quote:Op maandag 14 januari 2013 22:47 schreef Goodbye het volgende:
Go MariaSuper goed dat je zo laat nog bent gegaan!
![]()
Bij Zumba krijgen we ook vaak soort lunges en squatsquote:Op maandag 14 januari 2013 21:58 schreef Mufasa208 het volgende:
Doen jullie KT met apparaten, losse gewichten of een combi?
Vrouwen zouden meer moeten squaten, deadliften, lungen, etc.
Fixedquote:Op maandag 14 januari 2013 21:58 schreef Mufasa208 het volgende:
Sommige vrouwen zouden meer moeten squaten, deadliften, lungen, etc.
Ik doe alleen kwartiertje loopband na mijn KT, maar ik train wel alleen met stomme apparatenquote:Op maandag 14 januari 2013 22:00 schreef Mufasa208 het volgende:
Respect.
Teveel dames bij mij in de sportschool die alleen cardio doen, of wat stomme apparaten.
Hoop het!quote:
Ik ook wel, ik moet ook nodig een nieuwe tas. Degene die ik heb waar meer dan een telefoon en een sleutel in past, is een beetje aan het vergaan.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:08 schreef loveli het volgende:
Off-topic 2: deze tas vind ik mooi:
[ afbeelding ]
Die doen dat 15 uur per weekquote:Op maandag 14 januari 2013 23:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mijn Zumba-juffen hebben allemaal heel kekke figuurtjes, dus dat hou ik maar als richtlijn aan![]()
![]()
Warme douche
Mooi! Welk merk? En hoe groot?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:08 schreef loveli het volgende:
Off-topic 2: deze tas vind ik mooi:
[ afbeelding ]
Ssst!quote:
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:07 schreef Perruche het volgende:
Oh, dan valt mijn 135 GBP nog wel mee!
Thanks loveli
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MaJo, trusten en succes met je sollicitatie morgen. (is toch morgen?)crap in = crap out
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Graag gedaan!Nee dat was vanochtendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MaJo, trusten en succes met je sollicitatie morgen. (is toch morgen?)en ik heb de klus gekregen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Eh.. ik moet écht nog naar kantoor vandaagquote:Volgens de ANWB is de kans aanwezig dat de ochtendspits naadloos overgaat in de avondspits.
Echt nodig? Anders zou ik het niet dien hoor..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eh.. ik moet écht nog naar kantoor vandaag.
Dat is helemaal niet grappig.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:47 schreef Jagärtrut het volgende:
ik blijf het grappig vinden hoeveel problemen er altijd ontstaan als er sneeuw valt in NL.
Vandaag naar de opticien, ben benieuwd wat er met m'n ogen gebeurt is in dik 2 jaar tijd..
Ik zou toch even bellen, zijn de rest van de deelnemers dan allemaal wel aanwezig? Ik las dat jouw treintraject ook helemaal niet rijdt, dus dat is ook niet echt een optie..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moest al een afspraak verzetten omdat ik aanwezig MOET zijn bij dit overleg.
Een is onderweg, de anderen wonen zowat bij het werk om de hoek, dus die zijn er.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zou toch even bellen, zijn de rest van de deelnemers dan allemaal wel aanwezig? Ik las dat jouw treintraject ook helemaal niet rijdt, dus dat is ook niet echt een optie..
Nieuwe directeur is vanuit Leeuwarden onderweg. Als die er kan komen... kan het echt niet maken helaas.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:18 schreef motorbloempje het volgende:
Wat niet kan, kan niet XM. Als ze naar buiten kijken snappen ze het ook wel.
Ik houd alle opties open. Ik heb inmiddels best wel een netwerk in mijn werkgebied, wellicht dat ik daar eens ga lobby'enquote:Op maandag 14 januari 2013 22:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
PhaidraWat kut, zowel voor jou als je collega's!
En wat een muts die ene
Hopelijk komt er iets interessants voorbij met die nieuwe plekken, of wil je liever ergens anders heen nu?
[..]
Zumba!Nog klam van zweet terugfietsen is ook brrrr
Maar was fijn lesje, lekker enthousiast gestuiterd enzo
![]()
Ook helemaal geen buikpijn gehad, op tijd en licht eten helpt
En op nu.nl staat dat de trams in Den Haag ook minder rijden.. Pff, wat een gedoe. Het enige wat je kunt doen is aansluiten, ben ik bang.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja zit met schuin oog naar de vertrektijden te kijken, maar er rijdt bijna niks richting Den Haag. Sporadische sprinter.
Vrees ik ook voor. Ga rond een uur of 10 het maar proberen. Hoop dan tegen middaguur op kantoor te zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En op nu.nl staat dat de trams in Den Haag ook minder rijden.. Pff, wat een gedoe. Het enige wat je kunt doen is aansluiten, ben ik bang.
Ja, terug wordt nog spannend, dat klopt. Gelukkig maar een half dagje vandaag, de mini moet vanmiddag naar het consultatiebureau. Neem wel een uurtje extra vrij zodat ik een boel speling hebquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja zit met schuin oog naar de vertrektijden te kijken, maar er rijdt bijna niks richting Den Haag. Sporadische sprinter.
Die is met de treinquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:29 schreef Goodbye het volgende:
Denk dat de nieuwe baas vanaf Leeuwarden ook nog wel problemen krijgt. Niet in het Noorden, maar wel het stuk wat jij ook moet rijden, zeg maar.
Oef, die durft!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die is met de trein. Ik ben heel benieuwd hoe laat die er gaat zijn.
Bussen rijden meestal nog wel aardig, zou het gewoon proberen. Als het dan niet lukt kunnen je collega's je ook niet echt iets verwijten natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:34 schreef MaJo het volgende:
Ik moet zo met de streekbus vanuit Utrecht, zou die wel gewoon rijden met al die filesZin om lekker binnen te blijven maar kan het niet maken naar de rest van mijn collega's
Gelukkig ook wel gedaan uiteindelijkquote:
Combi. Al ben ik nog steeds dramatisch met losse gewichten (ik kan bij 'fly's' mijn ene schouder verder buigen dan de ander, en het al helemaal niet synchroon omhoog doen). En geen cardio, want stom. Morgen weer met de enorme haltersquote:Op maandag 14 januari 2013 21:58 schreef Mufasa208 het volgende:
Doen jullie KT met apparaten, losse gewichten of een combi?
Vrouwen zouden meer moeten squaten, deadliften, lungen, etc.
Ik leer juist dat ik die stang móet laten vallen als ik merk dat mijn houding verkeerd is, omdat voorzichtig neerleggen ervoor zou zorgen dat ik mijn rug sloop.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]! Ik ga alleen maar bankdrukken als mijn vriend mee is, die kan het dan eventueel opvangen. Anders durf ik niet, hoor.
![]()
Ik heb altijd zo'n hekel als mensen de gewichten heel hard laten vallen, dat je zo'n *KLONGGGGG* door de hele zaal hoort. Maar volgens mij ben ik de enige die zich daar aan stoort.
Ik bedoel ook niet met bankdrukken/deadliften/enz., maar gewoon de toestellen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:38 schreef Chicolate het volgende:
Ik leer juist dat ik die stang móet laten vallen als ik merk dat mijn houding verkeerd is, omdat voorzichtig neerleggen ervoor zou zorgen dat ik mijn rug sloop.
Daar heb je ook gelijk inquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bussen rijden meestal nog wel aardig, zou het gewoon proberen. Als het dan niet lukt kunnen je collega's je ook niet echt iets verwijten natuurlijk.
Ik mag morgen weer met de auto (als bijrijder), ben benieuwd hoe het dan gaat.
Gister geen tijd voor gehad. Anders had ik dat wel gedaan.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:47 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Haha, wat een drama. Hier niets aan de hand.![]()
Maar iedereen wist toch dat er sneeuw kwam? Waarom dan niet al je voorbereidingen gewoon gisteren doen? Heerlijk, sneeuw
Oh sorry ik loop hopeloos achter.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga nooit meer met de trein/tram gelukkig. En nu is het idd ook geen optie. Enfin, ik ga de auto voor de tweede keer vandaag maar sneeuwvrij maken en aansluiten in de 15 km langzaamrijdende file. Kachel aan, muziekje aan en verstand op nul.
Die trainen misschien tot failure.. Schijnt niet zo best te zijn trouwens.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet met bankdrukken/deadliften/enz., maar gewoon de toestellen.
Inderdaadquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:47 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Haha, wat een drama. Hier niets aan de hand.![]()
Maar iedereen wist toch dat er sneeuw kwam? Waarom dan niet al je voorbereidingen gewoon gisteren doen? Heerlijk, sneeuw
Ai ai ai, succes conleche!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:41 schreef conleche het volgende:
Oei. Ik moet uit Belgie komen en m'n verwarming is stuk. Die doet het alleen op motorwarmte een beetje, maar dan moet ik wel minstens 100 rijden.
handschoenen aan!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:41 schreef conleche het volgende:
Oei. Ik moet uit Belgie komen en m'n verwarming is stuk. Die doet het alleen op motorwarmte een beetje, maar dan moet ik wel minstens 100 rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |