Ik bedoel ook niet met bankdrukken/deadliften/enz., maar gewoon de toestellen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:38 schreef Chicolate het volgende:
Ik leer juist dat ik die stang mķet laten vallen als ik merk dat mijn houding verkeerd is, omdat voorzichtig neerleggen ervoor zou zorgen dat ik mijn rug sloop.

Daar heb je ook gelijk inquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bussen rijden meestal nog wel aardig, zou het gewoon proberen. Als het dan niet lukt kunnen je collega's je ook niet echt iets verwijten natuurlijk.
Ik mag morgen weer met de auto (als bijrijder), ben benieuwd hoe het dan gaat.
 Ik ga gewoon kijken hoe ver ik kom
 Ik ga gewoon kijken hoe ver ik kom 
 Love it
 Love it  

Gister geen tijd voor gehad. Anders had ik dat wel gedaan.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:47 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Haha, wat een drama. Hier niets aan de hand.
Maar iedereen wist toch dat er sneeuw kwam? Waarom dan niet al je voorbereidingen gewoon gisteren doen? Heerlijk, sneeuw

Maar goed, hoe vaak sneeuwt het nou in NL?
 Maar goed, hoe vaak sneeuwt het nou in NL?  vind het jammer dat ik er niet ben! Ben benieuwd of ik terug kom, vlieg woensdag avond maar goed we zullen zien
 vind het jammer dat ik er niet ben! Ben benieuwd of ik terug kom, vlieg woensdag avond maar goed we zullen zien  .
.

Oh sorry ik loop hopeloos achter.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga nooit meer met de trein/tram gelukkig. En nu is het idd ook geen optie. Enfin, ik ga de auto voor de tweede keer vandaag maar sneeuwvrij maken en aansluiten in de 15 km langzaamrijdende file. Kachel aan, muziekje aan en verstand op nul.

Die trainen misschien tot failure.. Schijnt niet zo best te zijn trouwens.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet met bankdrukken/deadliften/enz., maar gewoon de toestellen.

Inderdaadquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:47 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Haha, wat een drama. Hier niets aan de hand.
Maar iedereen wist toch dat er sneeuw kwam? Waarom dan niet al je voorbereidingen gewoon gisteren doen? Heerlijk, sneeuw

nou ja, Mr.Mo was alleen 5 minuten te laat op z'n werk omdat mensen vonden dat ze 40 (ml) moesten rijden op de snelweg
 nou ja, Mr.Mo was alleen 5 minuten te laat op z'n werk omdat mensen vonden dat ze 40 (ml) moesten rijden op de snelweg  was verder prima begaanbaar en geen files.
 was verder prima begaanbaar en geen files.  

Ai ai ai, succes conleche!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:41 schreef conleche het volgende:
Oei. Ik moet uit Belgie komen en m'n verwarming is stuk. Die doet het alleen op motorwarmte een beetje, maar dan moet ik wel minstens 100 rijden.

handschoenen aan!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:41 schreef conleche het volgende:
Oei. Ik moet uit Belgie komen en m'n verwarming is stuk. Die doet het alleen op motorwarmte een beetje, maar dan moet ik wel minstens 100 rijden.

)
 ) 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |