Dat noem ik dus koekjes van grutten idd. Ik vond de boekweitpannenkoekjes niet heel lekkerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:44 schreef Nallie het volgende:
Wat Jag zegt. Ik doe weleens boekweitgrutten door de havermout. An had een lekker recept voor pannenkoekjes! (daar was ze al)
Amaranth kan je poffen in de koekenpan! Boekweit kan je ook gebruiken bij je avondeten als graan dus ipv quinoa of rijst!
Ja van de grutten bedoelde ik! Ik maak gewone pannenkoeken of pancakes weleens van boekweitmeel, dat vind ik wel lekker!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:45 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat noem ik dus koekjes van grutten idd. Ik vond de boekweitpannenkoekjes niet heel lekker
Ervaring?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:03 schreef loveli het volgende:
Voor de fietsers: kabelbinders om je banden als winterband
Thanksquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:54 schreef loveli het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Basal_metabolic_rate
Ik tel niet meer dan 900 kcals (normaal gesproken tel ik niet), red je het daarop? Geen zooi, da's fijn. Gezonde vetjes in de eieren is ook fijn (wel zachte dooier hoop ik), groente is fijn, hoop dat je geen snaaihonger krijgt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:33 schreef MaJo het volgende:
En weer een lijstje:
O: bak yoghurt met blauwe bessen en een kop groene thee
T: appel
L: hele zak romige tomatensoep van unox (normaal kan ik maar 1 portie op maar zonder brood heb ik wel de hele zak nodig)
T: twee gekookte eieren, karnemelk, groene thee
D: tilapiafilet met groenten (weet nog niet welke)
Ik ben tevreden
Ik vind dit een mooi lijstjequote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
O: yoghurt met banaan en bran flakes
T: mok melk
L: twee geroosterde boterhammen met scrambled eggs (2 eieren), wat geraspte cheddar en een plakje parmaham op beide boterhammen
T: knackebrod met hummus
T: 3 mandarijntjes
D: curry van kikkererwten en zoete aardappel ofzoheb ik beide, en de zoete aardappel moet echt op
T: wit wijntje ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |