quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:39 schreef motorbloempje het volgende:
Nah, de meeste kende ik wel van voor naar achteren, maar sommigen ook wel voor een deel fonetischWij speelden vroeger altijd de 'Rescue Rangers' na op het schoolplein, was groep 3-4 ofzo
Heb net ook wat Nederlandse Teddy Ruxpin gevonden
Babbel was dan ook tof, met zn hawaii-hempjequote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
We wisselden tussen Dotty en Babbel geloof ik, aangezien we met twee meisjes waren
Ook heel spannend! Vind het allemaal zo tof voor jullie.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik hoop dat de situatie nu met je werk nieuwe deuren voor je opent..
We hebben vanavond het Te Koop-bord op het raam gehangen. Spannend...!
quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Welkom. Geen geweldige lijst, dus een hoop te verbeteren.
Je wilt er 8 kilo in 3 maanden, af. Heb je ze er ook in 3 maanden bijgekweekt? Nee he?
Wat denk je hiervan: Beter ontbijten, ijzer tillen in de sportschool, chocoladecroissantjes en sapjes inruilen voor kwark of havermout (havermout als ontbijt is ook geweldig, bij de weg), veel groente eten en ervoor zorgen dat je aan je eiwitten komt, zodat je spieren maakt.
Vaiz0r gaat ook nog het een en ander uitleggen.
Haha ik ook, want ik herken ze allemaalquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:09 schreef V1z0R het volgende:
Ik duim mee voor jullie, DaD!
wil ook eventueel wel FB-linkje delen wanneer het helpt, heb wel een aantal mensen die in Groningen gestudeerd hebben in m'n kennissenkring...
[..]tof!
En eenvoor Nallie d'r solli. Was het al zeker dat je baan op de tocht stond trouwens, of ga je voor sowieso wat meer zekerheid? (heb wat gemist geloof ik
)
Dat wat Maria zegt, plus MASK, Dungeons and Dragons, COPS, DinoRiders, Arthur and the knights of justice, Darkwing Duck, Reboot, Biker Mice from Mars, Jonny Quest, Bionic 6, Foofur, The incredible Hulk, Kissyfur, Spiderman and his amazing friends, Fantastic four, TMNTen Thundercats en, en, en
Ik heb eerder veel TV gekeken
I feel your pain! Maar even vervelend doen: wat lost een tussenjaar op? Zou het niet veel lekkerder zijn om gewoon eindelijk een keer klaar te zijn, in plaats van een jaar niets doen zonder écht te ontspannen omdat je weet dat je 'ooit' nog verder moet met studeren? Daarbij helpt coaching beter als je het meteen kan toepassen op je 'probleem'gebieden, want dan kan je feedback geven en strategieën aanpassen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:47 schreef Probability het volgende:
Ik heb geen zinnn meer. Scriptie schrijven is stom.
Veel te goede SOGquote:
Dat jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:29 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha ik ook, want ik herken ze allemaal
Ohjaaa die had je ook nogquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:38 schreef V1z0R het volgende:
Ik was stiekem meer fan van Roboduck dan Darkwing Duck
Ik heb daar een (soort) barbiepop van gehad!quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:47 schreef An24 het volgende:
Echt super fout, maar deze keek ik ook altijd. Was op bbc geloof ik:
http://m.youtube.com/watch?v=20BZID081Vk
Ik had ze allemaal... Met de gitaar die je om kon bouwen tot podiumquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb daar een (soort) barbiepop van gehad!![]()
Niemand die ik erover gesproken heb (vraag me niet hoe en waarom, maar het komt wel eens ter sprake) herinnert zich die serie. Maar ik had de pop! Hahaaa! Zie je wel dat ik niet gek ben, Jem bestaat![]()
![]()
Ik leg het later duidelijker uit! Het is trouwens een tussenhalfjaar dat ik anders tussen mijn bachelor en master zou hebben.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
I feel your pain! Maar even vervelend doen: wat lost een tussenjaar op? Zou het niet veel lekkerder zijn om gewoon eindelijk een keer klaar te zijn, in plaats van een jaar niets doen zonder écht te ontspannen omdat je weet dat je 'ooit' nog verder moet met studeren? Daarbij helpt coaching beter als je het meteen kan toepassen op je 'probleem'gebieden, want dan kan je feedback geven en strategieën aanpassen.
Sterkte Mar!
[..]
Veel te goede SOG. *zet het snel uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |