, in dit geval mijn broers.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Done.
Als het jou te veel kost: niet doen.
Owwwwww, meevaller jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:34 schreef Tinkepink het volgende:
De files vielen trouwens mee. 2 x 7 kwartier ipv 2 x 5 kwartier.1
Begrijpen ze wel waarom jij je vader niet ziet? Het heeft jou ook veel emoties gekost. Jullie kunnen daar allemaal woede en verdriet bij hebben. Dit is een 'simpel' geval van elkaar respecteren zonder te oordelen. Maar wees inderdaad heel eerlijk naar jezelf of je het kan opbrengen. Bij jezelf schade aanrichten is ook niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:26 schreef MarMar het volgende:
[..]
Daar ben ik dus heel slecht in als ik zie dat dat anderen verdriet doet, in dit geval mijn broers.
Jahoor. Prima. En ik kan ook wel leven met mijn lijstje eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Owwwwww, meevaller ja
Maare daarom zo'n prachtig lijstje?
Gaat het allemaal wel?
Jezelf niet kwellen, je zegt zelf dat het praktisch gezien niet haalbaar is...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:10 schreef Nallie het volgende:
Sterkte Mar!
Ben ook nog uitgenodigd voor een ander gesprek, maar dat is praktisch gezien niet echt haalbaar qua reistijd/reiskosten...nu ben ik in de war
En mn lijstje is bar slecht, maar goed, morgen beter
Onder het motto... poetsen ?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jahoor. Prima. En ik kan ook wel leven met mijn lijstje eigenlijk.
Ik weet t... maar is lastigquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:19 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jezelf niet kwellen, je zegt zelf dat het praktisch gezien niet haalbaar is...
Dus uit je systeem gooien het lukt niet, dus niet meer over nadenken
Had ik ook gisterquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo, net drie wijntjes gedronken met collega's. Net teveel voor een dinsdag avond..
Verder voorspellen ze hier voor het weekend -23, dat is wel heel koud..
Spannend!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:19 schreef Phaidra het volgende:
OMG, zojuist een eerste solli verstuurd. In het Engels... Whaaaah! In het kader van niet geschoten is altijd mis enzo![]()
![]()
Ik hoop dat de situatie nu met je werk nieuwe deuren voor je opent.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:19 schreef Phaidra het volgende:
OMG, zojuist een eerste solli verstuurd. In het Engels... Whaaaah! In het kader van niet geschoten is altijd mis enzo![]()
![]()
Oehoeee!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:19 schreef Phaidra het volgende:
![]()
Tof! Hoop dat het snel gaat voor julliequote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik hoop dat de situatie nu met je werk nieuwe deuren voor je opent..
We hebben vanavond het Te Koop-bord op het raam gehangen. Spannend...!
quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:39 schreef motorbloempje het volgende:
Nah, de meeste kende ik wel van voor naar achteren, maar sommigen ook wel voor een deel fonetischWij speelden vroeger altijd de 'Rescue Rangers' na op het schoolplein, was groep 3-4 ofzo
Heb net ook wat Nederlandse Teddy Ruxpin gevonden
Babbel was dan ook tof, met zn hawaii-hempjequote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
We wisselden tussen Dotty en Babbel geloof ik, aangezien we met twee meisjes waren
Ook heel spannend! Vind het allemaal zo tof voor jullie.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik hoop dat de situatie nu met je werk nieuwe deuren voor je opent..
We hebben vanavond het Te Koop-bord op het raam gehangen. Spannend...!
quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Welkom. Geen geweldige lijst, dus een hoop te verbeteren.
Je wilt er 8 kilo in 3 maanden, af. Heb je ze er ook in 3 maanden bijgekweekt? Nee he?
Wat denk je hiervan: Beter ontbijten, ijzer tillen in de sportschool, chocoladecroissantjes en sapjes inruilen voor kwark of havermout (havermout als ontbijt is ook geweldig, bij de weg), veel groente eten en ervoor zorgen dat je aan je eiwitten komt, zodat je spieren maakt.
Vaiz0r gaat ook nog het een en ander uitleggen.
Haha ik ook, want ik herken ze allemaalquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:09 schreef V1z0R het volgende:
Ik duim mee voor jullie, DaD!
wil ook eventueel wel FB-linkje delen wanneer het helpt, heb wel een aantal mensen die in Groningen gestudeerd hebben in m'n kennissenkring...
[..]tof!
En eenvoor Nallie d'r solli. Was het al zeker dat je baan op de tocht stond trouwens, of ga je voor sowieso wat meer zekerheid? (heb wat gemist geloof ik
)
Dat wat Maria zegt, plus MASK, Dungeons and Dragons, COPS, DinoRiders, Arthur and the knights of justice, Darkwing Duck, Reboot, Biker Mice from Mars, Jonny Quest, Bionic 6, Foofur, The incredible Hulk, Kissyfur, Spiderman and his amazing friends, Fantastic four, TMNTen Thundercats en, en, en
Ik heb eerder veel TV gekeken
I feel your pain! Maar even vervelend doen: wat lost een tussenjaar op? Zou het niet veel lekkerder zijn om gewoon eindelijk een keer klaar te zijn, in plaats van een jaar niets doen zonder écht te ontspannen omdat je weet dat je 'ooit' nog verder moet met studeren? Daarbij helpt coaching beter als je het meteen kan toepassen op je 'probleem'gebieden, want dan kan je feedback geven en strategieën aanpassen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:47 schreef Probability het volgende:
Ik heb geen zinnn meer. Scriptie schrijven is stom.
Veel te goede SOGquote:
Dat jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:29 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha ik ook, want ik herken ze allemaal
Ohjaaa die had je ook nogquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:38 schreef V1z0R het volgende:
Ik was stiekem meer fan van Roboduck dan Darkwing Duck
Ik heb daar een (soort) barbiepop van gehad!quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:47 schreef An24 het volgende:
Echt super fout, maar deze keek ik ook altijd. Was op bbc geloof ik:
http://m.youtube.com/watch?v=20BZID081Vk
Ik had ze allemaal... Met de gitaar die je om kon bouwen tot podiumquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb daar een (soort) barbiepop van gehad!![]()
Niemand die ik erover gesproken heb (vraag me niet hoe en waarom, maar het komt wel eens ter sprake) herinnert zich die serie. Maar ik had de pop! Hahaaa! Zie je wel dat ik niet gek ben, Jem bestaat![]()
![]()
Ik leg het later duidelijker uit! Het is trouwens een tussenhalfjaar dat ik anders tussen mijn bachelor en master zou hebben.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
I feel your pain! Maar even vervelend doen: wat lost een tussenjaar op? Zou het niet veel lekkerder zijn om gewoon eindelijk een keer klaar te zijn, in plaats van een jaar niets doen zonder écht te ontspannen omdat je weet dat je 'ooit' nog verder moet met studeren? Daarbij helpt coaching beter als je het meteen kan toepassen op je 'probleem'gebieden, want dan kan je feedback geven en strategieën aanpassen.
Sterkte Mar!
[..]
Veel te goede SOG. *zet het snel uit
Nee, maar is hetzelfde dat wanneer ik ga uitleggen hoe anticonceptie als een spiraaltje werkt en zo, neem je als vrouw ook sneller aan van een andere vrouwquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Want alleen een man kan dat uitleggen
M'n ma was er gigantisch pissig over toen ik 'm namaakte met lego daarom weet ik het nog zo goedquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ohjaaa die had je ook nogWas ik alweer half vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |