Daar ben ik dus heel slecht in als ik zie dat dat anderen verdriet doet, in dit geval mijn broers.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Done.
Als het jou te veel kost: niet doen.
Owwwwww, meevaller jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:34 schreef Tinkepink het volgende:
De files vielen trouwens mee. 2 x 7 kwartier ipv 2 x 5 kwartier.1
Begrijpen ze wel waarom jij je vader niet ziet? Het heeft jou ook veel emoties gekost. Jullie kunnen daar allemaal woede en verdriet bij hebben. Dit is een 'simpel' geval van elkaar respecteren zonder te oordelen. Maar wees inderdaad heel eerlijk naar jezelf of je het kan opbrengen. Bij jezelf schade aanrichten is ook niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:26 schreef MarMar het volgende:
[..]
Daar ben ik dus heel slecht in als ik zie dat dat anderen verdriet doet, in dit geval mijn broers.
Jahoor. Prima. En ik kan ook wel leven met mijn lijstje eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Owwwwww, meevaller ja
Maare daarom zo'n prachtig lijstje?
Gaat het allemaal wel?
Jezelf niet kwellen, je zegt zelf dat het praktisch gezien niet haalbaar is...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:10 schreef Nallie het volgende:
Sterkte Mar!
Ben ook nog uitgenodigd voor een ander gesprek, maar dat is praktisch gezien niet echt haalbaar qua reistijd/reiskosten...nu ben ik in de war
En mn lijstje is bar slecht, maar goed, morgen beter
Onder het motto... poetsen ?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jahoor. Prima. En ik kan ook wel leven met mijn lijstje eigenlijk.
Ik weet t... maar is lastigquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:19 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jezelf niet kwellen, je zegt zelf dat het praktisch gezien niet haalbaar is...
Dus uit je systeem gooien het lukt niet, dus niet meer over nadenken
Had ik ook gisterquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo, net drie wijntjes gedronken met collega's. Net teveel voor een dinsdag avond..
Verder voorspellen ze hier voor het weekend -23, dat is wel heel koud..
Spannend!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:19 schreef Phaidra het volgende:
OMG, zojuist een eerste solli verstuurd. In het Engels... Whaaaah! In het kader van niet geschoten is altijd mis enzo![]()
![]()
Ik hoop dat de situatie nu met je werk nieuwe deuren voor je opent.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:19 schreef Phaidra het volgende:
OMG, zojuist een eerste solli verstuurd. In het Engels... Whaaaah! In het kader van niet geschoten is altijd mis enzo![]()
![]()
Oehoeee!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:19 schreef Phaidra het volgende:
![]()
Tof! Hoop dat het snel gaat voor julliequote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik hoop dat de situatie nu met je werk nieuwe deuren voor je opent..
We hebben vanavond het Te Koop-bord op het raam gehangen. Spannend...!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |