Er zijn 3 zogeheten macro-nutrienten: vet, koolhydraten, eiwit.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand die mij een (mini) lesje letten op wat je koopt kan geven?
Dan bedoel ik bij zulke lijstjes op verpakkingen:
Voedingswaarde per 100 ml
Energie 314 kj 75 kcal
Vet 3,0 g
waarvan verzadigd 2,0 g
Koolhydraten 8,0 g
waarvan suikers 4,0 g
Eiwit 3,0 g
Zout 0,23 g
Ik kom nooit verder dan kcals
Fout:quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
havermoutpap, maar ik wil gewoon in het algemeen weten wat goed slecht is, krijg niet echt een super fantastische site gevonden.
Koop gewoon een zakje havermout vlokken en kook havermout met melkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
havermoutpap, maar ik wil gewoon in het algemeen weten wat goed slecht is, krijg niet echt een super fantastische site gevonden.
Rolled oats van euroshopper, 50 cent ofzoquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:29 schreef MarMar het volgende:
[..]
Koop gewoon een zakje havermout vlokken en kook havermout met melkveul beter. En goedkoper.
Erg goedkoop inderdaadquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Rolled oats van euroshopper, 50 cent ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:52 schreef MarMar het volgende:
bluh ik heb ff enorm zin in alcohol..Ahja is lastig, ik zat destijds in ongeveer zelfde schuitje al was mijn pa niet meer bij bewustzijn toen. Ben nog wel even heen geweest, was voor mijzelf wel een goede afsluiter ofzo, al zou dat wellicht anders zijn geweest als ie nog terug kon pratenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is het al een gesloten boek voor jou, zouden je kinders erheen willen? Die dingen zou ik denk ik overwegen. Sterkte ermee!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Scriptie
Scriptie
Scriptie
Scriptie
Ja, 'scriptie' schrijven is inderdaad stom.![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:52 schreef MarMar het volgende:
bluh ik heb ff enorm zin in alcohol..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kan gaan voor je broers. Als het jou weinig meer doet, doet een bezoek afleggen je misschien ook niet veel. In elk geval sterkte gewenst met de overwegingenquote:
Het doet me genoeg, alleen dan heb ik het over boosheid en zulks.. daar heb ik het dagelijks leven niet zoveel last van, maar nu ff wel weer.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Je kan gaan voor je broers. Als het jou weinig meer doet, doet een bezoek afleggen je misschien ook niet veel. In elk geval sterkte gewenst met de overwegingen.
Done.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:21 schreef MarMar het volgende:
[..]
Het doet me genoeg, alleen dan heb ik het over boosheid en zulks.. daar heb ik het dagelijks leven niet zoveel last van, maar nu ff wel weer.
En wil je de quote weg edditen pls?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |